Skoči na vsebino

AVTOPLIN

Ustvari kratki URL


sanjam

Priporočeno sporočilo

Zdravo,

 

Danes sem opazla na spletni strani www.g-1.si da so prvi na svetu predelali wanklov motor na plin. Sama se zanimam, da bi predelala svojo mazdico na plin.

 

www.g-1.si

 

http://www.g-1.si/index.php?option=com_con...0&Itemid=62

 

 

Enkrat sem se ze zanimala na Plineksu pa so mi rekli, da se wankla ne da predelati na plin.

 

Plin pa je veliko bolj poceni, pa ?e onesna?uje se manj.

 

Za podjetje G-1 sem slu?ala danes prvi?. Ima kdo kaj ve? podatkov?

 

Ima kdo kake izku?nje?

 

Hvala za odgovor.

Popravljeno od Marko_mx-3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 505
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Sam imam avtoplin, a za G1 se nisem slisal...sem vprasal kolega ki mi je vgradil, in ne more reci da sistem ni slab, je pa sigurno zelo drag in ne popolnoma vpeljan, torej sigurno, tako kot je bilo pri njih na zacetku bodo popravki...

 

Kontaktiraj jih, drugace pa so predelali RX7...

Se pa ne branim novosti, ampak ce bi imel RX8 bi raje se malo pocakal. Moja CX7 je bla sicer tudi prva v SLO na plin, a sistem iz Italije je bil ze dobro vpeljan.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

Opazil sem pogovore o avtoplinu, zato sem se v?lanil na forum.

 

Res smo dosegli odli?ne rezultate pri delovanju wankla.

 

Zakaj ostali proizvajalci ne predelujejo wanklov a plin? Razlog je v tem, da ostali sistemi ne delujejo v realnem ?asu, temve? z zamikom enega cikla. Na? patentiran sistem pa omogo?a vodenje vbrizga avtoplina v realnem ?asu, kar je izbolj?anje izgorevanja in delovanja ne samo pri wanklu temve? pri vseh motorjih.

 

Samo iz tega razloga na?a tehnologija omogo?a in?talacijo avtoplina tudi v RX7 kot tudi v RX8.

 

Rezultat delovanja na avtoplinu pa je pri vseh vozilih tako tudi pri wanklu ?istej?e izgorevanje.

Zaradi svojih tehni?nih lastnosti, avtoplin izredno ugodno vpliva na motor. Trajnost motorja se lahko pove?a tudi za 35% v primerjavi z motorjem, ki za pogonsko gorivo uporablja le bencin. Delovanje motorja je ti?je, obraba cilindrov motorja je manj?a ? ker ne prihaja do red?enja motornega olja z gorivom je ?ivljenjska doba olja dalj?a, trajnost katalizatorja in lamda sonde pa se podvojita. Popolnej?e zgorevanje zmesi »plin-zrak« v cilindrih motorja ne vodi do izgube goriva v izpu?ni sistem, zato so izpu?ni plini veliko ?istej?i.

 

Tudi pri wanklu pri?akujemo podalj?ano ?ivljensko dobo rotorja.

 

Kar se ti?e testiranj. Impulse sistem smo razvili leta 2006 in smo ga preden smo pri?eli s prodajo testirali dve leti. Sistem odlikuje najkvalitetnej?a elektronika z uporabo optoelementov in najkvalitetnej?e ostale komponente, s ?imer edini na svetu ponujamo 7 letno garancijo na avtoplinsko in?talacijo.

 

Vabljeni da nas kontaktirate, Z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vpra?anja.

 

www.g-1.si

 

Lep pozdrav

 

Simon ?trancar

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No fantje, informacije iz prve roke, sicer pa Ante, ne bi bilo slabo da kar sam prikljucis komentarje semle:

 

Zdravo Jure

 

 

 

Wankel deluje na plin naravnost fantasti?no. Na?a predelana RX7 je od

lastnika iz LJ, ki veliko potuje in nam jo je posodil za predelavo za

obdobje 4 mesecev. V tem ?asu smo spoznali prednosti in specifi?nosti

wanklovega motorja. Renesis oz. katerikoli W. sodobnej?e generacije pa je v

primerjavi z >na?o< RX7 ?isto enostaven in sicer zaradi tega, ker RX7

injektorji delujejo v pulsnem in ne >injection timing< na?inu, pulsnega pa

ne podpira nobena plinska naprava na svetu razen na?e. In to ni marketing,

ampak dejstvo. J

 

