Skoči na vsebino

DPF

Ustvari kratki URL


cimbalca

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 191
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Kot je meni znano...se oba relativno hitro zapackata....... <_<

 

Kakorkoli.... pri meni je zelo deljena vo?nja.... relacije in mesto... skupaj na letni bazi cca 50 k km....

 

 

LP David

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo off topic:

 

pri vseh maxi onesna?evalcih kot so Acroni, toplarna lj, Revoz, Cinkarna, Lafarge, ?o?tanj, in ?e vsak lokalni ku*ac, ki v svoji delavnici se?iga take in druga?ne ostanke svoje mizerne proizvodnje nas oblast in prodajalci in proizvajalci je*ejo z raznimi ekolo?kimi pi*darijami, katere seveda mi pla?ujemo.

 

Spi?imo vsi uporabniki Mazd peticijo, da DPF ne dela in, da je to vsem jasno in, da ga naj MMS na svoje stro?ke odstrani iz na?ih karjol.

 

matr

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

da ga naj MMS na svoje stro?ke odstrani iz na?ih karjol.

 

matr

 

?e samo to je nemogo?e....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e samo to je nemogo?e....

 

 

ni? ni nemogo?e. Vse se da.

 

In ni nas premal.

 

Nimamo pa interesa to bo to. ?e bi se vsi po servisih jahal kot to dela uni stric z M5, bi bla pa zgodba druga?na

 

?e ?e dodam - ne vem zakaj celo v Golfu 6 ?e ni DPF, Mazda ga ima pa od leta 2006 v vseh avtih. Stavim, da obstaja verzija brez ampak je bil na MMs spet eden iber brihtn pa je reku ne ne mi bomo pa sam DPF jemal. Bedniki.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni? ni nemogo?e. Vse se da.

 

In ni nas premal.

 

Nimamo pa interesa to bo to. ?e bi se vsi po servisih jahal kot to dela uni stric z M5, bi bla pa zgodba druga?na

 

?e ?e dodam - ne vem zakaj celo v Golfu 6 ?e ni DPF, Mazda ga ima pa od leta 2006 v vseh avtih. Stavim, da obstaja verzija brez ampak je bil na MMs spet eden iber brihtn pa je reku ne ne mi bomo pa sam DPF jemal. Bedniki.

 

Itak da je to poseg v garancijo... :harhar:

bencinarja pa na plin! ceneje in onesnazujes manj kot traktor z DPF

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Itak da je to poseg v garancijo... :harhar:

bencinarja pa na plin! ceneje in onesnazujes manj kot traktor z DPF

 

 

V primeru M6 to po mojem ni ceneje Rabi? 2.0 motor, ki ima preko 100kW (dra?ja reg.) pa tiste 2 jurja al kolk ko?ta predelava, potem si ob prostor v prtlja?niku, poraba je cca 10% ve?ja kot pri bencinu, torej 11 - 12 litrov, pa smo tam. Kje je ?e odpla?ilo oz. amortizacija nakupa plinske predelve. Po mojem se ne spla?a - s tem da kolikor sem jaz pod sre?no zvezdo rojen bo ?el tisti mesec plin za 300% gor, ko bi jaz kupil avto in ga predelal na plin. No go...

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje je pa za prera?unat. Ob predpotavki, da se plin ne podra?i oz. predelava na plin se mogo?e spla?a.

Recimo ?e ima? M6 s 105KW. ?e kupuje? mazdo so verjetno dizlce mal dra?je od bencinarjev? Ali pa? ne?

Za to razliko recimo kupi? bencin in predela? na plin.

 

Cene plina vemo kak?ne so, liter ga ve? pokuri, ampak plin stane manj kot pol ? v primerjavi z bencinom. Baje obstaja tudi predelava dizla na plin?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V primeru M6 to po mojem ni ceneje Rabi? 2.0 motor, ki ima preko 100kW (dra?ja reg.) pa tiste 2 jurja al kolk ko?ta predelava, potem si ob prostor v prtlja?niku, poraba je cca 10% ve?ja kot pri bencinu, torej 11 - 12 litrov, pa smo tam. Kje je ?e odpla?ilo oz. amortizacija nakupa plinske predelve. Po mojem se ne spla?a - s tem da kolikor sem jaz pod sre?no zvezdo rojen bo ?el tisti mesec plin za 300% gor, ko bi jaz kupil avto in ga predelal na plin. No go...

 

Pa kaj govoris clovek, predelava je max 1500? pri pravih ljudeh, in pri normalnem bencinarju je poraba do 5% vec.

 

Preverjeno se povrne investicija pri 25-30.000km cerka, to je eno leto potem pa samo pluuuuuuus

 

No ce ti zre 9L je to pri 25.000KM takole a ne:

30000*9/100 * cena bencina =cerka 2800?

 

Plin 30000*10/100 * 0,5 =1.500?

 

razlika v enem letu za instalaciijo

 

In zakaj rabis 2.0 motor???? Predelas lahko 1.0 motor.......

 

Pa se to ne izgubis NIC prostora v prtljaszniku

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kaj govoris clovek, predelava je max 1500? pri pravih ljudeh, in pri normalnem bencinarju je poraba do 5% vec.

