Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni je isto pred leti sla cev za klimo, vendar je bila tista tadruga katera gre pod mostom levo in ker je nisem nikjer dobil sem dal 100e z montazo vred na uradnem servisu v btcju. Ne razumem zakaj ti jo uradni servis nemore narociti ?

Cist zgornja cev:

http://mazdaepc.com/parts/MAZDA%206/AEGA09/W1/3240A/2G70311/

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?ivijo,

lahko ?e jaz vpra?am ravno okoli klime (Mazda 6, 2007 letnik). Ravnokar sem jo pripeljal s polnjenja, kjer so jo dopolnili. V bistvu mi je skoraj ?ez no? nehala delat...res je, da sem imel radio ven odmontiran, ampak edino kar sem odklopil je bila 12V vti?nica...

Mislil sem da je plin u?el, vendar so jo dopolnili in ?e vedno fajn greje :D

?udi me, da ko je avto v prostem teku, ko vklopim ventilacijo, se na obratih ne pozna, ko pa vklopim klimo pa malo padejo, podobno kot prej. Sli?i se tudi kompresor, vendar ne hladi popolnoma ni?.

Poskusil sem tudi z odklapljanjem akumulatorja (reset), ?e bi bilo kaj z elektroniko, pa tudi ni bilo spremembe.

Lahko poskusim ?e kaj sam ali bo vseeno treba servis?

 

Hvala in lep dan :)

 

Nadaljevanje:

ni mi dalo mira in sem tak dolgo rovaril da sem zgruntal. Na spodnjem plasti?nem pokrovu motorja se mi je zasvetil en vijak in mi ni blo jasno, od kod je tam. V glavnem, tam ne bi smel biti sploh.

Ko sem si pa kompresor klime malo bolj podrobno pogledal (po snemanju vseh plastik okoli) pa sem ugotovil, da je vijak padel...glej ga zlomka...ravno iz sklopke kompresorja in se tako lepo pridno vozil tam na pokrovu motorja kakih 300+ km, brez da bi se premaknil.

No skratka, za?raufam ga nazaj in klima dela, jeeej!!!  :jupiii:

 

Imel bi pa ?e eno vpra?anje: klimo sem gnal potem nekaj minut in ko sem poskusil, je bila sklopka kompresorja precej vro?a. Je to normalno ali je mo?no, da ker se je sklopka skoraj razletela, da je kje not ?e kako olje, ki zadevo ma?e, steklo ven in bi ga moral kje doliti?

 

Hvala za nasvete :lol:

Napisano

To se pogosto zgodi, da ta vijak iz sklopke pade ven in potem sklopka ne zagrabi. Vro?ina naj te ne skrbi.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Imam probleme s klimo na M6, 2003, diesel. Imam nov kompresor (obnovljen). Klima hladi odli?no. Problem je, ker se mi izklaplja oz. nekaj ?asa dela, nekaj ?asa dela pa samo ventilator (?uti se da zrak ni tako mrzel in zavoham vlago v zraku. Zamenjan je bil tudi rele klime, te?ava ostaja. Ima kdo kak?no idejo v ?em je problem?

Napisano

Mogo?e ti zdrsava sklopka pri klimi?  :huh:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ampak saj ni ni? narobe ?e kompresor izklaplja pa vklaplja, pravi? da ti tudi hladi.....kdaj je bil pa kabinski filter menjan?


to kar opisuje? je pa mazdina funkcija Auto / Eco da me?a hladen zrak z zunanjim. ?e je probaj slede?e: 2 x zaporedoma klikni Auto ali pa AC gumb - se ne spomnim, tako namesto Auto/eko pi?e samo Auto (ali pa namesto AC/Eco pi?e samo ECo) je ?e nekaj ?asa od tega

 

probaj da eliminira? to eco funkcijo, ker takrat prime?a zunanji zrak, ?e pa je kabinski filter povrh vsega ko mokra vileda bi pa ?e vonj obrazlo?il...