Seveda so vsi slo in tuji predelovalci in proizvajalci naprav >presene?eni<,

ko se sre?ujejo z nastavitvami avtomobila na plin, saj morajo vnesti v SW za

nastavitev izgorevanja parametre kot so:

 

1. ?tevilo valjev,

 

2. Kilowatt-i po valju,

 

3. Na?in delovanja injektorjev po valju (sekven?no, semisekven?no ali

full-group) in ni opcije pulsno, torej RX7 injection no-go J

 

4. Izbor pravilnega diametra ?ob po mo?i in ?tevilu valjev

 

Torej vse kalkulacije, nastavitve, . je vezano za nekaj + ?TEVILO VALJEV.

 

RX8 nima pulsnega na?ina delovanja, ampak sekven?nega, torej je to?ka ?t. 3

delno mogo?a tudi zanj, podre pa se pri (?tiritaktnih) valjih, ker jih pri

wanklu seveda ni, je pa rotor, ki strela gorivo trikrat na obrat. (pustimo

ostale podrobnosti kot RPM, .)

 

 

 

Pri na?em sistemu ni softwareskih >izzivov< pri nastavitvi motorja, saj

sploh sistem software-a za nastavitev ne uporablja/omogo?a. ECU je tako

napreden, da zna delati s >?emerkoli z injektorji< out of the box. Izbor ?ob

in pravega pritiska plina pa je plod na?e raziskave in igra?kanja tudi z

>bolj ?udnimi motorji< kot valjni.

 

 

 

?e se lahko malo pohecam: Na? sistem bi deloval tudi ?e bi ga priklju?ili na

pe? za ogrevanje hi?e, ki ima injektorje. Te?ava bi bila le obrati oz. RPM

kotla.

 

J J

 

 

 

Pri avtu pa je pomembno le zagotoviti 14,7:1 masnega razmerja plinov, ne

glede na zunanje dejavnike in to na? sistem zmore z odliko. Edino ?esar ne

zmore pa je direct injection, saj ta sistem (na? Impulse ali Budget) deluje

na na?in popolnega izklopa bencinskih (v resnici katerih koli) injektorjev,

ki bi se pri D.I. motorju zapekli. D.I. Vozilo bi torej delovalo lahko le

kot monovalentni port injection, bencinski D.I. injektorji pa bi se

definitivno s?asoma pokvarili.

 

Ampak to je le stvar razvoja in na?ega produkta nove generacije, ki pa je v

aktivnem razvoju (?isto v povojih, a bo ?e dozorel).

 

 

 

V glavnem: ?e ima? kakega interesenta se ve? kot toplo priporo?amo in

ugotavljamo, da za wankla smo pa res edini na svetu.

 

 

 

Lep pozdrav,

 

Ante Moscatelli

 

 

 

G-1 d.o.o.

 

Teharska 4

 

SI-3000 Celje

 

Slovenia

 

 

 

www.g-1.si

 

info@g-1.si

 

tel.: +386 (0)3 600 12 10

 

fax: +386 (0)3 600 12 11

 

 

 

ante.moscatelli@g-1.si

 

gsm: +386 (0)70 777 546

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

G-1 zmagovalec tekmovanja Start:up Slovenija

 

 

Podjetje G-1 je zmagovalec leto?njega tekmovanja novoustanovljenih (start-up) podjetij. Zmagovalca so slovesno razglasili na 29. mednarodni podjetni?ki konferenci PODIM v Mariboru. Nagrado za najbolj?i poslovni na?rt je prejelo podjetje Optilab iz Ljubljane, najbolj?e spletno novoustanovljeno podjetje pa je Spletosfera s projektom Webpixel.

