SpEkTr Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Eno pitanje imam. Recimo, ko je regeneracija filtra v teku, z avtom se ustavim vidim pove?ane vrtljaje, kar je ?e en dokaz da regeneracija te?e. No potem pa pustim avto v leru kako minutko, dve...in obrati padejo. Iz tega sledi, da je ECU regeneracijo zaklju?il zaradi tega, ker ni zadostne temperature, vrtljajev itd...in ?e ugasnem avto se izognem problemu s pove?evanjem nivoja olja? Regeneracija se definitivno ni kon?ala v parih kilometrov tako, da to verjetno ne more biti razlog. Citiraj
Boss Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Verjetno ma? kr prav in se bo nadaljevalo takrat, ko bo? avto ponovno peljal in se bo ogrel na delovno temperaturo. Citiraj
SpEkTr Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Verjetno ma? kr prav in se bo nadaljevalo takrat, ko bo? avto ponovno peljal in se bo ogrel na delovno temperaturo. Aha, to bi recimo bila ena varianta, kako prepre?iti to sr*** s pove?evanjem olja. Bomo vidli, kaj bo praksa pokazala Citiraj
Sirius Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Ni toliko problem v prekinitvah regeneracije, kot v samem na?inu regeneracije. DPF sistem deluje tako, da se po zmanj?anju pretoka skozi filter, ki ga zaznava senzor, vbrizga v cilindre ve?ja koli?ina dizla kot sicer. Ustvari se bogata zmes, katere del pozneje v filtru zgori s sajami vred. Del goriva se vsede na stene cilindra in spolzi mimo batnih obro?kov v olje. Prekinitev regeneracija vpliva na to le toliko, za kolikor se proces regeneracije podalj?uje. Mogo?e gre tudi za programsko napako, ki povzro?a dalj?e trajanje regeneracije ko je sicer potrebna, da bi saje v filtru zgorele, zaradi ?esar se ta nadaljuje tudi potem, ko so saje zgorele. O?itno je, da bogata zmes ne vliva dobro na delovanje motorja. Uporaba vozila v mestni vo?nji pomeni slab?e izkori??anje mo?nosti motorja, ki ne deluje v optimalnih razmerah, zato se v filtru nalaga ve?ja koli?ina saj, kot sicer in posledi?no povzro?a pove?ano ?tevilo regeneracij in tudi ve? dizla v olju. Re?itev, ki sem jo na to temo predlagal je za sedaj edina, ki varuje motor pred pove?ano obrabo zaradi slab?ih mazalnih sposobnost olja v sled prisotnosti dizla, zmanj?a pa tudi njegovo koli?ino v olju. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
SpEkTr Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Ho?e? povedati, da se nivo olja v vsakem primeru pove?uje? Ne glede na to, ali prekine? regeneracijo ali ne? Oz. po?aka? v leru da se recimo vbrizg goriva spet 'normalizira'? Jaz sem opazil eno dejstvo, odkar imam tak avto. Nema veze, ali ga goni? na 3000 obratih, 4000 obratih, ali pa se cijazi? s 1750 obrati. Vedno se regeneracija vklju?i ob pribli?no istem ciklu. Tudi ve? mestne vo?nje ne povzro?i (vsaj meni) ve?jo frekventnost regeneracije. Ko je filter poln, je pa? poln. That's about it. Tiste teorije, da ga goni? vsake toliko in spusa? filter mislim da ne dr?ijo... Citiraj
Sirius Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Ho?e? povedati, da se nivo olja v vsakem primeru pove?uje? Ne glede na to, ali prekine? regeneracijo ali ne? Oz. po?aka? v leru da se recimo vbrizg goriva spet 'normalizira'? Pove?evanje nivoja olja je odvisno od ?tevila regeneracij. Na kar vpliva,poleg ostalega, tudi kvaliteta goriva. Vsi vplivi, ki pove?ujejo koli?ino saj, vplivajo na ?tevilo regeneracij. ?e se ne motim, si dodal zlatkota. Poskusi primerjati porast nivoja olja prej in pozneje. Zlatko izbolj?uje tesnjenje in tako kompresijo, zato bi se moralo prodiranje goriva skozi batne obro?ke zmanj?ati. ?e nekaj se pri teh motorjih lahko zgodi. Ko bodo naredili dolo?eno ?tevilo km, se bo rast nivoja olja ustavila, vendar ne zaradi tega, ker ne bi dizel prodiral v karter, marve? zato, ker se bo so?asno za?ela poraba olja, ki bo kompenzirana z dizlom. Na prvi pogled dobra situacija, ki je dale? od tega, da bi bili zadovoljni. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Boss Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Sirius, klele se pa ne bi ?ist strinjal s tabo, da te?e nafta pri batnih obro?kih v karter in tudi pri Mazdi ne deluje DPF po tem principu, da bi nafta tekla skozi motor predno bi pri?la v filter kjer naj bi zgorela. Mazda mislim, da ima vbrizg goriva direktno v filter in ga tam skuri. Pri novem 2.2 CD je vbrizg na treh mestih, kar pomaga pri hitrej?i regeneraciji. No in tu nastane problem saj, ?e regeneracijo prekinemo (ugasnemo motor) se zaradi varnosti (brez zraka se gorenje itak samo ustavi) se?ig saj ustavi. Vi?ek neizgorelega goriva se nabere na dnu filtra in zaradi situacij ve?kratkih kratkih vo?enj in prekinitev regeneracije lahko nabere v fitru kar precej goriva. Tukaj je narejen povratni vod, ki to gorivo (ki je mimogrede kar umazano od saj) spelje preko povrratnega voda v edino posodo, kamor na?eloma ni panike, ?e pride mo?no segreto in relativno umazano - ta "posoda" je pa? karter. Ker nikjer nisem na?el to?ne razlage za Mazdin DPF (drugi proizvajalci imajo druga?ne sisteme - sploh Francozi ) nekako logi?no sklepam kako naj bi zgledal princip delovanja in nekako sem to sklepal po naslednjih dejstvih: 1. Dvigovanje nivoja olja v karterju se dogaja pri nekateri uporabnikih zelo ob?utno pri drugih uporabnikih pa tega pojava skoraj ni opaziti. ?e bi veljala Siriusova teorija bi se ta dvig dogajal pri vseh uporabnikih enako ali vsaj pribli?no enako. 2. Olje v karterju je zelo hitro umazano (tudi po menjavi - par deset km !!!!). 3. Glede na vspostavljanje visoke kompresije za delovanje dieselskega motorja bi skoraj te?ko verjel, da bi lahko taka koli?ina goriva zdrsnila mimo obro?kov v karter, sploh pa da bi zraven potegnilo skozi tudi toliko saj. Ko je filter poln, je pa? poln. That's about it. Tiste teorije, da ga goni? vsake toliko in spusa? filter mislim da ne dr?ijo... To?no tko... s fullgasom ?ist ni? ne puca?, ker puca se filter s se?iganjem saj - vsaj pri Mazdi je tko in to bi bil verjetno 4. razlog zakaj zagovarjam tak princip delovanja Citiraj
SpEkTr Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Ja Boss, tudi teorija da ?e ima? ve? mestnih vo?enj, da se prej filter zaba?e mi ni ?isto logi?no. Po 100km mestne vo?nje ali 100km AC se bo recimo regeneracija isto spro?ila. Bistvo je, da pa? takrat tolk ?asa vozi?, da saje zgorijo.. Citiraj
Boss Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Ja Boss, tudi teorija da ?e ima? ve? mestnih vo?enj, da se prej filter zaba?e mi ni ?isto logi?no. Po 100km mestne vo?nje ali 100km AC se bo recimo regeneracija isto spro?ila. Bistvo je, da pa? takrat tolk ?asa vozi?, da saje zgorijo.. Saj glih to... poraba po mestu (?e ni velik stanja v zastojih) in poraba pri 140km/h je zelo podobna... okrog 7l/100km in mislim, da je to tisti dokaz da se na pribli?no enako razdaljo vklopi regeneracijo. ?e bi za primerjavo vzeli relacijsko vo?njo pri 90-100km/h pa sem prepri?an, da naredi? za tolik?en faktor ve? km od regeneracije do regeneracije za kolik?ni faktor je manj?a poraba. Citiraj