 

?E zadnji namig, spucaj odtok klime

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kabinski filter je bil manjan pred pol leta. Auto/eco funkcijo razumem, pri meni gre za to, da klima nekaj ?asa dejansko piha mrzlo, nekaj ?asa pa piha samo ventilator in takrat piha toplej?i zrak + vlaga/vonj. Auto/eco sploh ne uporabljam. Bom pogledal ?e za odtok ja, hvala.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Tole mi ni jasno: zakaj mi avtomatika klime v primeru, da je potrebno precej ohladiti notranjost avta, izbere na?in delovanja (mode)

kateri zrak usmeri (samo) direktno proti vozniku in sovozniku ( glej sliko).

Pri hondi CRV mi je v takem primeru avtomatika vedno izbrala na?in delovanja, kateri zrak usmeri tudi proti nogam in proti vetrobranu

( in to se mi zdi bolj smiselno).

 

LP

 

post-10096-0-16922600-1564348385_thumb.jpg

Napisano

Odvisno od temperature.

Za hitro ohladitev treba shladiti prostor...kasneje se pa preklaplja smer pihanja...vsaj pri meni je tako na obeh mazdah...

Napisano

a tudi vam dela ventilator hitreje v avtomateskem kot v ro?nem na?inu? Npr.; dam na avtomatsko, loputo mi obrne v obraz, piha z dolo?enjo hitrostjo, v trenutku ko dam ro?no se mi zni?a hitrost ventilatorja za cca. 15%.

Napisano

Jap. Kot je ze shrek rekel avto skusa cim hitreje dosesti nastavljeno temperaturo. Kasneje sam postopoma znizuje moc. Seveda je odvisno kako mocno bo pihalo glede na temperaturno razliko v avtu in zunaj.

Napisano

A novejse mazde imajo v nastavitvah tudi nacin (mode) pihanja? Tako kot Citrus in Suad na primer (low / normal/high)? Ce ja poglej kaj imas nastimano.

 

To je zelo uporabna nastavitev. Je pa kolega ki je sel z mano po motor pri 37C cel dan pohvalil klimo pri meni, sam nisem opazil ampak dejansko je avto hladen ne da bi ti nabijalo ne v glavo ne v noge, v njegovem fordu ne more z japankam voziti ali biti sopotnik ne da bi potem prsti odpadli.

 

Pa v moji zadnji mazdi je bilo tako, da ko so auto pritisnil je bil poleg se nek jebeni ECO. Ce si pa 2x pritisnil auto je pa ECO izginil.

 

Ni ravno prav da na auto nabije direkt v glavo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz imam klimo vedno na AUTO le vcasih zmanjsam pihanje, ko recimo po celem dnevu na soncu na polno zacne pihat ... pa se mi mudi in ne morem pocakat minutko,d a se spiha vrocina ... Kam piha (mode) niti ne spremljam ... Itak pa nimam sob nastavljenih, da pihajo direkt v glavo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Drga? pa pihanje v zgornji del prostora ima smisel, da se enakomerno ohladi, ?e ti sam odspod piha, pol bo? meu noge zmrznene, z glave ti bo pa ?e tekl.

Zakoni termodinamike, al ka je ?e, pa? :)

 

Js mam skos na AUTO, preklapljam samo temperaturo in na?in med kro?enjem zraka v kabini in tistim zunanjim.

Napisano

Drga? pa pihanje v zgornji del prostora ima smisel, da se enakomerno ohladi, ?e ti sam odspod piha, pol bo? meu noge zmrznene, z glave ti bo pa ?e tekl.

Zakoni termodinamike, al ka je ?e, pa? :)

 

Js mam skos na AUTO, preklapljam samo temperaturo in na?in med kro?enjem zraka v kabini in tistim zunanjim.

Narobe, zakon termodinamike - hladen zrak gre dol da izpodriva vro?ega gor, ki ga klima ptem zajame in ohladi ter zopet vrne.

