Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ok, vem da mam dizla, vendar vseeno, zelo poredko se sam za sabo peljem, pa tega niti ne opazim,

so me pa na to opozorili drugi, da se mi ob vsakem pospe?evanju ali ob ?altanju baje ZELO ?rno pokadi :)

 

na performansah ali delovanju motorja ni ni? pripomniti, avto je bil pred kratkim na servisu, pa so nastavili ventile in ?obe, tak da pelje se lepo normalno....

 

vsaj mislim :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

EGR ventil :ne vem:

 

Druga? je pa precej odvisno tud od kvalitete goriva pa tud od tega a je avto chipan ;)

33112_1.png

Napisano

Normalno pri dizlu...

 

Tak lep avto...pa dizel :rolleyes:

 

ti bi itak tule transplantacijo delu na sexcilinder :)

 

EGR ventil :ne vem:

 

Druga? je pa precej odvisno tud od kvalitete goriva pa tud od tega a je avto chipan ;)

 

berem jaz na tem forumu okoli tega EGR ventila, pa ni? pametnega razen da 200 EUR stane...

 

pa se da to res spucat, se vidi po testerju, da ta zadeva ne dela ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

moj clio v avto?oli ma isto... 1.5 dci... zavesa ko pohodim do podna v drugi do 50...

If in doubt, flat out... 

Napisano

ti bi itak tule transplantacijo delu na sexcilinder :)

berem jaz na tem forumu okoli tega EGR ventila, pa ni? pametnega razen da 200 EUR stane...

 

pa se da to res spucat, se vidi po testerju, da ta zadeva ne dela ?

 

Meni tudi malo "pokadi",?e ga fajn pritisnem oz ?altam v ni?jo.Sem opazil to pri skoraj vseh M6,ko sem vozil za njimi

Da ne govorimo o nekaterih doj?etih. :P... tam se ?ele dimi,da je cel zadnji del avta ?rn.

 

O ventilu pa ne vem ni?esar novega.Jaz imam gor ?e vedno starega-kao tapokvarjenega,?eprav mi ni jasno,kaj bi moralo delovati druga?e razen tega,da mi gorijo noter lu?ke...in ?e te se vsake toliko ugasnejo.

 

In nov ni 200?-?kov,ampak natanko 311.In ?e ?t.rez.dela(E.G.R.),?e koga zanima:

RF 5N20 300B. ;)

 

 

Napisano

pri meni je temnejsi dim, ce je noter omv ali petrol

 

samo pri tebi je nekako se pri zmernem gasu pokadilo, tko da je nekaj drugega

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Moj mondeo TDCI je tako kadil, da sem imel zadnjo tablico res sivo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men se tudi pokadi ko ga pohodim. Pa pri kangooju mi je tudi kadilo ko sem pohodil. Je en pameten takrat prijavil da je potrebno filter zamenjat.

Napisano

Saj vem, da boste jezni, ampak... Pa? nimate DPF-a... :hohoho::hohoho::hohoho::D

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Saj vem, da boste jezni, ampak... Pa? nimate DPF-a... :hohoho::hohoho::hohoho::D

 

haha LOL... pazi zdej, ko bodo planili kolk je DPF en kurac in so sami problemi z njim :D

33112_1.png

Napisano

Dizl z in brez DPF je vse skupi krneki. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dizl z in brez DPF je vse skupi krneki. <_<

 

bencin ravno tko, pa se drazji je...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja,pa tudi full onesna?ujemo okolje,vsi... sramezljiv

 

 

...sem se samo hecal. :P Stari dojci ga bolj.

 

 

Napisano

Kaj ... men pa ro?ce ven padajo iz auspuha, ker tankam na Petrolu (reklama.press) :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Kaj ... men pa ro?ce ven padajo iz auspuha, ker tankam na Petrolu (reklama.press) :hohoho:

 

Nekaterim pa matice in podlo?ke padajo ven. :aaaaa:

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

ok... prd kratkim omenil, da je za mano dimna zavesa... zdaj moram pa ?e poto?iti, da avto nima ve? tistega "kick-a"

 

npr. v 1. prestavi, ?e sem pohodil gas, je avto cuknil in ponavadi je bilo opaziti lu?ko za ASR :)

 

tudi v ostalih prestavah je avto nad 2k obratov kar pogumno potegnil in za?el vle?t tja do 3k RPM, potem se je pa malo zadu?ilo

zdaj tega ni ve?... avto vle?e do 4k obratov zvezno... ampak "kick" je pa sfalil :(

 

dimna zavesa pa ?e vedno je, in to krepka....

