Skoči na vsebino

Nov lastnik mazde 6

Ustvari kratki URL


SpEkTr

Priporočeno sporočilo

Glede korita je bila tukaj ena debata >> http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5381

 

ja... pa na ebay tudi najde?:

 

http://shop.ebay.de/items/?_nkw=mazda+6+wa...e&_osacat=0

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 140
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

?e je ista stvar (kvaliteta) potem raj?i tam naro?im v Nem?iji, al Avstriji...

 

Isto ni, v kvaliteto pa se ne bi preve? spu??al, ker ne vem kak?en je ta z ebaya. Jaz imam original Mazdinega in moram re?i, da je zelo v redu saj je korito dovolj "gumjasto", da se stvari ne vozijo preve?. Cena pa... hmmm kaj naj re?em... od kdaj pa so deli pri Mazdi poceni :jezicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Isto ni, v kvaliteto pa se ne bi preve? spu??al, ker ne vem kak?en je ta z ebaya. Jaz imam original Mazdinega in moram re?i, da je zelo v redu saj je korito dovolj "gumjasto", da se stvari ne vozijo preve?. Cena pa... hmmm kaj naj re?em... od kdaj pa so deli pri Mazdi poceni :jezicek:

 

Ma? res. No za vpra?at je vseeno :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko pa je tale tvoja Mazda 6 stara? Je pa res, da se je treba nove firme navadit. Ko sem jaz po 15. letih novih renoultov kupil rabljeno Laguno me je kar minil. Ni bilo da ni imela opreme. Vsako leto dvakrat em bil na servisu z kavaom ki ni bil nikoli pod 1000?. Po 29. mesecih mi je kapnilo da vozim sod brez dna. Pa sem se odlo?il za Mazdo.

 

Kupil sem "novo" Mazdo6 140D sport GT. Nima da nima od opreme. Pa vendar. Posebnosti posebnost posebnosti. Pa ?e kako dr?i kar se govori med ljudmi. Tanek pleh kar zelo po kovinsko zadoni ko potrkam po strehi. Mi je padel kamen na streho in mi je koj lak ?el v fran?e. Hvala bogu cink je ostal cel. Vgrajen alarm mi ob?asno nagaja da je kaj. Kar malo prehrupno se mi zdi ko zaprem vrata. Motor te?e kot urca vendar PDF filter med samo?i??enjem poloka nafte, da se poraba dvigne za 0,2 - 0,3litra/100KM. Treba ga vozit med 2000 - 3000 obrati. Pa med zastoji v mirujo?em prometu ga je pametno uga?at, da ne zapacka? PDF filtra. Lega na cesti fantasti?na, k superci pa doprinesejo 18" plati??a in nizko prese?ne gume. Pri notranjosti pregovorna japonska natan?nost obvelja, ?e bolj pa obvelja japonska ?partanskost izdelka. Na sredinski konzoli med prvovrstnim temnim mahagonijem vzbuja pozornost (okrog pepelnika in menjalnika) zelo cenena plastika. Pri notranjosti je tale moj nobel Avto dale? od povpre?ne francoske Lagune. Je pa res da je bolj?e izdelano. Spoji so enakomerni ?pranje simetri?no enake tako da je pa to veselje po drugii strani.

 

?e ima? kakr?en koli problem ti svetujem da ti ga popravijo avtomehaniki (po mo?nosti uradni) in potem bo? imel mir. ?e bo pa na vsake toliko mesecev kak?en kvar pa se tega avta ?im prej re?i. Z svetovanjem na uradnem servisu (zaradi PDF ali DPF filtra) sem bil sem naletel, razen zadnji?, le na skomiganje z rameni in nasvet naj avto vozim nad 2000 obrati. Ja pa de. A sem zato dizla kupil. Na sre?o sem sam opazil da pri dinami?ni vo?nji avto po?re manj pri vo?nji z 2 - 3,5 tiso? obrati. Ima pa ogromno Mazdinih voznikov te?ave in to resne z PDF filtri. Zato, ?e ima? vgrajen filter trdih delcev vozi avto malo bolj na obratih, ?e ne bo? lahko imel te?ave.

 

Bodi zaenkrat dovolj.