SpEkTr Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 V smislu, bolj ko vozi? v re?imu da je saj ve?...prej se vklopi regeneracija. ?eprav po drugi strani, ?e je izgorevanje optimalno bi bila koli?ina saj v izpuhu identi?na tako pri 60 na uro ali pa 160? Al se motim? Citiraj
Boss Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 verjetno... zagovarjam teorijo, da je koli?ina saj odisna od koli?ine porabljenega goriva je pa res, da se najve? svinja pri mo?nem pospe?evanju in obratih preko 3-4k obratov. sam kolk jerealno take vo?nje. Mislim, da relativno malo tako, da je spet vse odvisno od porabe :ne vem: Citiraj
SpEkTr Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Ja mo?no pospe?evanje zna biti dejavnik da bi se filter prej zapacal. Je pa po eni strani zoprno, ?e nima? filtra vidi? kdaj ti mo?no kadi, kak je dim in iz tega lahko ugotovi?, da nekaj ni povsem ok. Pri avtu s filtrom pa...kadi se v nobenem primeru ne...se pravi, lahko spremlja? samo frekventnost regeneracije... Citiraj
Sirius Napisano 4. oktober, 2009 Prijavi Napisano 4. oktober, 2009 Sirius, klele se pa ne bi ?ist strinjal s tabo, da te?e nafta pri batnih obro?kih v karter in tudi pri Mazdi ne deluje DPF po tem principu, da bi nafta tekla skozi motor predno bi pri?la v filter kjer naj bi zgorela. Mazda mislim, da ima vbrizg goriva direktno v filter in ga tam skuri. Pri novem 2.2 CD je vbrizg na treh mestih, kar pomaga pri hitrej?i regeneraciji. ?al nima? prav.Pustimo 2.2 CD motor ob strani, ker ?e je tako kot navaja? ti (direktni) vbrizg v filter sistem podoben citroenovemu FAP-u. Citroen in Ford sodelujeta pri dizel motorjih. Ford im Mazda pa sta v kapitalskem sorodstvu in verjetno, da je 2.2 CD zelo podoben citroenovemu, ki se v raznih variantah pojavlja v raznih avtomobiluh. DPF je nizko temperaturni filter (400-500°C), ki zgoreva saje z ostankom nafte v izpu?nih plinih. V procesu regeneracije ra?unalnik skozi injektorje vbrizgava ve?jo koli?ino nafte od potrebne, z namenom da vi?ek zgori v DPF in pokuri saje. V DPF se ne more nabirati nafta, saj je tam previsoka temperatura, da se ne bi v?gala in prepri?an sem, da ni povratnega voda v karter, ker ni logike za to. Ti ima? ?e drugo generacijo DPF z veliko manj problemi od prej?nje.Zakaj tak sistem, ker naj ne bi potreboval vzdr?evanja in posebnega aditiva, ki ni po ceni. Pet litrov (za cca. 100.000 km stane 130 ?)Tudi jaz nekatere stvari ne poznam popolnoma, vendar pa do nekaterih zaklju?kov pridem po "kalkulacijah".O DPF filtru pa sem bral v nekaterih strokovnih revijah. FAP prej?nje generacije poznam dobro, ker sem ga rastavljal in ?istil. V vseh dizlih nafta hitro po?rni. Z zlatkotom pa po 10.000 km neznatno potemni. Osebo sem preizkusil na C5 s 140.000 prevo?enimi km. Ta aditiv zaznavno izbolj?a tesnjenje med bati in cilindri zaradi delovanja sestavin in visoko viskozne osnove, ki se zadr?uje na mazalnih povr?inah. In prav ta lastnost bi morala ugodno vplivati na te?ave z DPF. Osnovna napaka pri DPF bi lahko bila programska. Preveliko dozirnje nafte za regeneracijo in zato vi?ek na stenah cilindrov, ki se prebije v karter. Druge poti nafte v olje po mojem ni, razen, morebiti na visokotla?ni ?rpalki, ?e ima oljno mazanje. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 5. oktober, 2009 Prijavi Napisano 5. oktober, 2009 Tukaj je narejen povratni vod, ki to gorivo (ki je mimogrede kar umazano od saj) spelje preko povrratnega voda v edino posodo, kamor na?eloma ni panike, ?e pride mo?no segreto in relativno umazano - ta "posoda" je pa? karter. Kdaj dvigneva avto in po?ekirava tole teorijo ki mi ni niti malo v?e? ? Evo nekaj za zobanje. The vehicles are powered by a 2.0 liter common-rail diesel engine utilizing catalyzed wall-flow particulate filter and exhaust gas recirculation for NOx control. The filter is regenerated through the combined effect of the catalyst and increased combustion temperature, controlled by common-rail injection system. The problem was caused by computer software which did not properly control filter regeneration. All affected engines will be fitted with new Engine Control Units featuring updated software. The regeneration problems may have caused overheating and failure of the filter element and/or the temperature sensor positioned downstream of the filter. If damaged, these component will be also replaced at no charge. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
SpEkTr Napisano 5. oktober, 2009 Prijavi Napisano 5. oktober, 2009 Kje si zbrskal ta tekst? Zgleda kot nek vpoklic Citiraj
Jest Napisano 5. oktober, 2009 Prijavi Napisano 5. oktober, 2009 Kje si zbrskal ta tekst? Zgleda kot nek vpoklic Google najde tole: http://www.dieselnet.com/news/2004/04mazda.php Posted 3 April 2004 Mazda Motor Corporation said it will recall a total of 2,656 diesel vehicles in four models in the Japanese market to fix a defect in the diesel particulate filter (DPF) system. Subject to the recall are the Bongo truck, the Bongo Brawny van, the Delica van and the Vanette van manufactured between last December and February. Mazda said that the level of PM emissions from the vehicles may exceed mandated standards due to the DPF system problem. The vehicles are powered by a 2.0 liter common-rail diesel engine utilizing catalyzed wall-flow particulate filter and exhaust gas recirculation for NOx control. The filter is regenerated through the combined effect of the catalyst and increased combustion temperature, controlled by common-rail injection system. The problem was caused by computer software which did not properly control filter regeneration. All affected engines will be fitted with new Engine Control Units featuring updated software. The regeneration problems may have caused overheating and failure of the filter element and/or the temperature sensor positioned downstream of the filter. If damaged, these component will be also replaced at no charge. The new Mazda Bongo was the first light commercial vehicle in Japan fitted with a diesel particulate filter. Mazda recall information (in Japanese) Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Boss Napisano 5. oktober, 2009 Prijavi Napisano 5. oktober, 2009 ?al nima? prav.Pustimo 2.2 CD motor ob strani, ker ?e je tako kot navaja? ti (direktni) vbrizg v filter sistem podoben citroenovemu FAP-u. Citroen in Ford sodelujeta pri dizel motorjih. Ford im Mazda pa sta v kapitalskem sorodstvu in verjetno, da je 2.2 CD zelo podoben citroenovemu, ki se v raznih variantah pojavlja v raznih avtomobiluh. DPF je nizko temperaturni filter (400-500°C), ki zgoreva saje z ostankom nafte v izpu?nih plinih. V procesu regeneracije ra?unalnik skozi injektorje vbrizgava ve?jo koli?ino nafte od potrebne, z namenom da vi?ek zgori v DPF in pokuri saje. V DPF se ne more nabirati nafta, saj je tam previsoka temperatura, da se ne bi v?gala in prepri?an sem, da ni povratnega voda v karter, ker ni logike za to. Ti ima? ?e drugo generacijo DPF z veliko manj problemi od prej?nje.Zakaj tak sistem, ker naj ne bi potreboval vzdr?evanja in posebnega aditiva, ki ni po ceni. Pet litrov (za cca. 100.000 km stane 130 ?)Tudi jaz nekatere stvari ne poznam popolnoma, vendar pa do nekaterih zaklju?kov pridem po "kalkulacijah".O DPF filtru pa sem bral v