Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam M6 karavan 2,0 disel 2004 letik, prevo?enih 135.000, ki seveda niso ?isto realni, ker sem kupila 3 leta star avto, ampak vseeno. V?eraj me je pustila na cesti, danes so me razveselili ko so mi povedali da je ?la turbina, vzrok naj bi bil premalo olja. Baje ga je bilo samo 2 litra s tem da sem imela servis 15,000 km nazaj, kjer so mi olje menjali. Torej spra?ujem kako je to mo?no, na parkiri??u nisem nikoli opazila kakih oljnih made?ev....se je ?e komu naredilo kaj pdobnega? In ali se spla?a turbino obnovit al kaj?

Napisano

Imam M6 karavan 2,0 disel 2004 letik, prevo?enih 135.000, ki seveda niso ?isto realni, ker sem kupila 3 leta star avto, ampak vseeno. V?eraj me je pustila na cesti, danes so me razveselili ko so mi povedali da je ?la turbina, vzrok naj bi bil premalo olja. Baje ga je bilo samo 2 litra s tem da sem imela servis 15,000 km nazaj, kjer so mi olje menjali. Torej spra?ujem kako je to mo?no, na parkiri??u nisem nikoli opazila kakih oljnih made?ev....se je ?e komu naredilo kaj pdobnega? In ali se spla?a turbino obnovit al kaj?

 

2L / 15.000km = 0,13L na 1000km, to ni nic nerealnega....pri teh kilometrih, zal je, da nisi preverjala olja...to je treba od ?asa do ?asa, ker ?e je 2L manjkalo (4j a ni skupaj?) potem ga sploh na merilni ?ibki ni blo verjetno...

 

Sam mi ne gre nekaj skupaj - crknila turbina al zaribala masina?? Turbina lahko crkne cist zarad drugih stvari...

Obnova, tle bo pa kak drug kaj povedal....vso sreco!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Uh, so?alje :(

Olje je bi se naj pri taki kilometrini preverjalo na 2000km, ?e pa se bolj malo vozi?, potem pa je dobro pogledat tudi na vsakih 1000km..

Napisano

To je to, ko se eni zana?ajo na servise in jih kasneje krivijo, da bi pa pogledali v navodila za uporabo pa je ?e preve?. Potem pa so te?ave so pa vsi ostali krivi, od proizvajalca,serviserja, prodajalca.

Sedaj je kar je, upam da bodo ?immanj?i stro?ki popravila in da ?ola ni bila predraga. :(

Dvomom pa da zaradi premalo olja zariba SAMO turbina. :unsure:

 

 

 

 

PS. NI pravila kdaj in kolikokrat med servisnim intervalom naj bi se preverjalo olje, tako da mas najmanj stane, pa ?e spotoma je recimo ko tankamo pa ?e preverimo nivo olja, recimo na vsako 2-3 tankanje, ko pa dobimo ob?utek, kolk olja porabi pa lahko tudi poredkeje.

 

 

 

 

Ja, ja vem lahko je bit general po bitki, samo to rundo na ?alost je tako. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

 

PS. NI pravila kdaj in kolikokrat med servisnim intervalom naj bi se preverjalo olje, tako da mas najmanj stane, pa ?e spotoma je recimo ko tankamo pa ?e preverimo nivo olja, recimo na vsako 2-3 tankanje, ko pa dobimo ob?utek, kolk olja porabi pa lahko tudi poredkeje.

 

ja no, saj 2-3 tanke je ravno tu nekje ca. med 1000-2000km :D

:bravo:

Napisano

ja lahko smo zdej mo?ki pametni, ker imamo vsak dan opravka z "dipstick"-om pa radi tako al pa druga?e merimo globino in kvaliteto olja ter mazanja... :P

 

sorry za off

33112_1.png

Napisano

2L / 15.000km = 0,13L na 1000km, to ni nic nerealnega....pri teh kilometrih, zal je, da nisi preverjala olja...to je treba od ?asa do ?asa, ker ?e je 2L manjkalo (4j a ni skupaj?) potem ga sploh na merilni ?ibki ni blo verjetno...

 

Sam mi ne gre nekaj skupaj - crknila turbina al zaribala masina?? Turbina lahko crkne cist zarad drugih stvari...

Obnova, tle bo pa kak drug kaj povedal....vso sreco!

 

seveda lahko turbina crkne, ?e olje ni na nivoju. vsaka turbina ima dovod/odvod motornega olja v svoje ohi?je. notri je le?aj, ma?e se pa z motornim oljem pod pritiskom (tistim iz karterja, seveda). ?e se ta pokvari, za?ne os lopatic plesat in posledi?no zaradi vibracij lopatice razpadejo (ali ?teknejo v redkih primerih). v najslab?em primeru ima? potem pol turbine v cilindrih, karterju, kolektorju ... ?tala :)

 

ene turbine imajo tudi vodno hlajenje tega olja. brez olja turbine ni.

