Skoči na vsebino

Prevelika poraba olja v mazdi 6 in mo?ne posledice...

Ustvari kratki URL


Alex

Priporočeno sporočilo

Na Italijanskem Mazda 6 forumu sem zasledi temo,ki pa je zelo pomembna za lastnike M6.!!

Govora je o diesel M6, 136 konjskih (verjetno velja to tudi za 120), letnik 2002-05.

 

V glavnem,veliko lastnikom M6 je tudi tam zaribala ma?ina.Kot opozorilni znak je vedno nenormalna poraba olja-1liter ali ve? na 10000km.Zelo rado se tudi dimi zadaj :( .In v nobenem primeru se nikoli ne pri?ge lu?ka za olje.

V ?em je te?ava?Bila naj bi spet konstrukcijske narave.Ne vem to?no,kako se imenuje stvar po slovensko,italijanski izraz pa je RONDELLE INIETTORI (nekaj kot Podlo?ke vbrizgalnih ?ob.)

Ne vem iz ?esa so narejene (najbr? iz kak?ne medenine-ne me vzet za besedo), ampak iz pogovorov sode? se zaradi njih na koncih skarbonizirajo injektorji in ko??ki le-teh se nabirajo v oljnem koritu.

 

post-399-1241021184_thumb.jpg -skurjen injektor M6

 

post-399-1241021254_thumb.jpg -vsedline na filtru oljne pumpe.

 

Problem nastane,ker (baje)ni dovolj oljnega pritiska (?eprav je olja dovolj) in posledi?no gre ma?ina.

Pri njih ti takoj zamenjajo te "podlo?ke" in so seznanjeni tudi servisi z tem problemom.

Same te podlo?ke naj ne bi bile toliko drage ,1podlo?ka-15,55?,a z delom in ostalim materijalom pride kar bogato:

- 4 neke gumice-52,49?

 

- tesnilo (ne vem kak?no)-14,56?

 

- nekak?en silikon-31,64?

 

- delo-199,50?

 

- drobni material-3,14? + davek...

 

Zatorej,lastniki M6,lepo kontrolirajte nivo olja in porabo,da ne bo prepozno.

 

?e originalni link te debate,?e kdo obvlada italijan??ino.

 

http://mazda6club.altervista.org/viewtopic...p;sk=t&sd=a

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slikice starih (vgrajenih bakr.podlo?k v M6,136 KM) in novih,kakr?ne dobite kot rezervni deli.

Razlika je ve? kot opazna.Te vgrajene naj bi bile vir vseh "nev?e?nosti" na Mazdinih diesel motorjih.

 

post-399-1241158002_thumb.jpg-na levi-original vgrajena bakr.podlo?ka, na desni-nova.

 

post-399-1241158138_thumb.jpg-nov injektor za Mazdo 6,136 KM + komplet novih bakr. podlo?k.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na zadnji sliki je v vrecki ena podlozka kot tista iz prve slike...ocitno je to za nekaj drugega...al sam tko zgleda na sliki :unsure:

 

sicer pa, ocitno to mene caka zdaj :P

 

a gre kdo stavit :D

 

bomo dal noter se kaksen megasel al kaj tazga, mogoce mal pomaga...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na zadnji sliki je v vrecki ena podlozka kot tista iz prve slike...ocitno je to za nekaj drugega...al sam tko zgleda na sliki :unsure:

 

sicer pa, ocitno to mene caka zdaj :P

 

a gre kdo stavit :D

 

bomo dal noter se kaksen megasel al kaj tazga, mogoce mal pomaga...

 

 

Tip je dal zdraven staro za primerjavo.V kompletu namre? dobi? 5 kosov podlo?k.

 

Ugibam? Tega Mazda ne prizna kot napaka in ne zamenja zastonj? :whatever:

 

Res je.No,mogo?e bi lahko priznali 50/50 stro?kov za koga,ki redno servisira na istem servisu.

Tega ne peiznavajo kot konstrukcijske napake. :(

Na angle?kem forumu celo par tipov,ki jim je tako ?la ma?ina razmi?lja,da bi ?li v skupno akcijo,da se jim to prizna. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na angle?kem forumu celo par tipov,ki jim je tako ?la ma?ina razmi?lja,da bi ?li v skupno akcijo,da se jim to prizna. :whatever:

 

Edino pravilno. Vsi bi morali stopiti skupaj. ?e Mazda prodaja druga?en del kot je bil v originalu se zavedajo pomankljivosti in bi jo lahko priznali. :whatever:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

RONDELLE INIETTORI = enostavno podlo?ka injektorja

 

Rondella = podlo?ka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ok, ker mi ni bilo jasno a na?i servisi sploh poznajo to zadevo, se se danes odpravil na moj servis vpra?at, ?e so imeli kak?en taki primer... :angry:

Sem si sprintal vse dokaze od Alex-sa, s tega foruma, pa da vidimo znanje.... :P

Ko sem se pozanimal, ?e je kak?na ?estica zaribala, je bil odgovor negativen,pa sem ga vpra?al, ?e kdaj pogledajo filter oljne ?rpalke na rednih servisih,pa je bil odgovor zopet: " Ne ,ker ?e ho?e? odmontirat karter mora? razdret cel motor in menjalik, ker sta dva vijaka skrita ....

