Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav....

 

?e nekaj ?asa imam problem z mazdico, da pije velikoooo olja.

Problem se je pojavil nekje okoli januarja in opa?am da je poraba vedno ve?ja.

 

Zjutraj ko pri?gem avto se zamano naredi dimni oblak in seveda vonj po za?ganem olju.

 

Olje in oljni filter sta bila menjana decembra... olje champion 10w40 (baje je zelo podoben volvlinu)..

Prej?nji teden sem v motor dolil 1,7 litra olja od decemberske menjave. V tem ?asu sem pa

prevozil 2000-3000km Po nasvetu mehanika sem v motor vlil nek aditiv ki naj bi prepre?eval porabo,

vendar to ni pomagalo ni?. :ne vem:

 

Zanima me ali je kdo ?e imel podoben problem?? Ali je to mogo?e zaradi tega champion olje, ker do sedaj sem vedno dajal castrool magneto 10w40 in ni bilo nobeni te?av.. Kaj bi to lahko bilo?? :hohoho::hohoho:

Avto ima 188000km motor je 1.5i 16v. :blush:

ELDO_323f
Napisano

Hmmm se pravi si si deloma ?e sam odgovoril,daj nazaj tisto olje ki si ga prej tankal!

?e zadeva ne bo pomagala pa treba po drugem postopku re?it zadevo!

 

Ker pa je pa najbr? sam ve?(menjava kakih teflonov ipd)

Skratka cenovno neugodno!

 

 

poro?aj ko zamenja? olje ker to je najcenej re?itev za 1x!!

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Motor je sel rakom zvizgat. Za par 100 EUR kupis drug motor in zamenjas. Ponudba teh avtov na avto.net je ogromna.

 

A kr' direkt ? ?zmeden??zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Motor je sel rakom zvizgat. Za par 100 EUR kupis drug motor in zamenjas. Ponudba teh avtov na avto.net je ogromna.

 

Sam problem je v tem da motor laufa ko urca... Sam k se kadi vn... :)

Avto se pelje ssuper, ni cukanja, ni du?enja ni ?udnih zvokov, mo? ma ?e...

 

Zgleda je ?e v letih... :angry::(

ELDO_323f
Napisano
:D ti lepo prvo olje menjaj pol pa bos videl kako je na stvari,dobis dober motor ze od 250 eur naprej pase tudi od 323 sedan sta ista tipa

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Ma nevem zakaj bi menjal motor, ?e ta dela lepo (?e ignoriramo pitje olja)... :)

?e pa kupim drugega mam spet stro?ke z nabavo monta?o pa ?e nih?e mi ne garantira da se

drugemu nebo isto zgodilo.

ELDO_323f
Napisano

ubogaj, kar so ti svetovali ;)

 

najprej menjaj znamko olja, in daj nekaj, kar ima vsaj pribli?no ime :)

 

to je najcenej?a varianta, ki ti pride v po?tev, ?ele potem razmi?lja? o menjavi motorja, ali pa pa? ostane? na nekem poceni olju in tanka? me?anico

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Lep pozdrav....

 

?e nekaj ?asa imam problem z mazdico, da pije velikoooo olja.

Problem se je pojavil nekje okoli januarja in opa?am da je poraba vedno ve?ja.

 

Zjutraj ko pri?gem avto se zamano naredi dimni oblak in seveda vonj po za?ganem olju.

 

Olje in oljni filter sta bila menjana decembra... olje champion 10w40 (baje je zelo podoben volvlinu)..

Prej?nji teden sem v motor dolil 1,7 litra olja od decemberske menjave. V tem ?asu sem pa

prevozil 2000-3000km Po nasvetu mehanika sem v motor vlil nek aditiv ki naj bi prepre?eval porabo,

vendar to ni pomagalo ni?. :ne vem:

 

Zanima me ali je kdo ?e imel podoben problem?? Ali je to mogo?e zaradi tega champion olje, ker do sedaj sem vedno dajal castrool magneto 10w40 in ni bilo nobeni te?av.. Kaj bi to lahko bilo?? :hohoho::hohoho:

Avto ima 188000km motor je 1.5i 16v. :blush:

 

Z5-DE nima balansirane glavne gredi, zato se cilindri prej obrabijo. Lahko ti pu??a tesnilo bata ali tesnilo ventila (prej skoraj prvo kot pa drugo). Najprej bo? moral zmerit kompresijo. ?e bo slaba, ve?, kaj se dogaja.