 

Preverjeno se povrne investicija pri 25-30.000km cerka, to je eno leto potem pa samo pluuuuuuus

 

No ce ti zre 9L je to pri 25.000KM takole a ne:

30000*9/100 * cena bencina =cerka 2800?

 

Plin 30000*10/100 * 0,5 =1.500?

 

razlika v enem letu za instalaciijo

 

In zakaj rabis 2.0 motor???? Predelas lahko 1.0 motor.......

 

Pa se to ne izgubis NIC prostora v prtljaszniku

 

Bom ?el po to?kah:

 

kot prvo vsi nimamo dostopa do "pravih ljudi", plineks ho?e imet za M6 2 jurja.

vsi po forumih pravijo da je M6 1,8 bolj kot ne nepremi?nia, torej ?e ho?em ostati na performansu m6 2.0 CD 120, mora bit 2.0 motor, dr?i? 2.0 motor NE ?RE 9 litrov. razen morda pr 90kmh nek zdrav mix nekaj mesta in AC 140 km/h je gotovo 10 l.

 

Posoda v velikosti rezervne gume se mi zdi malo, saj ima? s tem verjetno max 500 km avtonomije, ?e je sploh tolk, torej je treba nekam tist dodaten pisker dati. (Sploh pa je tam ?e BOSE woofer, ki ga ne bi dal ven)

 

Lahko ti sicer linkam, a upam, da bo? verjel: avto s pogonom na plin v povpre?ju ?re do 15% ve? in ima do 10 % manj?o mo?.

 

torej: do plusa je meni osebno predale?, da bi se spla?alo in konc. Sem naredu celo ?tudijo predn sem decembra kupil M6D, pa delam letno 40 000

 

Poraba moje M6 do zdaj:

 

6,7 l po 1,059 ? = letno 2.838 ?

11 l plina po 0,520? = letno 2.288 ?

 

razlika na letnem nivoju 550?, kar je od oka vsaj tri leta ?e ne 4. In ?e proizvajalci navajajo do 15% ve?jo porabo bom tako tudi upo?teval pri izra?unu in ne nekega nabijanja meni ?re manj meni ?re isto itd... ?e zraven upo?tevam pri konkretno M6 ?e dra?jo reg zaradi preskoka v vi?je kW, smo na nuli. In zato nima smisla. Vsaj zame ne.

 

P.S. zdej pa pejva v temu primerno temo, tukaj namre? pi?emo o DPF. Da ne bo kak admin hud.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam malo se bom vme?al, jaz imam 2.3 motor in porabao 8,5 litra na 100 km.

Poraba plina je 5% vi?ja od bencina mo?i pa dejansko zgubi? do max 3%, od kje teb ti podatki, pa IQ AVTO NA PLIN pozab, se tolk hvaljo da mi gre na kozlanje pa ?e za predelavo mojea karjole ho?jo imet 500? ve? kot je normalno, tako hvala da lepa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Pa kaj govoris clovek, predelava je max 1500? pri pravih ljudeh, in pri normalnem bencinarju je poraba do 5% vec.

 

 

Imel sem Opel Astro 1.8 85 kw predelano na plin 3 leta in iz lastnih iskusenj povem da je razlika v porabi definitvno vec kot 5%.

 

Bencina mi je pil 8.5, plina pa nikoli manj kot 10.

 

Je pa res da se na moci ni poznalo niti 1%.

 

Zdaj imam mazdo 6 2.0 Diesel in nimam bencinca na plin samo zaradi enega razloga.

 

Ce imas rezervoar za plin namesto rezerve potem je lahko vlki najvec 50-60 litrov. Glede na to da ti kaki 2.0 bencinc pije vsaj 11 litrov si lahko zracunas kak pogosto tankas. Za mene ki delam 200km dnevno mi ne pride v postev tankat vsaki drugi dan.

 

V prtljaznik pa ne dam rezervoara za plin ker zgubis ful prostora.

 

Je pa res da je Mazda ful problematicna za predelavo na plin. Vsaj to sem jaz slisal.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imel sem Opel Astro 1.8 85 kw predelano na plin 3 leta in iz lastnih iskusenj povem da je razlika v porabi definitvno vec kot 5%.

 

Bencina mi je pil 8.5, plina pa nikoli manj kot 10.

 

Je pa res da se na moci ni poznalo niti 1%.

 

Zdaj imam mazdo 6 2.0 Diesel in nimam bencinca na plin samo zaradi enega razloga.

 

Ce imas rezervoar za plin namesto rezerve potem je lahko vlki najvec 50-60 litrov. Glede na to da ti kaki 2.0 bencinc pije vsaj 11 litrov si lahko zracunas kak pogosto tankas. Za mene ki delam 200km dnevno mi ne pride v postev tankat vsaki drugi dan.

 

V prtljaznik pa ne dam rezervoara za plin ker zgubis ful prostora.

 

Je pa res da je Mazda ful problematicna za predelavo na plin. Vsaj to sem jaz slisal.