Da pa se podlo?ka tako izrabi, bi pa mogu bit voznik en velik trot, da tega ne bi opazil, ker bi pritisk uhajal pod haubo in bi slepec vidu... :whatever:

To pa je mo?no, ?e ne menja? olja na 20.000km( rekord je bil tip, ker ni menjal ni? 54.000km) ali pa da uporablja? neko olje a la Leklerc, za majhen dnar.... ;) pa vseeno bi mogu opazit, da neki ni v redu...

Sicer pa ima pri tem mehaniku rekord ?estica 136KM, ki ima sedaj ?ez 400.000 km,pa nobenih problemov,samo ni iz Italije, pa redno servisirana....tolko mehanik :huh:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, ker mi ni bilo jasno a na?i servisi sploh poznajo to zadevo, se se danes odpravil na moj servis vpra?at, ?e so imeli kak?en taki primer... :angry:

Sem si sprintal vse dokaze od Alex-sa, s tega foruma, pa da vidimo znanje.... :P

Ko sem se pozanimal, ?e je kak?na ?estica zaribala, je bil odgovor negativen,pa sem ga vpra?al, ?e kdaj pogledajo filter oljne ?rpalke na rednih servisih,pa je bil odgovor zopet: " Ne ,ker ?e ho?e? odmontirat karter mora? razdret cel motor in menjalik, ker sta dva vijaka skrita ....

Da pa se podlo?ka tako izrabi, bi pa mogu bit voznik en velik trot, da tega ne bi opazil, ker bi pritisk uhajal pod haubo in bi slepec vidu... :whatever:

To pa je mo?no, ?e ne menja? olja na 20.000km( rekord je bil tip, ker ni menjal ni? 54.000km) ali pa da uporablja? neko olje a la Leklerc, za majhen dnar.... ;) pa vseeno bi mogu opazit, da neki ni v redu...

Sicer pa ima pri tem mehaniku rekord ?estica 136KM, ki ima sedaj ?ez 400.000 km,pa nobenih problemov,samo ni iz Italije, pa redno servisirana....tolko mehanik :huh:

 

Kater servis je to bil, da ja treba razdret cel motor in menjalnik dol od?raufat, ?e se na sliko jasno vidi menjalnik, ki je nedotaknjen in ?e vedno privit na motor ?

 

Keri idijoti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, ker mi ni bilo jasno a na?i servisi sploh poznajo to zadevo, se se danes odpravil na moj servis vpra?at, ?e so imeli kak?en taki primer... :angry:

Sem si sprintal vse dokaze od Alex-sa, s tega foruma, pa da vidimo znanje.... :P

Ko sem se pozanimal, ?e je kak?na ?estica zaribala, je bil odgovor negativen,pa sem ga vpra?al, ?e kdaj pogledajo filter oljne ?rpalke na rednih servisih,pa je bil odgovor zopet: " Ne ,ker ?e ho?e? odmontirat karter mora? razdret cel motor in menjalik, ker sta dva vijaka skrita ....

Da pa se podlo?ka tako izrabi, bi pa mogu bit voznik en velik trot, da tega ne bi opazil, ker bi pritisk uhajal pod haubo in bi slepec vidu... :whatever:

To pa je mo?no, ?e ne menja? olja na 20.000km( rekord je bil tip, ker ni menjal ni? 54.000km) ali pa da uporablja? neko olje a la Leklerc, za majhen dnar.... ;) pa vseeno bi mogu opazit, da neki ni v redu...

Sicer pa ima pri tem mehaniku rekord ?estica 136KM, ki ima sedaj ?ez 400.000 km,pa nobenih problemov,samo ni iz Italije, pa redno servisirana....tolko mehanik :huh:

 

Mislim,da je ?e tukaj gor na forumu par takih primerov.Tudi par dni nazaj sem se pogovarjal z

enim znancem,ki mu je tudi zaribala M6 na 110000 km.Pa mu niso hoteli povedati zakaj.

