Skoči na vsebino

Nov lastnik mazde 6

Ustvari kratki URL


SpEkTr

Priporočeno sporočilo

 

 

Zakaj se kak pameten ne spravi eliminirat ta DPF? Izziv za YavarYe X6V6 in podobne bi ?e bil tole.... Dam mu tud 500?, ?e mi garantira da bo avto ?pilal kot je treba.

 

A ti ti resno ? ?zmeden?

Sicer pa ?e nekaj ?asa ?tudiram o tem samo nimam nobenega "testnika" sramezljiv

?e mi podvig uspe pol sem .... <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 140
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

A ti ti resno ? ?zmeden?

Sicer pa ?e nekaj ?asa ?tudiram o tem samo nimam nobenega "testnika" sramezljiv

?e mi podvig uspe pol sem .... <_<

 

?e bi eventuelno odstranili DPF filter, ?esa bi se re?ili? Vo?enja avta nazaj na servis, ko ti za?ne lu?ka DPF utripat? Menjava olja zaradi saj v tem primeru ?e vedno ostane?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi eventuelno odstranili DPF filter, ?esa bi se re?ili? Vo?enja avta nazaj na servis, ko ti za?ne lu?ka DPF utripat? Menjava olja zaradi saj v tem primeru ?e vedno ostane?

 

Lahko bi tankal navadno olje in ne tega ki je brez ?vepla in 2X dra?ji, DPF lu?ka se ne bi pri?igala, poraba bi bila ni?ja, nivo olja se nebi dvigoval,....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko bi tankal navadno olje in ne tega ki je brez ?vepla in 2X dra?ji, DPF lu?ka se ne bi pri?igala, poraba bi bila ni?ja, nivo olja se nebi dvigoval,....

 

Aha, zanimivo. Samo glede olja. Mehanik mi je zadnji? razlagal, da ko ?e se avto velikrat uga?a, pa? prek batov ste?ejo tudi saje nazaj v olje. Na to pa ne vem koliko ima vpliv DPF filter??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko bi tankal navadno olje in ne tega ki je brez ?vepla in 2X dra?ji, DPF lu?ka se ne bi pri?igala, poraba bi bila ni?ja, nivo olja se nebi dvigoval,....

 

Halo prjatli...

Kje pa je va?a ekolo?ka osve??enost :P

Re?imo planet... Saje nas du?ijo... :(

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Halo prjatli...

Kje pa je va?a ekolo?ka osve??enost :P

Re?imo planet... Saje nas du?ijo... :(

 

Manj?a poraba manj saj, si na to pomislil ? ?zmeden?

 

Aha, zanimivo. Samo glede olja. Mehanik mi je zadnji? razlagal, da ko ?e se avto velikrat uga?a, pa? prek batov ste?ejo tudi saje nazaj v olje.

 

Ja in svizec zavije ?okolado. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Manj?a poraba manj saj, si na to pomislil ? ?zmeden?

 

No, poraba naj bi bila zaradi DPF okrog 0,2l/100km ve?ja. To je glede na povpre?no porabo 7,0l/100km to?no 2,86%. Recimo, da je toliko ve? tudi saj, ?eprav je to mogo?e mal preve? preprosto re?t. DPF pa dokazano zadr?i vsaj 95% saj. Razlika je o?itna, a ne <_<:rozico:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene ni prepri?ala, ?e vedno pravim benz je zakon, nobenga DPF-ja, nobenih saj(ok reno je izjema),nobene vode v filtru :danzoman: , nobenega vebasta sramezljiv ,... :unsure:

 

PS. Dober matematik si ! :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, poraba naj bi bila zaradi DPF okrog 0,2l/100km ve?ja. To je glede na povpre?no porabo 7,0l/100km to?no 2,86%. Recimo, da je toliko ve? tudi saj, ?eprav je to mogo?e mal preve? preprosto re?t. DPF pa dokazano zadr?i vsaj 95% saj. Razlika je o?itna, a ne <_<:rozico:

 

?e ima? relacijsko vo?njo je res razlike sam ene dva deci. ?e pa je velik mestne vo?nje pa se pove?e tudi ?ez pol litra in ve? na 100km.

 

?e pa verjamemo tovarni?kim podatkom, da naj bi bila povpre?na poraba le 5,5 litra/100km pri novi ?estki in 6,5l/100km pri stari in da imam skoraj enako porabo pri enaki vo?nji tako na stari kot na novi ?estki, bi rekel, da ta DPF filter potemtakem pridoda kar cel liter ve? na 100km. :(:( To je pa na u? ?e skoraj 15% ve? kar pa ni glih najbolj?i signal za ekologijo ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss - ?e bi imel UNP, bi z vo?njo skorajda slu?il oz. bi reku; litr gor al dol, pa ?e tiho te?e ko sto mater + ekolo?ko ni lih na ravni "traktora?a"! <_<:D:jezicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cimbalca, kako pa ve? da se ti vklopi izgorevanje saj? Bel dim za seboj al kako?

