Skoči na vsebino

Japanese performance

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 82
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

dej no no!! :D dej kej drugega ?e tako grem u minuuss!! :D

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

Ni direktno ?lanek o Mazdi, so pa testirali na MX-5:

Objavljena slika

Objavljena slika

 

In pa ?e en izsek iz ?lanka o podvozju. Kaj priporo?ajo za MX-5:

Objavljena slika

 

Tuning se za?ne pri bremzah.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Napisano

Zadnji? sva tudi z Maretom govorila ...

 

Kako in kdaj MX-3 v ovinkih zavija z zadnjimi kolesi? :blush:

 

Ne najdem, zaboga, NI? NIKJER!!! :whatever:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

@Deeyan: A to je iz Japanese performance?? :blink: Katera ?tevilka, da preverim, ?e imam isti ?lanek? :jezicek:

 

Nekaj novosti. ?lanek o Mazdi 2, in dva nova produkta za Mazda?e. ARP vijaki za Mazdin V6 ter coiloverji za MX-5.

Objavljena slika

 

EDIT: Mimogrede, ?e dlje ?asa se uvljavlja ?e ena kvalitetna znamka coiloverjev: BC-racing, ki imajo kar dovolj izbire, predvsem za japonske avte. Ko sem imel S13 sem razmi?ljal o nakupu saj imajo celo T?V.

Napisano

@Deeyan: A to je iz Japanese performance?? :blink: Katera ?tevilka, da preverim, ?e imam isti ?lanek? :jezicek:

vem, da ni iz Japanese performance, se mi je pa zdel, da bi ?lanek pasu pod to temo

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

hm symon.. am islis da mam prevelik avspuh? 60. mislim da stock x9 ma 55.. jaz mam zaj 60 pa zadaj 2x40 tak da ga malo stisne na koncu - kao back pressure.

Napisano

Pomoje, da ni panike. Saj sem ti rekel, da imam jaz serijsko 60mm na Cliotu (2.0 182hp), na 100NXu naprimer je serijsko 55 (2.0 143hp). V glavnem 55-60 je za ene 150-250hp pomoje ?isto OK. Malo pogooglaj za "exhaust size calculator" ali "exhaust diameter", "exhaust tubing diameter" itd....

Pa neko? smo modrovali, da ni slabo, ?e je na koncu malo tanj?e, ima marsikateri avto tako. Na koncu se plini ohladijo (skr?ijo), obenem se zmanj?a hrup. Pri turbo avtih ?e turbina deluje kot en du?ilec (zato tudi 70mm ali ve? ni problem), pri N/A je pa zadeva lahko hitro preve? glasna. :zvizga:

 

Glede na to, da imam ?e nekaj formul za izra?une (optimalna turbina, kompresor, koliko hp okvirno se dobi) v excel datoteki si bom mogo?e enkrat naredil ?e formule za takpne izra?une. Prijatelj ima pa nek super duper drag namenski program v katerega naprimer vnese? vse podatke. Vse dimenzije motorja (bata, hod, kompresija, vse o odmi?ni) in ti naprimer ven vr?e optimalne dimenzije izpu?nega kolektorja, celotnega avspuha, koliko hp bi to na koncu prineslo... V glavnem res huda zadeva ampak za profi uporabo zato tudi ne ra?una zastonj.

Napisano

glede kuple, ?e vgradi? ?portno kuplo na 1.5 mlin?ek se kej pozna? najbr? ne :glare:

 

Se. V denarnici. :bravo: ?portne se spla?a, ?e ima? navit motor, ?e pogosto draga?... Druga?e pa ne. LSD je pa fajn zadeva. Ta za v avto jasno, od droge samo stran, ?e pleh je lahko prevelika droga. :D

 

 

EDIT:

Danes bomo zmetali vse iz avta

En enostaven primer: Imamo avto, ki tehta 1000kg in ima 150 konjev. To je 150hp/tono ali pa ?e ho?ete 6,6 kg/hp. Zdaj pa iz tega avta vr?imo ven 50 kg. In dobimo 157hp/tono oziroma 6.33 kg/hp. Rezultat je tak?en kot bi imel avto 7 konjev ve?. Mimogrede kg/hp je dostikrat (v okviru ene sekunde) podobno ?asu 0-100km/h. Kot zanimivost za Mazda?e, voznikov sede? od 323C tehta 25kg. Pa ?e sovoznikov 20-25kg, zadnji sede?i, rezervna guma in smo gotovo na 60-70kg. Aftermarket ?koljkasti sede?i tehtajo bistveno manj tako, da z novimi sede?i smo ?e vedno na 50kg razlike.

