Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

P.S.

Evo ?e cena za: hidravli?ni napenjalec - 150 eur z ddv

 

Hidravli?ni napenjalec ni treba menjati al kako je s tem?

 

ve?inoma ni potrebno.sej tudi vodna pumpa skoraj ni potrebna,ker je Mazdina original v redu.

Jaz sem jo menjal pa?.

 

jermen se mi zdi hudo drag....ostalo ok

 

Z temi cenami je tako,da ima en nekaj ceneje drugi pa drugo.Pri njem je v redu roba-vse Japonska in

dobi? takoj (vse na zalogi).Sem dobil kar nekaj predra?unov(tudi od Mazdinega servisa) :aaaaa: in mi je bil pri Potokarju vse skupaj najugodneje. ;)

 

 

  • Odgovori 54
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

ve?inoma ni potrebno.sej tudi vodna pumpa skoraj ni potrebna,ker je Mazdina original v redu.

Jaz sem jo menjal pa?.

Z temi cenami je tako,da ima en nekaj ceneje drugi pa drugo.Pri njem je v redu roba-vse Japonska in

dobi? takoj (vse na zalogi).Sem dobil kar nekaj predra?unov(tudi od Mazdinega servisa) :aaaaa: in mi je bil pri Potokarju vse skupaj najugodneje. ;)

 

ja tole o?itno ni..... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ve?inoma ni potrebno.sej tudi vodna pumpa skoraj ni potrebna,ker je Mazdina original v redu.

Jaz sem jo menjal pa?.

Z temi cenami je tako,da ima en nekaj ceneje drugi pa drugo.Pri njem je v redu roba-vse Japonska in

dobi? takoj (vse na zalogi).Sem dobil kar nekaj predra?unov(tudi od Mazdinega servisa) :aaaaa: in mi je bil pri Potokarju vse skupaj najugodneje. ;)

 

 

Ali je kdo nabavljal materijal za velik servis v trgovini Gama center v BTC.Kak?ne znamke jermenov in ostalega materijala imajo? Za filtre vem da so od NIPPARTS.

Napisano

Da ne odpiram nove teme. Ali je kdo ?e delal veliki servis na M6, 1,8 i TE, 2002 in ?e je koliko to znese cenovno. Baje da je za te modele nekoliko cenej?i veliki servis.

Napisano

Evo potokar mi je poslal cenik za glavni servis:

 

Pog. jermen 116,07 eur

Napenjalec pog. jer. 35, 00 eur

Vodilo pog jerm. 35,00 eur

Filter olja 4,13 eur

Filter zraka 11,00 eur

Filter goriva 10,00 eur

Filter kabine 15,00 eur

?rpalka vode 48? eur

 

Zanima me pa, va?e mnenje. Deli (jermen..) se mi zdijo poceni? ALi pa so povsod drugje cene ?isto preve? napihnjene?

Filtri so ASHIKA (za japonska vozila..), jermen pa GATES.

 

Olje bom kupil sam za cirka 50?. ?e potegnem ?rte pride material dobrih 300?. Pol pa nekoga dobit da to zmontira :P

 

:angry: najraje bi se obesil....10 dni nazaj sem peljal mazdo 6 dizelco na velik servis...pa da vam napi?em spisek materiala:

mikro jermen 25evr.

zobati jermen(z neko garnituro????)216evr.

hidro napenjalec 211evr.

vodna ?rpalka 178evr.

podlo?ka-ne vem zakaj??? 44evr.

dve tesnili 9evr.

seveda tudi hladilna teko?ina 24evr.

pa se vpra?am a je mogo?e na poobla??encu sploh lahko dra?je....delo mi je ra?unal 120 evrov,pa ?e servisne knjige seveda ni ?templal...... :vskalo:

Napisano

:angry: najraje bi se obesil....10 dni nazaj sem peljal mazdo 6 dizelco na velik servis...pa da vam napi?em spisek materiala:

mikro jermen 25evr.

zobati jermen(z neko garnituro????)216evr.

hidro napenjalec 211evr.

vodna ?rpalka 178evr.

podlo?ka-ne vem zakaj??? 44evr.

dve tesnili 9evr.

seveda tudi hladilna teko?ina 24evr.

pa se vpra?am a je mogo?e na poobla??encu sploh lahko dra?je....delo mi je ra?unal 120 evrov,pa ?e servisne knjige seveda ni ?templal...... :vskalo:

 

Dobr so te. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dobr so te. sramezljiv

 

Ja za disel ?e razumem, mene pa konkretno zanima za M6 za model M6 18i TE l. 02, kaj se vse menja pri velikem servisu, bojda imajo ti motorji verigo ???

