marco 01 Napisano 14. marec, 2009 Prijavi Napisano 14. marec, 2009 Pozdravljeni! Mam en problem. motor ne v?ge. Pripeljal sem se do trgovine, nazaj pa ve? ne. Motor se vrti, iskre pa ni. Zamenjal ?e 2 frtajlera. Aja tudi bencinska pumpa ne dobi toka. Motor je 4 cilinderski 2.0 16v. Nima nobenega alarma. Letnik je 96. Citiraj
mazda_mx Napisano 14. marec, 2009 Prijavi Napisano 14. marec, 2009 Avto? Poglje ce ni pregorela kaksna varovalka. Citiraj
jures Napisano 14. marec, 2009 Prijavi Napisano 14. marec, 2009 Pozdravljeni! Mam en problem. motor ne v?ge. Pripeljal sem se do trgovine, nazaj pa ve? ne. Motor se vrti, iskre pa ni. Zamenjal ?e 2 frtajlera. Aja tudi bencinska pumpa ne dobi toka. Motor je 4 cilinderski 2.0 16v. Nima nobenega alarma. Letnik je 96. Definiraj motor se vrti...samo vergla in ne pali al se mu?i ze z vrtenjem (kao v smilsu svoh akomulatorja) jah najprej osnove - varovalke, kabli....pol pa naprej.... Pa se to - kolk casa je stal avto pred trgovino? Za trgovino mamo ponavad kratek cas postanek, tako da neki se je moral snet, pregoret.... Si kdaj pomislil na blokado motorja - problem s kljucem/kodo in probal rezervni kljuc (ponavadi so najtezje variante najenostavnejse... Good luck! Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
marco 01 Napisano 15. marec, 2009 Avtor Prijavi Napisano 15. marec, 2009 Motor se normalno obra?a, Probal sem tudi z rezervnim klju?em. Varovalke so vse cele. Ker je automatik sem sprobal tudi vsa stikala pri menjalni ro?ici in na zavornem pedalu. Do frtajlerja pride elektrika iskre pa ne da na sve?ko. Senzor odmi?ne dela. Cin?pula dela. Isto je z bencinsko pumpo. Direkt zvezal in dela. Na?el sem tudi varnostno stikalo v kuferaumu, ?e se vozilo prevr?e ali zaleti isklopi pumpo. Dela. Je pa nekaj zanimivo, ventilator na hladilnuku se non stop vrti, kak da? kontakt. Izklopil vse konektorje za temperatura, ventilator kr naprej leti. razen ?e ga izklopi? direkt na konektorju, se seveda ugasne. Nisem ve? tako hudo pameten, da bi vedel kaj je narobe. Citiraj
jures Napisano 15. marec, 2009 Prijavi Napisano 15. marec, 2009 Motor se normalno obra?a, Probal sem tudi z rezervnim klju?em. Varovalke so vse cele. Ker je automatik sem sprobal tudi vsa stikala pri menjalni ro?ici in na zavornem pedalu. Do frtajlerja pride elektrika iskre pa ne da na sve?ko. Senzor odmi?ne dela. Cin?pula dela. Isto je z bencinsko pumpo. Direkt zvezal in dela. Na?el sem tudi varnostno stikalo v kuferaumu, ?e se vozilo prevr?e ali zaleti isklopi pumpo. Dela.Je pa nekaj zanimivo, ventilator na hladilnuku se non stop vrti, kak da? kontakt. Izklopil vse konektorje za temperatura, ventilator kr naprej leti. razen ?e ga izklopi? direkt na konektorju, se seveda ugasne. Nisem ve? tako hudo pameten, da bi vedel kaj je narobe. po moje kr k autoelektricarju treba... p.s. mal crnega humorja bencin je? drugo svecko tud probal? sam ocitno elektricni problem Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
marco 01 Napisano 15. marec, 2009 Avtor Prijavi Napisano 15. marec, 2009 so gledali pa nimajo pojma. Je ?e en problem Avto je za ameri?ki trg delan bil uvo?en. Mazda servis v celi europi nima konektorja da bi lahko sprobali ra?unalnik. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 15. marec, 2009 Prijavi Napisano 15. marec, 2009 V podpisu si poprav model avta, ker tega nikjer ne delajo, kaj ?ele prodajajo. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
mazda_mx Napisano 15. marec, 2009 Prijavi Napisano 15. marec, 2009 Se zmeraj ne vemo za kateri avto se gre. Citiraj