 

Podjetje G-1 se je posvetilo razvoju in aplikaciji preprostih tehnologij uporabe alternativnih virov energije v avtomobilski industriji. Razvili so lasten sistem za pogon na avtoplin, ki prina?a izbolj?ave tako pri delovanju vozila kot tudi pri poenostavitvi monta?e. Tehnologijo so julija 2008 patentirali in pridobili certifikate za prodajo v tujini. Podjetje ?e izgrajuje mednarodno prodajno mre?o, z leto?njim nastopom na sejmu v Carigradu pa na?rtujejo dokon?en prodor na tuje trge. G-1 je kot poslovni angel dokapitaliziral poslovne? Mirko Tu?, strokovno komisijo pa je prepri?alo resno zastavljeno delo ter potenciali, ki jih izra?a visoko usposobljena ekipa ustanoviteljev in sodelavcev.

 

Podjetje Optilab, ustanovljeno leta 2008, je “spin off” Fakultete za ra?unalni?tvo in informatiko Univerze v Ljubljani. Po mnenju strokovne komisije je pripravilo najbolje spisan poslovni na?rt.

 

Novost leto?njega tekmovanja Start:up Slovenija je kampanja Najdi.si Kapital za najbolj?e spletno novoustanovljeno podjetje. Za naj spletno podjetje je bilo izbrano leta 2007 ustanovljeno podjetje Spletosfera, ki deluje kot redni ?lan Tehnolo?kega parka Ljubljana.

 

23-?lanska komisija je leto?njega zmagovalca izbrala izmed sedmih finalistov. Finalisti, ki jih je izmed vseh prijav izbrala predselekcijska komisija, so bili poleg podjetij G-1 in Optilab ?e Lumian ra?unalni?ki laboratorij, Konstelacija H2, OBS, UNIKI in Versor.

 

Vseslovensko tekmovanje organizira Tovarna podjemov skupaj z osrednjima partnerjema Javno agencijo za podjetni?tvo in tuje investicije (JAPTI) in Ministrstvom za gospodarstvo. Gre za nadgradnjo regionalnih podjetni?kih tekmovanj, ki jih organizirajo razli?ni tehnolo?ki parki, inkubatorji oz. regionalni podjetni?ki centri. (aNET)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Ja mati mila... sej razumem da tisti ki nimete plina v avtu ne morete poznati principa delovanja in razvojnih faz plinskih naprav... ampak... vse do sedaj sem bil tiho in sem imel namen tudi ostati tiho, ko pa prebiram tu na forumu toliko samohvale in neresnic se pa? moram oglasiti :angry2:

 

Plin kot pogonsko gorivo za motorje z notranjim izgorevanjem spremljam ?e blizu 10 let, kolikor se tudi ?e vozim z avtom predelanim na LPG. Podjetje ki se (samo?!) kuje v zvezde ?e? da so edini in celo prvi na svetu, ki so predelali Wanklov motor na pogon na LPG, milo re?eno prodaja BU?E nepou?enim bralcem raznih forumov kot je tale. Pa da ne bo pomote, nimam ni? proti uporabnikom tega foruma, saj sem tudi sam med njimi.

Ne bom ?el v detajle ampak samo ponujam nekaj linkov kjer se da videti predelane Wanklove motorje na LPG, ali pa strani predelovalcev ki so predelali Wankla, pa niso plod dela zgoraj omenjenega podjetja, in nekateri so ''na cesti'' ?e dve leti in ve? ?zmeden? Sedaj pa naj mi kdo pojasni kdo ima koga za norca?!?!

 

http://www.autogastechnik.net/a-technik/

 

http://www.paul-weiss.com/go.to/modix/2,42...w_zubehoer.html

 

http://www.autogas-centrum.finke-edv.de/kontakt.php

 

http://www.egasweb.co.uk/downloads/egasnew...w_at_egsauk.pdf

 

Najve?ji hec v celi zadevi pa je da so Wanklov motor predelali pred na?imi ''heroji'' celo Poljaki, katerih naprave se na splo?no ocenjujejo kot manj kvalitetne!!! Pa ?e to ni :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je sploh pomembno kdo je bil prvi ?

Bistvo je da se da predelat in to je to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Da se ?e jaz malce pohvalim, da sem se pridru?il mazda avtoplinarjem :blush:

 

M6 2.5i 2009 je uspe?no prestala predelavo na plin. Moram re?i, da deluje odli?no. Najbolj je pa zadovoljna moja denarnica :D

 

Zadevo so zrihtali fantje pri G-1.