 

BENJAMIN COPOT

 

Marsikaj res, marsikaj pa ne. O DPF ne bomo ve?. "Nove" o?itno s tem nimajo ve? prej?njih te?av oziroma so te o?itno zelo redke. Imam 13.000 prevo?enih km, pa se nivo ni dvignil niti za mm, prej je kak?en mm padel. Voziti nad 2000 rpm - ja valjda se ne boste cijazili s ?tantgasom. ?e boste pa mal peljali s 1500, ga pa ne bo pobralo, verjemite. O notranjosti vas lepo prosim. Tisto o nekoliko ceneni plastiki so novinarske fore, ki jih jaz ne kupim. Pejte pogledat kak?nega Bavarca, pa boste vidli ?partansko notranjost - za ?e enkrat vi?jo ceno. Poraba je odvisna od noge - tako kot povsod. O moji porabi sem ?e pisal, pa je natan?no liter ve?ja kot pri trojki z 1.6 dizlom, kar je glede na ve? kot 25% mo?nej?i motor in te?ji avto jasno in razumljivo.

Glede pleha - dajte no. Tanek pleh... :dudek: Problemi z rjo so bili, sedaj naj bi bili re?eni. ?e avto malo bolje vzdr?ujete in ga sem in tja malo bolje operete, bi skoraj ne smelo bit te?av. Sem prepri?an. So kazali rjaste trojke, pa je bila moja po treh letih kot iz ?katlice.

O sicer?nji kvaliteti se strinjam :D Ne pa pri?akovat ?ude?ev, ker jih ?e za kak?no drugo ceno pri "premium" znamkah ni. Verjemite, v slu?bi dosti tega na lastne o?i vidim :angry:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marsikaj res, marsikaj pa ne. O DPF ne bomo ve?. "Nove" o?itno s tem nimajo ve? prej?njih te?av oziroma so te o?itno zelo redke. Imam 13.000 prevo?enih km, pa se nivo ni dvignil niti za mm, prej je kak?en mm padel. Voziti nad 2000 rpm - ja valjda se ne boste cijazili s ?tantgasom. ?e boste pa mal peljali s 1500, ga pa ne bo pobralo, verjemite. O notranjosti vas lepo prosim. Tisto o nekoliko ceneni plastiki so novinarske fore, ki jih jaz ne kupim. Pejte pogledat kak?nega Bavarca, pa boste vidli ?partansko notranjost - za ?e enkrat vi?jo ceno. Poraba je odvisna od noge - tako kot povsod. O moji porabi sem ?e pisal, pa je natan?no liter ve?ja kot pri trojki z 1.6 dizlom, kar je glede na ve? kot 25% mo?nej?i motor in te?ji avto jasno in razumljivo.

Glede pleha - dajte no. Tanek pleh... :dudek: Problemi z rjo so bili, sedaj naj bi bili re?eni. ?e avto malo bolje vzdr?ujete in ga sem in tja malo bolje operete, bi skoraj ne smelo bit te?av. Sem prepri?an. So kazali rjaste trojke, pa je bila moja po treh letih kot iz ?katlice.

O sicer?nji kvaliteti se strinjam :D Ne pa pri?akovat ?ude?ev, ker jih ?e za kak?no drugo ceno pri "premium" znamkah ni. Verjemite, v slu?bi dosti tega na lastne o?i vidim :angry:

 

 

 

Ja kaj naj ?e je tvoja trojka bila kot iz ?katlice,vse pa zgleda niso!Kaj naj jo ve? perem pa bo bolj?e al kaj?

 

Na?a M3 zgoraj nima niti pikice rje po 4 letih,je pa podvozje vso rjavo-povr?inska rja.

Kaj naj tako pa? je,pri vseh znamkah so napake!

Je pa druga?e avto super in nimam nobenih pripomb ?ez Mazdo :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, banjica za prtlja?nik pri Mo?niku v Kranju stane 68?. Kar precej :)

 

Glede zaklepanja vrat sem pri mehaniku izvedel, da je vklju?eno neko dvojno zaklepanje. Pi?e nekaj tudi v navodilih, ne pi?e pa kako tega hudi?a izklopit. Ko v razmaku 3s 2x kliknem na gumb za zaklepanje, se zaprejo tudi sovoznikova vrata.

 

Glede cukanja mi je pa povedal, da je to pri teh mazdah pa? tako. Prehod je o?itno bolj grob. Ta cukanja se pojavijo tam med 80 in 100 km/h :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah teli testi so kr neki, pazite tole iz avto-magazina.

