matobeli Napisano 7. marec, 2009 Prijavi Napisano 7. marec, 2009 Torej, nedavno sem postal lastnik 323P, prijeten avto?ek, sem ga vzljubil, ampak ima svoje muhe... 1.Osvetlitev armaturke? pri meni je vse v ?rnem, nobene lu?ke, samo pri ?tevcu je ena slabo vidna brljivka, in pri klu?avnici, varovalke so ok, a to pomeni da so lu?kice pocrkale ali jih sploh ni bilo? je pa bolj osnovni model. ?e so pocrkale bi prosil koga ki ve naj pove kako naj jih zamenjam, servis imam ?ele ?ez 10kkm, ampak me ful moti da je vse v temi pono?i. 2. levi sprednji brisalec mi grozno ?kripa, malo sem ga po WD40-al in namazal z oljam ampak ni nekega uspeha, izgleda pa kar malo rjav. kako to odprem in ?e lahko sam kaj popravim? 3. na koliko kkm se ponavadi menja zobati jermen? 4. a je lahko kaj narobe ?e dam v lu?ko na stropu kak?no mo?nej?o ?arnico? mogo?e celo ledico, sem malo ?tromarja in tudi opremo imam. 5.a so samo pri meni pozicijske lu?i skoraj nevidne ali je to praksa? ker pri prej?nih avtomobilih (fotrova ?koda, clio) so pozicijske popolnoma zado??ale za dnevno vo?njo. 6. ali kdo pozna kje dobiti kak?ne dele? recimoplasti?na mre?a spredaj, mi jo je biv?i lastnik po?il... Vpra?anja so razvr??ena po pomembnosti ?e se komu ne da brati vsega Pa hvala komurkoli Citiraj BRUUM-BRUUM
uklopko Napisano 7. marec, 2009 Prijavi Napisano 7. marec, 2009 Welcome!! Kaka slikca bi bla dobrodo?la!! Kar se ti?e ?kripanja brisalcev(ali ?kriplje guma ali sam mehanizem) ?e je mehanizem ,pomeni da bo treba ga snet ,ga razdret pobrusit vodni kamen ki se je nabral in pa podmazat-pa ima? spet nekaj ?asa mir. V primeru da bo? ?aka ti zadeva lahko toliko zarusta da se brisalec ne premakne ,in zato ti lahko zgori motor?ek brisalcev(stro?ek se podvoji ali potroji) Imel enak problem pri moji 323F le da ni ?kripalo ,so pa brisalci po?asi delali-pogosto se to zgodi tudi zadaj Glede same armature je tako-?e so pocrkale lu?ke je treba razdret okoli ?tevca(tiste plastike ki pa? jih je treba) Da pride? do samih delov kjer je name??ena osvetlitev in te male ?arnice. V stropu so na?eloma max do 10w mo?i ?arnice(?e je ena potem je 10w sulfitka,?e ste 2 so w5w ?arnice) Kar se ti?e samih ledic so bol kot ne priporo?live ,saj se drasti?no man grejejo(lahko pa izgubi? malo na svetilnosti) Zobati jermen oz. veliki servis nej bi se delal tam med 80-110 tiso? km-jev pa? po ?elji uporabnika in na?ina vo?nje!!Se pa ti ?e menja vodna pumpa ,morda kake napenjalce jermenov itd. No pri poziciskih je tako ponavadi se razpr?ijo po paraboli ?arometa in so v ve?ini slabo vedne(re?i problem delno seveda z belimi LED-icami) Kera mre?a je po?ena-?e je una ki pokriva luknjo v odbija?u-lahko zimprovizira? z alu mre?ico (tisto ki jo v staylingu uporablajo) dobi? jo v merkurju-metalki ?e si iz Lj ali okolice ti morda celo pomagam pri nekaj opravilih lp Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
