Alex Napisano 19. julij, 2009 Prijavi Napisano 19. julij, 2009 Pozdrav vsem! Kar pravi Alex je o?itno cisto res. Malo sem prebral njihov forum, in vidim, da je to serjiska napaka na motorjih mazd 6 136KM. Napaka se pojavlja v rangu kilometrov od 92000 pa do 120000. Veliko teh lastnikov mazd ob tej ugotovitvi, zamenja tudi injektorje. napake naj bi se dohajale na motorjih letnik 2002-2005, sedaj pa kot opaza eden izmed njih tudi na motorju letnik 2006 143KM. fant ki je po poklicu mehanik in sem ga kontaktiral tudi preko pm, mi je napisal tole, kar je tudi nato dal an forum. Citiram:ciao saag! purtroppo il problema delle rondelle degli iniettori è ristretto nel caso delle mazda, ma diffuso in generale su tutte le auto common rail.per farti un esempio: nel motore fiat/alfa 2.4 m-jet le stesse vengono sostituite a 60.000, nel 1.9 a 120.000. la opel le sostituiva a 160.000, ma poi ha abbassato la quota a 120.000. i problemi nelle mazda sembrerebbe che ci siano solo nei 2000 da 136 cv dal 2002 al 2003, ma c'è qualche altro caso, anche se non accertato. a me, ad esempio, le hanno sostituite nel tagliandone dei 120.000, ma è stata iniziativa del meccanico che lavora da 30 anni su motori giapponesi, e in ogni caso quelle nuove sono identiche a quelle sostituite. effettivamente c'è qualche testimonianza di rondelle più piccole, e da qui il sospetto (diciamo pure certezza) che qualche anomalìa ci sia. tieni d'occhio i consumi e valuta! KONEC CITATA. povedal je da ni to samo problem pri mazdinih motorjih, ampak na splo?no common rail motorjih. Tukaj so pa slike fanta, ki je zamenjal te bakrene podlozke, ki stanejo cca 16?.Slika 1: INJEKTOR IN KOMPLET BAKRENIH PODLOZK. Slika 2:PRIMERJAVA MED STARO PODLOZKO IN NOVO POLDOZKO Prosti prevod: ?au saag! Na ?alost je problem z podlo?kami injektorjev,ki so omejene v primeru Mazda, na splo?no raz?irjen pri vseh vozilih, katera uporabljajo common rail. Primer: na motorju Fiat / alfa 2,4 m-jet, se le-te zamenjajo na 60.000 ,pri 1.9 na 120,000, Opel pa jih je v?asih zamenjeval na 160000, sedaj pa jih zamenjuje prej- pri 120.000. Te?ave pri Mazdi so, vsaj zdi se, le pri motorjih 2000 z 136 KM,in sicer od leta 2002 do 2003, vendar obstajajo tudi drugi primeri. Meni na primer, so jih zamenjali pri velikem serisu na 120.000, vendar je bilo to storjeno na pobudo mehanika, ki dela ?e 30 let na japonskih motorjih, nove podlo?ke pa so bile popolnoma enake kot obstoje?e.Dejansko obstajajo dokazi o vgrajenih manj?ih podlo?kah, in zato obstaja sum (lahko to trdimo zagotovo),da obstaja napaka pri prvi vgradnji. Sledite pazljivo va?i porabi olja!! Citiraj
Alex Napisano 20. julij, 2009 Prijavi Napisano 20. julij, 2009 Danes klical na servis.Teh podlo?k nimajo v Kp,rekli so mi,da je dobavni rok iz austrije 1 teden. Pol sem sko?il do trsta na Mazda servis in ?e preden sem jim omenil kaj rabim,?e so bile na mizi. Tudi z tem problemom so bili seznanjeni in kapo officina mi je rekel,da imajo pravkar en tak primer na tunelu v obdelavi. Jutri pokli?em mojega mehanika,da se zmenimo za ta projekt. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 22. julij, 2009 Prijavi Napisano 22. julij, 2009 Kaj naj re?em kot "Fantje dizl je res zakon !" :ne vem: Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 22. julij, 2009 Prijavi Napisano 22. julij, 2009 Kaj naj re?em kot "Fantje dizl je res zakon !" :ne vem: Da se nau? v kej ugriznu Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 23. julij, 2009 Prijavi Napisano 23. julij, 2009 Da se nau? v kej ugriznu Sem ?e v Nestle KIT KAT. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Alex Napisano 25. julij, 2009 Prijavi Napisano 25. julij, 2009 Ekola,re?eno z temi podlo?kami-zamenjane.Samo res so bile originalne gor znucane z veliko preveliko luknjo v sredini. Mimogrede sem zamenjal ?e sprednje plo??ice z Ferodo-vimi. Diski niso bili zviti samo stare plo??ice so bile kot kamen. Citiraj