 

Mazda 3 1.6 (letnik 2003)

 

Hvalimo in grajamo

+zunanja prepoznavnost

+volan (obro? in mehanizem)

+predali za drobnarije

+vodljivost

+notranja prostornost

+oprema

 

-podpovpre?na prilagodljivost prtlja?nika

-slabotna osvetlitev notranjosti

-podatkovno natla?en osrednji zaslon

 

 

Mazda 3 GTA (leta 2004)

Hvalimo in grajamo

+zmogljivosti

+zavore

+menjalnik

+ elektrohidravli?ni servovolan

 

-doseg

-nima zapore diferenciala

-slab?a kakovost izdelave

 

Mazda 3 (leta 2006)

Hvalimo in grajamo

+motor

+bogata oprema

+voznost

+podvozje

 

-cena Testno vozilo: 18.043,73 EUR

-poraba goriva ob priganjanju

 

A tukaj je pa izdelava ?ude?no odli?na, da je ne grajajo??

 

Tak?nih ekstremnih sprememb ni bilo, sploh glede na to da sem vozil in bil lastnik in remak-a, sedaj imam prej?njo verzijo. Izdelava je enaka, materiali so enaki, sem imel pa feeling da so bila vrata pri novej?i te?ja (je pa res da so izbolj?ali zvo?no izolacijo, remake ima tudi zvo?no izolacijo motorja, prej?nje je niso imele), ostalo je pa popolnoma enako glede notranjosti in materialov tako da ne vem kaj so sanjali.

 

 

Tko da, teli testi ipd. je vse bolj informativno, odvisno kdo testira avto.

 

Evo, banjica za prtlja?nik pri Mo?niku v Kranju stane 68?. Kar precej :)

 

Glede zaklepanja vrat sem pri mehaniku izvedel, da je vklju?eno neko dvojno zaklepanje. Pi?e nekaj tudi v navodilih, ne pi?e pa kako tega hudi?a izklopit. Ko v razmaku 3s 2x kliknem na gumb za zaklepanje, se zaprejo tudi sovoznikova vrata.

 

 

Verjetno ima? res to vklopljeno, imajo to vse tele Mazdice, tudi trojka, sem nekaj bral o tem v navodilih avta, vem samo da se izklopi v obratnem vrstnem redu kot ga vklopi?. Najbolje da pogleda? v knjigo, jo ima? v sloven??ini??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, banjica za prtlja?nik pri Mo?niku v Kranju stane 68?. Kar precej :)

 

Glede zaklepanja vrat sem pri mehaniku izvedel, da je vklju?eno neko dvojno zaklepanje. Pi?e nekaj tudi v navodilih, ne pi?e pa kako tega hudi?a izklopit. Ko v razmaku 3s 2x kliknem na gumb za zaklepanje, se zaprejo tudi sovoznikova vrata.

 

Glede cukanja mi je pa povedal, da je to pri teh mazdah pa? tako. Prehod je o?itno bolj grob. Ta cukanja se pojavijo tam med 80 in 100 km/h :)

 

Ej en dobronameren nasvet IZOGIBAJ se mo?nika, vsaki? ko bo? pustil avto tam ti potem ve? stavari ne bo delovalo, ali pa bi? imel sve?e praske po avtu, tako da ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej en dobronameren nasvet IZOGIBAJ se mo?nika, vsaki? ko bo? pustil avto tam ti potem ve? stavari ne bo delovalo, ali pa bi? imel sve?e praske po avtu, tako da ...

 

Sem ?i sli?al ja, da so bolj kot ne amaterji. Avto bo naslednji teden ?el na servis, v preverjene roke :)

 

Glede zaklepanja pa ne vem. V navodilih pi?e, da se vklpi tako, da da? klju? v klu?avnico zaklene?, nato ?e enkrat zaklene?, zadr?i? 3 sekunde (na armaturi se pri?ge una lu?ka za klu?) in je to aktivirano. Deaktivira pa se ko odpre? avto..ampak pri meni je to kar fiksno potem ?e naprj :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom pogledal kaj pi?e v mojih navodilih, vem da nekaj tudi o tem kako to izklopi?, pa ti napi?em

 

Ok, hvala. ?eprav, pomoje zna biti kaj drugega narobe. Na?eloma bi se morala vsa vrata zakleniti ob prvem kliku. Ob drugem pa vklopi? dvojno zaklepanje. Saj pomoje..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, hvala. ?eprav, pomoje zna biti kaj drugega narobe. Na?eloma bi se morala vsa vrata zakleniti ob prvem kliku. Ob drugem pa vklopi? dvojno zaklepanje. Saj pomoje..

