Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, nedavno sem postal lastnik 323P, prijeten avto?ek, sem ga vzljubil, ampak ima svoje muhe...

 

1.Osvetlitev armaturke? pri meni je vse v ?rnem, nobene lu?ke, samo pri ?tevcu je ena slabo vidna brljivka, in pri klu?avnici, varovalke so ok, a to pomeni da so lu?kice pocrkale ali jih sploh ni bilo? je pa bolj osnovni model. ?e so pocrkale bi prosil koga ki ve naj pove kako naj jih zamenjam, servis imam ?ele ?ez 10kkm, ampak me ful moti da je vse v temi pono?i.

 

2. levi sprednji brisalec mi grozno ?kripa, malo sem ga po WD40-al in namazal z oljam ampak ni nekega uspeha, izgleda pa kar malo rjav. kako to odprem in ?e lahko sam kaj popravim?

 

3. na koliko kkm se ponavadi menja zobati jermen?

 

4. a je lahko kaj narobe ?e dam v lu?ko na stropu kak?no mo?nej?o ?arnico? mogo?e celo ledico, sem malo ?tromarja in tudi opremo imam.

 

5.a so samo pri meni pozicijske lu?i skoraj nevidne ali je to praksa? ker pri prej?nih avtomobilih (fotrova ?koda, clio) so pozicijske popolnoma zado??ale za dnevno vo?njo.

 

6. ali kdo pozna kje dobiti kak?ne dele? recimoplasti?na mre?a spredaj, mi jo je biv?i lastnik po?il...

 

 

Vpra?anja so razvr??ena po pomembnosti ?e se komu ne da brati vsega :P

Pa hvala komurkoli :)

BRUUM-BRUUM

Napisano

Welcome!! Kaka slikca bi bla dobrodo?la!!

 

 

Kar se ti?e ?kripanja brisalcev(ali ?kriplje guma ali sam mehanizem)

?e je mehanizem ,pomeni da bo treba ga snet ,ga razdret pobrusit vodni kamen ki se je nabral in pa podmazat-pa ima? spet nekaj ?asa mir. V primeru da bo? ?aka ti zadeva lahko toliko zarusta da se brisalec ne premakne ,in zato ti lahko zgori motor?ek brisalcev(stro?ek se podvoji ali potroji)

Imel enak problem pri moji 323F le da ni ?kripalo ,so pa brisalci po?asi delali-pogosto se to zgodi tudi zadaj

 

Glede same armature je tako-?e so pocrkale lu?ke je treba razdret okoli ?tevca(tiste plastike ki pa? jih je treba) Da pride? do samih delov kjer je name??ena osvetlitev in te male ?arnice.

V stropu so na?eloma max do 10w mo?i ?arnice(?e je ena potem je 10w sulfitka,?e ste 2 so w5w ?arnice)

Kar se ti?e samih ledic so bol kot ne priporo?live ,saj se drasti?no man grejejo(lahko pa izgubi? malo na svetilnosti)

 

Zobati jermen oz. veliki servis nej bi se delal tam med 80-110 tiso? km-jev pa? po ?elji uporabnika in na?ina vo?nje!!Se pa ti ?e menja vodna pumpa ,morda kake napenjalce jermenov itd.

 

No pri poziciskih je tako ponavadi se razpr?ijo po paraboli ?arometa in so v ve?ini slabo vedne(re?i problem delno seveda z belimi LED-icami)

 

Kera mre?a je po?ena-?e je una ki pokriva luknjo v odbija?u-lahko zimprovizira? z alu mre?ico (tisto ki jo v staylingu uporablajo) dobi? jo v merkurju-metalki

 

?e si iz Lj ali okolice ti morda celo pomagam pri nekaj opravilih :D

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

bom nalepil kak?no slikico, samo kak?en son?en dan po?akam, pa da ga malo operem, zdejle je mal pujskast, sm ene dve blatne lu?e povozil :)

 

a so kak?ne slikce na internetu, kako se to razstavlja, sej malo sem ?e svetil z lu?ko zadaj pod volan, nisem sicer nobene ?arnice nikjer videl (kako sploh izgleda to, ima ?arnica kak?no ohi?je ali kaj podobnega?), je pa precej prostora zadaj tako da tudi nebo te?ko priti zraven. a ostali deli armature so osvetljeni? torej, vse komande za zra?enje, 4-?migovci-gumb?

 

 

sem pa danes ?e uspe?no povezal radio in anteno(prej?ni lastnik je imel drugega in se mu ni dalo priklopiti nazaj ko je menjal radije), antena ima nek ?uden konektor, sem moral malo po?tukati.

 

aja, pa zadnje lu?i so na desni strani na nekem delu prozorne, na levi strani pa so na istem delu rde?e, je to serijsko ali je ena lu? zamenjana? saj moti me ne ampak, me vseeno zanima.

 

Je mogo?e ?e kak?na stvar ki jo je pri starem avtu vredno pogledati, mislim na tiste bolj skrite narave, katerim pa se lahko kar naenkrat poslab?a stanje, ki ga lahko prej lepo izbolj?a?, in za?nejo ko?tati.

 

In ?e za konec- malo me zanima o tistih dodatkih olju, nekih osve?evalcev motorja, a to je kaj koristno? avto ima 200kkm, dela sicer kot urca, ni zamorjen, ampak bi ga rad ohranil ?e nekaj ?asa takega.

 

katero olje priporo?ate? ma?ina je 1.3 16V oziroma ali je veliko razlike med olji.

 

Lp :)

BRUUM-BRUUM

Napisano

lu?i so tak serijsko, na levi ma? zadaj meglenko, na desni pa lu? za vzvratno vo?njo...

 

check da pics:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Mazda_323_BA_P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?e nekaj sem opazil, pri nizkih obratih nekaj v ma?ini/na podvozju grozno "bren?i" podobno kot ?e navira? base in ti potem tablica "bren?i" a je mo?no da je samo kak?en tenek za??itni pleh malo prerjavel pa ga sedaj nekaj daje, sli?i se samo pri reeees nizkih obratih pa ?e potem ko je ma?ina ugreta tega ni ve?.

BRUUM-BRUUM

Napisano

ok... sam pravi? da je podobno, kot ?e pri basih tablica breb?i... si izklju?il to mo?nost ?

 

druga?e pa je zelo verjetno plo?evinasta za??ita med katalizatorjem in karoserijo, meni je blo to pri Xedosu, pa tudi pri MX-3 pri katalizatorju

 

pri Xedosu smo jo fiksirali, pri MX-3 pa odstranili :) je pa res, da je MX-3 ?e ob tisti za??iti kar krepko segrevala prestavno ro?ico, ko smo pa sneli pleh, bila pa cela sredinska konzola vedno topla.... tudi pozimi :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tam je tut poraba ohoho pa nihce ne jamra 🙂
    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.