Sishi Napisano 24. november, 2009 Prijavi Napisano 24. november, 2009 Js si bom za bajto namontiral 2k litrsko cisterno in se bom vozil za 45 centov in to po ?isto uradni poti. A je to ta varijanta :ne vem: Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
YavarYe X6V6 Napisano 25. november, 2009 Prijavi Napisano 25. november, 2009 Ja samo lokacija je drugje. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sirius Napisano 25. november, 2009 Prijavi Napisano 25. november, 2009 ?e upo?tevamo zgoraj navedene "iznajdbe", bi se lahko izognili nakupu pe?i za centralno. Na prirejenemu avtomobilu naredimo ?e hitro monta?ne priklope za obtok hladilne teko?ine preko radiatorjev in se priklju?imo na cenralno. Avto imamo v dobro izolirani gara?i, namontiramo cev za odvod izpu?nih plinov v zunanjost in zmagali smo. Avtomobil je vedno ogret. Ko nas ni doma itak ne rabimo gretja, odsotnost pa re?imo z dobro izolacijo hi?e in akumulacijo toplote v konstrukcijo (hi?a ne sme biti grajena iz monta?nih elementov, ali siporeksa.) Ko gremo z doma se odklopimo od radiatorjev in to je to. Izkoristek takega sistema je lahko enak kondenzacijski pe?i na plin. Potrebna je le ?e neka vrsta rekuperatorja za ni?anje temperature izpu?nih plinov. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Symon Napisano 2. december, 2009 Prijavi Napisano 2. december, 2009 Danes je o podjetju G1 nekaj besed v ?urnalu na strani 12. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 2. december, 2009 Prijavi Napisano 2. december, 2009 Danes je o podjetju G1 nekaj besed v ?urnalu na strani 12. Dj kopi pejst ! Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Slivka Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 Prebral sem vseh osem strani, na?el podobno vpra?anje, kot zanima mene, odgovora pa nikjer nisem zasledil. Torej: kako je z garancijo avta, ?e v novega vgradijo plin? ?e mi bo ?e v garancijskem roku avta odpovedal, recimo, altenator, se bo vsa krivda zvrnila na plinsko instalacijo, ker ni tovarni?ka in gre za poseg v motor, ki ga proizvajalec ni odobril. Da pa ?akam tri leta, da garancija mine... Na star avto dajat plinsko instalacijo.. Ne vem, no, bo ve? ko?talo kot bo avto vreden... Skoraj... Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 Prebral sem vseh osem strani, na?el podobno vpra?anje, kot zanima mene, odgovora pa nikjer nisem zasledil. Torej: kako je z garancijo avta, ?e v novega vgradijo plin? ?e mi bo ?e v garancijskem roku avta odpovedal, recimo, altenator, se bo vsa krivda zvrnila na plinsko instalacijo, ker ni tovarni?ka in gre za poseg v motor, ki ga proizvajalec ni odobril. Da pa ?akam tri leta, da garancija mine... Na star avto dajat plinsko instalacijo.. Ne vem, no, bo ve? ko?talo kot bo avto vreden... Skoraj... Evo ti odgovor, pred monta?o si mora? dobit poobla??enega monterja in potem njega prosit-zahtevet da ti on uredi papirje za garancijo, ali pa da se vsaj posku?a dogovorit z uvoznikom, pri dolo?enih znamkah to sploh ni problem pri enih je, pri nekaterih pa nepopustljivi. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
