YavarYe X6V6 Napisano 5. maj, 2009 Prijavi Napisano 5. maj, 2009 Zakaj se kak pameten ne spravi eliminirat ta DPF? Izziv za YavarYe X6V6 in podobne bi ?e bil tole.... Dam mu tud 500?, ?e mi garantira da bo avto ?pilal kot je treba. A ti ti resno ? Sicer pa ?e nekaj ?asa ?tudiram o tem samo nimam nobenega "testnika" ?e mi podvig uspe pol sem .... Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
SpEkTr Napisano 5. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 5. maj, 2009 A ti ti resno ? Sicer pa ?e nekaj ?asa ?tudiram o tem samo nimam nobenega "testnika" ?e mi podvig uspe pol sem .... ?e bi eventuelno odstranili DPF filter, ?esa bi se re?ili? Vo?enja avta nazaj na servis, ko ti za?ne lu?ka DPF utripat? Menjava olja zaradi saj v tem primeru ?e vedno ostane? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 5. maj, 2009 Prijavi Napisano 5. maj, 2009 ?e bi eventuelno odstranili DPF filter, ?esa bi se re?ili? Vo?enja avta nazaj na servis, ko ti za?ne lu?ka DPF utripat? Menjava olja zaradi saj v tem primeru ?e vedno ostane? Lahko bi tankal navadno olje in ne tega ki je brez ?vepla in 2X dra?ji, DPF lu?ka se ne bi pri?igala, poraba bi bila ni?ja, nivo olja se nebi dvigoval,.... Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
SpEkTr Napisano 5. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 5. maj, 2009 Lahko bi tankal navadno olje in ne tega ki je brez ?vepla in 2X dra?ji, DPF lu?ka se ne bi pri?igala, poraba bi bila ni?ja, nivo olja se nebi dvigoval,.... Aha, zanimivo. Samo glede olja. Mehanik mi je zadnji? razlagal, da ko ?e se avto velikrat uga?a, pa? prek batov ste?ejo tudi saje nazaj v olje. Na to pa ne vem koliko ima vpliv DPF filter?? Citiraj
Carr Napisano 5. maj, 2009 Prijavi Napisano 5. maj, 2009 Lahko bi tankal navadno olje in ne tega ki je brez ?vepla in 2X dra?ji, DPF lu?ka se ne bi pri?igala, poraba bi bila ni?ja, nivo olja se nebi dvigoval,.... Halo prjatli... Kje pa je va?a ekolo?ka osve??enost Re?imo planet... Saje nas du?ijo... Citiraj Nikad ne veruj ?eni, koja la?e. Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...
YavarYe X6V6 Napisano 5. maj, 2009 Prijavi Napisano 5. maj, 2009 Halo prjatli... Kje pa je va?a ekolo?ka osve??enost Re?imo planet... Saje nas du?ijo... Manj?a poraba manj saj, si na to pomislil ? Aha, zanimivo. Samo glede olja. Mehanik mi je zadnji? razlagal, da ko ?e se avto velikrat uga?a, pa? prek batov ste?ejo tudi saje nazaj v olje. Ja in svizec zavije ?okolado. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
SpEkTr Napisano 5. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 5. maj, 2009 Hehe, sej pravim, povem kar sem sli?al. Jaz nisem dovolj kompetenten, da bi podajal trditve Citiraj
Carr Napisano 5. maj, 2009 Prijavi Napisano 5. maj, 2009 Manj?a poraba manj saj, si na to pomislil ? No, poraba naj bi bila zaradi DPF okrog 0,2l/100km ve?ja. To je glede na povpre?no porabo 7,0l/100km to?no 2,86%. Recimo, da je toliko ve? tudi saj, ?eprav je to mogo?e mal preve? preprosto re?t. DPF pa dokazano zadr?i vsaj 95% saj. Razlika je o?itna, a ne Citiraj Nikad ne veruj ?eni, koja la?e. Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...
