Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

pozna kdo mehanika, ki zna kvalitetno zavariti rezervoar za gorivo (Lj in okolica)? Cena novega je ca. 750 EUR, ampak zaradi ene luknjice ga ?e ne bi menjaval... <_<

 

Robert

Napisano

Pozdravljeni

 

Hja...............varjenje posode goriva ni pameten posel..................hitro lahko vse skupaj po?lje v cvet.

Na veteranih se tak?ne probleme re?uje z hladnim varom, ??isti se do kovine prostor kjer pu??a, zme?a se hladni var ( dve komponenti, dobi se v Mavrici, Chemo, Merkur........................... ), nama?e ??i??eno povr?ino in pusti 12 ur pri miru. V koliko je po?kodba dosegljiva ni potrebna demonta?a posode goriva. Naslednji dan se to?i polni tank in se veselo vozi. :D

 

Lep pozdrav

 

PS

Stro?ek hladnega vara cca 25,00 ? in 1 ura ?asa

Napisano

Hja druga varianta je, da da? tank dol, sprazni?, napolni? z vodo pa ni nevarnosti za ka-bum ka-bum. :hohoho:

Ker tale hladni var je bolj tako-tako. Na avtomatiku ni ravno funkcioniralo (je ?ez ?as spustilo je pa res, da je to delal o?a in ne vem kaj ga je sploh sral :P ) in bom samo zaradi tega raje ge?tel razdrl in stori to kar sem ti napisal. No ?vasal bo sosed. B)

Napisano

Pozdravljeni

 

V koliko me spomin ?e ni zapustil, sem zgoraj napisala da je potrebno ??istiti do kovine, torej na ?isto kovino hladni var 100% dr?i - preverjeno. Lahko je pri mopedu bilo slabo ??i??eno - me?anica pa? / olje ali pa uporabljen napa?ni hladni var ( Al, CU in ne Fe ). Kakorkoli ?e, pred varjenjem se posvetujte s kak?nim kleparjem - tudi polne posode goriva z vodo je poslalo v cvet.

Obrazlo?itev:

Eksplozivna je obloga na notranji strani stene "tanka"/posode goriva in v tem primeru tudi voda ne pomaga.

 

Osebno pa menim, da je zdravje ?loveka na prvem mestu.

 

Lep pozdrav

Napisano

Hvala vsem za odgovore. :) Hladni var se mi tudi zdi zanimiva re?itev. ?e razmi?ljam o epilogu, morda se bom vseeno odlo?il za neoriginalni novi tank, v Nem?iji sem jih na?el za okrog 300 EUR.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Si nabavil nov tank?

 

Ja, na koncu sem. Medtem sem se ?e pogovarjal z raznimi mojstri. Zadnji, ki je sicer specialist za hladni var, je tank pogledal in povedal, da je spustil spoj tanka, da se tega tudi s hladnim varom ne da popraviti. <_< Predlagal je, da bi kak?ni starej?i avtokleparji to popravili z epoksi smolo, ampak ko sem govoril ?e z enim takim, je rekel, da tega ne po?nejo. Ker nimam ?asa za taka iskanja, sem se odlo?il zaklju?iti s sago.

 

Tako da sem prek spleta (http://www.autoteile-guenstig.de/) poiskal novega neoriginalnega za sprejemljivo ceno. S po?tnino vred je ca. 260 EUR.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • haha, mislil sem ceno. Če te pa kamni skrbijo pa daš še od 100-1600 za krajše gonilke. mislim da so 135mm najkrajše kokr sm vidu.  druga opcija je pa da daš daljše vilce če že maš 29'' kolesa gor. 
    • Ma, jaz bi jo pa imel. Pa noter zmontiral Mazdinega trilitrskega šestvaljnega dizla in bi se vozil kot lord.   Če so v Teslo spravili V6, ki sploh ni bil Teslin, bi se pa ja dalo v Mazdo spravit Mazdin V6...
    • Polnilni kabli gredo sprednji prtljažnik, ki ima 70litrov.
    • Dejansko je to edini smotrni način uporabe EV-ja. Tako cenovno kot časovno. Vse ostalo pa le in samo občasno parkrat letno.   Ker, ko enkrat doživiš tole .... nisi več EV fanboy    
    • Čist preveč idealen teoretičen podatek. To je glih tako kot bi rekel, da moja dizelca kuri 4,2 l/100km. Je možno, ni pa življensko.   Domet preračunan na celo baterijo je tudi manipulacija prve vrste, saj vsi vemo, da nihče ne bo šel do konca izkoristit baterijo pol pa avtovleko klicat. Za mirne živce in proti range anxiety je mini minimum 10% baterije, ko greš na polnilnico. Realna poraba te velikosti avta je blizu 20kWh/100km, tako da nekje 300 mogoče maks 350km je dometa z malo baterijo z veliko pa 350-400 v predpostavki, da si na 100% napolnjenosti.     Ne bi jo, ker velika baterija je NMC in se bo polnila maksimalno od 10-80% s 95kW a v povprečju raje blizu 80kW (od 80% do 100% se ne splača  polnit na hitrih polnilnicah, ker moč polnjenja drastično pade in je to časovno čisto potrata časa). Ker je to le 70% uporabnosti baterije to pomeni, da polniš 56kWH z 80kW v 42minutah. S temi 56kWh pa se da nares realne le kakih 300km.     Pred časom sem ravno to štopal na Petrolu z aplikacijo in realno od trenutka, ko ustavim in ko speljem natankan avto je nekje 4minute, tko da OK tam bo torej 20ur. A pri EV-ju jih je pa z zgornjimi podatki 466 ur če seveda vse polniš samo na polnilnicah, kar bi bilo milo rečeno noro, da nekdo kupi EV-ja za tankat samo na hitrih polnilnicah.   Z manjšo baterijo pa je 22min za dopolnit 48kWh iz 10% na 80%, ker je LFP in se bo polnila v povprečju s 150kW v tem območju polnjenja. A ker se da z njo naredit samo cca 240km je na koncu vseeno preračunano nekje "le" 305 izgubljenih ur na polnilnicah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.