Boss Napisano 8. maj, 2009 Prijavi Napisano 8. maj, 2009 Fino bi bilo, ?e se dajo polletne dobit brez, da bi jih prodajalec zluknjal. Se pravi jih sam zluknja?, ko jih za?ne? uporabljat. Citiraj
LabiGT Napisano 8. maj, 2009 Prijavi Napisano 8. maj, 2009 Fino bi bilo, ?e se dajo polletne dobit brez, da bi jih prodajalec zluknjal. Se pravi jih sam zluknja?, ko jih za?ne? uporabljat. to je res, takoj bi bil biznis Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jures Napisano 8. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 8. maj, 2009 to je res, takoj bi bil biznis Itak jih ne bo vec, tako da ne bo mogoce goljufat....zadnji datum bo znan Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
David Napisano 8. maj, 2009 Prijavi Napisano 8. maj, 2009 Roko na srce.... in verjetno precej diskriminatorno do tistih ki se bolj malo vozijo..... meni se zdi tudi cena 95? sprejemljiva.... in precej bolj?a od standarnega biv?ega ABC sistema...... Prej sem v povpre?ju porabil cca 50 ? na mesec za cestnine..... kar pomeni da ?e vedno "?param".... LP David Citiraj Feel free....
jures Napisano 8. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 8. maj, 2009 Roko na srce.... in verjetno precej diskriminatorno do tistih ki se bolj malo vozijo..... meni se zdi tudi cena 95? sprejemljiva.... in precej bolj?a od standarnega biv?ega ABC sistema...... Prej sem v povpre?ju porabil cca 50 ? na mesec za cestnine..... kar pomeni da ?e vedno "?param".... LP David Za tiste ki smo stalno na ceti je vinjeta se vedno zakon (ceprav v logatcu dol zavijamo )Za tistega, ki gre parkrat nekam pa katastrofa - na primer na dolenjsko, ali 1x v zagreb....po stari cesti je malo variant. Moj stric na primer - upokojenec ima hiso ob izvozu z avtoceste....da se pelje domov mora nehote imeti nalepko.....njihovo staro cesto so preuredili v dovoz na cesto rezervirano za motorna vozila.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 8. maj, 2009 Prijavi Napisano 8. maj, 2009 Roko na srce.... in verjetno precej diskriminatorno do tistih ki se bolj malo vozijo..... Vseen ne vem zakaj ni polletne za recimo 55?? Vsi tisti, ki recimo kupijo nov avto na sred leta jim verjetno 95? res ni prijetno pla?at za recimo ene ?tiri mesece vo?nje. Citiraj
Alex Napisano 8. maj, 2009 Prijavi Napisano 8. maj, 2009 Za tiste ki smo stalno na ceti je vinjeta se vedno zakon (ceprav v logatcu dol zavijamo )Za tistega, ki gre parkrat nekam pa katastrofa - na primer na dolenjsko, ali 1x v zagreb....po stari cesti je malo variant. Moj stric na primer - upokojenec ima hiso ob izvozu z avtoceste....da se pelje domov mora nehote imeti nalepko.....njihovo staro cesto so preuredili v dovoz na cesto rezervirano za motorna vozila.... Tisti,ki bomo ?li parkrat na leto po avtocesti (ali pa tudi ne) bomo kupovali tedenske.Za na smu?anje it in parkrat v Lj bo vseeno cenej?e. Citiraj