 

LP, S

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se ?e jaz malce pohvalim, da sem se pridru?il mazda avtoplinarjem :blush:

 

M6 2.5i 2009 je uspe?no prestala predelavo na plin. Moram re?i, da deluje odli?no. Najbolj je pa zadovoljna moja denarnica :D

 

Zadevo so zrihtali fantje pri G-1.

 

LP, S

 

No to so ta pravi fantje!!

Dej povej kolk, k jest se za ajvarja borim...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolk ??? ? ?zmeden?

Kam si dal vofer ? ?zmeden?

 

 

Imeli so akcijo mislim da 20% off kar je naneslo nekje okoli 1,3keur.

 

Aja pa vodja Mazda servisa je zadevo pregledal in rekel, da je odli?no narejeno.

 

No to so ta pravi fantje!!

Dej povej kolk, k jest se za ajvarja borim...:)

 

20% na redno ceno ker so imeli tako akcijo in je naneslo 1,3keur. Vredno vsakega centa kar se mene ti?e.

 

Vufer imam v prtlja?niku oble?enega v box, pa se mi zdi, da ima dovolj globok zvok. So naredili luknjo za bass refleks, potegnili kable, na?timali konektorje, da lahko zadevo vzamem iz avta. Vsa stvar stoji pokonci in ne zaseda veliko prostora.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imeli so akcijo mislim da 20% off kar je naneslo nekje okoli 1,3keur.

 

Aja pa vodja Mazda servisa je zadevo pregledal in rekel, da je odli?no narejeno.

20% na redno ceno ker so imeli tako akcijo in je naneslo 1,3keur. Vredno vsakega centa kar se mene ti?e.

 

Sem zdele govoru z njim, baje se ni vidu lepsega avta....:) Hoce se znebit une impreze pa ne gre...:)

 

Ajvar danes - jutri, uklopko ti tud.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imeli so akcijo mislim da 20% off kar je naneslo nekje okoli 1,3keur.

 

Aja pa vodja Mazda servisa je zadevo pregledal in rekel, da je odli?no narejeno.

20% na redno ceno ker so imeli tako akcijo in je naneslo 1,3keur. Vredno vsakega centa kar se mene ti?e.

 

A lahko poslika? pod haubo kako zgleda ker ?e je grdo pol se tega nam lotu, ker ho?em da se sploh ne vidi.

Ker sem ?e ve?krat videl kako visijo kaki ?laufi in kabli in to me resni?no moti.

Kje ima? pa rezervoar za plin in kje wofer ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:D S kom si to govoru?

 

dejan

a so ti delal na jesenicah na dol al na celovski al na stajerskem

 

A lahko poslika? pod haubo kako zgleda ker ?e je grdo pol se tega nam lotu, ker ho?em da se sploh ne vidi.

Ker sem ?e ve?krat videl kako visijo kaki ?laufi in kabli in to me resni?no moti.

Kje ima? pa rezervoar za plin in kje wofer ?

 

Ta nova 6ka nima gume....ima predpripravo za plin :)

 

Ej kam so ti pa dal za tankat - pod pokrov in adapter?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:) Ne to so delal v Celju :) kjer majo novo delavnico in odli?nega monterja.

 

Yep....sedaj se fantje samo se po TV vlacijo kot Start up podjetje, zadnjic so bli na RTV v polemiki, ker so eni redkih ki sedaj delajo dobro.

 

Kurc alternativa se spla?a sam kravatarji jo no?ejo!!! Tu je problem.

 

Tebi so dali ze njihov lasten sistem, ampak za turbake je pa se vedno Tartarini...tko kot v mojem

 

POHVALNO! V enem letu se ti bo obrnil, mogoce tud prej ce se vozi? dost, ko meni pol pa samo +++++

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A lahko poslika? pod haubo kako zgleda ker ?e je grdo pol se tega nam lotu, ker ho?em da se sploh ne vidi.

Ker sem ?e ve?krat videl kako visijo kaki ?laufi in kabli in to me resni?no moti.

Kje ima? pa rezervoar za plin in kje wofer ?

 

Komot. Lahko si pride? tud pogledat. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Komot. Lahko si pride? tud pogledat. :)

 

Kam, rabim vijeto ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kam, rabim vijeto ? ?zmeden?

 

Loh te jest ?lepam, mam slovensko in avstrijsko...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.