krusnix Napisano 26. marec, 2009 Prijavi Napisano 26. marec, 2009 Imam Mazdo 3 let. 2004 1.4 ce 62 kw,kadar je motor hladen in ko speljem se sli?i ropot iz motorja kot kak?no klenkanje in to samo nekaj prvik sto metrov do max 1 km potem vse utihne in motor dela ute?eno kot da se ni ni? zgodilo,v leru se tudi ni? ne sli?i ampak hrup prihaja iz motorja.In dokler se motor ne ohladi se ni? ne sli?i.Zanima me ?e ima ?e kdo tak?no izku?njo : :ne vem: Citiraj
uklopko Napisano 26. marec, 2009 Prijavi Napisano 26. marec, 2009 hmmm dej malo bol probaj podrobno opisat! Klenkla ne vem morda ker se pa? olje ?e ne segreje in se morda malo ventili sli?ijo al ima? morda kaj drugega na sumu,morda kak nosilc od ka?nih za?etnih vibracijah!! :ne vem: Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Lojz Napisano 27. marec, 2009 Prijavi Napisano 27. marec, 2009 Dro?niki "pojejo" dokler so suhi. Ko se dobro nama?ejo in ogrejejo je pa mir. Ni panike. Citiraj
zoom Napisano 27. marec, 2009 Prijavi Napisano 27. marec, 2009 Olje ni dobro, sem mel isti problem na 323. sinteti?ni Valvoline bo pomoje re?u zadevo... Citiraj
krusnix Napisano 27. marec, 2009 Avtor Prijavi Napisano 27. marec, 2009 Sli?i se pa kod bi imel dizla,jebemti?. Citiraj
uklopko Napisano 27. marec, 2009 Prijavi Napisano 27. marec, 2009 Sli?i se pa kod bi imel dizla,jebemti?. Hmmmm sicer pri moji niti nisem porajtal da bi kaj klenklalo,se je pa ob mrzlih dneh sli?al ne ?uden sikajo? zvok zraven ampak to naj bi bilo zato ker baje pod zavgom dokler avto ni na dol.temp vle?e zrak po neki drugi cevi :ne vem: ampak utihne pol! Drga? bi pa se res morda strinjal z objavo o dro?nikih . Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
krusnix Napisano 28. marec, 2009 Avtor Prijavi Napisano 28. marec, 2009 Hmmmm sicer pri moji niti nisem porajtal da bi kaj klenklalo,se je pa ob mrzlih dneh sli?al ne ?uden sikajo? zvok zraven ampak to naj bi bilo zato ker baje pod zavgom dokler avto ni na dol.temp vle?e zrak po neki drugi cevi :ne vem: ampak utihne pol! Drga? bi pa se res morda strinjal z objavo o dro?nikih . A kdo ve kej ve? o teh dro?nikih al lahk kej polomijo v motorju ali je pa? samo zvok? Citiraj
mazdacon3 Napisano 29. marec, 2009 Prijavi Napisano 29. marec, 2009 Ni? bati, enako je pri moji 3-jki, l.2004. Enak pojav, odgovoril ti je ?e Lojz. Ne skrbi, vse je . Citiraj
krusnix Napisano 29. marec, 2009 Avtor Prijavi Napisano 29. marec, 2009 Ni? bati, enako je pri moji 3-jki, l.2004. Enak pojav, odgovoril ti je ?e Lojz. Ne skrbi, vse je . Hvala,torej ne rabim n? popravljat in nisem edini s to vrstnim problemom,ampak sli?i se pa grdo. Citiraj
Sirius Napisano 29. marec, 2009 Prijavi Napisano 29. marec, 2009 Hvala,torej ne rabim n? popravljat in nisem edini s to vrstnim problemom,ampak sli?i se pa grdo. Vse kar ropota, velja tudi za hidravli?ne samo-nastavljive dro?nike, ni dobro na dolgi rok. Poskusi najprej z zamenjavo vrste olja, ?e se ne sti?a, potem je odgovor v pravilno izbranem aditivu za motor. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
mazda_mx Napisano 29. marec, 2009 Prijavi Napisano 29. marec, 2009 Kaksno boljse olje bo prej utisalo hidravlicne drocnike. Citiraj
