Skoči na vsebino

DPF

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 191
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Malo offotpic. A se pri?ge kaka signalna lu?ka, ?e olje v dizlci (DPF) pride tja gor do X to?ke? Kot napaka v ra?unalniku vem da se zapi?e,..sam to mi ni? ne pomaga :)

Napisano

Malo offotpic. A se pri?ge kaka signalna lu?ka, ?e olje v dizlci (DPF) pride tja gor do X to?ke? Kot napaka v ra?unalniku vem da se zapi?e,..sam to mi ni? ne pomaga :)

 

Jp. Pri?ge se ti DPF lu?ka.

Lp L.

Napisano

Ne nima. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na siolovi strani je dans objavljen nov test 6ke dizel...

V?e? mi je fotogalerija..6ka v vsej svoji lepoti in eleganzzi..

od zunaj in znotraj..?e posebej armature

in lu?k na njej.. :lol:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Lepa je ja, ?eprav so spet grajali motor ?e?, daje pod 2000 totalno mrtev :)

 

Od kje mi je ?e to znano, aja 120 konjske so take. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zanima me, ?e je ?e kdo imel tako sranje z Mazda6 DPF inturbino kot jaz.

Pri 61000km je crknila turbina(stane 2098eUr), ?elel sem jo dati obnoviti -ni ?ans a vsaj nova je bila cenej kot na servisu 1478EUR. Ko jo zamenjamo, vsei ?ivi indikatorji svetijo DPF utripa, motor sveti in ?e zrave dpf (menda ASR) gori. gremo n servis na regeeracijo DPF filtra - ni ?ans ugotovijo da je DPF zabit (?) da zato ne naredi regeneracije. DPF nov na servisu stane ?ez 3400 EUR. I??em drugo varianto rabljen iz nem?ije za 800EUR. Ga vgradimo, regeneracija gre skozi javi napako senzorja temperature za DPF-jem, zoper servisna cena 480EUR, dobim ga iz razbitega avta za 200EUR. Ko je vgrajen in regeneracija narejen pravijo, zdaj pa bo. Se odpeljem domov (po treh tednih zaradi mojih nabav) a po cca 40km ponovno utripa DPF napaka. Zopet na servis in po komuniciranju z nekim servisom v Avstriji (ta je takoj vedel zakaj in kako odpraviti napako), ponovno vse nastavijo, regenerirajo, sedaj pa bo. Se pripeljem domov vse OK.

?ez eno uro ga v?gem gori regeneracija, zato se grem vozit, da jo bo naredil, pozabi, ta kar gori. Drugi dsn naredim cca 40km ?e gori. Naslednji dan se pa ?e pojavi DPF utripajo?, nakr pa ?e ostala dva ondokatorja, ki sta se pojavila tudi prvi?. Se pravi stanje je identi?no kot pred vsemi zamenjavami. Le 1300EUR JE ?LO ,?e bi pa kupil vse novo, bi ?lo pa 4200EUR. Ali kdo ve, kako zgoljufati v ra?unalniko to DPF sranje, da ga ne bo zaznal, ali ga je najbolje vre?i na odpad. :vino:

Napisano

Preveri koli?ino olja v motorju, ?e ga je preve? ta lu?ka utripa.

Za predelavo na brez DPF, pa ?akam kandidata. :ne vem:

Mam idejo smo jo moram preizkusit. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e je preve? olja sveti al utripa?

 

I??e? kandidata? Meni zaenkrat deluje b.p. Pa boga prosim, da bi ?im dalj :)

Napisano

Zakaj ze bencinar?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj ze bencinar?

 

:hudicek::hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?isto off topic vpra?anje. No vseeno z DPF.

 

Zadnji ?as gledam za novim rabljenim dru?inskim avtomobilom.

In v igri je tudi mazda 5 z dizelskim motorjem in mo?jo 143KM.

 

Ko pa sem prebral, kak?ne te?ave imata zvonko in dav131313 se mi porajajo naslednja vpra?anja.

No seveda so tudi drugi (tuji) forumi opisovali identi?ne napake.