YavarYe X6V6 Napisano 5. maj, 2009 Prijavi Napisano 5. maj, 2009 Mene ni prepri?ala, ?e vedno pravim benz je zakon, nobenga DPF-ja, nobenih saj(ok reno je izjema),nobene vode v filtru , nobenega vebasta ,... PS. Dober matematik si ! Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Carr Napisano 5. maj, 2009 Prijavi Napisano 5. maj, 2009 PS. Dober matematik si ! A jebiga... ?ta ja mogu, kad sam dobar... Citiraj Nikad ne veruj ?eni, koja la?e. Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...
Boss Napisano 5. maj, 2009 Prijavi Napisano 5. maj, 2009 No, poraba naj bi bila zaradi DPF okrog 0,2l/100km ve?ja. To je glede na povpre?no porabo 7,0l/100km to?no 2,86%. Recimo, da je toliko ve? tudi saj, ?eprav je to mogo?e mal preve? preprosto re?t. DPF pa dokazano zadr?i vsaj 95% saj. Razlika je o?itna, a ne ?e ima? relacijsko vo?njo je res razlike sam ene dva deci. ?e pa je velik mestne vo?nje pa se pove?e tudi ?ez pol litra in ve? na 100km. ?e pa verjamemo tovarni?kim podatkom, da naj bi bila povpre?na poraba le 5,5 litra/100km pri novi ?estki in 6,5l/100km pri stari in da imam skoraj enako porabo pri enaki vo?nji tako na stari kot na novi ?estki, bi rekel, da ta DPF filter potemtakem pridoda kar cel liter ve? na 100km. To je pa na u? ?e skoraj 15% ve? kar pa ni glih najbolj?i signal za ekologijo Citiraj
Z M A J Napisano 5. maj, 2009 Prijavi Napisano 5. maj, 2009 Boss - ?e bi imel UNP, bi z vo?njo skorajda slu?il oz. bi reku; litr gor al dol, pa ?e tiho te?e ko sto mater + ekolo?ko ni lih na ravni "traktora?a"! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
cimbalca Napisano 5. maj, 2009 Prijavi Napisano 5. maj, 2009 Cimbalca, kako pa ve? da se ti vklopi izgorevanje saj? Bel dim za seboj al kako? To se pri novih mazdah vidi pri trenutni porabi. Poleti na vsake ene 300 - 500km, pri dobro ogreti ma?ini trenutna poraba naraste (za primer v tretji prestavi) tudi za 150%. Pri vo?nji v tretji pri 60km/h in 2100obratih/min je trenutna poraba tam od 10,5 pa do 12l/100km. povpre?no 11,6 l/100km v normalnih pogojih 4,8l/100km. Tole zgorevanje traja cirka 15min. poraba naraste zaradi dodatnega vbrizgavanja nafte. ?e se vozi? hitreje in v npr. ?etrti prestavi 130km/h pri cca 3300obr/minuto ti bo popival isto kot pri prej omenjenih kriterijih v tretji. Je pa lepo ?e ga vozi? toliko ?asa da se ti poraba vrne na normalo. Izgorevanje se vr?i nekje pri 500°C. Ni najbolje, ni pa prepovedano, ?e avto med izgorevanjem ugasne? in ga ohladi?. Ko ga na novo za?ene? se motor ogreva in poraba je normalna, ko se zagreje pa poraba spet posko?i. Sem pa pri moji Mazdi ugotovil, da se ?as izgorevanja se?teva in ne te?e vsaki? od za?etka po vsaki prekinitvi. Lahko pa da je povi?an nivo olja posledica prepogostega prekinjanja procesa. ?e ena posebnost je pri izgorevanju. Poseben vonj ob ma?ini in pokanje zaradi nenormalne temperaturne razlike. Na tem forumu mi je nekdo dal link od MAzdinega pojasnila pri izgorevanju saj. Imate ga pod DPF filter. Citiraj