nekaterih strokovnih revijah. FAP prej?nje generacije poznam dobro, ker sem ga rastavljal in ?istil. V vseh dizlih nafta hitro po?rni. Z zlatkotom pa po 10.000 km neznatno potemni. Osebo sem preizkusil na C5 s 140.000 prevo?enimi km. Ta aditiv zaznavno izbolj?a tesnjenje med bati in cilindri zaradi delovanja sestavin in visoko viskozne osnove, ki se zadr?uje na mazalnih povr?inah. In prav ta lastnost bi morala ugodno vplivati na te?ave z DPF. Osnovna napaka pri DPF bi lahko bila programska. Preveliko dozirnje nafte za regeneracijo in zato vi?ek na stenah cilindrov, ki se prebije v karter. Druge poti nafte v olje po mojem ni, razen, morebiti na visokotla?ni ?rpalki, ?e ima oljno mazanje. Tole me je v?eraj pred spanjem tolk zdrmalo, da sem se zjutraj zbudil z mislijo v glavi, da ?e je tako kot ti pravi? verjetno ne gre za vbrizg ve?je koli?ine nafte tekom sesalnega cikla ampak kve?emu, da injektorji vbrizgnejo nafto v izpu?nem ciklu... edino to bi bilo logi?no. Vseeno pa nisi spodbil tistih mojih ?tirih to?k: 1.) Zakaj pri enih se zelo dviguje nivo pri drugih pa skoraj ne? Pri tvoji teoriji bi se moralo pri vseh enako glede na enako koli?ino prevo?enih km.2.) Olje v karterju motorjev z DPF je kljub takoj?nji uporabi zlatkota (moj primer) bilo ?e zelo umazano po par deset kilometrih. Ne po desettiso? ampak po nekaj deset kilometrih (vmes se je izvajala regeneracija). Tako hitro nafta ne more umazati olja, edino ?e je bila prej v filtru. :ne vem: 3.) ?e nafta tako z lahkoto zdrsne mimo obro?kov mi ni jasno zakaj se to ne dogaja pri normalnem ciklu delovanja. ?e velja moja teorija o vbrizgu v izpu?nem delu cikla mi je pa vseeno zelo ?udno, da tolk nafte "zdrsne" mimo sploh pa ker v izpu?nem delu cikla ni pritiska tako kot v delu takta, ko pride do v?iga nafte. ?e na dveh servisih so mi zagotovili, da ima novi motor 2.2 napram stremu 2.0 razliko pri vbrizgu v filter saj naj bi novi imel tri ?obe stari pa le eno in s tem naj bi v kraj?em ?asu izvedli ?i??enje s se?igom saj. Zdaj ne vem ve? al sem jaz neumen, al uradni serviserji nimajo pojma kako DPF deluje al je pa to ena od skrivnosti, ki tudi mazdinim in?inirjem ni ?isto jasna. ?e kdo najde shemo al pa princip delovanja DPF-ja v Mazdi dobi od mene pija?o in sendvi? po ?elji Citiraj
SpEkTr Napisano 5. oktober, 2009 Prijavi Napisano 5. oktober, 2009 Mene tudi zanima, kako ta stvar deluje. Zdej je pa ?e tolko enih teorij... Citiraj
kowkele Napisano 5. oktober, 2009 Prijavi Napisano 5. oktober, 2009 boss, tu se nekaj vid, kako naj bi delovalo.... Citiraj
Sirius Napisano 5. oktober, 2009 Prijavi Napisano 5. oktober, 2009 Torej, mogo?e tudi sam nisem imel popolnoma prav, ko se pisal o bogati zmesi ob regeneraciji. Najverjetneje bo bolj prava tvoja domneva (Bossova), da se po zaklju?ku eksplozije ob odprtem izpu?nem ventilu opravi dodatni vbrizg goriva v izpu?ni sistem, ker ni ve? zadostne komresije nafta izgoreva po?asneje in tako del te prispe do filtra, kjer v prednjem delu povzro?a porast temperature, ki omogo?a s pomo?jo katalizatorja izgorevanje nabranih saj, ki so povzro?ile porast pritiska do meje, ko ra?unalnik spro?a regeneracijo, oziroma dodatne vbrizge goriva. Ta razlaga utrjuje mojo trditev o kondenzaciji dizla na stenah cilindra. Namre? ?e preden se popolnoma kon?a izpu?ni cikel, se odpre sesalni ventil, ki dovaja hladnej?i zrak v cilinder in pomaga izpodrivati preostanek izpu?nih plinov in morebiti zaradi tega pride do kondenzacije na stenah cilindra. Edino kar lahko logi?no zaklju?im, da ni druge poti nafte v karter, kot je skozi batne obro?ke. Razen, ?e ...