 

A so te?ave enake pri dizelskem 110KM motorju in 143KM motorju?

Ali je tako pogosta te?ava ali pa sta ta dva primera tako o?itna in izjemna?

Ali so problemi z avtomobilom ne glede na letnik?

 

Namre? to mazdo bi vozila moja bolj?a polovica in nebi rad, da kjerkoli ostane na cesti z dojen?kom.

 

Hvala za odgovore in nasvete.

Napisano

Odgovor je enostaven in zakompliciran isto?asno. ?e se bo avto ve?ino uporabljal na kratkih razdaljah (manj kot 10km) potem ?al ni druge kot, da ti odsvetujem motor z DPF filtrom.

 

Zdaj pa ?e zakompliciran del in sicer pri tem filtru je tako kot s katero drugo stvarjo in lahko odpove poslu?nost (in to v katerikoli znamki avtomobila, ki ima filter vgrajen). Avto sicer ne obstane takoj ampak za?ne opozarjat z lu?kami na armaturi in ?e se dr?i navodil kaj v takih primerih bo tudi pri?la na cilj.

33112_1.png

Napisano

Prijatelj, ki je sicer res dober mehanik, je bil pred kratkim v Nem?iji in se je tam nekaj menil tudi z Mazdinimi serviserji. Malo se je pozanimal o temle DPF, predvsem pa o tem, ali so te?ave sedaj z novim filtrom in SW-jem odpravljene <_< .

 

Gospodje iz Nem?ije pravijo, da te?av z DPF-om v novih modelih Mazde 6 dejansko ni ve?. Razlog naj bi bil v tem, da ima nov 2.2 motor nekaj dodelan filter (kar ?e vemo), je pa bila zadeva precej re?ena ?e v "prej?njem" 2.0 (CD 140) motorju. Ob dodelavah CD 140 (prej 143) motorja za vgradnjo v nov model ?estice so namre? precej pove?ali dotok zraka v izgorevalni prostor, ki je bil prej usmerjen zgolj z ene strani, pri novem modelu pa iz treh. Skratka, zaradi tega in zaradi nadgradnje SW-ja so menda regeneracije bistveno hitrej?e in redkej?e.

 

Pa ?e nekaj. Regeneracije se opazijo pri ?tantgasu, saj motor takrat te?e z 900 obrati, sicer pa s 750. Namenoma sem zadnji? avto nekajkrat ustavil za 10 minut in stvar prekinil. Nivo olja ni spremenjen :bravo: .

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Hvala za odgovor.

Sem malce bolj vesel, saj ima ta mazda kar nekaj dobrih stvari zaradi katerih je visoko na listi kandidatov.

Sicer sem iskal tudi mazdo 5 z bencinskim motorjem vendar so redke.

Avto se bo uporabljal za dnevno vo?njo cca 35km.

Sicer avto je letnik 2006. In ima prevo?enih preko 100.000 km. Najbr? je bil poslovni avtomobil.

 

Prodajalec, da garancijo na avto in motor 2 meseca.

Ne vem pa ali je dober znak tudi potrjena servisna knjiga oz ali lahko iz nje kaj pametnega razberem.

Pa avto ni slovenski.

Napisano

Jaz bi osebno preveril ?tevilko sa?ije na enem izmed na?ih servisov. Glede na to, da je elektronska knji?ica bi mogli biti podatki vidni, ?e je avto res bil servisiran. Jaz sem pri nakupu moje mazde naredil to napako zato ti to govorim. Izpiske sem dobil poleg, ampak so bili fake!

Bolje se je u?it na napakah drugih :)

Napisano

Preveri koli?ino olja v motorju, ?e ga je preve? ta lu?ka utripa.

Za predelavo na brez DPF, pa ?akam kandidata. :ne vem:

Mam idejo smo jo moram preizkusit. :D

 

Povej kaj ve?.... ?eprav dokler so avti v garanciji bo? te?ko koga dobil.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
    • Jaz mam zavesice na 6ki pa čisto nevpadljivo zgledajo ker so res take minimalne,..sploh nevem če je kak + od njih. Kake so na cx-30 pa nevem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.