Skoči na vsebino

Opomnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem!

 

Kar pravi Alex je o?itno cisto res. Malo sem prebral njihov forum, in vidim, da je to serjiska napaka na motorjih mazd 6 136KM. Napaka se pojavlja v rangu kilometrov od 92000 pa do 120000. Veliko teh lastnikov mazd ob tej ugotovitvi, zamenja tudi injektorje.

 

napake naj bi se dohajale na motorjih letnik 2002-2005, sedaj pa kot opaza eden izmed njih tudi na motorju letnik 2006 143KM.

 

fant ki je po poklicu mehanik in sem ga kontaktiral tudi preko pm, mi je napisal tole, kar je tudi nato dal an forum.

 

Citiram:

ciao saag! purtroppo il problema delle rondelle degli iniettori è ristretto nel caso delle mazda, ma diffuso in generale su tutte le auto common rail.

per farti un esempio: nel motore fiat/alfa 2.4 m-jet le stesse vengono sostituite a 60.000, nel 1.9 a 120.000. la opel le sostituiva a 160.000, ma poi ha abbassato la quota a 120.000.

 

i problemi nelle mazda sembrerebbe che ci siano solo nei 2000 da 136 cv dal 2002 al 2003, ma c'è qualche altro caso, anche se non accertato.

 

a me, ad esempio, le hanno sostituite nel tagliandone dei 120.000, ma è stata iniziativa del meccanico che lavora da 30 anni su motori giapponesi, e in ogni caso quelle nuove sono identiche a quelle sostituite.

 

effettivamente c'è qualche testimonianza di rondelle più piccole, e da qui il sospetto (diciamo pure certezza) che qualche anomalìa ci sia.

 

tieni d'occhio i consumi e valuta! KONEC CITATA.

 

povedal je da ni to samo problem pri mazdinih motorjih, ampak na splo?no common rail motorjih.

 

Tukaj so pa slike fanta, ki je zamenjal te bakrene podlozke, ki stanejo cca 16?.

Slika 1:

 

INJEKTOR IN KOMPLET BAKRENIH PODLOZK.

Objavljena slika

 

Slika 2:

PRIMERJAVA MED STARO PODLOZKO IN NOVO POLDOZKO

Objavljena slika

 

Prosti prevod:

 

?au saag! Na ?alost je problem z podlo?kami injektorjev,ki so omejene v primeru Mazda, na splo?no raz?irjen pri vseh vozilih, katera uporabljajo common rail.

Primer: na motorju Fiat / alfa 2,4 m-jet, se le-te zamenjajo na 60.000 ,pri 1.9 na 120,000, Opel pa jih je v?asih zamenjeval na 160000, sedaj pa jih zamenjuje prej- pri 120.000.

 

Te?ave pri Mazdi so, vsaj zdi se, le pri motorjih 2000 z 136 KM,in sicer od leta 2002 do 2003, vendar obstajajo tudi drugi primeri.

 

Meni na primer, so jih zamenjali pri velikem serisu na 120.000, vendar je bilo to storjeno na pobudo mehanika, ki dela ?e 30 let na japonskih motorjih, nove podlo?ke pa so bile popolnoma enake kot obstoje?e.

Dejansko obstajajo dokazi o vgrajenih manj?ih podlo?kah, in zato obstaja sum (lahko to trdimo zagotovo),da obstaja napaka pri prvi vgradnji.

 

Sledite pazljivo va?i porabi olja!!

 

 

  • Odgovori 121
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Danes klical na servis.Teh podlo?k nimajo v Kp,rekli so mi,da je dobavni rok iz austrije 1 teden. :whatever:

Pol sem sko?il do trsta na Mazda servis in ?e preden sem jim omenil kaj rabim,?e so bile na mizi. :bravo: Tudi z tem problemom so bili seznanjeni in kapo officina mi je rekel,da imajo pravkar en tak primer na tunelu v obdelavi.

Jutri pokli?em mojega mehanika,da se zmenimo za ta projekt.