Boss Napisano 25. julij, 2009 Prijavi Napisano 25. julij, 2009 Dej Alex povej kako se zdej avto obna?a, predvsem pa kolk te je to stalo, da bomo imeli predstavo kolk je ta servis "ekonomsko" zahteven. Citiraj
KAALman Napisano 25. julij, 2009 Prijavi Napisano 25. julij, 2009 Dej Alex povej kako se zdej avto obna?a, predvsem pa kolk te je to stalo, da bomo imeli predstavo kolk je ta servis "ekonomsko" zahteven. ja Alex... ne razumem, kak si sploh upal gor napsiat tole brez podatka o moneju ? Citiraj LP KAALman
Alex Napisano 25. julij, 2009 Prijavi Napisano 25. julij, 2009 Dej Alex povej kako se zdej avto obna?a, predvsem pa kolk te je to stalo, da bomo imeli predstavo kolk je ta servis "ekonomsko" zahteven. ok,ok,se opravi?ujem.Tako- 4 podlo?ke v Mazda servis Trieste= 20 ? +80? delo (moj mehanik),s tem,da mi je premeril diske in menjal plo??ice.Sem pa opazil,da res manj zakadi zadaj,ko pohodim na plin plus,da spet trga,ko prime turbina.Ali pa imam samo ob?utek... Je bil pa mehanik prijetno presene?en,ko ga je zaverglal.V?gal je takoj,ra razliko od drugih znamk,ki rabijo kar nekaj ?asa,da povle?ejo nafto.Pohvalil je ma?ino. No,pa ?e z novimi plo??icami Ferodo ?e sedaj neprimerno bolj?e bremza.Cena :100?. Citiraj
Alex Napisano 26. julij, 2009 Prijavi Napisano 26. julij, 2009 Eko ?e kako izgledajo te spaljene podlo?ke. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 27. julij, 2009 Prijavi Napisano 27. julij, 2009 Eko ?e kako izgledajo te spaljene podlo?ke. Hvala bogu da nimam dizla. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 27. julij, 2009 Prijavi Napisano 27. julij, 2009 Hvala bogu da nimam dizla. a dej no pretirava?... stro?ek pa res ni bil hud, da bi se sploh spla?alo debatirat okrog tega, pa tud avto ga ni pustu na cesti... tko, da ni glih neke panike... aja pa Ajvar spomni se raje tvoje lopute v kolektorju ... ?e ne bi sam znal to zrihtat bi te servis opilil za bistveno ve? kot tele dihtunge. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 27. julij, 2009 Prijavi Napisano 27. julij, 2009 a dej no pretirava?... stro?ek pa res ni bil hud, da bi se sploh spla?alo debatirat okrog tega, pa tud avto ga ni pustu na cesti... tko, da ni glih neke panike... aja pa Ajvar spomni se raje tvoje lopute v kolektorju ... ?e ne bi sam znal to zrihtat bi te servis opilil za bistveno ve? kot tele dihtunge. ?e ?e, sam to je 1 stvar, pa ?e bi na?i vrli servisi znal bolje pogledat in ugotovit(recimo tako kot js amater) bi bil stro?ek z menjavo 30? , traktorji pa 1,2,3,4,... Pa ni finta v stro?ku. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 27. julij, 2009 Prijavi Napisano 27. julij, 2009 Seveda ni finta v stro?ku je pa finta v tem, da tako kot majo diesli mane imajo bencinarji pa? neke druge... ultimativno nepokvarljivega motorja pa? tudi pri Mazdi ni pa je ?isto vseeno al pije bencin, plin ali pa plinsko olje. Citiraj
Alex Napisano 27. julij, 2009 Prijavi Napisano 27. julij, 2009 a dej no pretirava?... stro?ek pa res ni bil hud, da bi se sploh spla?alo debatirat okrog tega, pa tud avto ga ni pustu na cesti... tko, da ni glih neke panike... aja pa Ajvar spomni se raje tvoje lopute v kolektorju ... ?e ne bi sam znal to zrihtat bi te servis opilil za bistveno ve? kot tele dihtunge. res je.Se spla?a to naredit-definitivno mi zdej manj kadi pa stro?ek je res zanemarljiv. Samo,koliko bi pa "mojstri" na uradnih Mazda servisih zara?unali je pa druga pesem. V Italiji stane tak "poseg" na servisu z materialom okoli 200?... Citiraj
