Skoči na vsebino

Brilliance China Auto

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nem?ki ADAC je pred kratkim objavil izide varnostnih testiranj za brilliance BS4. Ta je na testiranjih povsem pogorel!

 

Limuzina BS4 je bila ozna?ena kot skorajda nevarna, saj so zra?ne varnostne blazine name??ene povsem neprimerno in so zato pri trkih popolnoma neuporabne oziroma v napoto.

 

Poleg tega se ob trku blazine ne napihnejo dovolj, zato lahko voznik ob tem udari z glavo v volanski obro?. Nekoliko bolje se je vozilo odrezalo ob bo?nem trku, porazno pa spet ob ?elnem trku pri 64 km/h. Zato so pri ADAC-u zapisali, da je brilliance BS4 s tehni?nega vidika ostal v 90-tih letih prej?njega stoletja in ob dana?njih standardih na testiranjih EURO NCAP ne bi dosegel niti to?ke!

 

Ve?: http://de.wikipedia.org/wiki/Brilliance_BS4

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede na to kam smo pri?li ... oz. ?e bomo. Bodo kmalu tudi na? trg preplavili tak?ni avtomobili. Konec koncev si druga?nih kmalu tudi ne bomo mogli privo??it ...

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Hud avto pa poceni, takoj bi ga imel. :rispekt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Po moje je moj star Japonc bolj varen kot tole sranje od Kitajca. :blink: Najbr? je pol iz plastike, pleh je pa samo zaliman skupaj. :whatever:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.