Napisano

Ja za disel ?e razumem, mene pa konkretno zanima za M6 za model M6 18i TE l. 02, kaj se vse menja pri velikem servisu, bojda imajo ti motorji verigo ???

 

Ne samo bojda, dejansko jo imajo.

Menja se Olje v motorju in menjalniku, oljni filter, zra?ni filter, v?igalne sve?ke, po potrebi mikrojermen, mikrofilter-klime. To je na motorju, zavore in man?ete, selene(dele podvozja9 pa se preveri in po potrebi zamenja.

 

To je to, samo to je na 100 kkm in ne na 120 kkm kot imajo navorniki.

 

Na URADNEM servisu pride? skozi, z delom in materijalom, za polno ceno manj kot 400?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najlep?a hvala za pojasnilo, ?e to poservisiram nato pa bo najverjetneje ?la v kratkem v prodajo, ?e koga zanima ?

 

Ti pa si model. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne samo bojda, dejansko jo imajo.

Menja se Olje v motorju in menjalniku, oljni filter, zra?ni filter, v?igalne sve?ke, po potrebi mikrojermen, mikrofilter-klime. To je na motorju, zavore in man?ete, selene(dele podvozja9 pa se preveri in po potrebi zamenja.

 

To je to, samo to je na 100 kkm in ne na 120 kkm kot imajo navorniki.

 

Na URADNEM servisu pride? skozi, z delom in materijalom, za polno ceno manj kot 400?.

 

Na danskem in ?e nekaterih dr?avah je tudi na navornikih velik servis na 100 kKm.

Zanimivo.

 

 

Napisano

...pa ?e servisne knjige seveda ni ?templal...... :vskalo:

 

Servisne knjige verjetno ni stempljal, ker imas elektornsko servisno knjigo... Ponavadi pa dobis vsaj izpis elektronske servisne knjige ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Servisne knjige verjetno ni stempljal, ker imas elektornsko servisno knjigo... Ponavadi pa dobis vsaj izpis elektronske servisne knjige ...

 

on ima navadno kot tudi jaz (avto iz italije). :P

 

 

Napisano

on ima navadno kot tudi jaz (avto iz italije). :P

 

A nima to Mazda worldwide elektronsko servisno knjizico od dolocenega leta naprej?

 

http://www.mazda.si/owning_mazda/digitalservicerecords/

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mene tale digit.knji?ica niti ne zanima.Analogno je vse bolj?e. :P

 

ne vem ?e res... to ni gramofon :harhar:

 

navadno knji?ico lahko ponaredi vsak kekec, digitalno pa na?eloma ne.

33112_1.png

Napisano

ne vem ?e res... to ni gramofon :harhar:

 

navadno knji?ico lahko ponaredi vsak kekec, digitalno pa na?eloma ne.

 

to?no tako, to je se en redkih 'dokazov' o poreklu avta ki ?e drzi.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to?no tako, to je se en redkih 'dokazov' o poreklu avta ki ?e drzi.

 

Ar ju ?ur? :P

Taki dokazi so zelo relativna zadev??ina.

 

 

Napisano

Ar ju ?ur? :P

Taki dokazi so zelo relativna zadev??ina.

 

V bistvu ni , ker lahko v digitalno servisno vpi?ejo servis samo za tisti dan, se ne da ?muglat za nazaj in ne za naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ar ju ?ur? :P

Taki dokazi so zelo relativna zadev??ina.

 

Elektronsko knji?ico so dodali to?no zato, da bi se izognili goljufanja in temu primerno je sistem postavljen in ne dovolil, da bi nekdo goljufal. Se pravi, da imajo uradni serviserji problem karkoli po?muglat, vsi ostali pa sploh ne saj nimajo dostopa do skupne baze podatkov.

 

Kr verjemi, da navedbe v elektronski servisni knji?ici dr?ijo in da je to en velik plus za vse, ki kupujejo rabljeno Mazdo in pa tudi za prodajalce, ki lahko brez pretiranega dokazovanje doka?ejo, da je z avtom vse ok in to?ni podatki.

33112_1.png

Napisano

Govorim o izviru - tega se ne da ?muglat, servise se pa da vpisat.....ampak redko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, servis je imel prav.  
    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.