Sirius Napisano 29. marec, 2009 Prijavi Napisano 29. marec, 2009 Kaksno boljse olje bo prej utisalo hidravlicne drocnike. Hidravli?ni dro?nik deluje tako, da motorno olje, ki priteka v dro?nik, potiska njegov vrh neobremenjeno proti odmika?u (elasti?na veza) tako vzdr?uje oddaljenost od odmika?a, ko pa se za?ne odpiranje ventila se zaprejo odvod in dovod olja, dro?nik se tako obna?a kot trdi nesti?ljiv vmesnik med ventilom in odmika?em. Ko je stvar malo obrabljena olje ne zapolnjuje celoten notranji del dro?nika, to pa pomeni neko zra?nost med dro?nikom in odmika?em in zato se pojavi metalni zvok. Ta pojav je najprej zaznan pri hladnem motorju, pri katerem zaradi gostej?ega olja oljna ?rpalka ne more v celoti nadomestiti potrebnega pritiska olja v dro?niku. Postopoma, ?e stvar ne "zdravimo", se za?ne regljanje tudi ogretega motorja. Lahko pomaga (pri manj?i obrabi) sinteti?no olje, ki je bolj odporno na spremembo viskoznosti pri ni?jih temperaturah, ?e pa ne, potem so dobre izku?nje z bondovimi aditivi. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
krusnix Napisano 1. april, 2009 Avtor Prijavi Napisano 1. april, 2009 Hidravli?ni dro?nik deluje tako, da motorno olje, ki priteka v dro?nik, potiska njegov vrh neobremenjeno proti odmika?u (elasti?na veza) tako vzdr?uje oddaljenost od odmika?a, ko pa se za?ne odpiranje ventila se zaprejo odvod in dovod olja, dro?nik se tako obna?a kot trdi nesti?ljiv vmesnik med ventilom in odmika?em. Ko je stvar malo obrabljena olje ne zapolnjuje celoten notranji del dro?nika, to pa pomeni neko zra?nost med dro?nikom in odmika?em in zato se pojavi metalni zvok. Ta pojav je najprej zaznan pri hladnem motorju, pri katerem zaradi gostej?ega olja oljna ?rpalka ne more v celoti nadomestiti potrebnega pritiska olja v dro?niku. Postopoma, ?e stvar ne "zdravimo", se za?ne regljanje tudi ogretega motorja. Lahko pomaga (pri manj?i obrabi) sinteti?no olje, ki je bolj odporno na spremembo viskoznosti pri ni?jih temperaturah, ?e pa ne, potem so dobre izku?nje z bondovimi aditivi. Hvala za informacije najprej bom poskusil z menjavo olja oz. kak?no zdravljenej ima? v mislih,koliko pa stane tak?no popravilo,ker mi gre na ivce ta zvok lp Citiraj
kupid Napisano 1. april, 2009 Prijavi Napisano 1. april, 2009 Na?a trojka tudi malo klenka-zjutraj ko spelje? in je zunaj fejst mrzlo! To dela par sto metrov,potem pa je ok. Mislim,?e je takrat ne ti??i? do konca nima kaj bit Citiraj
krusnix Napisano 2. april, 2009 Avtor Prijavi Napisano 2. april, 2009 Na?a trojka tudi malo klenka-zjutraj ko spelje? in je zunaj fejst mrzlo! To dela par sto metrov,potem pa je ok. Mislim,?e je takrat ne ti??i? do konca nima kaj bit Nekaj podobnega se tut men dogaja,itak pa ga ne prtisnem ve? kot 3000 obratov dokler ne pride na delovno temperaturo, lp Citiraj
mazdacon3 Napisano 3. april, 2009 Prijavi Napisano 3. april, 2009 Vsak pojav ima svoj razlog, a tole z menjavo olja kot mo?na re?itev "klenkanja" me malo bega . Predvsem iz razloga rednih servisov, saj je moja redno servisirana od prvega dne na poobla??enem servisu (ne vem kako je pri tebi krusnix) za katere velja, da uporabljajo ustrezno "mazdino" olje, ki ga ne gre menjati z valvolini, castroli ipd. Ne vem kako je bilo z "eksperimenti" menjave olja pri prej?njih trojkah (323...) a vseeno menim, da se je pri novej?ih mazdah (3,5,6 itd.) le potrebno dr?ati navodil in olja poobla??encev. Morda ne bi bilo odve? o tej temi povpra?at YavarYa... . Na koncu koncev pa...ima kdo dokaz, da je to "klenkanje" fatalno pri prvih modelih trojk (l.03, 04) ?? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 5. april, 2009 Prijavi Napisano 5. april, 2009 Modeli olje ki ga dajejo v motorje na servisih NI top of the top (sploh za dizle), tako da lahko noter nalijemo karkoli, lahko ga nse? sabo na servis in ti ga potem oni zamenjajo in to brez besed, garancija ostaja. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.