Skoči na vsebino

DPF

Ustvari kratki URL


cimbalca

Priporočeno sporočilo

Jaz osebno sem se odlo?il da, vsaj zaenkrat, novega avta ne bom ve? kupoval. Glede na to da avto zamenjam na 3-4 leta imam ve?jo ra?unico ?e vzamem recimo leto ali dve rabljenega...

 

Kar je fajn je to, da lahko dobi? tudi na rabljen avto garancijo. Recimo na alfi sem dobil 1 letno garancijo na neomejeno ?tevilo km... kar je za 2 leti star avto kar ok.....

 

Ampak to je odlo?itev vsakega posameznika.

 

Moj model alfe bi me iz salona pri?el 37k?..... za 2 leti rabljeno sem dal dobro polovico te cene..... :danzoman:

LP D

 

Enako je bilo pri meni. :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • Odgovori 191
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Ravno ?as mam, pa sem se spravil brat o DPFju na netu. Zanima me nekaj. Filter se na?eloma, "Na?eloma" s?isti sam, ?e je dovolj velika temperatura, kajne! To pomeni, ?e se vozi? kaj vem...s 3000 obrati, se na?eloma s?isti ali pa? tudi ne?

 

Spra?ujem zato, ker sem se v?eraj namenoma vozil iz Lj do Lesc samo v peti tam okoli 3000. Prejle pri vo?nji domov, se pa vklju?i aktivna regeneracija (povi?ana poraba). Zdej pa ne vem. :) Al ga bo treba bl ti?at :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale filter deluje po principu, da ima dva senzorja pred filtrom in za filtrom. Ko se neizgorene saje oprijemajo tega filtra ma?ijo luknjice in zato raste tlak izpu?nih plinov pred filtrom in je pove?an glede na tlak za filtrom. Ko preide dolo?eno mejo (razlika med tlakom je nad dolo?eno mejo) spro?i regeneracijo.

 

To se lahko zgodi kadarkoli pa naj si bo vo?nja po AC al pa po mestu z visokimi al pa nizkimi obrati - ni va?no. Ko se senzorja odlo?ita, da je filter zama?en spro?ita regeneracijo pa ni va?no a si prej naredu 100km, pa si tik pred domom se bo zadeva spro?ila, ?e je to potrebno.

 

Zdej pa ?e postopek ?i??enja. Filter se ne ?isti zaradi temperature ampak zato, ker se v filter vbrizgava nafta in jo tam v?ge in skuri vse te saje. Res pa je, da mora bit filter najprej segret na delovno temperaturo, ki je normalna med vo?njo in ?ele potem se spro?i se?iganje.

 

Je pa tako, da imajo filtri v motorjih 2.0 eno vbrizgno mesto za gorivo, pri 2,2 CD pa tri tako, da je postopek gorenja skoraj 3x kraj?i pri cca polovi?ni porabi glede na starej?i motor.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tko pa vozi? ga nad 2.000 obrati sam takrat, k deluje regeneracija, druga? pa ni treba saj se lepo po?uti tud pri ni?jih obratih, ?e ni nekih hudih pospe?evanj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala Boss..Sem si zgleda mal napa?no predstavlju vso zadevo. Mislim bral sem o aktivni in pasivni regeneraciji. ?e?, da je pasivna takrat ko je pa? vi?ja temperatura in saje same od sebe zgorijo. Aktivna je pa po potrebi, ?e pasivna ne zadostuje..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo ravnokar sem moral narest en dodaten krog zarad DPF lu?ke, ki si mi je pri?gala ravno ko sem bil dol iz AC..je*** :)

?li smo na morje mal, pa je bla res gu?va, ?akanje v vrsti itd...nazadnje smo se v koloni vozili tam okoli vrhnike. Potem pa pi?i skoraj do Kranja, samo zgleda se mu ni uspel s?istit al kva :)..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj bi se pa zgodilo, ?e bi avto ugasnil. ..Nisem upal, da ne bi za?ela jutri utripat. Sem si najprej rekel, ma klinc, grem jutr v lj, pa se bo ?e spucu, no potem sem se premislu :)

Je pa po tem, ko je lu?ka ugasnila, ?e bla mal pove?ana poraba kokr sm opazu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo ravnokar sem moral narest en dodaten krog zarad DPF lu?ke, ki si mi je pri?gala ravno ko sem bil dol iz AC..je*** :)

?li smo na morje mal, pa je bla res gu?va, ?akanje v vrsti itd...nazadnje smo se v koloni vozili tam okoli vrhnike. Potem pa pi?i skoraj do Kranja, samo zgleda se mu ni uspel s?istit al kva :)..