jures Napisano 15. marec, 2009 Prijavi Napisano 15. marec, 2009 Potem se pogleda za primere v amreiki.. izgubljena ozemljitev senzorja?? TopThe control HT lead had been rubbing against the air filter housing and caused it to arch out against it. When i moved it away the car was firing but still it wont start. Fuel is getting through and now the immobiliser light comes on when i turn the ignition. It seems to get so close yet it just wont reach that final step, I hope its a sensor. A question though, is oil on the spark plug OK? or is it a sign of bigger problems. Any feedback would be greatly appreciated.-------------------------------------------------------------------------------- Re: Car just wont start!by steeldre on Mon Nov 03, 2008 5:20 pm well I have found something out. The control HT lead had been rubbing against the air filter housing and caused it to arch out against it. When i moved it away the car was firing but still it wont start. Fuel is getting through and now the immobiliser light comes on when i turn the ignition. It seems to get so close yet it just wont reach that final step, I hope its a sensor. A question though, is oil on the spark plug OK? or is it a sign of bigger problems. Any feedback would be greatly appreciated.steeldre Posts: 4Joined: Sun Nov 02, 2008 2:07 pm E-mail Top-------------------------------------------------------------------------------- Re: Car just wont start!by steeldre on Mon Nov 03, 2008 8:37 pm ok I know that nobodys reading this but I found the problem. The HT lead control lead. must of earthed out the sensors as it starts fine nowsteeldre Posts: 4Joined: Sun Nov 02, 2008 2:07 pm E-mail Top-------------------------------------------------------------------------------- Re: Car just wont start!by tfm on Tue Nov 04, 2008 10:31 pm Great! Oil in the spark plug wells means the rocker cover (Not sure what the mondern name is?) gaskets need replacing.It's quite an involved job! Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
marco 01 Napisano 15. marec, 2009 Avtor Prijavi Napisano 15. marec, 2009 zdaj pa ?e bi to pisalo v nem??ini nebi mel ni? proti. namre? se skregan z angle??ino. hvala lepa Citiraj
qwerty Napisano 15. marec, 2009 Prijavi Napisano 15. marec, 2009 zdaj pa ?e bi to pisalo v nem??ini nebi mel ni? proti. namre? se skregan z angle??ino.hvala lepa en kabl se ti je stakno kabl za ozemljitev nekga senzorja ki je ribal ob filter za luft... tak jz razumem ameri?ane ki govrijo koda majo uste polne knedlcov... pi?ejo pa tak n? bolj?... Citiraj If in doubt, flat out...
marco 01 Napisano 15. marec, 2009 Avtor Prijavi Napisano 15. marec, 2009 bom pogledal, namre? bencinska pumpa zdaj dela. Rele je crkno. Iskre pa ?e kuj ne?e dat. Citiraj
jures Napisano 15. marec, 2009 Prijavi Napisano 15. marec, 2009 zdaj pa ?e bi to pisalo v nem??ini nebi mel ni? proti. namre? se skregan z angle??ino.hvala lepa Ajoj...HT lead je kabel - cev za sve?ke, drgnilo se mu je (GLVNA) ob zracni filter in sesulo sistem, enako je imel bencin in vse ostalo samo iskre ne... Torej kabli sveck - ne samo do svec? ampak tudi DO in IZ razdelilne kape... Nekako logi?no ?e ne seka sve?ka....!!! Vsekakor pa moras dati silikonske kable za svecke Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
marco 01 Napisano 15. marec, 2009 Avtor Prijavi Napisano 15. marec, 2009 so novi originalni. dal sem celi novi frtajler. pa ?e kuj ni?. A ve? morda kje ma spredaj vartnostno stikalo, ?e se zaleti? ali prevr?e?? Citiraj