 

To se pri novih mazdah vidi pri trenutni porabi. Poleti na vsake ene 300 - 500km, pri dobro ogreti ma?ini trenutna poraba naraste (za primer v tretji prestavi) tudi za 150%. Pri vo?nji v tretji pri 60km/h in 2100obratih/min je trenutna poraba tam od 10,5 pa do 12l/100km. povpre?no 11,6 l/100km v normalnih pogojih 4,8l/100km. Tole zgorevanje traja cirka 15min. poraba naraste zaradi dodatnega vbrizgavanja nafte. ?e se vozi? hitreje in v npr. ?etrti prestavi 130km/h pri cca 3300obr/minuto ti bo popival isto kot pri prej omenjenih kriterijih v tretji. Je pa lepo ?e ga vozi? toliko ?asa da se ti poraba vrne na normalo. Izgorevanje se vr?i nekje pri 500°C. Ni najbolje, ni pa prepovedano, ?e avto med izgorevanjem ugasne? in ga ohladi?. Ko ga na novo za?ene? se motor ogreva in poraba je normalna, ko se zagreje pa poraba spet posko?i. Sem pa pri moji Mazdi ugotovil, da se ?as izgorevanja se?teva in ne te?e vsaki? od za?etka po vsaki prekinitvi. Lahko pa da je povi?an nivo olja posledica prepogostega prekinjanja procesa. ?e ena posebnost je pri izgorevanju. Poseben vonj ob ma?ini in pokanje zaradi nenormalne temperaturne razlike.

 

Na tem forumu mi je nekdo dal link od MAzdinega pojasnila pri izgorevanju saj. Imate ga pod DPF filter.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo spet se jaz malo ogla?am. Jah nima? kej, spoznavam svojo mazdico :))

 

Ventilator mislim da hladilnika. Zakaj hudi?a se je danes zjutraj vklapljal. Pri?gem avto, se odpeljem 20 metrov, ustavim (da peljem kanto za smeti do ceste :) ) in vmes sli?im ko se vklopi ventilator za ene 2-3 sekunde in nato ugasne.

Se peljem 1km do pekarne (motor pustim pri?gan), pridem nazaj ven, spet sli?im ventilator kako se vklopi za par sekund.

Zdej me pa zanima, a je to res potrebno glede na to, da se motor ?e ni ogrel na delovno temperaturo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

da nisi ti slisal webasta

 

Pa sej webasto ne ropota ko ventilator. Tisto sem zadnji? sli?al bolj kot tako rahlo piskanje zraka, nekak tko. Ampak tist je delalo konstantno nekaj ?asa.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, ne dam roke v ogenj, ampak sli?ati je bilo ?isto spredaj pri hladilniku, ventilator. Tudi smrdelo ni ni? po kakem webastu. Bom naslednji? magari jutri zjutraj preveril. Bom jutri pokukal pod pokrov..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, zanimivo. Samo glede olja. Mehanik mi je zadnji? razlagal, da ko ?e se avto velikrat uga?a, pa? prek batov ste?ejo tudi saje nazaj v olje. Na to pa ne vem koliko ima vpliv DPF filter??

 

 

Jaz tega preprosto ne morem verjet da bi nafta tekla med bati in cilindri. Karter je pa? waste dump za nafto ki ne zgori v filtru, ?e avto ugasnemo med procesom gorenja saj. Potencialna re?itev, ki jo jaz vidim, je ta, da se cev, ki pelje nezgorelo nafto v karter preusmeri v neko drugo dodatno posodo, ali pa se preprosto prekine dovod nafte za zgorevanje v DPF filter, kar bi zahtevalo tudi odstranitev le-tega. Vpra?anje je ?e, kaj bi rekel softwer, zato bi blo brez posegov v softwer bolj?a prva re?itev. Teorija ni problem, praksa.... je pa bolj za YavarYae kolkor se mi zdi oz vidm po postih.

 

Evo spet se jaz malo ogla?am. Jah nima? kej, spoznavam svojo mazdico :))

 

Ventilator mislim da hladilnika. Zakaj hudi?a se je danes zjutraj vklapljal. Pri?gem avto, se odpeljem 20 metrov, ustavim (da peljem kanto za smeti do ceste :) ) in vmes sli?im ko se vklopi ventilator za ene 2-3 sekunde in nato ugasne.