matobeli Napisano 7. marec, 2009 Avtor Prijavi Napisano 7. marec, 2009 bom nalepil kak?no slikico, samo kak?en son?en dan po?akam, pa da ga malo operem, zdejle je mal pujskast, sm ene dve blatne lu?e povozil a so kak?ne slikce na internetu, kako se to razstavlja, sej malo sem ?e svetil z lu?ko zadaj pod volan, nisem sicer nobene ?arnice nikjer videl (kako sploh izgleda to, ima ?arnica kak?no ohi?je ali kaj podobnega?), je pa precej prostora zadaj tako da tudi nebo te?ko priti zraven. a ostali deli armature so osvetljeni? torej, vse komande za zra?enje, 4-?migovci-gumb? sem pa danes ?e uspe?no povezal radio in anteno(prej?ni lastnik je imel drugega in se mu ni dalo priklopiti nazaj ko je menjal radije), antena ima nek ?uden konektor, sem moral malo po?tukati. aja, pa zadnje lu?i so na desni strani na nekem delu prozorne, na levi strani pa so na istem delu rde?e, je to serijsko ali je ena lu? zamenjana? saj moti me ne ampak, me vseeno zanima. Je mogo?e ?e kak?na stvar ki jo je pri starem avtu vredno pogledati, mislim na tiste bolj skrite narave, katerim pa se lahko kar naenkrat poslab?a stanje, ki ga lahko prej lepo izbolj?a?, in za?nejo ko?tati. In ?e za konec- malo me zanima o tistih dodatkih olju, nekih osve?evalcev motorja, a to je kaj koristno? avto ima 200kkm, dela sicer kot urca, ni zamorjen, ampak bi ga rad ohranil ?e nekaj ?asa takega. katero olje priporo?ate? ma?ina je 1.3 16V oziroma ali je veliko razlike med olji. Lp Citiraj BRUUM-BRUUM
KAALman Napisano 8. marec, 2009 Prijavi Napisano 8. marec, 2009 lu?i so tak serijsko, na levi ma? zadaj meglenko, na desni pa lu? za vzvratno vo?njo... check da pics:http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Mazda_323_BA_P Citiraj LP KAALman
mazda_mx Napisano 8. marec, 2009 Prijavi Napisano 8. marec, 2009 Motor bo delal se nadaljnih 200.000km, ce bos redno menjaval olje in filtre in preverjal nivo olja. 1.3 je neunicljiv. Citiraj
matobeli Napisano 8. marec, 2009 Avtor Prijavi Napisano 8. marec, 2009 ?e nekaj sem opazil, pri nizkih obratih nekaj v ma?ini/na podvozju grozno "bren?i" podobno kot ?e navira? base in ti potem tablica "bren?i" a je mo?no da je samo kak?en tenek za??itni pleh malo prerjavel pa ga sedaj nekaj daje, sli?i se samo pri reeees nizkih obratih pa ?e potem ko je ma?ina ugreta tega ni ve?. Citiraj BRUUM-BRUUM
KAALman Napisano 9. marec, 2009 Prijavi Napisano 9. marec, 2009 ok... sam pravi? da je podobno, kot ?e pri basih tablica breb?i... si izklju?il to mo?nost ? druga?e pa je zelo verjetno plo?evinasta za??ita med katalizatorjem in karoserijo, meni je blo to pri Xedosu, pa tudi pri MX-3 pri katalizatorju pri Xedosu smo jo fiksirali, pri MX-3 pa odstranili je pa res, da je MX-3 ?e ob tisti za??iti kar krepko segrevala prestavno ro?ico, ko smo pa sneli pleh, bila pa cela sredinska konzola vedno topla.... tudi pozimi Citiraj LP KAALman
matobeli Napisano 9. marec, 2009 Avtor Prijavi Napisano 9. marec, 2009 mislim da tablice niso, vsaj toliko sem siguren da nisem ?el preverit. bom pa sedaj. kje pa je katalizator, da ?e njega preverim? Citiraj BRUUM-BRUUM
Marko_mx-3 Napisano 9. marec, 2009 Prijavi Napisano 9. marec, 2009 Kat. je skoraj direktno pod prestavno ro?ico, je treba od spodaj pogledat. Najbolje je dvignit avto. Citiraj
matobeli Napisano 9. marec, 2009 Avtor Prijavi Napisano 9. marec, 2009 potem je pa verjetno res to, ro?ljanje ustreza polo?aju, samo ?e po?akam da se malo posu?i zunaj, potem pa ?raufncigr u roke pa gremo! Citiraj BRUUM-BRUUM
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.