 

v sentviskem tunelu je zasmojeno... :harhar:

 

p.s. kje iz krana pa si ti?

 

Najljub?i mi je zadnji odstavek...

 

Diesel Particulate Filters (DPF)

Reducing diesel soot emissions by 80%

 

Changes to new car emissions legislation scheduled for 2009, the so-called 'Euro 5' standards, will make particulate filters as commonplace in diesel car exhausts as catalytic converters are on petrol cars.

 

The goal is an 80% reduction in diesel particulate (soot) emissions but the technology's not without problems ? AA patrols are already being called to cars with the particulate filter warning light illuminated (indicates a partial blockage).

 

It's clear that changes to driving style may be required too for maximum benefit from these systems.

 

How do they work?

Diesel Particulate filters (DPF) or 'traps' do just that, they catch bits of soot in the exhaust.

 

As with any filter (think of the bag in your vacuum cleaner) they have to be emptied regularly to maintain performance. For a DPF this process is called 'regeneration' ? the accumulated soot is burnt off at high temperature to leave only a tiny ash residue. Regeneration may be either passive or active.

 

Passive regeneration

Passive regeneration takes place automatically on motorway-type runs when the exhaust temperature is high. Many cars don't get this sort of use though so manufacturers have to design-in 'active' regeneration where the engine management computer (ECU) takes control of the process.

 

Active regeneration

When the soot loading in the filter reaches a set limit (about 45%) the ECU can make small adjustments to the fuel injection timing to increase the exhaust temperature and initiate regeneration. If the journey's a bit stop/start the regeneration may not complete and the warning light will illuminate to show that the DPF is partially blocked.

 

It should be possible to start a complete regeneration and clear the warning light simply by driving for 10 minutes or so at speeds greater than 40mph.

 

If you ignore the light and keep driving in a relatively slow, stop/start pattern soot loading will continue to build up until around 75% when you can expect to see other dashboard warning lights illuminate too. At this point driving at speed alone will not be sufficient and the car will have to go to a dealer for regeneration.

 

Expensive repairs

If warnings are still ignored and soot loading continues to increase then the most likely outcome will be a new DPF costing around ?1000.

 

Mainly town based driving

If your own car use is mainly town-based, stop/start driving it would be wise to choose petrol rather than risk the hassle of incomplete DPF regeneration.

 

DPF additives

The most common type of DPF features an integrated oxidising catalytic converter and is located very close to the engine where exhaust gases will still be relatively hot so that passive regeneration is possible.

 

There's not always space close to the engine though so some manufacturers use a different type of DPF which relies on a fuel additive to lower the ignition temperature of the soot particles so that the DPF can be located further from the engine.

 

The additive is stored in a separate tank and is automatically mixed with the fuel whenever you fill up. Tiny quantities are required though so a litre of additive should treat around 2800 litres of fuel, enough to cover 25,000 miles at 40mpg.

 

With this type of DPF regeneration will be initiated by the ECU every 300 miles or so depending on vehicle use and will take 5 to 10 minutes to complete. You shouldn't notice anything other than perhaps a puff of white smoke from the exhaust when the process is completed.

 

AA experience

We're seeing some evidence of these systems failing to regenerate too, even on cars used mainly on motorways. It seems that on cars with a very high sixth gear engine revs are too low to generate sufficient exhaust temperature. Occasional harder driving in lower gears should be sufficient to burn off the soot in such cases.