?e ti je sumljiv tudi izpuh, je varianta samo ta, da se to olje pokuri pri v?igu.

 

Kateri letnik je to? Koliko kilometrov? Garnitura za obnovo te bo stala prakti?no isto kot ena delujo?a ma?ina z malo kilometri.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

Z5-DE nima balansirane glavne gredi, zato se cilindri prej obrabijo. Lahko ti pu??a tesnilo bata ali tesnilo ventila (prej skoraj prvo kot pa drugo). Najprej bo? moral zmerit kompresijo. ?e bo slaba, ve?, kaj se dogaja.

?e ti je sumljiv tudi izpuh, je varianta samo ta, da se to olje pokuri pri v?igu.

 

Kateri letnik je to? Koliko kilometrov? Garnitura za obnovo te bo stala prakti?no isto kot ena delujo?a ma?ina z malo kilometri.

 

Letnik 1996, 190000km, motor 1.5i 16v ...

ELDO_323f
Napisano

Letnik 1996, 190000km, motor 1.5i 16v ...

 

Bi znalo bit to, kar sem prej povedal - obro?ki ali tefloni. Ne trdim sicer ni?esar zagotovo, ampak ?e sklepam po povedanem in po tem, kar mi je jasnega o tem motorju, je najbr? lahko samo prevelika obraba. ?e sta blok in ?asija suha.

 

Z malo truda dobi? tako ma?ino z malo kilometri na ebayju za slabih 300 EUR. Lahko se seveda tudi potrudi? popravit. V vsakem primeru bo? se malo posekiral. :)

V kolikor bo? imel namen menjat , mi lahko prej sporo?i? ?t. ?asije, da ti pogledam za kompatibilne dele. Obstajata dve varianti 1996 Z5-DE motorja, ker so se vmes deli malo zamenjali. Va?no je samo to, ali je avto izdelan v obdobju od 1994 do avgusta 1996 oz. od avgusta 1996 do 1999. ?e ma? avto iz prve serije, ma?ina iz druge serije ne bo delala, ?e ne bo? menjal tudi ECU in harnessa. Obratno tudi ne gre ...

 

?e pogleda? skozi luknjo za dolivanje olja, na levi strani vidi? ketno med odmi?nima ali ne? Ketna = 1994-1996.

Teh ma?in se tudi praviloma dobi manj, prej bo? dobil tisto 1996+.

 

Thumbs up.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

Obstaja CRO pesem Donesi mi vodu. V glavnih vlogah vajenc in mojster. Pel pa je zgodovinski kvartet 4M, ali pa Đini Stanić se ne spomnim to?no. ;)

 

Mojster: Donesi mi vodu, vodu, vodu! O ?egrte moj.

Vajnec: Sa ćim da donesm, donesem, donesm??? O majstore moj.

Mojster: Pa probaj sa kofom, sa kofom, sa kofom ( SLO - vedro), o, ?egrte moj).

Vajenec: Pa kofa je bu?na, je bu?na, je bu?na, o, majstore moj.

Itd......

Jaz bi tu nadaljeval, pa probaj sa bondom, sa bondom, sa bondom (specialom).

 

?e pred tem preveriti teflone, izbrati neko polsinteti?no olje ( Bondu je vseeno katerega).

Aditiv, ki je v ?ali omenjen bo? z nekaj iznajdljivosti na?el na netu. ?e bo ?e kadilo pa menjati batne obro?ke, olja shraniti v ?isto posodo in ga ponovno naliti, ke se aditiva na me?e stran.