jures Napisano 15. marec, 2009 Prijavi Napisano 15. marec, 2009 so novi originalni. dal sem celi novi frtajler. pa ?e kuj ni?. A ve? morda kje ma spredaj vartnostno stikalo, ?e se zaleti? ali prevr?e?? Pazi, ni nujno da je kabel elektrika ni samo v kablih na svecke, je se veliko vec, ce ti res VSe dela samo svecke ne je 90% problem v prenosu energije na svecke. P.S. Kaj pa same svecke - pa razmak pa to....pa zalite ze mogoce, vse je treba po?njofat. LP Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
marco 01 Napisano 15. marec, 2009 Avtor Prijavi Napisano 15. marec, 2009 sve?ke so nove. nevem pa zakj non stop ventilator leti, kot da bi bil motor pregret. ma? mogo?e elektri?no shemo. Citiraj
jures Napisano 15. marec, 2009 Prijavi Napisano 15. marec, 2009 sve?ke so nove. nevem pa zakj non stop ventilator leti, kot da bi bil motor pregret. ma? mogo?e elektri?no shemo. njet.... Bom ko teleban napisal, sej mogoce si ze vse skoz dal, ampak to je najboljse: 1. vzami eno svecko ki dela iskro in pase na tvoje kable2. vsak kabel posebej snami in s svecko probaj ce je iskra ob vzigu (sej ves naslonis na maso) sam paz da te ne vseka3. Ce najdes da ni iskre le na enem ali dveh kablih je 'lokalen' problem od kape do te(h) sveck4. ce ni iskre na nobenih od 6, imas splosen problem ?pred ali v razdelini kapi...sam si napisal da je frtajler nov, torej si iskal napako pred njim?? ta Pred je lahko tudi akomulator - a si probal s kabli? Ker za iskro mora biti orngi strom, ti pa si ze zverglal dosti, in tudi ce si ugasnil avto pred trgovino se ne pomeni da se je filal akomulator. Probat ni greh... 5. Glede ventilatorja pa spet nekaj prebija....termsta loh v pi...loh v ?lusu stikalo...to je kot ?ri?ki....shema? you wish.... Xedos9 fint ne poznam, ampak mogoce pa tud elektronika tok pametna da bi zarad napake na hlajenju stekal vzig preventivno?? :ne vem: Vseeno je japonc.... tam je vse v elektronki.... Lahko ti recem se enkrat good luck... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 16. marec, 2009 Prijavi Napisano 16. marec, 2009 sve?ke so nove. nevem pa zakj non stop ventilator leti, kot da bi bil motor pregret. ma? mogo?e elektri?no shemo. Stari verjetno vem re?itev za tvoj problem in je tako enostavna da sem sam rabil 4 dni da sem po?tudiral in 10 minut da sem zrihtal. Samo ZS preveri. PS.Je pa bolj kavbojska napaka (hardver pa to) kot elektronika, ena sama ?i?ka. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 16. marec, 2009 Prijavi Napisano 16. marec, 2009 Stari verjetno vem re?itev za tvoj problem in je tako enostavna da sem sam rabil 4 dni da sem po?tudiral in 10 minut da sem zrihtal. Samo ZS preveri. PS.Je pa bolj kavbojska napaka (hardver pa to) kot elektronika, ena sama ?i?ka. A nam bosta vi2 profesorja zaupala ?e sta re?ila. al je to Private...:) Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 16. marec, 2009 Prijavi Napisano 16. marec, 2009 Po?akajmo ?e malo. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
marco 01 Napisano 16. marec, 2009 Avtor Prijavi Napisano 16. marec, 2009 Zdravo, sem pogledo kompletno in?talacijo. nisem na?el nobenega kabla, ki bi izpadel oz. oksidiral. ?e ?katlo z varovalkami in releji sem vzel narazen in je vse O.K. Citiraj
jures Napisano 16. marec, 2009 Prijavi Napisano 16. marec, 2009 Zdravo, sem pogledo kompletno in?talacijo. nisem na?el nobenega kabla, ki bi izpadel oz. oksidiral. ?e ?katlo z varovalkami in releji sem vzel narazen in je vse O.K. Madona...pa to je ko ra?unalni?ki virus Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.