(manj verjetno) se dogaja tista zadnja mo?nost, ki sem je omenil. V kolikor se visokotla?na ?rpalka ma?e tako, kot turbina z oljem, je tu neka mo?nost prodora nafte v olje ob morebitnem pu??anju ?rpalke. Na zgornjem filmu ni videti nobenega povratnega in tudi dovodnega voda goriva. Vidi se samo, da se pri dolo?eni zama?enosti filtra, ki ustvari dolo?en nadtlak v filtru, aktivira regeneracija, ki vi?a temperaturo v prednjem delu, ki se pozneje ?iri v del s trdimi delci, ki zgorijo. Odgovori na vpra?anja: 1. zakaj ne pri vseh enako? Ker ne uporabljajo vsi enako gorivo in ne vozijo v enakih razmerah in mogo?e tudi nimajo isto verzijo programske opreme. 2. zakaj umazano olje? Povbrizg goriva olaj?a razlago. Nafta se vbrizga v izgorevalno komoro kjer se na stene usedajo ostanki izgorevanja, ki jih izpira in odna?a s sabo v olje (o?itno kljub zlatkotu). 3. zakaj ni zdrsa nafte mimo obro?kov v normalnem ciklu? Ker je ni zadosti in skoraj vsa zgori. V dolo?eni meri se sicer to dogaja pri naglih spremembah re?ima delovanja. Z naglim dodajanjem gasa pri dizlih pove?ujemo doziranje goriva in ustvarjamo bogatej?o zmes (poraba goiva po BC raste 2-3 od normalnega re?ima). Od tod bolj umazano olje pri dizlih, ki tudi zaradi sesatve goriva povzro?ajo ve? dimnih plinov od bencina. Vendar se to prodiranje v olje kompenzira z izhlapevanjem dizla iz olja. Konstruktorji DPF so predvideli, da bo nekaj dizla pre?lo v olje, vendar naj bo to bilo kompenzirano z izhlapevanjem na dalj?ih relacijah. Ko govorimo o programski napaki, gre mogo?e za predolg vbriz, oziroma preve? goriva, ki potem najde pot v olje. To kar sem napisal ima delno podlago v literaturi, delno pa je rezultat mojih sklepanj. ?e bo kaj te?av s pravilnostjo zapisanega, je to rezultat dana?njih te?av z o?mi, kakot tudi (stalne) delne disleksije. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Gustav Napisano 5. oktober, 2009 Prijavi Napisano 5. oktober, 2009 tudi jaz se pridru?ujem dejstvu, da ne more? vbrizgati ve? nafte, potem je bo pa pol zgorelo, pol ?lo pa v DPF? Kot drugo.... Pronicanje med obro?ki ne more bit opcija in konec. Tam je premalo placa. Sem za ?alo nalil bencin (dosti redkej?i kot nafta) na vrh bata od APN6 (doma imam en bat in en cilinder, star kot zemlja, torej tesnenje nemore biti enakovredno tesnenju 4 taktnega dizla letnika 2007!!!). Nalil sem to?no za en ?tamperl in pokril z gumijastim pokrovom, ki dobro tesni. Vse sem poprej konkretno popucal in razmastil ter postavil na bel pappir. Rezultat: niti kaplja ni ?la skozi. Tolk o pronicanju.... A ni ?e ?as, da kdo vpra?a nekoga na MMS naj to razlo?i? Al je to strogo varovana skrivnost, razkritje pa se kaznuje z usmrtitvijo? Ker po?asi je tole ugibanje ?e mal bole?e...... Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
MarkoP Napisano 6. oktober, 2009 Prijavi Napisano 6. oktober, 2009 A ni ?e ?as, da kdo vpra?a nekoga na MMS naj to razlo?i? Razlaga mehanika iz Autorenta v Novi Gorici (Mazda) se ujema z razlago Siriua. LP Marko Citiraj
Gustav Napisano 6. oktober, 2009 Prijavi Napisano 6. oktober, 2009 Razlaga mehanika iz Autorenta v Novi Gorici (Mazda) se ujema z razlago Siriua. LP Marko Zdaj si pa omenil dale? "najbolj kredibilen" servis v Evropi. NOT!!!!!!!!!!! Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Sirius Napisano 6. oktober, 2009 Prijavi Napisano 6. oktober, 2009 tudi jaz se pridru?ujem dejstvu, da ne more? vbrizgati ve? nafte, potem je bo pa pol zgorelo, pol ?lo pa v DPF? Kot drugo.... Pronicanje med obro?ki ne more bit opcija in konec. Tam je premalo placa. Sem za ?alo nalil bencin (dosti redkej?i kot nafta) na vrh bata od APN6 (doma imam en bat in en cilinder, star kot zemlja, torej tesnenje nemore biti enakovredno tesnenju 4 taktnega dizla letnika 2007!!!). Nalil sem to?no za en ?tamperl in pokril z gumijastim pokrovom, ki dobro tesni. Vse sem poprej konkretno popucal in razmastil ter postavil na bel pappir. Rezultat: niti kaplja ni ?la skozi. Tolk o pronicanju.... A ni ?e ?as, da kdo vpra?a nekoga na MMS naj to razlo?i? Al je to strogo varovana skrivnost, razkritje pa se kaznuje z usmrtitvijo? Ker po?asi je tole ugibanje ?e mal bole?e...... Odgovor na prvo dilemo o izgorevanju nafte.Nafte lahko zgori le toliko, kolikor je kisika. Torej pri bogati zmesi, oziroma pri premalo zraka z O2, ne more zgoreti vsa nafta. Tvoj preizkus ne dokazuje bog ve kaj. A si mogo?e premikal bat in je bilo kaj kompresije pri tem. Ne vem koliko pozna? konstrukcijo motorja, vendar bi bil zanimiv odgovor na vpra?anje, kak?ne so ?e mo?nosti za prodiranje nafte v olje(???) razen navedenih. In ?e eno vpra?anje. Koliko misli?, da se dnevno prebije nafte skozi obro?ke, ?e nivo olja poraste na 5000-10.000 km za 1 cm. Skupna koli?ina olja cca4 l pridobi pri 1 cm cca 1 liter nafte. Tudi, ?e se je prebilo 3-4 l in je ostalo izhlapelo, je na kratki rok tako pronicanje neopazno. Ponavljam vpra?anje: Kako bi nafta pri?la v olje ??? (?e ni kakega duheca,ali , ki bi jo tam pri?aral) :ne vem: Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Gustav Napisano 6. oktober, 2009 Prijavi Napisano 6. oktober, 2009 Odgovor na prvo dilemo o izgorevanju nafte.Nafte lahko zgori le toliko, kolikor je kisika. Torej pri bogati zmesi, oziroma pri premalo zraka z O2, ne more zgoreti vsa nafta. OK, tega ne zmorem komentirati, ker ne vem. Tvoj preizkus ne dokazuje bog ve kaj. A si mogo?e premikal bat in je bilo kaj kompresije pri tem. Govorimo o prekinitvi regeneracije - torej o tem da se avto ugasne torej se tudi bati ne premikajo. Res pa je vsaj en bat pri ugasnjenem pod pritiskom, to dr?i, vendar pomojem pritisk ?e dodatno raztegue obro?ke - dodatno zatesnjuje. Ne vem koliko pozna? konstrukcijo motorja, vendar bi bil zanimiv odgovor na vpra?anje, kak?ne so ?e mo?nosti za prodiranje nafte v olje(???) razen navedenih.Jaz vidim mo?nost v tem, da nafto nek vod pod nadzorom ECU pelje direktno v filter. V kolikor tam ne zgori, je napeljan nek povratni vod v karter in tja se steka vi?ek kar ne zgori ?e ne zgori (karter je nekak?no smeti??e, kar Mazdi najbolj zamerim, saj izdelava dodatne posode v kapaciteti 2,3ali 4 litre ne stane toliko kot vso sranje in slaba reklama, zlivanje nafte v olje je pa isto kot bi scal v lastno kri), res pa moram priznati, da tega voda ?e nisem videl, sem pa upal, da ga je ?e kak foruma?, sploh ko je bilo ?e toliko pre?ve?enega na to temo in toliko te?av In ?e eno vpra?anje. Koliko misli?, da se dnevno prebije nafte skozi obro?ke, ?e nivo olja poraste na 5000-10.000 km za 1 cm. Skupna koli?ina olja cca4 l pridobi pri 1 cm cca 1 liter nafte. Tudi, ?e se je prebilo 3-4 l in je ostalo izhlapelo, je na kratki rok tako pronicanje neopazno. 10.000 km je pri povpre?nem userju 3 mesece= 90 dni = cca 100 km / dan. 1 liter nafte / 90 dni = cca 1000 ml / 100 dni = 10 ml = tretjina ?tamperla, torej dovolj, da bi moral biti moj papir vsaj flekast, ?e ne moker Ponavljam vpra?anje: Kako bi nafta pri?la v olje ??? (?e ni kakega duheca,ali , ki bi jo tam pri?aral) :ne vem: Sem ?e povedal ,da menim, da je karter waste-dump od DPFja Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.