Skoči na vsebino

DPF

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 191
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Kot je meni znano...se oba relativno hitro zapackata....... <_<

 

Kakorkoli.... pri meni je zelo deljena vo?nja.... relacije in mesto... skupaj na letni bazi cca 50 k km....

 

 

LP David

Feel free....

Napisano

Malo off topic:

 

pri vseh maxi onesna?evalcih kot so Acroni, toplarna lj, Revoz, Cinkarna, Lafarge, ?o?tanj, in ?e vsak lokalni ku*ac, ki v svoji delavnici se?iga take in druga?ne ostanke svoje mizerne proizvodnje nas oblast in prodajalci in proizvajalci je*ejo z raznimi ekolo?kimi pi*darijami, katere seveda mi pla?ujemo.

 

Spi?imo vsi uporabniki Mazd peticijo, da DPF ne dela in, da je to vsem jasno in, da ga naj MMS na svoje stro?ke odstrani iz na?ih karjol.

 

matr

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano
  je Mikimiska napisal:

da ga naj MMS na svoje stro?ke odstrani iz na?ih karjol.

 

matr

 

?e samo to je nemogo?e....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

?e samo to je nemogo?e....

 

 

ni? ni nemogo?e. Vse se da.

 

In ni nas premal.

 

Nimamo pa interesa to bo to. ?e bi se vsi po servisih jahal kot to dela uni stric z M5, bi bla pa zgodba druga?na

 

?e ?e dodam - ne vem zakaj celo v Golfu 6 ?e ni DPF, Mazda ga ima pa od leta 2006 v vseh avtih. Stavim, da obstaja verzija brez ampak je bil na MMs spet eden iber brihtn pa je reku ne ne mi bomo pa sam DPF jemal. Bedniki.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Evo danes sem ?el v BTC , napaka P0140, torej fu? zadnji O2 senzor. Bomo probal kej zrihtat do srede, ?e ne pa po dopustu. Upam, da bo vse ok.

Napisano

hmm, a pol dr?i, kar sem ti v?eraj rekel, da te zajebava en od senzorjev na filtru?

33112_1.png

Napisano
  je Mikimiska napisal:

ni? ni nemogo?e. Vse se da.

 

In ni nas premal.

 

Nimamo pa interesa to bo to. ?e bi se vsi po servisih jahal kot to dela uni stric z M5, bi bla pa zgodba druga?na

 

?e ?e dodam - ne vem zakaj celo v Golfu 6 ?e ni DPF, Mazda ga ima pa od leta 2006 v vseh avtih. Stavim, da obstaja verzija brez ampak je bil na MMs spet eden iber brihtn pa je reku ne ne mi bomo pa sam DPF jemal. Bedniki.

 

Itak da je to poseg v garancijo... :harhar:

bencinarja pa na plin! ceneje in onesnazujes manj kot traktor z DPF

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je Boss napisal:

hmm, a pol dr?i, kar sem ti v?eraj rekel, da te zajebava en od senzorjev na filtru?

 

Ja na?alost res ja :)

Napisano
  je jures napisal:

Itak da je to poseg v garancijo... :harhar:

bencinarja pa na plin! ceneje in onesnazujes manj kot traktor z DPF

 

 

V primeru M6 to po mojem ni ceneje Rabi? 2.0 motor, ki ima preko 100kW (dra?ja reg.) pa tiste 2 jurja al kolk ko?ta predelava, potem si ob prostor v prtlja?niku, poraba je cca 10% ve?ja kot pri bencinu, torej 11 - 12 litrov, pa smo tam. Kje je ?e odpla?ilo oz. amortizacija nakupa plinske predelve. Po mojem se ne spla?a - s tem da kolikor sem jaz pod sre?no zvezdo rojen bo ?el tisti mesec plin za 300% gor, ko bi jaz kupil avto in ga predelal na plin. No go...

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Pomoje je pa za prera?unat. Ob predpotavki, da se plin ne podra?i oz. predelava na plin se mogo?e spla?a.

Recimo ?e ima? M6 s 105KW. ?e kupuje? mazdo so verjetno dizlce mal dra?je od bencinarjev? Ali pa? ne?