Se peljem 1km do pekarne (motor pustim pri?gan), pridem nazaj ven, spet sli?im ventilator kako se vklopi za par sekund.

Zdej me pa zanima, a je to res potrebno glede na to, da se motor ?e ni ogrel na delovno temperaturo?

 

 

?e ima? pri?gano klimo se vklapla tudi ventilator.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, ne dam roke v ogenj, ampak sli?ati je bilo ?isto spredaj pri hladilniku, ventilator. Tudi smrdelo ni ni? po kakem webastu. Bom naslednji? magari jutri zjutraj preveril. Bom jutri pokukal pod pokrov..

 

Imas klimo na AUTO in se je mogoce vkljapljal kompresor klime?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Halo prjatli...

Kje pa je va?a ekolo?ka osve??enost :P

Re?imo planet... Saje nas du?ijo... :(

 

 

Zber se malo kolega... Dokler se vozjo okol razn Tami, Dafi, da ne re?em Om i in da se ne spustim v ladijski promet in stare dizelske lokomotive, naj meni ne serjejo z DPF jem. Najla?e je je*ati malega ?loveka - beri kupca osebnega avta.... medtem ko drugi svinjajo okrog

 

Sem firb?en kaj bi porekel tovornjakarski lobi (verjetno bi zaprli ljubljano)

da ne govorim o ?elezni?arjih...

 

ne, kolega - ekologija me ne briga dokler ne popucajo pri ta velikih svinjakarjih.

 

?e en proti je pa ta, da za to je*eno ekologijo mene avto drka, pa pla?ujem ga ve?, pri registraciji me pa obravnavajo enako kot da bi pri?el z mercedesom 300 D letnik 73 ki laufa ?e na mazut ?e je treba

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa zanimivo, da pri Alfi ?e nisem zasledil tega poskoka porabe nafte ob ?i??enju DPF filtra.... oziroma ?e sem ?ist iskren, ?e nisem sploh zavedno zaznal kak?nega dodatnega procesa pri delovanju motorja razen normalnega..... mogo?e se pa samo motim.

 

Pri alfi se baje ?i??enje ne dogaja po nekem dolo?enem intervalu prevo?ene razdalje, ampak o?itno naklju?no, oziroma ko senzor zazna, da se more filter spucat..... :ne vem:

 

 

LP David

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imas klimo na AUTO in se je mogoce vkljapljal kompresor klime?

 

Ja imam na AUTO ja. Samo sej pravim, zunaj je bilo cirka 8-10 stopinj. Se pravi po zdravi logiki, se kompresor klime ne bi smel vklopiti, ali pa?? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja imam na AUTO ja. Samo sej pravim, zunaj je bilo cirka 8-10 stopinj. Se pravi po zdravi logiki, se kompresor klime ne bi smel vklopiti, ali pa?? :)

 

 

?e ima? na AUTO se klima neglede na zunanjo temperaturo vklaplja......

 

 

LP D

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja imam na AUTO ja. Samo sej pravim, zunaj je bilo cirka 8-10 stopinj. Se pravi po zdravi logiki, se kompresor klime ne bi smel vklopiti, ali pa?? :)

 

Klima dela tudi pod ledi?ćem in ?e je lufal ventilator pol je bila klima in brez panike, mater so logi?ne stvari tako te?ko razumljive.

Klima dela vedno ?e je na avto ali pa pasmo na a/c ali pa a/c(eco), ko vklopi kompresor se ponavadi vklopi tudi ventilator-ja na hladilniku ni pa nujno, recimo ved vo?njo, ker ?e se ventilator ne bi vklopil klima nebi delala tako kot mora in bi kompresor laufal 2X - 3X dlje ko ?e laufa ventilator, pa ?e poraba bi bila ve?ja. <_<

 

Pa ?e to, zakaj se kompresor vklaplja neglede na to da je zunaj"hladno" , zato ker klima tudi prepre?uje da bi se zarosila stekla oziroma jih odrosi in to tudi pri minus 20.

 

 

Pa dejte si navodila vsaj prelistat, vse pi?e.

 

Pri alfi se baje ?i??enje ne dogaja po nekem dolo?enem intervalu prevo?ene razdalje, ampak o?itno naklju?no, oziroma ko senzor zazna, da se more filter spucat..... :ne vem:

LP David

 

Tudi mazada ima tako in sicer na razliko tlaka pred filtrom in za njim, ko razlika naraste na dolo?eno vrednost se ?i??enje "aktivira".

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.