 

 

Dvojno zaklenapnje deluje tocno tako, kot si napisal... Ko enkrat pritisnes gumb na daljincu, se vsa vrata zaklenejo normalno... ko pritisnes dvakrat, pa se dvojno zaklenejo, kar pomeni, da se jih z notranje strani ne da s kljuko odpreti... niti s tisto tipko za odklepanje... gre edino z daljincem ali s kljucem... To pa zato, da ce recimo "lopov" razbije steklo, da ne more od znotraj odpreti vrat... in ce ze hoce kaj ven pobrat, mora zlesti v avto skozi razbito okno ... in na enak nacin tudi ven :ne vem:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dvojno zaklenapnje deluje tocno tako, kot si napisal... Ko enkrat pritisnes gumb na daljincu, se vsa vrata zaklenejo normalno... ko pritisnes dvakrat, pa se dvojno zaklenejo, kar pomeni, da se jih z notranje strani ne da s kljuko odpreti... niti s tisto tipko za odklepanje... gre edino z daljincem ali s kljucem... To pa zato, da ce recimo "lopov" razbije steklo, da ne more od znotraj odpreti vrat... in ce ze hoce kaj ven pobrat, mora zlesti v avto skozi razbito okno ... in na enak nacin tudi ven :ne vem:

 

Ok, se pravi je pri meni nekaj drugega narobe. Upam, da ugotovimo kaj :)

 

Aja ?e to. A ima kdo z mazdo 6 dizel podobna opa?anja glede cukanja tam nekje okoli 80-100km/h. Tole moram mal raziskat. Meni se ?udno zdi, da bi bilo to normalno?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, se pravi je pri meni nekaj drugega narobe. Upam, da ugotovimo kaj :)

 

Aja ?e to. A ima kdo z mazdo 6 dizel podobna opa?anja glede cukanja tam nekje okoli 80-100km/h. Tole moram mal raziskat. Meni se ?udno zdi, da bi bilo to normalno?

 

Pri uporabi tempomata ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri uporabi tempomata ?

 

Pri uporabi tempomata niti ne. Bolj takrat ko ga ne..

 

Pri uporabi tempomata niti ne. Bolj takrat ko ga ne..

 

No danes se mi je tudi z uporabo tempomata to zgodilo. Kot da motor ne bi vedel, al pospe?evati al ne...Nekak tko zgleda..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri uporabi tempomata niti ne. Bolj takrat ko ga ne..

No danes se mi je tudi z uporabo tempomata to zgodilo. Kot da motor ne bi vedel, al pospe?evati al ne...Nekak tko zgleda..

 

Sej pri tempomatu (?e posebej,?e se pelje? po kak?nem klancu navzdol) se tudi meni to dogaja.

Ne ve ali bi bremzala ali potegnila.In takrat ga lepo elegantno ugasnem in gasa.Pol ?e ve,da mora pospe?it. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej pri tempomatu (?e posebej,?e se pelje? po kak?nem klancu navzdol) se tudi meni to dogaja.

Ne ve ali bi bremzala ali potegnila.In takrat ga lepo elegantno ugasnem in gasa.Pol ?e ve,da mora pospe?it. ;)

 

Ja ok, to je jasno ja. Problem je , ker se to na ravnini pojavlja. Sej pravim, ?udno se mi zdi da bi bil to kar tak splo?en problem teh motorjev 143KM. Zato me pa zanima, ?e se ?e komu kaj podobnega dogaja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ok, to je jasno ja. Problem je , ker se to na ravnini pojavlja. Sej pravim, ?udno se mi zdi da bi bil to kar tak splo?en problem teh motorjev 143KM. Zato me pa zanima, ?e se ?e komu kaj podobnega dogaja.

 

A,jaz imam "samo" 136-konjsko brez rompiballe filtra.Pri nas se to po ravnini ne dogaja. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.