Za to razliko recimo kupi? bencin in predela? na plin.

 

Cene plina vemo kak?ne so, liter ga ve? pokuri, ampak plin stane manj kot pol ? v primerjavi z bencinom. Baje obstaja tudi predelava dizla na plin?

Napisano
  je Mikimiska napisal:

V primeru M6 to po mojem ni ceneje Rabi? 2.0 motor, ki ima preko 100kW (dra?ja reg.) pa tiste 2 jurja al kolk ko?ta predelava, potem si ob prostor v prtlja?niku, poraba je cca 10% ve?ja kot pri bencinu, torej 11 - 12 litrov, pa smo tam. Kje je ?e odpla?ilo oz. amortizacija nakupa plinske predelve. Po mojem se ne spla?a - s tem da kolikor sem jaz pod sre?no zvezdo rojen bo ?el tisti mesec plin za 300% gor, ko bi jaz kupil avto in ga predelal na plin. No go...

 

Pa kaj govoris clovek, predelava je max 1500? pri pravih ljudeh, in pri normalnem bencinarju je poraba do 5% vec.

 

Preverjeno se povrne investicija pri 25-30.000km cerka, to je eno leto potem pa samo pluuuuuuus

 

No ce ti zre 9L je to pri 25.000KM takole a ne:

30000*9/100 * cena bencina =cerka 2800?

 

Plin 30000*10/100 * 0,5 =1.500?

 

razlika v enem letu za instalaciijo

 

In zakaj rabis 2.0 motor???? Predelas lahko 1.0 motor.......

 

Pa se to ne izgubis NIC prostora v prtljaszniku

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

Pa kaj govoris clovek, predelava je max 1500? pri pravih ljudeh, in pri normalnem bencinarju je poraba do 5% vec.

 

Preverjeno se povrne investicija pri 25-30.000km cerka, to je eno leto potem pa samo pluuuuuuus

 

No ce ti zre 9L je to pri 25.000KM takole a ne:

30000*9/100 * cena bencina =cerka 2800?

 

Plin 30000*10/100 * 0,5 =1.500?

 

razlika v enem letu za instalaciijo

 

In zakaj rabis 2.0 motor???? Predelas lahko 1.0 motor.......

 

Pa se to ne izgubis NIC prostora v prtljaszniku

 

Bom ?el po to?kah:

 

kot prvo vsi nimamo dostopa do "pravih ljudi", plineks ho?e imet za M6 2 jurja.

vsi po forumih pravijo da je M6 1,8 bolj kot ne nepremi?nia, torej ?e ho?em ostati na performansu m6 2.0 CD 120, mora bit 2.0 motor, dr?i? 2.0 motor NE ?RE 9 litrov. razen morda pr 90kmh nek zdrav mix nekaj mesta in AC 140 km/h je gotovo 10 l.

 

Posoda v velikosti rezervne gume se mi zdi malo, saj ima? s tem verjetno max 500 km avtonomije, ?e je sploh tolk, torej je treba nekam tist dodaten pisker dati. (Sploh pa je tam ?e BOSE woofer, ki ga ne bi dal ven)

 

Lahko ti sicer linkam, a upam, da bo? verjel: avto s pogonom na plin v povpre?ju ?re do 15% ve? in ima do 10 % manj?o mo?.

 

torej: do plusa je meni osebno predale?, da bi se spla?alo in konc. Sem naredu celo ?tudijo predn sem decembra kupil M6D, pa delam letno 40 000

 

Poraba moje M6 do zdaj:

 

6,7 l po 1,059 ? = letno 2.838 ?

11 l plina po 0,520? = letno 2.288 ?

 

razlika na letnem nivoju 550?, kar je od oka vsaj tri leta ?e ne 4. In ?e proizvajalci navajajo do 15% ve?jo porabo bom tako tudi upo?teval pri izra?unu in ne nekega nabijanja meni ?re manj meni ?re isto itd... ?e zraven upo?tevam pri konkretno M6 ?e dra?jo reg zaradi preskoka v vi?je kW, smo na nuli. In zato nima smisla. Vsaj zame ne.