SpEkTr Napisano 6. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 6. maj, 2009 Evo spet se jaz malo ogla?am. Jah nima? kej, spoznavam svojo mazdico ) Ventilator mislim da hladilnika. Zakaj hudi?a se je danes zjutraj vklapljal. Pri?gem avto, se odpeljem 20 metrov, ustavim (da peljem kanto za smeti do ceste ) in vmes sli?im ko se vklopi ventilator za ene 2-3 sekunde in nato ugasne. Se peljem 1km do pekarne (motor pustim pri?gan), pridem nazaj ven, spet sli?im ventilator kako se vklopi za par sekund. Zdej me pa zanima, a je to res potrebno glede na to, da se motor ?e ni ogrel na delovno temperaturo? Citiraj
LabiGT Napisano 6. maj, 2009 Prijavi Napisano 6. maj, 2009 da nisi ti slisal webasta Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
SpEkTr Napisano 6. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 6. maj, 2009 da nisi ti slisal webasta Pa sej webasto ne ropota ko ventilator. Tisto sem zadnji? sli?al bolj kot tako rahlo piskanje zraka, nekak tko. Ampak tist je delalo konstantno nekaj ?asa. Citiraj
Carr Napisano 6. maj, 2009 Prijavi Napisano 6. maj, 2009 da nisi ti slisal webasta Jap. ?e eden tak... Citiraj Nikad ne veruj ?eni, koja la?e. Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...
SpEkTr Napisano 6. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 6. maj, 2009 Ok, ne dam roke v ogenj, ampak sli?ati je bilo ?isto spredaj pri hladilniku, ventilator. Tudi smrdelo ni ni? po kakem webastu. Bom naslednji? magari jutri zjutraj preveril. Bom jutri pokukal pod pokrov.. Citiraj
Gustav Napisano 6. maj, 2009 Prijavi Napisano 6. maj, 2009 Aha, zanimivo. Samo glede olja. Mehanik mi je zadnji? razlagal, da ko ?e se avto velikrat uga?a, pa? prek batov ste?ejo tudi saje nazaj v olje. Na to pa ne vem koliko ima vpliv DPF filter?? Jaz tega preprosto ne morem verjet da bi nafta tekla med bati in cilindri. Karter je pa? waste dump za nafto ki ne zgori v filtru, ?e avto ugasnemo med procesom gorenja saj. Potencialna re?itev, ki jo jaz vidim, je ta, da se cev, ki pelje nezgorelo nafto v karter preusmeri v neko drugo dodatno posodo, ali pa se preprosto prekine dovod nafte za zgorevanje v DPF filter, kar bi zahtevalo tudi odstranitev le-tega. Vpra?anje je ?e, kaj bi rekel softwer, zato bi blo brez posegov v softwer bolj?a prva re?itev. Teorija ni problem, praksa.... je pa bolj za YavarYae kolkor se mi zdi oz vidm po postih. Evo spet se jaz malo ogla?am. Jah nima? kej, spoznavam svojo mazdico ) Ventilator mislim da hladilnika. Zakaj hudi?a se je danes zjutraj vklapljal. Pri?gem avto, se odpeljem 20 metrov, ustavim (da peljem kanto za smeti do ceste ) in vmes sli?im ko se vklopi ventilator za ene 2-3 sekunde in nato ugasne. Se peljem 1km do pekarne (motor pustim pri?gan), pridem nazaj ven, spet sli?im ventilator kako se vklopi za par sekund. Zdej me pa zanima, a je to res potrebno glede na to, da se motor ?e ni ogrel na delovno temperaturo? ?e ima? pri?gano klimo se vklapla tudi ventilator. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Jest Napisano 6. maj, 2009 Prijavi Napisano 6. maj, 2009 Ok, ne dam roke v ogenj, ampak sli?ati je bilo ?isto spredaj pri hladilniku, ventilator. Tudi smrdelo ni ni? po kakem webastu. Bom naslednji? magari jutri zjutraj preveril. Bom jutri pokukal pod pokrov.. Imas klimo na AUTO in se je mogoce vkljapljal kompresor klime? Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Gustav Napisano 6. maj, 2009 Prijavi Napisano 6. maj, 2009 Halo prjatli... Kje pa je va?a ekolo?ka osve??enost Re?imo planet... Saje nas du?ijo... Zber se malo kolega... Dokler se vozjo okol razn Tami, Dafi, da ne re?em Om i in da se ne spustim v ladijski promet in stare dizelske lokomotive, naj meni ne serjejo z DPF jem. Najla?e je je*ati malega ?loveka - beri kupca osebnega avta.... medtem ko drugi svinjajo okrog Sem firb?en kaj bi porekel tovornjakarski lobi (verjetno bi zaprli ljubljano)da ne govorim o ?elezni?arjih... ne, kolega - ekologija me ne briga dokler ne popucajo pri ta velikih svinjakarjih. ?e en proti je pa ta, da za to je*eno ekologijo mene avto drka, pa pla?ujem ga ve?, pri registraciji me pa obravnavajo enako kot da bi pri?el z mercedesom 300 D letnik 73 ki laufa ?e na mazut ?e je treba Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
David Napisano 6. maj, 2009 Prijavi Napisano 6. maj, 2009 Je pa zanimivo, da pri Alfi ?e nisem zasledil tega poskoka porabe nafte ob ?i??enju DPF filtra.... oziroma ?e sem ?ist iskren, ?e nisem sploh zavedno zaznal kak?nega dodatnega procesa pri delovanju motorja razen normalnega..... mogo?e se pa samo motim. Pri alfi se baje ?i??enje ne dogaja po nekem dolo?enem intervalu prevo?ene razdalje, ampak o?itno naklju?no, oziroma ko senzor zazna, da se more filter spucat..... :ne vem: LP David Citiraj Feel free....
SpEkTr Napisano 6. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 6. maj, 2009 Imas klimo na AUTO in se je mogoce vkljapljal kompresor klime? Ja imam na AUTO ja. Samo sej pravim, zunaj je bilo cirka 8-10 stopinj. Se pravi po zdravi logiki, se kompresor klime ne bi smel vklopiti, ali pa?? Citiraj
David Napisano 6. maj, 2009 Prijavi Napisano 6. maj, 2009 Ja imam na AUTO ja. Samo sej pravim, zunaj je bilo cirka 8-10 stopinj. Se pravi po zdravi logiki, se kompresor klime ne bi smel vklopiti, ali pa?? ?e ima? na AUTO se klima neglede na zunanjo temperaturo vklaplja...... LP D Citiraj Feel free....
YavarYe X6V6 Napisano 6. maj, 2009 Prijavi Napisano 6. maj, 2009 Ja imam na AUTO ja. Samo sej pravim, zunaj je bilo cirka 8-10 stopinj. Se pravi po zdravi logiki, se kompresor klime ne bi smel vklopiti, ali pa?? Klima dela tudi pod ledi?ćem in ?e je lufal ventilator pol je bila klima in brez panike, mater so logi?ne stvari tako te?ko razumljive.Klima dela vedno ?e je na avto ali pa pasmo na a/c ali pa a/c(eco), ko vklopi kompresor se ponavadi vklopi tudi ventilator-ja na hladilniku ni pa nujno, recimo ved vo?njo, ker ?e se ventilator ne bi vklopil klima nebi delala tako kot mora in bi kompresor laufal 2X - 3X dlje ko ?e laufa ventilator, pa ?e poraba bi bila ve?ja. Pa ?e to, zakaj se kompresor vklaplja neglede na to da je zunaj"hladno" , zato ker klima tudi prepre?uje da bi se zarosila stekla oziroma jih odrosi in to tudi pri minus 20. Pa dejte si navodila vsaj prelistat, vse pi?e. Pri alfi se baje ?i??enje ne dogaja po nekem dolo?enem intervalu prevo?ene razdalje, ampak o?itno naklju?no, oziroma ko senzor zazna, da se more filter spucat..... :ne vem:LP David Tudi mazada ima tako in sicer na razliko tlaka pred filtrom in za njim, ko razlika naraste na dolo?eno vrednost se ?i??enje "aktivira". Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.