 

kolegu je prej?nji teden ?pricala turbina. na sre?o se je odtegnila samo lajtnga za olje. povsod kjer je parkiral za ve? kot 10 min je pustil ogabne ?rne fleke. cela leva stran avta + rit sta bila v ?rnih pikicah. ni prijetno, ko vidi?, kako ti avto po obrokih vle?e jurja evrov iz ?epa. :)

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

najslab?em primeru ima? potem pol turbine v cilindrih, karterju, kolektorju ... ?tala :)

 

 

Karterju ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Karterju ?zmeden?

 

eh prekleti ?iht. sem mislil napisat oba kolektorja, ne karterja, pa sem zabluzil.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

kdor ne ma?e, ta ne vozi! :jezicek::whatever:

 

Sexa tud bolj te?ko. :zvizga:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bom pa ?e jaz povedal svoje mnenje o crkavanju turbine.

 

Turbina se ma?e z motornim oljem. Zaradi visokih vrtljajev okoli 120.000 o/min ima veliko inercijo in se zna vrteti ?e ve? kot minuto po zaustavljanju motorja. Vi?ji ko so bili obrati pred zaustavljanjem dlje se bo zaustavljala (zato potreba po delovanju motorja na ninimumu obratov najmanj 30s, da padejo obrati turbine v pogojih mazanja). Takoj po zaustavljanju preneha delovati oljna ?rpalka, torej se to zaustavljanje opravlja brez pritiska olja na le?aju, z vedno manj olja, ki se vra?a v karter. Z manj?o koli?ino olja od dovoljene je mazanje ?e bolj pomanjkljivo, enostavno ga ni zadosti za zapolnitev vseh mazalnih mest in za ustvarjanje normalnega pritiska mazanja, ker ?e bi to delovalo tudi na tak na?in, zakaj bi proizvajalci zahtevali najmanj minimalno koli?ino olja, ki ?e dopu??a normalno delovanje. Lahko bi vsi vozili z dvema litroma olja in u?ivali v poceni vzdr?evanju.

 

Ta slu?aj dokazuje mojo teorijo. Crknil je najprej najob?utljivej?i sklop na mazanje. ?e bi nadaljeval s to koli?ino, bi najprej za?elo modro kaditi, pozneje ropotati in na koncu, z manj?imi, ali ve?jimi posledicami, zagrabi ?e motor.

 

To je po mojem vsa modrost. Aditivi, ki jih zagovarjam, bi vsaj v za?etni fazi prepre?ili to kar se je zgodilo, vendar ta za??ita ne more iti v nedogled. V?asih je bilo pravilo: kontrola olja na vsakih 500km, v dana?njih ?asih pa je kontrola potrebna na 1000-1500 km. Odpreti pokrov in pogledati merilno ?ico je ma?ji ka?elj v primerjavi s stro?kom popravila. ;);)<_<

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

PS. NI pravila kdaj in kolikokrat med servisnim intervalom naj bi se preverjalo olje, tako da mas najmanj stane, pa ?e spotoma je recimo ko tankamo pa ?e preverimo nivo olja, recimo na vsako 2-3 tankanje, ko pa dobimo ob?utek, kolk olja porabi pa lahko tudi poredkeje.

 

Razen ?e ma? DPF, ko je olja oz nafte v karterju vse ve?. To bo ?e hec ko bodo mele te ma?ine po 200 000 km..

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Tista velika plahta plastike pod motrjem ima v?asih zaslugo za to, da ne opazi? pu??anja olja. Zatorej dipstick ?imve?krat ven pa not pa ven pa not pa...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tista velika plahta plastike pod motrjem ima v?asih zaslugo za to, da ne opazi? pu??anja olja. Zatorej dipstick ?imve?krat ven pa not pa ven pa not pa...

 

:bravo:

mo?ki mamo s tem ve? izku?enj... deklicam pa to pa? dela probleme, ker pozabijo ;)

33112_1.png

Napisano

Razen ?e ma? DPF, ko je olja oz nafte v karterju vse ve?. To bo ?e hec ko bodo mele te ma?ine po 200 000 km..

 

:hohoho:

?eprav ni sme?no... :D

Napisano

Glede na razne dogodiv??ine na mazdah 6 dizel lahko navedem, da je moj C5 pravo nasprotje. Danes bil na servisu na 180.000km. Na podvozju in in karoseriji ni nikjer niti znakov rje. Motor deluje brezhibno, kot da bi imel 50.000 km. Bilo je nekaj "poja?anih" elektronskih te?av pred nekaj ?asa, kar je skoraj botrovalo odlo?itvi, da ga odslovim, pa se je izkazalo, da je ?lo za akumulator. Seveda ne gre brez kake napake. Menjal sem pogon lopute klimatizacije, ki je bolezenska hiba starej?ih modelov. Potrebno je bilo popraviti radio, vendar ti je malenkost v primerjavi s kompaktnostjo vozila po takem ?tevilu km in ob?utkom, da mu km godijo in da je komaj v fazi "adolescence". Koliko je pri tem pomagala "kozmetika" za olje in gorivo ter "?ampon" za izpiranje notranjosti motorja, ne morem s to?nostjo navesti. O?itno pa je, da ni bil dele?en "bo?je" masti in mu je le pomagala k dobri kondiciji.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Samo tolk moj stari sucker ima 270 :notworth: kkm pa nikoli nobene te?ave z elektriko(vso elektriko v avtu) in mehaniko , porabe olja pa dejansko ni, ker ga nikoli ni zmankalo niti za 1/4 na 15 kkm kot sem delal servise(tovarni?ko na 10 kkm), pa ga nisem ?paral, ker je zelo rad imel rde?e polje :blush:

Vse kar sem naredil pri 120 kkm sem mu 1X dodal QMI in pri 210 kkm ?e 1X.

Rja se je pojavila po 14 letih, kar za moje pojme ni ni? prezgodaj, temu ?lovek lahko pomoje re?e kvaliteta, ?eprav sirius tudi tvoji podatki so ok, glede na to da ima? ti dizla(?e se ne motim), moj pa je bencinar.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prav ima?, imam dizla.

 

Glede kvalitete izdelave mislim, da je mazda malo popustila.

 

Zakaj pa se pojavlja precej te?av z dizli?

 

Kolikor zasledim tu na forumu, je glede mazda dizel tehnike ?e ena te?ava. Mazda?i so neke vrste "verska" sekta. Verjamejo v svojega "boga" MAZDO. So pa v ve?ini slu?ajev tudi ljubitelji "boga" hitrosti, ki je povezana s ?portno vo?njo. Ta vrsta voznikov nima potrpe?ljivosti, da bi po zagonu skrbno ogrela motor, brez pirganjanja na vi?je obrate in z ne?no nogo na gasu. V mestni vo?nji pa tudi radi stopijo na gas od semaforja do semaforja, pri ?emer jim je vzdr?evanje hitrosti zelenega vala tuje, ker se morajo "?portno" zaganjati in bremzati. Tak stil vo?nje dizlu ne pa?e, ker se njegove "mi?ice" napenjajo v obmo?ju 1500-3500 o/min. ?portno priganjanje v visoke obrate mu ne pa?e in je o?itno tudi ?kodljivo.

 

A veste za tisto reklamo:

 

Kaj pa, ?e je vse to res??? :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

te kar si opisal velja za hondase, ne mazdase :)

 

No jaz kot veste imam pa obratno varianto suckerja....iz dizla DPF na xedosko in ja res je kot da se ne bi vrnil nazaj ampak v sedanjost, vse dela, ni? ne zre.

 

5ka CD143 pa je mal olja papala, na zacetku ga pa celo malo prevec imela ker je nafto vbrizgaval notri za izgorevanje.

 

Upam da so to po?timal zdej....vprasanje kaj bo treba se postoriti na CD185 ma?inci... :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prav ima?, imam dizla.

 

Glede kvalitete izdelave mislim, da je mazda malo popustila.

 

Zakaj pa se pojavlja precej te?av z dizli?

 

Kolikor zasledim tu na forumu, je glede mazda dizel tehnike ?e ena te?ava. Mazda?i so neke vrste "verska" sekta. Verjamejo v svojega "boga" MAZDO. So pa v ve?ini slu?ajev tudi ljubitelji "boga" hitrosti, ki je povezana s ?portno vo?njo. Ta vrsta voznikov nima potrpe?ljivosti, da bi po zagonu skrbno ogrela motor, brez pirganjanja na vi?je obrate in z ne?no nogo na gasu. V mestni vo?nji pa tudi radi stopijo na gas od semaforja do semaforja, pri ?emer jim je vzdr?evanje hitrosti zelenega vala tuje, ker se morajo "?portno" zaganjati in bremzati. Tak stil vo?nje dizlu ne pa?e, ker se njegove "mi?ice" napenjajo v obmo?ju 1500-3500 o/min. ?portno priganjanje v visoke obrate mu ne pa?e in je o?itno tudi ?kodljivo.

 

 

Malo popustila, raje preve? popustila. :angry:

Dizli sux. :D

 

Zadnji odstavek, zase in fotra vem 100% da ne dr?i, ko pa je konec semaforjev in je temperatura motorja na 70+ stopinj potem pa ni milosti, seveda po koncu "maltretiranja" obvezno nekaj normalne vo?nje in ohlajanje motorja(prevsem izpu?nega dela), potem pa parkiranje in ustavitev motorja, to koristi tudi zavoram da se bolj "normalno" ohladijo in ne grejejo kolesnih le?ajev in semeringov, ki seveda po takem mu?enju tudi prej izdahnejo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.