 

P.S. zdej pa pejva v temu primerno temo, tukaj namre? pi?emo o DPF. Da ne bo kak admin hud.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Sam malo se bom vme?al, jaz imam 2.3 motor in porabao 8,5 litra na 100 km.

Poraba plina je 5% vi?ja od bencina mo?i pa dejansko zgubi? do max 3%, od kje teb ti podatki, pa IQ AVTO NA PLIN pozab, se tolk hvaljo da mi gre na kozlanje pa ?e za predelavo mojea karjole ho?jo imet 500? ve? kot je normalno, tako hvala da lepa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  Citat

 

Pa kaj govoris clovek, predelava je max 1500? pri pravih ljudeh, in pri normalnem bencinarju je poraba do 5% vec.

 

 

Imel sem Opel Astro 1.8 85 kw predelano na plin 3 leta in iz lastnih iskusenj povem da je razlika v porabi definitvno vec kot 5%.

 

Bencina mi je pil 8.5, plina pa nikoli manj kot 10.

 

Je pa res da se na moci ni poznalo niti 1%.

 

Zdaj imam mazdo 6 2.0 Diesel in nimam bencinca na plin samo zaradi enega razloga.

 

Ce imas rezervoar za plin namesto rezerve potem je lahko vlki najvec 50-60 litrov. Glede na to da ti kaki 2.0 bencinc pije vsaj 11 litrov si lahko zracunas kak pogosto tankas. Za mene ki delam 200km dnevno mi ne pride v postev tankat vsaki drugi dan.

 

V prtljaznik pa ne dam rezervoara za plin ker zgubis ful prostora.

 

Je pa res da je Mazda ful problematicna za predelavo na plin. Vsaj to sem jaz slisal.

 

lp

Napisano
  je tank napisal:

Imel sem Opel Astro 1.8 85 kw predelano na plin 3 leta in iz lastnih iskusenj povem da je razlika v porabi definitvno vec kot 5%.

 

Bencina mi je pil 8.5, plina pa nikoli manj kot 10.

 

Je pa res da se na moci ni poznalo niti 1%.

 

Zdaj imam mazdo 6 2.0 Diesel in nimam bencinca na plin samo zaradi enega razloga.

 

Ce imas rezervoar za plin namesto rezerve potem je lahko vlki najvec 50-60 litrov. Glede na to da ti kaki 2.0 bencinc pije vsaj 11 litrov si lahko zracunas kak pogosto tankas. Za mene ki delam 200km dnevno mi ne pride v postev tankat vsaki drugi dan.

 

V prtljaznik pa ne dam rezervoara za plin ker zgubis ful prostora.

 

Je pa res da je Mazda ful problematicna za predelavo na plin. Vsaj to sem jaz slisal.

 

lp

 

Glede porabe plina sem pa pred dobro uro govoril z mojstri in vsi pravijo da je poraba ve?jo od 5 do 10%, pa ?e to je odvisno od kvalitete plina, to je tako kot pri bencinu in tukaj ne moremo mi?.

 

Verjetno ja, smo moj 2.3 pa pa? ne, pa kdor me pozna da ga NE ?param. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Verjetno ja, smo moj 2.3 pa pa? ne, pa kdor me pozna da ga NE ?param. :ne vem:

 

sam pri taki cesti, ki jo mas ti tam (tvoj konc do skofje loke pol se do LJ), se tudi z mecko s 5000kubiki peljat pod 11 litrov...

boss bi pa pridobu nazaj dizel :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

boss bi pa pridobu nazaj dizel :D

 

 

Bwahahahaha... namesto da bi porabil 3 litre, bi mu nafta za?ela ?pricat vun.... :hohoho: :hohoho: :aaaaa: :aaaaa:

Feel free....

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Glede porabe plina sem pa pred dobro uro govoril z mojstri in vsi pravijo da je poraba ve?jo od 5 do 10%, pa ?e to je odvisno od kvalitete plina, to je tako kot pri bencinu in tukaj ne moremo mi?.