LabiGT Napisano 27. julij, 2009 Prijavi Napisano 27. julij, 2009 po mojem bi mogu se jaz to narest (imam pa 204.000km) lahko vprasam tukaj na servisu za kok mi bi zrihtal, ce bo ekonomska totalka pa pridem do tebe alex in greva do tovjega mojstra potem pa en giro s kitarami Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Boss Napisano 27. julij, 2009 Prijavi Napisano 27. julij, 2009 Sam, men se zdi da 120KM nima tega problema :ne vem: Citiraj
KAALman Napisano 27. julij, 2009 Prijavi Napisano 27. julij, 2009 res je.Se spla?a to naredit-definitivno mi zdej manj kadi pa stro?ek je res zanemarljiv. Samo,koliko bi pa "mojstri" na uradnih Mazda servisih zara?unali je pa druga pesem. V Italiji stane tak "poseg" na servisu z materialom okoli 200?... ok, ker nisem dovolj pameten, mi naj en pove prosim, ?e lahko to doma tudi menjam ? Citiraj LP KAALman
Alex Napisano 27. julij, 2009 Prijavi Napisano 27. julij, 2009 po mojem bi mogu se jaz to narest (imam pa 204.000km) lahko vprasam tukaj na servisu za kok mi bi zrihtal, ce bo ekonomska totalka pa pridem do tebe alex in greva do tovjega mojstra potem pa en giro s kitarami To je gre?ka samo 136-konjskih motorjev ( letnik 2002,03,04 in redko 2005).To opazi? po tem,da ti za?ne pit nenormalno olja in avto za?ne dimit da je veselje.quote name='KAALman' post='154457' date='27 Jul 2009, 13:32']ok, ker nisem dovolj pameten, mi naj en pove prosim, ?e lahko to doma tudi menjam ? Na?eloma bi lahko,?e obvlada? mehanikarski posel. Je pa kar nekaj od?raufal dol moj mehanik-pa ?e poseben klju? za injektorje mora? imet. Pa pazit mora?,da kak?nega injektorja ne po?koduje? (nov pride cirka 800?). po mojem bi mogu se jaz to narest (imam pa 204.000km) lahko vprasam tukaj na servisu za kok mi bi zrihtal, ce bo ekonomska totalka pa pridem do tebe alex in greva do tovjega mojstra potem pa en giro s kitarami p.s-na giro z kitaro pa vseeno lahko pride?. Citiraj
Alex Napisano 2. avgust, 2009 Prijavi Napisano 2. avgust, 2009 Malo sem pogledal za nazaj in na?el,tako na hitro,kar nekaj primerov preve? pitja olja pri 136 konjskihmazdah in njihove mo?ne posledice. http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5817&st=0 http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4802&st=0 http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4439&st=0 Citiraj
LabiGT Napisano 2. avgust, 2009 Prijavi Napisano 2. avgust, 2009 sem mel servis 4000km nazaj, do 3000km nazaj je bil nivo olja ok zdaj pa ena pot iz LJ do PR (900km) s precej hitro voznjo in je nivo na polovici... Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jures Napisano 2. avgust, 2009 Avtor Prijavi Napisano 2. avgust, 2009 sem mel servis 4000km nazaj, do 3000km nazaj je bil nivo olja okzdaj pa ena pot iz LJ do PR (900km) s precej hitro voznjo in je nivo na polovici... la?en je....ti je kaj znano? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Alex Napisano 2. avgust, 2009 Prijavi Napisano 2. avgust, 2009 sem mel servis 4000km nazaj, do 3000km nazaj je bil nivo olja okzdaj pa ena pot iz LJ do PR (900km) s precej hitro voznjo in je nivo na polovici... se pravi za 900 km ti je porabila malo ve? kot pol litra olja. Citiraj
jures Napisano 2. avgust, 2009 Avtor Prijavi Napisano 2. avgust, 2009 se pravi za 900 km ti je porabila malo ve? kot pol litra olja. ?e je na polovici ?ibke (ni jasno) pol je to samo ene 2 deci - sprejemljivo, ce je pa pol masine (2L) pol pa Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.