slidy Napisano 10. januar, 2010 Prijavi Napisano 10. januar, 2010 Prebral sem vseh osem strani, na?el podobno vpra?anje, kot zanima mene, odgovora pa nikjer nisem zasledil. Torej: kako je z garancijo avta, ?e v novega vgradijo plin? ?e mi bo ?e v garancijskem roku avta odpovedal, recimo, altenator, se bo vsa krivda zvrnila na plinsko instalacijo, ker ni tovarni?ka in gre za poseg v motor, ki ga proizvajalec ni odobril. Da pa ?akam tri leta, da garancija mine... Na star avto dajat plinsko instalacijo.. Ne vem, no, bo ve? ko?talo kot bo avto vreden... Skoraj... Meni je bilo zagotovljeno, da garancija ostane v kolikor bo strokovno narejeno. Sem pa vpra?al vsaj ene 5x in vedno dobil isti odgovor. Seveda vse pri Gami v BTC-ju.Besede iz ust gospoda na servisu so bile nekaj v takem smislu: "?e bom rekel, da garancije po vgraditvi avtoplina ni ve?, mi boste rekli kak?na jajca prodajamo. Garancija ostane, v koliko je ?trom pravilno zvezan in za??iten!" in sem dobil ?e vizitko v roke, v koliko bi se kdo kdaj spotaknu v in?talacijo plina, da naj se obrnem na tega gospoda.Tisto s ?tromom je letelo na razne ?alabajzarje, ki namesto, da bi dali gor po?irko in pred tem vse skupaj zlotali, samo zvijejo dva kabla skupaj in polepijo z izolir trakom. Ja baje tud to delajo!Po vgradnji plina sem se zapeljal na servis v BTC, ker ni nikjer pisalo kako ponovno "nau?im" stikala za ?ipe in je gospod pogledal pod pokrov in mi rekel, ga garancije nisem pu?nil, ker je strokovno narejeno.?e je za verjet je pa druga stvar. Citiraj
jures Napisano 11. januar, 2010 Prijavi Napisano 11. januar, 2010 Jaz na servisu na Trzaski nimam problemov - spet vsaj odgovarja za svoj del, tvoj serviser ne bo diral plina in obratno. Poleg tega sem ze 2 garancijski zadevi po vgradnji delal brez problema - menjava lu?i in TCS lu?ka (ki se je samopopravila na koncu, ampak servis je podpiral morebitno popravilo) Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 11. januar, 2010 Prijavi Napisano 11. januar, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=D7oxnEXt1no Ni razlike Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Slivka Napisano 11. januar, 2010 Prijavi Napisano 11. januar, 2010 ?e ena re? mi ne gre skupaj. Vsi po vrsti ste pri?akovali padec mo?i, vsi po vrsti ste govorili, da se je porava malenkost pove?ala. Ni mi jasno: LPG je propan, ki ima kurilno vrednost 92970 kJ/m3 oziroma 46070 kJ/kg. Bencin pa ima kurilno vrednost 42700 kJ/kg (podatki so iz Strojni?kega priro?nika avtorja Bojana Krauta, str. 223). ?e ima torej plin ve?jo kurilno vrednost, bi se ga moralo porabiti manj ali pa bi morala biti mo? motorja ve?ja. Ali pa sem jaz nekaj krepko zame?al? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 11. januar, 2010 Prijavi Napisano 11. januar, 2010 ?e ena re? mi ne gre skupaj. Vsi po vrsti ste pri?akovali padec mo?i, vsi po vrsti ste govorili, da se je porava malenkost pove?ala. Ni mi jasno: LPG je propan, ki ima kurilno vrednost 92970 kJ/m3 oziroma 46070 kJ/kg. Bencin pa ima kurilno vrednost 42700 kJ/kg (podatki so iz Strojni?kega priro?nika avtorja Bojana Krauta, str. 223). ?e ima torej plin ve?jo kurilno vrednost, bi se ga moralo porabiti manj ali pa bi morala biti mo? motorja ve?ja. Ali pa sem jaz nekaj krepko zame?al? Kon?no nekdo ki je pogledal v priro?nik.Medni je uspelo v ne najbolj?ih pogojih celo pove?ati konl?no hitrost z LPG in to kar za par kilometrov.Razlog zakaj pa se dejansko poraba plina in bencina razlikujeta pa je pomoje v tem da plin druga?e zgoreva, povrh vsega p ni mo?no vgraditi plina na tako optimalno mest oa vbrizg kot pa je vgrajena bencinska ?oba.Je pa ena izvedba ki je za mazdine MPS motorje in s to pa dejansko dobimo VE? konjev-navora, kot na bencin, samo je pa skoraj 2X dra?ji sistem. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 11. januar, 2010 Prijavi Napisano 11. januar, 2010 Boldano je nekaj, kar sta Boss in Labi spra?evala AvtoplinAvtoplin je me?anica plina butan-propan in se uporablja za pogon motornih vozil. Priznan je kot najpomembnej?i in najbolj raz?irjeni alternativni pogonski vir z ni?jimi emisijami toplogrednih plinov in pra?nih delcev v okolje. Po nekaterih ocenh naj bi bilo v Sloveniji okrog 6000 vozil na plin, kar je bistveno manj od evropskega povpre?ja. Pri primerjavi avtoplina in bencina s stali??a varnosti velja dejstvo, da je plin varnej?i kot bencin in sicer tako pri po?aru vozila kot pri prometni nesre?i. Pri po?aru plin iz rezervoarja izteka postopoma in gori v usmerjenem ognju, bencin pa se razlije in ogenj takoj zajame celotno vozilo. V primeru prometne nesre?e pa lahko poudarimo ve?stopenjsko varovanje plinske instalacije z elektro ventili in predvsem plinskimi rezervoarji, ki so v primerjavi z bencinskimi bistveno oja?ani in izdelani iz kvalitetnej?ih materialov, ter vsebujejo aktivne varnostne elemente, npr. ventil za nadzor pritiska, ventil za regulacijo iztekanja goriva in ventil za avtomati?no zaporo rezervoarja. Vsak avtoplinski sistem ima vgrajen ventil, ki ob prekinitvi elektrike takoj zapre dotok goriva. Ugodni vplivi na naravo in okoljeUporaba avtoplina zni?uje emisije ?kodljivih plinov v okolje in je sprejeto kot zeleno gorivo. ?tudije ka?ejo, da pri predelavi sodobnega vozila na avtoplin dose?emo naslednje rezultate: Zni?anje u?inkov tople grede: 34% zni?anje du?ikovega oksida 15% zni?anje ogljikovega dioksida Skoraj ni? emisij ogljikovodikov Zni?anje ostalih ?kodljivih emisij: 50%-60% zni?anje ogljikovega monoksida 30%-40% zni?anje smoga Skoraj ni? emisij ?veplovega dioksida Skoraj ni? emisij ostalih toksinov Avtoplin ima zaradi svojih karakteristik ugoden u?inek na motor:- ti?ji in mirnej?i tek motorja,- doba trajanja motorja se pove?a za okoli 35 %,- popolno zgorevanje zmesi plin-zrak v cilindrih motora ne vodi do izgub goriva v izpu?nih plinih,- ve?ja trajnost motornega olja (dlje ?asa zadr?uje lastne karakteristike, ker se ne razgrajuje z bencinom),- ne dopu??a nastajanja korozije, ki nastane zaradi prisotnosti aditivov, ki se dodajajo bencinu zaradi izbolj?ave njegovih lastnosti, - ?e se ne motim je ?rnamazda napisal to glede dodatnih aditivov - NEPOTREBNI- podvoji se ?ivljenjska doba katalizatorja in lambda sonde,- ?istej?i izpu?ni plini. V katera vozila je mo?no vgraditi plinski pogon?Plinski pogon je mo?no vgraditi v skoraj vsa vozila na bencinski pogon, obstaja majhno ?tevilo vozil, pri katerih vgradnja ni mo?na (npr. nekatera vozila s turbinskimi polnilniki). Novej?a tehnologija omogo?a vgradnjo v vsa vozila.Vgradnja je odvisna od vozila v katerega se avtoplin ali plinski sistem vgradi. Glede na obliko in model vozila lahko dolo?imo kak?en rezervoar za avto plin in sistem lahko vgradimo. Za ve? informacij kliknite tukaj. Vgradnja plinskega sistema najenostavnej?a pri vozilih z uplinja?em, dosti te?je pa je pri motorjih z direktnim vbrizgavanjem in katalizatorjem. Sorazmerno s tem raste tudi cena vgradnje za avtoplin. Kje lahko "napolnite" avtomobile na plin?V Sloveniji je trenutno 37 ?rpalk kje lahko napolnite svoj rezervoar. V Evropi je okoli 8000 bencinskih servisov, ki ponujajo avtoplin, od tega jih je samo v Italiji okoli 2000.?rpalka za avtoplin je na voljo tudi na: Verov?kova 70, 1000 Ljubljana, delovni ?as: od 7 - 19. ure Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
slidy Napisano 11. januar, 2010 Prijavi Napisano 11. januar, 2010 S kje si pa ti tole skopirov? Nekam znan mi je ?lank hehe. Citiraj