 

 

Napisano

Kaj naj re?em kot "Fantje dizl je res zakon !" :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kaj naj re?em kot "Fantje dizl je res zakon !" :ne vem:

 

Da se nau? v kej ugriznu :jezicek:

33112_1.png

Napisano

Da se nau? v kej ugriznu :jezicek:

 

Sem ?e v Nestle KIT KAT. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ekola,re?eno z temi podlo?kami-zamenjane.Samo res so bile originalne gor znucane z veliko preveliko luknjo v sredini. ?zmeden?

Mimogrede sem zamenjal ?e sprednje plo??ice z Ferodo-vimi. :bravo: Diski niso bili zviti samo stare plo??ice so bile kot kamen.

 

 

Napisano

Dej Alex povej kako se zdej avto obna?a, predvsem pa kolk te je to stalo, da bomo imeli predstavo kolk je ta servis "ekonomsko" zahteven. ;)

33112_1.png

Napisano

Dej Alex povej kako se zdej avto obna?a, predvsem pa kolk te je to stalo, da bomo imeli predstavo kolk je ta servis "ekonomsko" zahteven. ;)

 

ja Alex... ne razumem, kak si sploh upal gor napsiat tole brez podatka o moneju ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Dej Alex povej kako se zdej avto obna?a, predvsem pa kolk te je to stalo, da bomo imeli predstavo kolk je ta servis "ekonomsko" zahteven. ;)

 

ok,ok,se opravi?ujem.Tako- 4 podlo?ke v Mazda servis Trieste= 20 ? +80? delo (moj mehanik),s tem,da mi je premeril diske in menjal plo??ice.Sem pa opazil,da res manj zakadi zadaj,ko pohodim na plin plus,da spet trga,ko prime turbina.Ali pa imam samo ob?utek... :bravo:

 

Je bil pa mehanik prijetno presene?en,ko ga je zaverglal.V?gal je takoj,ra razliko od drugih znamk,ki rabijo kar nekaj ?asa,da povle?ejo nafto.Pohvalil je ma?ino. :bravo:

 

No,pa ?e z novimi plo??icami Ferodo ?e sedaj neprimerno bolj?e bremza.Cena :100?.

 

 

Napisano

Eko ?e kako izgledajo te spaljene podlo?ke. :whatever:

 

post-399-1248607142_thumb.jpg

 

Hvala bogu da nimam dizla. :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala bogu da nimam dizla. :rispekt:

 

a dej no pretirava?... stro?ek pa res ni bil hud, da bi se sploh spla?alo debatirat okrog tega, pa tud avto ga ni pustu na cesti... tko, da ni glih neke panike...

 

aja pa Ajvar spomni se raje tvoje lopute v kolektorju ... ?e ne bi sam znal to zrihtat bi te servis opilil za bistveno ve? kot tele dihtunge. :jezicek:

33112_1.png

Napisano

a dej no pretirava?... stro?ek pa res ni bil hud, da bi se sploh spla?alo debatirat okrog tega, pa tud avto ga ni pustu na cesti... tko, da ni glih neke panike...

 

aja pa Ajvar spomni se raje tvoje lopute v kolektorju ... ?e ne bi sam znal to zrihtat bi te servis opilil za bistveno ve? kot tele dihtunge. :jezicek:

 

?e ?e, sam to je 1 stvar, pa ?e bi na?i vrli servisi znal bolje pogledat in ugotovit(recimo tako kot js amater) bi bil stro?ek z menjavo 30? , traktorji pa 1,2,3,4,...

 

Pa ni finta v stro?ku.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Seveda ni finta v stro?ku je pa finta v tem, da tako kot majo diesli mane imajo bencinarji pa? neke druge... ultimativno nepokvarljivega motorja pa? tudi pri Mazdi ni pa je ?isto vseeno al pije bencin, plin ali pa plinsko olje.

33112_1.png

Napisano

a dej no pretirava?... stro?ek pa res ni bil hud, da bi se sploh spla?alo debatirat okrog tega, pa tud avto ga ni pustu na cesti... tko, da ni glih neke panike...