 

No zdaj veste zakaj nekateri na dirkah me?ejo vse ven. Pri povpre?nem avtu se lahko prihrani vsaj 40kg (rezervna guma, vsi sede?i razen ?oferjevega), kdor se gre hardcore lahko ven vr?e tudi vso zvo?no izolacijo, plastiko v avtu... Kar bi hitro nanese ?ez 50kg. La?ji avto pa ne le, da bolje pospe?i ampak pomaga tudi pri legi, in bolj?em zaviranju. Zavore morajo ustaviti bistveno manj?o maso.

 

Posebno poglavje je nevzmetna te?a (unsprung weight). Saj veste, da morajo imeti dirkalniki ?im laj?e feltne. No to je ne le zato, da je celoten avto la?ji ampak tudi ker vsa te?a, ki ni vzmetena (feltne, zavore, roke) zelo vpliva na lego. No ve? pa v ?lanku.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Zdaj bomo pa na?o mehko rjavo ?koljko oja?ali, da se bo manj zvijala. To je tisto ko proizvajalci re?ejo, da se nov model manj zvija, da je za nekaj procentov bolj trd. Ko gre? iz kabrioleta na nek nov avto, ki se ne zvija hitro dojame?, kako velika razlika je, ?e se avto ne zvija. Sicer pa parkirajte avto v mejo in boste opazili kako se vrata te?je/la?e odprejo. No to je to. Avto SE zvija. Kar na dirki pomeni, da je bistveno manj predvidljiv in stabilen. Najbolj poceni je za za?etek kak?en strut bar, kak?na oja?itev spodaj... Pri nekaterih starej?ih mehkej?ih avtih se to hitro pozna saj se avto manj nagiba oziroma se pelje bistveno lep?e ?ez ovinek. Pri novih je ?e sama ?koljka dostikrat tako narejena, da se avto ?im manj zvija. Za Mazda?e pa spet primer. MX-3 1,6 in 1.8. 1.8 V6 ima oja?itve, ki jih 1,6 nima. Tak?nih razlik je med dosti avtomobili. Deeyan zato vedno govorim, da je bolje kupiti avto, ki je ?e v osnovi najmo?nej?i saj ima ponavadi druga?no podovozje, zavore, oja?itve... V bistvu z nakupom pri?para? na menjavi zavor, podvozja, oja?itev, da ne omenjam tuninga na motorju, pa ?e vedno je potem avto po?asnej?i kot mo?nej?i brat (323 1.5 vs 323 V6).

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

 

Naslednji? pa je res na vrsti podvozje. :bravo:

Napisano

Ko smo pri te?i je mogo?e treba ?e omeniti vsebino tanka, kjer lahko namesto, da bi notri imeli 50-60 litrov damo samo 15-20 (tolk, da pri pospe?eavnju ali v ovinkih ne vle?e zraka). To je takoj nekej 30kg manj, ?e pa voznik shuj?a za 10kg pa je tudi nekaj :blush:

33112_1.png

Napisano

?e pa voznik shuj?a za 10kg pa je tudi nekaj :blush:

 

Ja zato pa skoraj ni debelega Honda?a. :P Sicer pa ja ima? prav, ?e koli?ina bencina/dizla v tanku je lahko konkretna razlika. B)
Napisano

Ja zato pa skoraj ni debelega Honda?a. :P Sicer pa ja ima? prav, ?e koli?ina bencina/dizla v tanku je lahko konkretna razlika. B)

 

Ergo... ?e ?elim shuj?at naj si nabavim Hondo :harhar::blush:

33112_1.png

Napisano

Hehe, honda?i so res same trlice, pa na?eloma - "metr pa ?iletka" velki, zato se jim pa tok hitr VrTEC vklaplja! :hudicek::P:danzoman:

 

Simon, dobr si se tegale ?lanka lotu! :bravo::party0035::vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
    • Zmagali bodo, ti samo navijaj... tud če bo zgledal, da je bolj podobno baletu to ni balet in ne rabiš bit tiho.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.