jures Napisano 8. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 8. maj, 2009 Tisti,ki bomo ?li parkrat na leto po avtocesti (ali pa tudi ne) bomo kupovali tedenske.Za na smu?anje it in parkrat v Lj bo vseeno cenej?e. Pahor ma itak prav...situacija je podobna tisti izpred 10 let.....se strinjam. Vozim se po stari cesti, in tudi asfalt je isti.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Z M A J Napisano 8. maj, 2009 Prijavi Napisano 8. maj, 2009 Lohk bi tlele ?e mal radarje spremljal na AC-ju, da se kak?en mazda? ne "ope?e" Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jures Napisano 8. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 8. maj, 2009 Lohk bi tlele ?e mal radarje spremljal na AC-ju, da se kak?en mazda? ne "ope?e" symon na primer... Radarji trenutno: in seveda surprise, surpriseKAMERE V SLOVENIJIhttp://www.pro-vreme.net/index.php?id=12 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Z M A J Napisano 8. maj, 2009 Prijavi Napisano 8. maj, 2009 On ma Nissane, ko ga ........ Se posipam s pepelom! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Z M A J Napisano 28. maj, 2009 Prijavi Napisano 28. maj, 2009 Dobro vedet! http://24ur.com/novice/slovenija/kje-so-novi-radarji.html Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jures Napisano 28. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 28. maj, 2009 Pozor: Ta vikend so zopet prazniki v Evropi, FR, AUT, DE ponedeljek prost dan...vemo kaj pomeni to za na?o malo tranzitno drzavo z eno kvazi avtocesto....Mojemu sefu v Franciji sem rekel, da zelim premestitev, ker so vsak drugi dan frej.... Dobro vedet! http://24ur.com/novice/slovenija/kje-so-novi-radarji.html Odkrivajo sliko, ki sem jo napopal pred enim mesecem, vrli novinarji.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 1. junij, 2009 Prijavi Napisano 1. junij, 2009 Po?ekiral olje v moji M6 in ?e vedno je na MAX, pa v?eraj nazaj grede ga z bossom nism ravno "?parali" , poraba pa to. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 1. junij, 2009 Prijavi Napisano 1. junij, 2009 Po?ekiral olje v moji M6 in ?e vedno je na MAX, pa v?eraj nazaj grede ga z bossom nism ravno "?parali" , poraba pa to. Ampak ne morem verjet... od kar imam letne gume gor bo tole definitivno najni?ja poraba na tank pa kljub temu, da se nismo glih po?as peljali Citiraj
Alex Napisano 1. junij, 2009 Prijavi Napisano 1. junij, 2009 ....by the way,koliko olja gre noter pri M6 diesel- od min.do max. na kontrolni pal?ki?(v dl,litrih?) Citiraj
jures Napisano 3. junij, 2009 Avtor Prijavi Napisano 3. junij, 2009 ....by the way,koliko olja gre noter pri M6 diesel- od min.do max. na kontrolni pal?ki?(v dl,litrih?) V navodilih a ne? a te zanima samo ta range? Tu je po moje ene 2-2,5dcl. Torej 1.7. dobimo sedemdnevne, mesecne in letne vinjete!!! A kdo ve potrjene cene - ne une novinarske?? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 16. junij, 2009 Avtor Prijavi Napisano 16. junij, 2009 Ho?e? no?? to?a prihaja, na ?tajerskem ?e seka Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jest Napisano 16. junij, 2009 Prijavi Napisano 16. junij, 2009 Stajerce in Prekmurce je ze zasulo... http://24ur.com/novice/slovenija/bo-spet-padala-toca.html Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Z M A J Napisano 16. julij, 2009 Prijavi Napisano 16. julij, 2009 ?e se kaj bojite pra?i?je gripe, vam prilagam tukaj eno sliko, po keteri se bote hitro prepoznali, ?e ste oku?eni in boste vedli pravo?asno primerno ukrepati! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Alex Napisano 18. julij, 2009 Prijavi Napisano 18. julij, 2009 evo,po prevo?enih 1700 km na dopustu,preveril nivo olja. In rezultat-popila mi je 1 l olja,ki sem ga moral dolit. Se pravi,da sem tudi jaz eden tistih "sre?ne?ev",ki bodo morali zamenjati podlo?ke injektorjev. Citiraj