 

aja pa Ajvar spomni se raje tvoje lopute v kolektorju ... ?e ne bi sam znal to zrihtat bi te servis opilil za bistveno ve? kot tele dihtunge. :jezicek:

 

res je.Se spla?a to naredit-definitivno mi zdej manj kadi pa stro?ek je res zanemarljiv. :bravo:

Samo,koliko bi pa "mojstri" na uradnih Mazda servisih zara?unali je pa druga pesem. :whatever:

 

V Italiji stane tak "poseg" na servisu z materialom okoli 200?...

 

 

Napisano

po mojem bi mogu se jaz to narest (imam pa 204.000km) lahko vprasam tukaj na servisu za kok mi bi zrihtal, ce bo ekonomska totalka pa pridem do tebe alex in greva do tovjega mojstra potem pa en giro s kitarami :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

res je.Se spla?a to naredit-definitivno mi zdej manj kadi pa stro?ek je res zanemarljiv. :bravo:

Samo,koliko bi pa "mojstri" na uradnih Mazda servisih zara?unali je pa druga pesem. :whatever:

 

V Italiji stane tak "poseg" na servisu z materialom okoli 200?...

 

ok, ker nisem dovolj pameten, mi naj en pove prosim, ?e lahko to doma tudi menjam ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

po mojem bi mogu se jaz to narest (imam pa 204.000km) lahko vprasam tukaj na servisu za kok mi bi zrihtal, ce bo ekonomska totalka pa pridem do tebe alex in greva do tovjega mojstra potem pa en giro s kitarami :D

 

To je gre?ka samo 136-konjskih motorjev ( letnik 2002,03,04 in redko 2005).

To opazi? po tem,da ti za?ne pit nenormalno olja in avto za?ne dimit da je veselje.quote name='KAALman' post='154457' date='27 Jul 2009, 13:32']

ok, ker nisem dovolj pameten, mi naj en pove prosim, ?e lahko to doma tudi menjam ?

 

Na?eloma bi lahko,?e obvlada? mehanikarski posel. :D

Je pa kar nekaj od?raufal dol moj mehanik-pa ?e poseben klju? za injektorje mora? imet. :whatever:

Pa pazit mora?,da kak?nega injektorja ne po?koduje? (nov pride cirka 800?).

 

po mojem bi mogu se jaz to narest (imam pa 204.000km) lahko vprasam tukaj na servisu za kok mi bi zrihtal, ce bo ekonomska totalka pa pridem do tebe alex in greva do tovjega mojstra potem pa en giro s kitarami :D

 

p.s-na giro z kitaro pa vseeno lahko pride?. ;)

 

 

Napisano

Malo sem pogledal za nazaj in na?el,tako na hitro,kar nekaj primerov preve? pitja olja pri 136 konjskih

mazdah in njihove mo?ne posledice. :(

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5817&st=0

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4802&st=0

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4439&st=0

 

 

Napisano

sem mel servis 4000km nazaj, do 3000km nazaj je bil nivo olja ok

zdaj pa ena pot iz LJ do PR (900km) s precej hitro voznjo in je nivo na polovici...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sem mel servis 4000km nazaj, do 3000km nazaj je bil nivo olja ok

zdaj pa ena pot iz LJ do PR (900km) s precej hitro voznjo in je nivo na polovici...

 

la?en je....ti je kaj znano?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sem mel servis 4000km nazaj, do 3000km nazaj je bil nivo olja ok

zdaj pa ena pot iz LJ do PR (900km) s precej hitro voznjo in je nivo na polovici...

 

se pravi za 900 km ti je porabila malo ve? kot pol litra olja. :whatever:

 

 

Napisano

se pravi za 900 km ti je porabila malo ve? kot pol litra olja. :whatever:

 

?e je na polovici ?ibke (ni jasno) pol je to samo ene 2 deci - sprejemljivo, ce je pa pol masine (2L) pol pa ?zmeden?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.