In od takrat naprej no?e ve? sli?ati za Mazde. <_<

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uradni servis kot uradni servis. Raje preventivno re?e, da bo? ti kriv ker ne bo? "opazil", da ti ?prica vse po motorju kot, da bi priznali, da se to dogaja. :whatever:

@Alex: se sploh ne ?udim. Sam bi tudi dvakrat pomislil, ?e ti niti na uradnem servisu ne povejo kaj je narobe. <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kater servis je to bil, da ja treba razdret cel motor in menjalnik dol od?raufat, ?e se na sliko jasno vidi menjalnik, ki je nedotaknjen in ?e vedno privit na motor ?

 

Keri idijoti.

 

Ne vem, ?e sem prav razumel, v glavnem je reku, da filtra oljne pumpe ne pregledujejo, ker sta te?ko dostopna dva vijaka... <_<

Se pa strinjam, da ti kar tko ne more zaribat motor, ?e na vsakih tiso? km pogleda? olje.... ;)

Meni ga je po?rlo liter, pa je bilo 5000km po servisu..kaj pa ?e ne bi kontroliral do novega servisnega intervala? ?zmeden? Pa tud vem zakaj ga je tolko ?lo, ker smo hiteli na va?en sestanek v Hanover... Pa pogleda? in to je to.... :P

Sicer sem pa dodal xxx aditiv ob menjavi olja, pa res deluje motor bolj umirjeno, pa manj kovinsko ob zagonu.. :jezicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dodam en izven forumski primer...:

Kolega nabavu nov BMW R1200 GS - motorcek seveda, pol leta pred iztekom garancije je opozoril, da cvili differencial na zadnji gumi.

Eh nee, to so gume ...kr neki v glavnem, tipu je zasikal da naj zapi?e na DN da je opozoril na to...

 

16 dni po izteku garancije gre, poglej si ga no differencial. Sedaj je prisel nazaj z motorjem na prikolici(nalog se v zepu), vsi pametni, ja to se je ze dogajalo, diferencial je sel, bo treba vse novo, samo ni vec v garanciji...

 

Potegne iz zepa ven DN in je pustil motor tam in zahteval novo vse v 30 dni ali pa kupnino....

 

Slovenija = po?akaj da ne bo? kriv, oziroma ne delaj danes ne?esa, kar lahko kasneje pa ?e pla?an bo?...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da bi pri?lo do tako te?ke napake kot je zaribavanje samo zaradi podlo?k injektorjev je te?ko sprejemljivo. Zakaj? Zaradi pozicije injektorja v izgorevalni komori (nekaj desetink razlike v debelini podlo?ke)?? Da bi slabo tesnila in se to ne bi opazilo???? Najverjetneje ne.

Ta zaribavanja bodo verjetno nekoliko bolj kompleksno vpra?anje.

Naj malo ?pekuliram.

 

Velika poraba olja ne nastane kar na enkrat, razen ?e ne gre za pre?gane teflone. Dogaja se postopoma na dalj?i rok, le da tega voznik ne opazi. Eden od mo?nih vzrokov za to je res pove?ana koli?ina saj (ne samo v izpuhu, tudi v cilindru). Saje so kristalizirani ogljik, ki ima na drsnih povr?inah funkcijo brusnega papirja. Posledica je pove?evanje zra?nosti med bati in cilindri in ovirano delovanje batnih obro?kov. So tudi vzrok za nastanek usedlin v oljnih kanalih na situ oljne ?rpalke. Pove?ana koli?ina saj v oljnem filtru zmanj?uje pretok olja, posledica padec pritiska olja. Stvari po?asi napredujejo do stopnje zaribavanja motorja. Kaj je vzrok za nastajanje saj, ki niso ni? drugega, kot ne izgorjeni ogljik iz dizla. Prvo je kompresija in pravilen odnos goriva in zraka, pri tem pa imajo veliko vlogo injektorji, EGR ventil, nadpritisk turbo-kompresorja, razni senzorji itd. Smolaste usedline se po?asi nalagajo na injektorjih in ovirajo pravilno razpr?itev goriva in pogoj za dimljenje je tu. Torej zatrjevanja, da je kar naenkrat brez opozoril pri?lo do ropotanja, niso to?na.

 

Kot eno od mo?nih »zdravil« je uporaba »zvarkov«, ki jih zagovarjam. Zakaj ne bi na dolgi rok omogo?ali lep?e delovanje injektorjev in celotnega gorivnaga sistema z nekaj »bondovih« kapljic. Ste kdaj videli kerami?ni ventil, ki mu tudi tr?e snovi od ogljika ne pridejo do ?ivega. Zakaj ne bi na stenah cilindrov in ostalih drsnih povr?inah imeli mikrokerami?ni film, samo povr?ino metala pa imeli ?e dodatno preparirano s kemi?nim postopkom izbolj?anega zaklju?nega sloja molekul???? To vam omogo?a Gold, ki bo kljub va?emu ob?utku, da se v ma?ini na prvi pogled ni? ne dogaja, na dolgi rok ??itil va? motor od takih »hitrih« presene?enj.