 

lp

 

Glede porabe plina sem pa pred dobro uro govoril z mojstri in vsi pravijo da je poraba ve?jo od 5 do 10%, pa ?e to je odvisno od kvalitete plina, to je tako kot pri bencinu in tukaj ne moremo mi?.

 

Verjetno ja, smo moj 2.3 pa pa? ne, pa kdor me pozna da ga NE ?param. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno ja, smo moj 2.3 pa pa? ne, pa kdor me pozna da ga NE ?param. :ne vem:

 

sam pri taki cesti, ki jo mas ti tam (tvoj konc do skofje loke pol se do LJ), se tudi z mecko s 5000kubiki peljat pod 11 litrov...

boss bi pa pridobu nazaj dizel :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede porabe plina sem pa pred dobro uro govoril z mojstri in vsi pravijo da je poraba ve?jo od 5 do 10%, pa ?e to je odvisno od kvalitete plina, to je tako kot pri bencinu in tukaj ne moremo mi?.

 

Verjetno ja, smo moj 2.3 pa pa? ne, pa kdor me pozna da ga NE ?param. :ne vem:

 

Po zaupnih kanalih se govori da gre SUCKER na plin..... :danzoman:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bwahahahaha... namesto da bi porabil 3 litre, bi mu nafta za?ela ?pricat vun.... :hohoho: :hohoho: :aaaaa: :aaaaa:

 

true true :bravo:

 

ampak brez zajebancije... ?e vozim sam relacije brez AC-jev in to ne pol?je po?asi (cesta med LJ in Hrastnikom skozi Litijo) je poraba na ?estki okrog 5-5,5 litra na 100km (preverjeno).

 

Ajvar tud ti ga ne more? do nezavesti ?gat tam pr teb oziroma bi si upal trdit, da tvoje relacije z dieslom peljem 100% pod 6 litri oz. blizu 5,5 in to ne kak?ne brezvezno po?asne vo?nje ampak po omejitvah +10km/h pa z vsemi prehitevanji po?asne?ev vred.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No fantje, mal ON TOPIC :)

Danes sem cel dan pre?ivel na A-Cosmos. Menjana je bila zadnja lambda sonda. Ker sem pri?el notri mal z vezami, se je g. Oliver vsaj po moje, zelo potrudil, ker sem mu rekel, da grem naslednji teden na morje in dejansko ni pustil avta odpeljat prej, preden je bila 100% da je res ta sonda. Najprej pucanje filtra, brisanje napak, I. vo?nja s staro, II. vo?nja z novo sondo, itd..

 

Uradna cena sonde je 550?. No lahko re?em, da sem poceni pri?el skozi. Glede na to, da je bil avto cel dan tam, 2x ?i??enje DPF filtra, diagnostika,...Upam, da je res to to. Najslab?a varianta naj bi bila ta, da je cel DPF filter zani?. Ampak baje, pri njih tega ?e niso menjali.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem sicer ?e napisal v drugi temi tole, pa bom ponovno tukaj:

Imam predelano M6 2,5i in ?re 10,5l plina /100km ?e ga ne ?param (to je ra?unica po porabljenih 3 tankih do sedaj). Bencina je po?ru 10l. Govorim o mestni vo?nji. Izven mesta je poraba bencina cca 8l pri vo?nji cca 10% nad dovoljenimi hitrostmi, pri plinu ne pri?akujem ve? kot 8,5l porabe. Bom pa ?e definitivno stestiral.

Kar se ti?e cene vgradnje plinskega sistema pride obi?ajno cca 1,6k? ?e ne dajo nobenega popusta. Ko sem se odlo?al med 2,5i ali 2,2d 185km motorjem, je bil slednji 1800? dra?ji + registracija bi me pri?la dra?je. Se pravi sem po tej logiki pri?paral 200? + vsakoletno razliko v registraciji. Seveda ne smem pozabiti na onesna?evanje okolja.

 

Kar se ti?e porabe in delovanje je pa vse skupaj je odvisno od plinskega sistema. Jaz osebno sem ve? kot zadovoljen s tem kar imam vgrajeno. Enak sistem sem imel vgrajen v prej?njem vozilu in je bila poraba to?no 5% ve?ja. Je pa seveda vse odvisno od kvalitete plina, kar je ?e nekdo omenil. To kar pi?em zgoraj je vse tankano na petrolu.

 

V kateri motor je te?ko vgraditi plinsko in?talacijo je pa ?isto odvisno. Nekateri imajo probleme nekateri ne. Najmanj problemov je z vozili iz vzhoda. Ravno iz tega razloga si lastim sedaj Mazdo.

 

Kot sem tudi ?e rekel. Vozite se s tistim kar vam ugaja. Meni je plin ok in sem ga imam ?e v drugem vozilu. Glede tankanja nimam te?av. ?e preje sem vedno tankal na isti pumpi, ko sem tankal ?e bencin, ki mi je blizu slu?be. Bi bilo pa nerodno ?e ne bi bilo tako.

 

Da je tank vgrajen v prostor kjer je bil prej woofer in je le ta sedaj lepo v prtlja?nem prostoru tudi nimam problemov. Po potrebi ga enostavno odklopim in vzamem iz avtomobila.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.