Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  je Alex napisal:

Jaz vozim z klimo ve? ali manj stalno.Pa nisem ?e opazil ne vem kak?ne razlike v delovanju M6. :whatever:

 

Jaz tudi pa res ni neke razlike ali je klima vklopljena la ne :ne vem:

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Jaz tudi pa res ni neke razlike ali je klima vklopljena la ne :ne vem:

 

Pa je, bolj prijetno je vozit po vro?ini.... :jezicek:
Napisano

Vsem, ki imate te?ave z razumevanjem delovanja in pozicije EGR ventila si lahko ogledate nekaj malega iz teorije.

post-483-1240742824_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano
  je Sirius napisal:

Vsem, ki imate te?ave z razumevanjem delovanja in pozicije EGR ventila si lahko ogledate nekaj malega iz teorije.

post-483-1240742824_thumb.jpg

 

?e vedno mi ni prav jasna funkcija tega ?uda.Razen,da se zadaj in v zrak manj kadi. :zvizga:

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

?e vedno mi ni prav jasna funkcija tega ?uda.Razen,da se zadaj in v zrak manj kadi. :zvizga:

 

"kao" ekologija :P

33112_1.png

Napisano

ok... danes je vse ok... v?eraj smo ga malo podili po cestah, pa je spet vse divje :D

 

no, dimna zavesa ostaja... prednost da mam avto brez DPF :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Z vra?anjem dimnih plinov in dodajanjem sve?i zmesi se zni?uje temperatura zgorevanja v cilindru, to pa zni?uje vsebnost du?ikovih oksidov (NOx) v dimnih plinih.

 

?e dela narobe EGR, je motor na minimalnih obratih nemiren. Lahko pa tudi zgubi na ?ivahnosti pri pospe?evanju in tudi lahko podimi, ?e je povratnih dimnih plinov preve?. Vzrokov za dimljenje pri obremenitvah je pa lahko ve?, vsi se pa nana?ajo na kvaliteto izgorevanja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano
  je Sirius napisal:

Z vra?anjem dimnih plinov in dodajanjem sve?i zmesi se zni?uje temperatura zgorevanja v cilindru, to pa zni?uje vsebnost du?ikovih oksidov (NOx) v dimnih plinih.

 

?e dela narobe EGR, je motor na minimalnih obratih nemiren. Lahko pa tudi zgubi na ?ivahnosti pri pospe?evanju in tudi lahko podimi, ?e je povratnih dimnih plinov preve?. Vzrokov za dimljenje pri obremenitvah je pa lahko ve?, vsi se pa nana?ajo na kvaliteto izgorevanja.

 

 

in kako najla?je o?istit EGR ventil?

Napisano
  je PeGo napisal:

in kako najla?je o?istit EGR ventil?

 

Sem probal ?e z vsem mogo?im,tudi na servisu so nekaj ?istili in ni efekta.Kak?en mesec je v redu pol pa isto.

Edina varianta je-nov.In potem upat,da je res to krivo.Ker tester je pri meni pokazal pet razli?nih kod- mo?nih napak. :whatever:

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Sem probal ?e z vsem mogo?im,tudi na servisu so nekaj ?istili in ni efekta.Kak?en mesec je v redu pol pa isto.

Edina varianta je-nov.In potem upat,da je res to krivo.Ker tester je pri meni pokazal pet razli?nih kod- mo?nih napak. :whatever:

 

Ko pridem na obalo prinesem tester sabo pa bova midva preverila je napaka v avtu ali njihovem testerju. <_<

 

Ja tisti ki beret imam 2 razli?na testerja in ?e enega ki je za +HP. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Ko pridem na obalo prinesem tester sabo pa bova midva preverila je napaka v avtu ali njihovem testerju. <_<

 

Ja tisti ki beret imam 2 razli?na testerja in ?e enega ki je za +HP. :D

 

Va?i. :bravo: Zdej, ko bo bolj toplo (upam) vreme in ko bo? kej uletu na obalo,bi te res prosu,da prinese? ta tester z sabo.Da re?imo to kalvarijo in razne "mojstre" ?e enkrat za vedno. :D

 

...da poka?emo,kdo je res in pravi mojster. ;)

 

 

Napisano
  je KAALman napisal:

...avto je bil pred kratkim na servisu, pa so nastavili ventile in ?obe, tak da pelje se lepo normalno....

