Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker se nam ne da ukvarjati z zavesicami, na?emu malemu pa sije sonce v oci (kako smo razvajeni:)), sem razmi?ljal o zatemnitvi stekel s folijo. Mene samo zanima ?e in kako se obnese. Pa kdo bi mi to naredil za normalen denar..

 

lp,m.

Napisano

Seveda da se obnese, manj se greje avto, UV za??ita je tako da ga ne bo opeklo skozi ?ipo ipd. Tehle majstrov je kar nekaj, cena je kakr?na je, prav tako bo? moral zadevo homologirati. Sam imam izku?nje s tem http://www.perimund.com/ ,in naredil mi je odli?no.

Napisano

Ali ?e vedno velja da se sprednjih stranskih ?ip ne sme temnit? Ker jaz bi tudi temnil ampak se mi zdi grdo ?e temnim samo zadnje ?ipe.

Napisano

Jz sem se zanimu pri BLEKI temnenje stekel iz okolice Dom?al za mojo Mazdo 6 karavan pride od 120?+homologacija!

 

Drga? pa sprednjih stekel ne smejo ve? temnit zaradi zakona! Sam men je napisu na e-mail da mi jih na mojo zeljo tud zatemnijo. Tko da ko se bom odlo?u za ta podvig bom najprej dal zadnje zatemnit pa ?el homologirat pol pa se enkrat se sprednje pa bo!

 

 

Darga? je pa se dr. Glass tud iz okolice domzal ki to dela!Bleki pa da dajo celo 5 letno garancijo

 

Evo dva linka spodaj! Ve? pa napi?em ko jih bom dal zatemnit sej bo u kratkem pred morjem (dopustom)!

 

http://www.temnenjestekel.net/

http://zatemni.si/index.html

Napisano

Seveda da se obnese, manj se greje avto, UV za??ita je tako da ga ne bo opeklo skozi ?ipo ipd. Tehle majstrov je kar nekaj, cena je kakr?na je, prav tako bo? moral zadevo homologirati. Sam imam izku?nje s tem http://www.perimund.com/ ,in naredil mi je odli?no.

 

 

 

Sm se pozanimu pri perimund za mazdo 6 karavan traja 2 do 3 ure in pride 150? pa tri dni prej se je treba naro?it! :bravo:

  • 6 let kasneje...
Napisano

Da malo obnovim temo: kje bi predvsem kvalitetno zatemnil ?ipe, druga?e re?eno, ne bi jih zatemnil, ampak samo prepre?il UV ?arkom segrevanja notranjosti.  ?e obstaja folija brez zatemnitev, potem se lahko na?eloma za??iti tudi spredjo ?ipo?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.