Sirius Napisano 18. julij, 2009 Prijavi Napisano 18. julij, 2009 Me prav zanima kake zveze imajo podlo?ke injektorjev s porabo olja???? Meni se ta teorija zdi najmanj sumljiva, ?e ?e ne kaj drugega. Podlo?ka na nijektorju je namenjena tesnjenju na mestu, kjer je injektor privit na glavo motorja, ki je so?asno tudi gornji del izgorevalne komore, ali pokrov "pretis" lonca. Olje do nje nima dostopa. Torej ne more ugajati skozi njo. Da bi pa polo?aj injektorja za nekaj desetink milimetra ve? ali manj v notranjosti izgorevalne komore vplival na tako razliko porabe olja pa tudi dvomim. Olje uhaja skozi batne obro?ke in tako z dimnimi plini, ali skozi tesnila ventilov in ponovno z dimnimi plini. Lahko je napaka v materialu, ki zaradi poroznosti spu??a olje, ali pa na tesnilih in semeringih, na tesnilu turbokompresorja in mogo?e ?e kje. Dvomim pa da bi polo?aj injektorja in zaradi tega mogo?e nekoliko spremenjeno izgorevanje vplivalo na porabo olja, razen, ?e to ne povzro?a povi?anih temperatur v komori izgorevanja, kar bi lahko vplivalo na viskoziteto olja (redkost) na stenah cilindrov in zaradi tega la?je prodiranje mino obro?kov, vendar se mi zdi to malo verjetno. Zakaj ne bi poskusil pred posegom v motor aditiv, ki verjetno ne bo stal 38? kolikor bi te stal aditiv, ki bo saniral porabo olja tam, kjer nastaja. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Alex Napisano 18. julij, 2009 Prijavi Napisano 18. julij, 2009 Me prav zanima kake zveze imajo podlo?ke injektorjev s porabo olja???? Meni se ta teorija zdi najmanj sumljiva, ?e ?e ne kaj drugega. Podlo?ka na nijektorju je namenjena tesnjenju na mestu, kjer je injektor privit na glavo motorja, ki je so?asno tudi gornji del izgorevalne komore, ali pokrov "pretis" lonca. Olje do nje nima dostopa. Torej ne more ugajati skozi njo. Da bi pa polo?aj injektorja za nekaj desetink milimetra ve? ali manj v notranjosti izgorevalne komore vplival na tako razliko porabe olja pa tudi dvomim. Olje uhaja skozi batne obro?ke in tako z dimnimi plini, ali skozi tesnila ventilov in ponovno z dimnimi plini. Lahko je napaka v materialu, ki zaradi poroznosti spu??a olje, ali pa na tesnilih in semeringih, na tesnilu turbokompresorja in mogo?e ?e kje. Dvomim pa da bi polo?aj injektorja in zaradi tega mogo?e nekoliko spremenjeno izgorevanje vplivalo na porabo olja, razen, ?e to ne povzro?a povi?anih temperatur v komori izgorevanja, kar bi lahko vplivalo na viskoziteto olja (redkost) na stenah cilindrov in zaradi tega la?je prodiranje mino obro?kov, vendar se mi zdi to malo verjetno. Zakaj ne bi poskusil pred posegom v motor aditiv, ki verjetno ne bo stal 38? kolikor bi te stal aditiv, ki bo saniral porabo olja tam, kjer nastaja. O imajo vezo,imajo,to je namre? serijska napaka na nekaterih tipih diesel motorjev- 100 KW/136KM (letnik 2002-03-04-05)Na servisih v italiji jih menjajo na velikem servisu (pri 120Kkm) avtomati?no.Ali pa ?e veliko prej,?e prihaja do enormne porabe olja.Tudi injektorje je potrebno o?istiti in po potrebi zamenjati. Tukaj imate celo debato o tem-za tiste,ki ne razumete italijan??ine obstaja google translate. http://mazda6club.altervista.org/viewtopic...=22&t=13932 Kot boste lahko razbrali iz debate, po menjavi teh medeninastih podlo?k vrednih nekaj deset ?,se stanje absolutno izbolj?a-?e ma?ina kadi bistveno manj.Jaz bom to naredil-?kodit ne more,lahko pa,?e tega ne naredim,nastane ogromna ?koda. Itak bom moral do mehanika zaradi tol?enja polosovine (ali kar pa? je) in bom sproti re?il ?e to. Citiraj
