Skoči na vsebino

On-line konfigurator litih plati??

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e bi kaj dal na petko bi blo definitivno tole :ljubezen::ljubezen::danzoman:

post-771-1238005780_thumb.jpg

 

 

Tole je bolj Mini Van Impreza :blush::D Sam ?e vedn bad ass :ljubezen::ouje:

post-771-1238005787_thumb.jpg

 

 

No pa ?e najbolj?e reifne zame za RX :ouje::ljubezen::aaaaa:

post-771-1238005797_thumb.jpg

If in doubt, flat out... 

Napisano

Tale konfigurator pa ne zna najbolj centrirat teh felg. No ja, ?e najbolj so mi v?e? OZ Michelangelo 17". Ker so ?e najbolj podobne mojim originalnim, ki so mi najlep?e. :bravo:

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

zanimivo je to da lahk recimo pogledas tud kasn bi biu tvoj avto v drugi barvi :P

 

a so ?e k?ne take zadeve recimo za spojlerje?

Napisano

Jaz pa mislim da v ve?ini primerov jih ni ?ez tovarni?ko dizajnirane alu felge. Tudi prodat jih ni problem, ker original je le original. Tam ni nobenega dvoma o kvaliteti, dimenzijah, ET...

Seveda se tudi med originali najdejo take cvetke, zaradi katerih ti avto lahko postane antipati?en. Ponavadi prodajalci v katalogih prika?ejo, tisto, kar na avtu najbolj sede, z vsemi spojlerji....in tisto je res v?e?no.

Samo kaj, ko so to ponavadi modeli iz vrha cenovne ponudbe in si jih vsi ne morejo ali no?ejo privo??iti, tako da jih je malo na trgu.

Napisano

Jaz pa mislim da v ve?ini primerov jih ni ?ez tovarni?ko dizajnirane alu felge. Tudi prodat jih ni problem, ker original je le original. Tam ni nobenega dvoma o kvaliteti, dimenzijah, ET...

Seveda se tudi med originali najdejo take cvetke, zaradi katerih ti avto lahko postane antipati?en. Ponavadi prodajalci v katalogih prika?ejo, tisto, kar na avtu najbolj sede, z vsemi spojlerji....in tisto je res v?e?no.

Samo kaj, ko so to ponavadi modeli iz vrha cenovne ponudbe in si jih vsi ne morejo ali no?ejo privo??iti, tako da jih je malo na trgu.

 

se strinjam..

  • 5 let kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.