 

Check the handbook

If you buy a car with a DPF fitted it's important to read the relevant section of the vehicle handbook so that you understand exactly what actions to take if the warning light illuminates and how, if at all, your driving style may need to be adjusted to ensure maximum DPF efficiency and life.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mah bullshit ta navodila. Druga? sem iz ?en?urja :)

 

aha jest pa cez luzo....drulovka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kranj sencur hehe moji zacetki v sloveniji...takrat sem mel samo gorsko kolo in vsak dan spoznal ta del slovenije s kolesom...

moram pa rec, ce prides zivet iz istanbula v kranj je nekako isto, kot bi sel direkt v stalco :) (takrat KR ni premorel niti mcdonaldsa kaj sele kaj druzga....obup :)

sem bil pa super fit takrat (smarjetna gora je bla obvezna vsako soboto)

pa sorry za offtopic, sam sta mi vrtela film nazaj za 14 let

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kranj sencur hehe moji zacetki v sloveniji...takrat sem mel samo gorsko kolo in vsak dan spoznal ta del slovenije s kolesom...

moram pa rec, ce prides zivet iz istanbula v kranj je nekako isto, kot bi sel direkt v stalco :) (takrat KR ni premorel niti mcdonaldsa kaj sele kaj druzga....obup :)

sem bil pa super fit takrat (smarjetna gora je bla obvezna vsako soboto)

pa sorry za offtopic, sam sta mi vrtela film nazaj za 14 let

 

Zdej smo pa ze tak velecity, da mimo 3h shopping centrov do ?en?urja rabi? 30 min.... :angry2:

 

Nazaj k temi.

 

Ce jaz prav razumem se 'stroka' boji da DPF ni za tiste, ki se vozijo po mestih...a ni tako, da ravno tu ljudje i??ejo manj?o porabo?

:rispekt:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Mazda ima samo t.i. aktivno regeneracijo s se?igom saj

 

Boss, nekaj mi ?e povej. Dorekla sva da mazda nima pasivne regeneracije. Ampak meni je vseeno ?udno. Nekaj ?asa nazaj, sem avto maj?keno bolj pritiskal. Recimo po AC sem ?el lepo v peti 140 nekaj ?asa (1x na teden recimo) pa je bilo recimo da ok.

 

Zadnji tank sem pa rekel, da bom probal na kolko lahko spravim porabo :P . No in po dobrih 350km, AC pravi 6,4. Vse lepo in prav, dokler se mi na poti domov ne pri?ge DPF lu?ka..In potem naredim 2 kroga cirka 20km in stvar ugasne.

 

Zdej pa ?tudiram, v ?em je fora. Za moje pojme sem vozil normalno. Prestavljanje ponavadi nekje okol 2000 vrtljajev, vo?nja vsak dan po AC (Kranj-Ljubljana) lepo v ?esti 130, to je nekje 2200 obratov. Zgleda mu taka vo?nja ne di?i. Kaj pravi??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm ?udno je tole pr teb... jaz vozim podobno in dostikrat pod 2.000 obrati pa se mi ?e ni pri?gala lu?ka za DPF.

 

Se pa meni veliko prej opravi regeneracije in to na 150-200km. Imam ob?utek, da ti senzorji na filtru ne delujejo tako kot bi bilo treba al so pa nastavljeni na nivo, kjer se nato ?e lu?ka pri?ge kjer je filter ?e 60% zabasan.

 

Tole malo povpra?aj na servisu saj tista lu?ka naj bi se pri?gala le v primerih, da ima? precej kratkih vo?enj pa se regeneracije ne more opravit in je to kot zadnji signal, da je treba na en "krog" 10-15min vo?nje, da se zadeva pravilno spuca.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem a ta senzor zapisuje napake, ?eprav do napake pride ?ele ko za?ne utripat lu?ka. Druga?e pa pri?gana pomeni samo, da je treba opravit regeneracijo do konca in v bistvu to ?e ni napaka.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To me zdej zanima ja. Ker ?e ni nobene napake, kako bi recimo ugotovil, da je nek senzur fu?, oz. da ne deluje optimalno. ?e bi bil kak senzor fu?, bi se verjetno kaka lu?ka pri?gala? Za motor, DSC,...predvidevam.

 

V sredo grem na Korziko...z avtom ja :). In, ko razmi?ljam o primeru, da mi na otoku za?ne DPF utripat...no raj?i ne razmi?ljam naprej :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.