Sirius Napisano 19. julij, 2009 Prijavi Napisano 19. julij, 2009 Prebral sem debato (ne rabim prevoda).IZ nje ?e vedno ni jasno zakaj se pove?a poraba olja. Navajajo tudi, da so nekateri uspeli reklamirati napako in jo v garancijskem roku tudi delno odpraviti.Pri monta?i injektorjev je potrebno upo?tevati navodila proizvajalca. Ne vem kako je z Bosch injektorji, za Simensove se nekje prebral, da mora sila pritezanja zna?ati natanko 3 kg (niti ve?, niti manj). Mogo?e je kje specializirani servis za injektorje, ki jih po demonta?i tudi servisira (o?isti, nastavi).Na tej strani je potrebno orodje in oprema za vzdr?evanje injektorjev. Mogo?e dobi kak foruma? idejo za postransko dejavnost, ki bi morebiti bila zanimiva. ?e dr?i kar so navedli o porabi olja kar so na It forumu napisali (???), je pa? polo?aj injektorja pomemben faktor za porabo olja, vendar bi se to moralo poznati pri delovanju motorja (vibracije, zvok, nekoliko ve? dimljenja, pove?ana poraba, te?ji v?ig, mastna usedlina na izpu?ni cevi ....) Torej ?ofer z ob?utkom to mora zaznati. ?e opisanih znakov ni pa je lahko vzrok za porabo olja v kaki drugi "finti". Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
PMJK Napisano 19. julij, 2009 Prijavi Napisano 19. julij, 2009 Pozdrav vsem! Kar pravi Alex je o?itno cisto res. Malo sem prebral njihov forum, in vidim, da je to serjiska napaka na motorjih mazd 6 136KM. Napaka se pojavlja v rangu kilometrov od 92000 pa do 120000. Veliko teh lastnikov mazd ob tej ugotovitvi, zamenja tudi injektorje. napake naj bi se dohajale na motorjih letnik 2002-2005, sedaj pa kot opaza eden izmed njih tudi na motorju letnik 2006 143KM. fant ki je po poklicu mehanik in sem ga kontaktiral tudi preko pm, mi je napisal tole, kar je tudi nato dal an forum. Citiram:ciao saag! purtroppo il problema delle rondelle degli iniettori è ristretto nel caso delle mazda, ma diffuso in generale su tutte le auto common rail.per farti un esempio: nel motore fiat/alfa 2.4 m-jet le stesse vengono sostituite a 60.000, nel 1.9 a 120.000. la opel le sostituiva a 160.000, ma poi ha abbassato la quota a 120.000. i problemi nelle mazda sembrerebbe che ci siano solo nei 2000 da 136 cv dal 2002 al 2003, ma c'è qualche altro caso, anche se non accertato. a me, ad esempio, le hanno sostituite nel tagliandone dei 120.000, ma è stata iniziativa del meccanico che lavora da 30 anni su motori giapponesi, e in ogni caso quelle nuove sono identiche a quelle sostituite. effettivamente c'è qualche testimonianza di rondelle più piccole, e da qui il sospetto (diciamo pure certezza) che qualche anomalìa ci sia. tieni d'occhio i consumi e valuta! KONEC CITATA. povedal je da ni to samo problem pri mazdinih motorjih, ampak na splo?no common rail motorjih. Tukaj so pa slike fanta, ki je zamenjal te bakrene podlozke, ki stanejo cca 16?.Slika 1: INJEKTOR IN KOMPLET BAKRENIH PODLOZK. Slika 2:PRIMERJAVA MED STARO PODLOZKO IN NOVO POLDOZKO Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.