Boss Napisano 11. januar, 2010 Prijavi Napisano 11. januar, 2010 ?e ena re? mi ne gre skupaj. Vsi po vrsti ste pri?akovali padec mo?i, vsi po vrsti ste govorili, da se je porava malenkost pove?ala. Ni mi jasno: LPG je propan, ki ima kurilno vrednost 92970 kJ/m3 oziroma 46070 kJ/kg. Bencin pa ima kurilno vrednost 42700 kJ/kg (podatki so iz Strojni?kega priro?nika avtorja Bojana Krauta, str. 223). ?e ima torej plin ve?jo kurilno vrednost, bi se ga moralo porabiti manj ali pa bi morala biti mo? motorja ve?ja. Ali pa sem jaz nekaj krepko zame?al? Ja sej v uni drugi temi sem lepo napisal, da ima plin ve?jo kalori?no vrednost a manj?o energijsko gostoto. Ker se plin tako kot bencin prodja po litrih moramo gledati volumen in 1 liter plina da manj kot en liter bencina, ?e pa gledamo po masi pa ena kila plina da ve? kot ena kila benza. Ker v valje ne grejo kile ampak je odvisno od volumna kolikor ga spravimo v cilinder in uspemo v?gati je po moji logiki torej manj oddanega dela pri plinu kot pri benzu. Pa LPG jeme?anica propana in butana in definitivno ni samo propan kot ma? navedeno v priro?niku. Dej ?e najde? poglej koliko je kurilna vrednost enega kubika benza (1000litrov). Mislim, da je gostota bencina cca 750kg/m3 plina v teko?em stanju pa ne vem podatka samo je sigurno ni?ja. Citiraj
LabiGT Napisano 11. januar, 2010 Prijavi Napisano 11. januar, 2010 Boldano je nekaj, kar sta Boss in Labi spra?evala nisem jaz nc vprasal v tej temi pa tud nikakor vam ne gre v glavo (a je tok tezko razumet al kako?) da nisem proti plinu, sem pa proti mazdi 6 z bencinskim 1.8 ali 2.0 motorjem in plinsko instalacijo, ker pol imas se vedno konzervo, ki ne gre nikamor ki ima samo nizko porabo in nc drugega napram dizelskemu CD motorju... ce bi bla kaka mazda 6 z V6 motorjem ...(kaj bi blo ce bi blo itd itd) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Sishi Napisano 12. januar, 2010 Prijavi Napisano 12. januar, 2010 ce bi bla kaka mazda 6 z V6 motorjem ...(kaj bi blo ce bi blo itd itd) Hm... Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
slidy Napisano 12. januar, 2010 Prijavi Napisano 12. januar, 2010 sem pa proti mazdi 6 z bencinskim 1.8 ali 2.0 motorjem in plinsko instalacijo, V kolikor je ?e na samem za?etku namen da se bo vgradilo v avto plin, je bolje razmisliti potem o mo?nej?em motorju, kot si ?e napisal. Sam nimam izku?enj z omenjenima motorjema, do?im na 2,5 je pa zadeva (plin) zelo solidna. Sem ve? kot zadovoljen. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 12. januar, 2010 Prijavi Napisano 12. januar, 2010 Ja sej v uni drugi temi sem lepo napisal, da ima plin ve?jo kalori?no vrednost a manj?o energijsko gostoto. Ker se plin tako kot bencin prodja po litrih moramo gledati volumen in 1 liter plina da manj kot en liter bencina, ?e pa gledamo po masi pa ena kila plina da ve? kot ena kila benza. Tukaj se ne bom strinjal, ker na pumpi nato?im 59 litrov TEKO?EGA plina, se pravi v teko?em stanju, porabljam pa ga kot plin, se pravi v plinastem stanju in ?e imam porabo 10 litrov to ni 10 litrov plina ampak teko?ine, je pa dejstvo da je liter benza liter benza liter teko?ega plina v plinasti fazi pa je precej ve?, je tako ? ce bi bla kaka mazda 6 z V6 motorjem ...(kaj bi blo ce bi blo itd itd) Ve? nas je takih.Js bi kr en 3.7 V6, uvozu iz usa in jo po?u v svojo pa jebesh pol registracijo. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 12. januar, 2010 Prijavi Napisano 12. januar, 2010 Tukaj se ne bom strinjal, ker na pumpi nato?im 59 litrov TEKO?EGA plina, se pravi v teko?em stanju, porabljam pa ga kot plin, se pravi v plinastem stanju in ?e imam porabo 10 litrov to ni 10 litrov plina ampak teko?ine, je pa dejstvo da je liter benza liter benza liter teko?ega plina v plinasti fazi pa je precej ve?, je tako ?Ve? nas je takih.Js bi kr en 3.7 V6, uvozu iz usa in jo po?u v svojo pa jebesh pol registracijo. Group buy...vsak 1 dan nisem jaz nc vprasal v tej temi pa tud nikakor vam ne gre v glavo (a je tok tezko razumet al kako?) da nisem proti plinu, sem pa proti mazdi 6 z bencinskim 1.8 ali 2.0 motorjem in plinsko instalacijo, ker pol imas se vedno konzervo, ki ne gre nikamor ki ima samo nizko porabo in nc drugega napram dizelskemu CD motorju... ce bi bla kaka mazda 6 z V6 motorjem ...(kaj bi blo ce bi blo itd itd) V bistvu je to premik teme - smo zasvinjal temo o cukanju traktorja vir ?lanka: www.butanplin.si Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 12. januar, 2010 Prijavi Napisano 12. januar, 2010 Tukaj se ne bom strinjal, ker na pumpi nato?im 59 litrov TEKO?EGA plina, se pravi v teko?em stanju, porabljam pa ga kot plin, se pravi v plinastem stanju in ?e imam porabo 10 litrov to ni 10 litrov plina ampak teko?ine, je pa dejstvo da je liter benza liter benza liter teko?ega plina v plinasti fazi pa je precej ve?, je tako ? Ja seveda govorimo o LPG v teko?em stanju saj gostota v plinastem stanju je mislim, da cca 250x manj?a kot v teko?em. Se pravi, da v en tank ne bi spravil niti kilograma plina. In vse kar sem do zdaj povedal je vedno bilo mi?ljeno liter plina v teko?em stanju saj druga?e primerjave sploh ne more biti. ?e vedno pa nisem dobil podatka kolik?na je gostota plina v teko?em agregatnem stanju saj to je potem bistven podatek koliko "energije" dr?i en liter goriva. Informacijo koliko energije ima ena kila plina imamo ampak kolik?na pa je gostota pa ?al ?e ne in edino iz tega bomo lahko ocenili koliko je poraba s plinom vi?ja od porabe z benzom, ?e ?elimo dose?i enak re?im vo?nje. Citiraj
jures Napisano 12. januar, 2010 Prijavi Napisano 12. januar, 2010 Ja seveda govorimo o LPG v teko?em stanju saj gostota v plinastem stanju je mislim, da cca 250x manj?a kot v teko?em. Se pravi, da v en tank ne bi spravil niti kilograma plina. In vse kar sem do zdaj povedal je vedno bilo mi?ljeno liter plina v teko?em stanju saj druga?e primerjave sploh ne more biti. ?e vedno pa nisem dobil podatka kolik?na je gostota plina v teko?em agregatnem stanju saj to je potem bistven podatek koliko "energije" dr?i en liter goriva. Informacijo koliko energije ima ena kila plina imamo ampak kolik?na pa je gostota pa ?al ?e ne in edino iz tega bomo lahko ocenili koliko je poraba s plinom vi?ja od porabe z benzom, ?e ?elimo dose?i enak re?im vo?nje. Je pa res da je to odvosni tudi od zunanje temperature. Bencin hranijo ves pod zemljo, medtem ko jih za plin BK in ga imajo zunaj v cisternah, in se pozna to pri tankanju v parih litrih pri meni Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 12. januar, 2010 Prijavi Napisano 12. januar, 2010 Plin se ne spla?a, prodam komplet in?talacijo, zraven dam ?e avto. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Symon Napisano 12. januar, 2010 Prijavi Napisano 12. januar, 2010 Plin se ne spla?a, prodam komplet in?talacijo, zraven dam ?e avto. No tko ja priznaj pa bodo sre?ni dizela?i. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.