Vendar je v avtu zelo druga?e, ker ne zajema zrak od zgoraj (kot sobna klima)

V avtu mora praviloma pihati na stekla, ker je to glavni vir toplote v avtu, ?e ima? pa hlajen strop si pa zmagal.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jp, hladen dol al pa vro? gor isti drek, rezultat je, da se hladn luft spusti vro? pa dviguje, torej je vseen bol?, da ti piha v srednji del kabine, kot pa v noge. Tudi meni pa ni jasno, zakaj ?e na nobenem avtu nisem do zdej  opazu, da bi pihal hladn zrak na ?ipe (razen v na?inu odrositve).

 

Tole s hlajenim stropom dejansko obstaja v kakem avtu? :)

 

Pa ?e neki na to temo: po kolkem cajtu grete polnit klimo, zadnji? sem mel totalno pregret avto, in se mi je zdel, da ni pihal tak hladn, ko bi mogl, na drugo stran pa, kolk hladn pa vam sploh piha, ?e mate na full? Tak da roke ne morte dr?at na klimi, al tolk, da mate prijeten ob?utek hladnega zraka?

Napisano

Tole s hlajenim stropom dejansko obstaja v kakem avtu? :)

 

Imel v Alhambri kljub panorami (na drugo in tretjo vrsto pa potem piha ven tam pri dr?alu za babico), duga?e pa vsak kombi (skorajda) potni?ki. Kar je nekako logi?no saj je streha veliko ve?ja

Glede pihanja v sprednji del - to ti daje la?en ob?utek, ker hladi tebe prej kot ambient. Zadaj se pa kuhajo, zato je bolje da hladi na toplotne izvire. Tako je enakomerno hlajeno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz z avtomatiko hlajenja nimam nobenih te?av saj piha tako kot je potrebno. ?e je prevelika temperaturna razlika vklopi notranje kro?enje, da dejasnko ohladi hitreje. Edino kar spreminjam je zjutraj, da nastavim na 22 stopinj, popoldne ?e je zelo vro?e pa na 25 in to je to.


Pa ?e neki na to temo: po kolkem cajtu grete polnit klimo, zadnji? sem mel totalno pregret avto, in se mi je zdel, da ni pihal tak hladn, ko bi mogl, na drugo stran pa, kolk hladn pa vam sploh piha, ?e mate na full? Tak da roke ne morte dr?at na klimi, al tolk, da mate prijeten ob?utek hladnega zraka?

 

Polnjenje klime po?asi postaja cel luksuz tako, da si kmalu marsikdo ne bo mogel privo??iti tega stro?ka sploh s tem novim plinom, kjer imajo nad njim monopol amerikanci.

 

Druga?e je pa navadno tako, da v kolikor je zelo vro?e na za?etku res ni tistega hudega hladu, ampak po nekaj 100 prevo?enih metrih, ko tudi motor bolj zavrti kompresor pa bi moralo ?e lepo hladiti. ?e se ne motim mislim, da piha nekje okoli 8 stopinj hladen zrak, ko je klima v fazi najbolj zavzetega delovanja.

33112_1.png

Napisano

Torej bomo po novem za?eli menjavat avte, ko nam klima ne bo ve? hladila? :D

 

Ja, moral bi primerjat s kak?no drugo, moja je stara 4,5 let z 126kkm in ne vem kaj si naj mislim, definitvno pa v vro?ih 30+ pri nastavlenih 20 nimam ob?utka, da kdaj ohladi tako

nizko brez da prestavim na notranje kro?enje. Ampak definitvno se mi ne zdi, da bi pihala z 8 stopinjami ... prej ene 15 ... spet pa kdo pravi, da je ob?utek na moji roki mirodajn xD

Napisano

Hmm, poskusi s termometrom - to bo bilo ziher najbolj to?no. :ne vem:

 

Jaz klime nisem nikoli polnil, razen, ko so menjali kompresor lani poleti. Tako,da je zdr?alo cca 9 let in 250kkm brez, da bi se kdo dotaknil klime. Pri fotrovem avtu pa je originalen plin notri ?e od leta 2005 s to razliko, da ima avto le 100kkm.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.