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ok... prd kratkim omenil, da je za mano dimna zavesa... zdaj moram pa ?e poto?iti, da avto nima ve? tistega "kick-a"

 

npr. v 1. prestavi, ?e sem pohodil gas, je avto cuknil in ponavadi je bilo opaziti lu?ko za ASR :)

 

tudi v ostalih prestavah je avto nad 2k obratov kar pogumno potegnil in za?el vle?t tja do 3k RPM, potem se je pa malo zadu?ilo

zdaj tega ni ve?... avto vle?e do 4k obratov zvezno... ampak "kick" je pa sfalil :(

 

dimna zavesa pa ?e vedno je, in to krepka....

 

Ops,to z tem dimom odzadaj in ne-vle?enjem pa mi ne di?i v redu.Mene navljub vsem famoznim lu?kam nad 2000 ?e vedno kar lepi v sede?.

?e je malo mokro pa se obvezno pri?igajo lu?ke proti zdrsavanju. :bravo:

Ups-sej mi gorijo stalno. :zvizga:

 

 

Napisano

pri meni je blo tako, ko je "sel" LMM...

se pravi dimna zavesa in pa slabo je vlekel

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pri meni je blo tako, ko je "sel" LMM...

se pravi dimna zavesa in pa slabo je vlekel

 

In LMM....je...??

 

 

Napisano

merilec pretoka zraka...

dobra novica je ta, da je standarden za vse mazde (ali pa vsaj bolj ali manj vse)

meni so ga zamenjal v garanciji

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ok... naj omenim, da sem se moogo?e preve? ustra?il, saj sem po dolgem ?asu klimo vklopil danes, pa je mogo?e to krivo, da avto ravno ne poka od veselja :)

 

bom pa preveril tudi LMM ob prilo?nosti...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ok... naj omenim, da sem se moogo?e preve? ustra?il, saj sem po dolgem ?asu klimo vklopil danes, pa je mogo?e to krivo, da avto ravno ne poka od veselja :)

 

bom pa preveril tudi LMM ob prilo?nosti...

 

Jaz vozim z klimo ve? ali manj stalno.Pa nisem ?e opazil ne vem kak?ne razlike v delovanju M6. :whatever:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma, jaz bi jo pa imel. Pa noter zmontiral Mazdinega trilitrskega šestvaljnega dizla in bi se vozil kot lord.   Če so v Teslo spravili V6, ki sploh ni bil Teslin, bi se pa ja dalo v Mazdo spravit Mazdin V6...
    • Polnilni kabli gredo sprednji prtljažnik, ki ima 70litrov.
    • Dejansko je to edini smotrni način uporabe EV-ja. Tako cenovno kot časovno. Vse ostalo pa le in samo občasno parkrat letno.   Ker, ko enkrat doživiš tole .... nisi več EV fanboy    
    • Čist preveč idealen teoretičen podatek. To je glih tako kot bi rekel, da moja dizelca kuri 4,2 l/100km. Je možno, ni pa življensko.   Domet preračunan na celo baterijo je tudi manipulacija prve vrste, saj vsi vemo, da nihče ne bo šel do konca izkoristit baterijo pol pa avtovleko klicat. Za mirne živce in proti range anxiety je mini minimum 10% baterije, ko greš na polnilnico. Realna poraba te velikosti avta je blizu 20kWh/100km, tako da nekje 300 mogoče maks 350km je dometa z malo baterijo z veliko pa 350-400 v predpostavki, da si na 100% napolnjenosti.     Ne bi jo, ker velika baterija je NMC in se bo polnila maksimalno od 10-80% s 95kW a v povprečju raje blizu 80kW (od 80% do 100% se ne splača  polnit na hitrih polnilnicah, ker moč polnjenja drastično pade in je to časovno čisto potrata časa). Ker je to le 70% uporabnosti baterije to pomeni, da polniš 56kWH z 80kW v 42minutah. S temi 56kWh pa se da nares realne le kakih 300km.     Pred časom sem ravno to štopal na Petrolu z aplikacijo in realno od trenutka, ko ustavim in ko speljem natankan avto je nekje 4minute, tko da OK tam bo torej 20ur. A pri EV-ju jih je pa z zgornjimi podatki 466 ur če seveda vse polniš samo na polnilnicah, kar bi bilo milo rečeno noro, da nekdo kupi EV-ja za tankat samo na hitrih polnilnicah.   Z manjšo baterijo pa je 22min za dopolnit 48kWh iz 10% na 80%, ker je LFP in se bo polnila v povprečju s 150kW v tem območju polnjenja. A ker se da z njo naredit samo cca 240km je na koncu vseeno preračunano nekje "le" 305 izgubljenih ur na polnilnicah.
    • Meni se na oko zdijo še vedno visoki. Tole pobereš precej kamnov in korenin.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.