 

Verjetno ja, smo moj 2.3 pa pa? ne, pa kdor me pozna da ga NE ?param. :ne vem:

 

Po zaupnih kanalih se govori da gre SUCKER na plin..... :danzoman:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je David napisal:

Bwahahahaha... namesto da bi porabil 3 litre, bi mu nafta za?ela ?pricat vun.... :hohoho: :hohoho: :aaaaa: :aaaaa:

 

true true :bravo:

 

ampak brez zajebancije... ?e vozim sam relacije brez AC-jev in to ne pol?je po?asi (cesta med LJ in Hrastnikom skozi Litijo) je poraba na ?estki okrog 5-5,5 litra na 100km (preverjeno).

 

Ajvar tud ti ga ne more? do nezavesti ?gat tam pr teb oziroma bi si upal trdit, da tvoje relacije z dieslom peljem 100% pod 6 litri oz. blizu 5,5 in to ne kak?ne brezvezno po?asne vo?nje ampak po omejitvah +10km/h pa z vsemi prehitevanji po?asne?ev vred.

33112_1.png

Napisano

No fantje, mal ON TOPIC :)

Danes sem cel dan pre?ivel na A-Cosmos. Menjana je bila zadnja lambda sonda. Ker sem pri?el notri mal z vezami, se je g. Oliver vsaj po moje, zelo potrudil, ker sem mu rekel, da grem naslednji teden na morje in dejansko ni pustil avta odpeljat prej, preden je bila 100% da je res ta sonda. Najprej pucanje filtra, brisanje napak, I. vo?nja s staro, II. vo?nja z novo sondo, itd..

 

Uradna cena sonde je 550?. No lahko re?em, da sem poceni pri?el skozi. Glede na to, da je bil avto cel dan tam, 2x ?i??enje DPF filtra, diagnostika,...Upam, da je res to to. Najslab?a varianta naj bi bila ta, da je cel DPF filter zani?. Ampak baje, pri njih tega ?e niso menjali.

Napisano

Jaz sem sicer ?e napisal v drugi temi tole, pa bom ponovno tukaj:

Imam predelano M6 2,5i in ?re 10,5l plina /100km ?e ga ne ?param (to je ra?unica po porabljenih 3 tankih do sedaj). Bencina je po?ru 10l. Govorim o mestni vo?nji. Izven mesta je poraba bencina cca 8l pri vo?nji cca 10% nad dovoljenimi hitrostmi, pri plinu ne pri?akujem ve? kot 8,5l porabe. Bom pa ?e definitivno stestiral.

Kar se ti?e cene vgradnje plinskega sistema pride obi?ajno cca 1,6k? ?e ne dajo nobenega popusta. Ko sem se odlo?al med 2,5i ali 2,2d 185km motorjem, je bil slednji 1800? dra?ji + registracija bi me pri?la dra?je. Se pravi sem po tej logiki pri?paral 200? + vsakoletno razliko v registraciji. Seveda ne smem pozabiti na onesna?evanje okolja.

 

Kar se ti?e porabe in delovanje je pa vse skupaj je odvisno od plinskega sistema. Jaz osebno sem ve? kot zadovoljen s tem kar imam vgrajeno. Enak sistem sem imel vgrajen v prej?njem vozilu in je bila poraba to?no 5% ve?ja. Je pa seveda vse odvisno od kvalitete plina, kar je ?e nekdo omenil. To kar pi?em zgoraj je vse tankano na petrolu.

 

V kateri motor je te?ko vgraditi plinsko in?talacijo je pa ?isto odvisno. Nekateri imajo probleme nekateri ne. Najmanj problemov je z vozili iz vzhoda. Ravno iz tega razloga si lastim sedaj Mazdo.

 

Kot sem tudi ?e rekel. Vozite se s tistim kar vam ugaja. Meni je plin ok in sem ga imam ?e v drugem vozilu. Glede tankanja nimam te?av. ?e preje sem vedno tankal na isti pumpi, ko sem tankal ?e bencin, ki mi je blizu slu?be. Bi bilo pa nerodno ?e ne bi bilo tako.

 

Da je tank vgrajen v prostor kjer je bil prej woofer in je le ta sedaj lepo v prtlja?nem prostoru tudi nimam problemov. Po potrebi ga enostavno odklopim in vzamem iz avtomobila.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.