 

To je ena od variant kaj narediti. Izbira pa je seveda tvoja. Stro?ek je za za?etek cena teflonov + 38 ?, ?e ne bo zadosti ?e stro?ek menjave batnih obro?kov. ;);)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Bi znalo bit to, kar sem prej povedal - obro?ki ali tefloni. Ne trdim sicer ni?esar zagotovo, ampak ?e sklepam po povedanem in po tem, kar mi je jasnega o tem motorju, je najbr? lahko samo prevelika obraba. ?e sta blok in ?asija suha.

 

Z malo truda dobi? tako ma?ino z malo kilometri na ebayju za slabih 300 EUR. Lahko se seveda tudi potrudi? popravit. V vsakem primeru bo? se malo posekiral. :)

V kolikor bo? imel namen menjat , mi lahko prej sporo?i? ?t. ?asije, da ti pogledam za kompatibilne dele. Obstajata dve varianti 1996 Z5-DE motorja, ker so se vmes deli malo zamenjali. Va?no je samo to, ali je avto izdelan v obdobju od 1994 do avgusta 1996 oz. od avgusta 1996 do 1999. ?e ma? avto iz prve serije, ma?ina iz druge serije ne bo delala, ?e ne bo? menjal tudi ECU in harnessa. Obratno tudi ne gre ...

 

?e pogleda? skozi luknjo za dolivanje olja, na levi strani vidi? ketno med odmi?nima ali ne? Ketna = 1994-1996.

Teh ma?in se tudi praviloma dobi manj, prej bo? dobil tisto 1996+.

 

Thumbs up.

 

:P to sploh ne drzi vsi motorji od 94-98 so isti z izjemo par konektorjev in prikjuckov na sesalnem kolektorju vse pase in delajo vsi brez menjave ecu itd.letnikov 99 ba mazd sploh ni 98 so zadnje :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

?e kaj pomaga pr diagnozi...

Ko zjutraj pr?gem avto kad odzadi dokler se automatski zaug ne spusti potem je vse ok..

Ko pa je motor vro? pa zakadi ven ko dodam gas. tm na 4 tiso? obratov...

Sepravi ko je avto v leru na mesti in pritisnem gas, odzadi puhne vn bel dim in sli?i se grob puhajo? zvok...

ELDO_323f
Napisano

?e kaj pomaga pr diagnozi...

Ko zjutraj pr?gem avto kad odzadi dokler se automatski zaug ne spusti potem je vse ok..

Ko pa je motor vro? pa zakadi ven ko dodam gas. tm na 4 tiso? obratov...

Sepravi ko je avto v leru na mesti in pritisnem gas, odzadi puhne vn bel dim in sli?i se grob puhajo? zvok...

 

Najverjetneje gre za pove?ano zra?nost med bati in cilindri in obrabo batnih obro?kov. Povezava z zaugom je le v tem, da je na hladen motor zra?nost pove?ana, ko se pa motor ogreje se zra?nost zmanj?a, pa ne zaradi zauga, marve? zaradi ogrevanja (zaug tudi deluje na bazi segrevanja). ?e je stanje tako bi mogo?e pomagal aditiv, ki sem ti ga priporo?al. Posku?aj s cenej?imi posegi, ker obstaja mo?nost, da ta dragih ?e vsaj 50.000-100.000 km ne bo? potreboval.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

:P to sploh ne drzi vsi motorji od 94-98 so isti z izjemo par konektorjev in prikjuckov na sesalnem kolektorju vse pase in delajo vsi brez menjave ecu itd.letnikov 99 ba mazd sploh ni 98 so zadnje :bravo:

 

Za konektorje lahko ti mogo?e prej garantira?, ?e si ?e delal to. Do?im je treba menjat karkoli na harnessu, to ni direkten bolt-on, se pravi JE razlika v ma?inah ... blok je isti, ampak glavi sta pa razli?ni.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Eldo poglej poenostavljeno.

 

Avto ti ni pil olja, potem si olje zamenjal in po 2000km ga je spil skoraj 2 litra. Tu ni nobene debate, obvezno naredit spet oljni servis in nalit notri prejsnje olje. V 2000km batni obrocki ne morejo dobit toliko obrabe. Pri menjavi vrste olja na starejsih motorjih je zvisana poraba nekaj normalnega, ampak kadar gre za taksno odstopanje kot pri tebi je dobro it nazaj na prejsnje olje.