 

 

Ej, kako je zdej s temi ventili?

Men je en privat serviser omenu, da njemu ?e nikol ni blo treba nastavljat ventilov na nobeni M6, da kao ni potrebe.

Sm vzel z mal rezerve, pa spra?ujem, ?e je ?e kdo to dal rihtat in ?e je bla kaka razlika ?? <_<

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Ko pridem na obalo prinesem tester sabo pa bova midva preverila je napaka v avtu ali njihovem testerju. <_<

 

Ja tisti ki beret imam 2 razli?na testerja in ?e enega ki je za +HP. :D

 

kaj mas kasno napravo za povecanje HP.ali sem js to narobe razumel?

www.trziskisladoled.si

Napisano
  je iceman22 napisal:

kaj mas kasno napravo za povecanje HP.ali sem js to narobe razumel?

 

:blush: ne okol govort!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

... jaoooo.... meni prou n? ne kadi.... skorej bolj ?ist dim kot je bil na mazdi..... :hohoho::aaaaa:

Feel free....

Napisano
  je David napisal:

... jaoooo.... meni prou n? ne kadi.... skorej bolj ?ist dim kot je bil na mazdi..... :hohoho::aaaaa:

 

Skoraj ne morem verjet. ?zmeden? Ponavadi me kuoreti sportivi kar prijetno zadimijo(z auspuhom mislim). :aaaaa:

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Skoraj ne morem verjet. ?zmeden? Ponavadi me kuoreti sportivi kar prijetno zadimijo(z auspuhom mislim). :aaaaa:

 

 

Aaaaaa Alex..... za to se lahko zahvalimo zloglasnemu DPF filtru.... juhuhuuuuuu..... :aaaaa: :aaaaa:

Feel free....

Napisano
  je David napisal:

Aaaaaa Alex..... za to se lahko zahvalimo zloglasnemu DPF filtru.... juhuhuuuuuu..... :aaaaa: :aaaaa:

 

 

F..k,pol si ga pa morem ?e jest noter montirat,ker ga nimam. :aaaaa::aaaaa:

 

 

Napisano
  je David napisal:

Aaaaaa Alex..... za to se lahko zahvalimo zloglasnemu DPF filtru.... juhuhuuuuuu..... :aaaaa: :aaaaa:

 

no ja... vsaj to je plus pri teh filtrih... diesel ?ist ni? ne kadi. Pri meni je tako ?ist izpuh, da lahko s prstom po notranji strani auspuha potegnem pa se komaj pozna, da je kej umazan.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Še preveč. 😄
    • Bolj eko pa res..... 🤗😉
    • Verjetno je napaka ali kaki izvenserijski ali pa je bil mišljen ameriški model carbon turbo z 250 HS (horse power).   Pa upoštevati je treba razliko med ameriškimi in evropskimi enotami. Generalno v Evropi uporabljamo mednarodne metrične enote SI, pametni američani/britanci pa še vedno vlečejo par sto let stare anglosaške enote, idio..😡. Če smo pri moči avtomobilov: V Evropi je stara enota 1 PS (iz nemščine Pferde staerke, v slovenščini eni pišejo KM kot konjska moč, to je enako) in znaša 1 PS=735,499 W. V Ameriki pa je enota 1 HS (horse power iz anglosaščine) in znaša 1 HS=745,7 W. Če preračunamo je potem ameriških 250 HS enako 186,425 kW zaokrožimo na 186 kW oziroma v Evropi bi to bilo ca. 253 PS.   Se pravi naš baby dino ima 103 kW ali starih evropskih ca. 140 PS (G140) ali ameriških 138 HS (ameriški baby dino G138, američani imajo manjše 😁). Ameriški z 250 HS, kar je ca. 186 kW, pa bi bil pri nas ca. 253 PS (G253).  Če bi prišlo do bitke med baby dinotom G140 in monster dinotom G253, ni nujno da bi monster zmagal, mogoče je baby bolj pameten ...    
    • Zakaj se lastniki Fordov ne pozdravljajo na cesti?   Ker ne moreš mahati z Gedorami v rokah...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.