 

Te te?ave z zum-zum dizel so me navdihnile, da morda nabavim »?ampon« za izpiranje notranjosti motorja pred menjavo olja. Uporaba je enostavna, vlije se v motorno olje in pusti ma?ino delovati cca. 20 min in »adijo« usedline.

 

No toliko v tem mojem jutranjem navdihu. ?e se moderatorjem ta moj traktat ne dopade zardi reklamnih sledi, ga lahko zbri?ejo

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men se ne zdi reklama saj lahko se uporabniki na forumu odlo?ijo tudi za kak drug produkt s podobnimi zna?ilnostmi delovanja.

 

Sirius, dej povej mi po kolk prevo?enih kilometrih predlaga?, da se da golda notri, da ne bi bilo prehitro? Recimo QMI je neko? priporo?al po 60.000km.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men se ne zdi reklama saj lahko se uporabniki na forumu odlo?ijo tudi za kak drug produkt s podobnimi zna?ilnostmi delovanja.

 

Sirius, dej povej mi po kolk prevo?enih kilometrih predlaga?, da se da golda notri, da ne bi bilo prehitro? Recimo QMI je neko? priporo?al po 60.000km.

 

Gold je preizku?en na popolnoma novem, za dirko pripravljenem, speedway motorju, ki je na testerju pokazal opazno pozitivno razliko v primerjavi z brez aditiva. Glede na to,da se vrti na preko 9000 o/min ne more biti razlike v primerjavah z ostalimi oto in dizel motorji. Preizkus je bil narejen tudi na novem golfu prej?nje generacije, ki je s tovarni?kih EURO 3 pokazal rezultate EURO 4. Torej glede km ni omejitev, ?im prej tem bolje.

Glede na izbiro vrste aditiva bodite pozorni ?e na na?in delovanja, ni dovolj samo zmanj?anje trenja, potrebna je primerna za??ita povr?in pred abrazijo. Izbira je vsekakor na strani uporabnika avtomobila.

 

Vse kar zagovarjam, sem preizkusil na lastni "ko?i". Podatek, da gold v dizlu ohrani po 10.000 km skoraj ?isto motorno olje (ne potemni) nekaj pove. Tudi "?ampon" sem enkrat uporabil. Pri tem pa naj navedem, da uporaba dodatkov ne daje ob?utka "?ude?ev" na kratki rok, je pa moj motor po nekaj ?ez 180.000 km miren in tih pri delovanju, ne rabi olja in daje ob?utek, da z njim ne bo te?av niti po 400.000 prevo?enih km.

 

?e na nekaj bi rad opozoril, na potrebo po ?i??enju EGR ventila ter dovodne in odvodne cevi. Tu gre zgolj za mojo domnevo in logi?no sklepanje. Sistem povratka dimnih plinov v sesalni kolektor je neke vrste dimnika, le da ima ?e loputo za regulacijo pretoka. Tisti ki kurimo na kurilno olje vemo, da se v dimnih kanalih pe?i nabirajo saje in ?e kaj. Torej enako se dogaja v teh povratnih kanalih dimnih plinov. Pe? in dimnik je obvezno ?istiti (po zakonu) enkrat na leto. Koliko krat ta sistem o?istimo na avtomobilih??? Ve?inoma takrat, ko za?ne motor nepravilno delovati. Koliko saj smo spustili skozi ta sistem v motor??? Ali je to koristno??? Nekateri so ?e ugotovili, da ne.

 

O samem EGR ventilu in ceveh pa bi lahko nekaj povedal YavarYe iz prakti?nih izku?enj.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

jaz imam mazdo 6 136CD letnik 2005. V?eraj sem pogledal olje in ga je 3mm pod max po prevo?enih 9000km po servisu. Opa?am, da tudi kar dobro pokadi ko ga pritisnem v obrate. Avto ima 114000km po ?tevcu, je pa iz Italije. ALi me mora kaj skrbeti ali je to normalno?

 

Da pokadi pri pospe?evanju je ve? ali manj normalno saj nima? DPF filtra. ?e pa pokadi zelo ?rno pa so mo?ne te?ave z EGR ventilom. Kar se pa ti?e porabe olja pa zgleda nekako normalno saj do servisa ?e ne bo? na minimumu, ?e pa bo? moral v 20.000km dolit pol litra olja pa tud ni panike. Pri malo starej?ih alfah tolk olja lastniki zlivajo notr vsakih 1.000km

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.