 

Poleg tega priporocam ciscenje vzigalnih sveck, ki so vsekakor umazane od kurjenja olja.

 

Z menjavo motorja je pa tako, da mogoce res za 100 EUR dobis rabljen motor, ampak se potem pristeva se cena vgradnje, prevoza, casa in pa rizika, da je motor se slabsi od obstojecega.

 

Menjaj nazaj na prejsnje olje, po moznosti pa menjaj tudi mehanika, ki ti je vlil to vodo v motor.

99´ 323F 1.4

Napisano

No kon?no sm najdu ?as, da grem kupt prej?no olje.

V?eraj sem zamenjal olje in oljni filter, uporabil sem olje ki sem ga

vedno prej vlival v ta motor in z avtom ni bilo nobenih te?av: Castrol Magnatec 10w40..

 

No kot sm pri?akoval, to ni pomagalo ni?... Zjutri ko pr?gem avto se mi ?e vedno zakadi kot iz dimne komore,

pa ?eprov je zuni 20 stopinj. Prej sem mislu da to dela zaradi mraza,sam o?itno ne.

 

A bi to lahko bilo zarad vodne pumpe??

ELDO_323f
Napisano

Ima? 3 mo?nosti.

1.)Generalka in bo? imel prakti?no nov motor, ?e bo? vlo?il dovolj denarja. Oziroma lahko najde? mehanika, ki bo preveril kaj je sploh res narobe, ?e so mogo?e le tefloni.

2.)Menjava motorja, ki je najbr? cenej?a kot generalka ampak ne bo? nikoli 100%, da si dobil dober motor in koliko ?asa bo ?e dober.

3.) Prodaj.

Napisano

Prodam.. pomoje ?e najbol..

a kdo kup??

 

:P ce bo poceni

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:P ce bo poceni

 

:hohoho::hohoho:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Prodam.. pomoje ?e najbol..

a kdo kup??

 

Kdo ga bo pa kupil ob taki "reklami"??

 

Ti si pa res en stiska?. Tu jamra? kaj narediti, ko pa dobi? kak pameten nasvet pa se dela? "to?ota".

 

Prvo zamenjaj teflone. Ker je to bil najverjetneje razlog za tisto vo?njo brez olja. Zaradi tvoje malomarnosti je pri?lo do pove?ane obrabe obro?kov in le?ajev glave osi. To, da motor ?e vedno dobro deluje je dober signal in se mogo?e ?e da kaj narediti, da bo ?rl manj olja, ne bo vibracij na dolo?enih obratih in , da ga bo? ?e en ?as vozil.

 

Na internetu poi??i hi-tech aditive in izberi varianto special. Stalo pa te bo toliko, kolikor sem ti ?e zgoraj navedel. Kaj pa lahko zgubi?, mogo?e 100 ? s tefloni vred in se vozi? dalje dokler bo ?lo, ?lo pa bo ?e precej km. Nekateri delajo z nekoliko ropotajo?imi motorji ?e in ?e km. ?e pa ne bo ?lo pa si po?asi nabavi? "nov" motor, kar pa te bo z delom in ?e drugimi stro?ki stalo najmanj 600?.

 

Torej ali se spla?a reskirati 100?, da mogo?e prihrani? 600, ali celo ve?. Pa tudi, ko bo? kupil rabljen motor ?e vedno ne bo? vedel kaj si kupil, tako pa vsaj nekaj malega ve? kaj ima?.

 

Govorim ti na podlagi lastne izku?nje s tefloni, porabo olja in modrim dimom. Jaz sem sicer takrat menjal obro?ke, mehanik je dejal, da bi mogo?e ?lo samo s tefloni. Ta avtomobil se verjetno ?e danes vozi in ima ve? kot 300.000 km. Dogodek pa se je zgodil pri 140.000 km.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.