Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Imam Mazdo 323C, pa me zanima, katero hladilno teko?ino (coolant?) moram dolit, ker se ?e pribli?uje spodnji meji. Pravijo, da je full velik vrst te teko?ine in da je ZELO pomembno, da ne da? not napa?ne. Je pa tud tako, da kogarkoli vpra?am kaj v zvezi s tem, vsak govori druga?e (eni, da je pomembno eni pa da nima veze, katera je not) in sem ?e ?ist zmedena. :angry2:

 

Hvala za pomo?!

Bit ?e nam gut!

Napisano

Pozdravljeni!

Imam Mazdo 323C, pa me zanima, katero hladilno teko?ino (coolant?) moram dolit, ker se ?e pribli?uje spodnji meji. Pravijo, da je full velik vrst te teko?ine in da je ZELO pomembno, da ne da? not napa?ne. Je pa tud tako, da kogarkoli vpra?am kaj v zvezi s tem, vsak govori druga?e (eni, da je pomembno eni pa da nima veze, katera je not) in sem ?e ?ist zmedena. :angry2:

 

Hvala za pomo?!

 

Samo da ni rde?e barve in je ql, najbolj?e je ?e lahko dobi? kje zeleno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Isto kot pri ?enskah. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 7 let kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

pred nekaj tedni je moja punca kupila Mazdo 2 1,3 CE, letnik 2010 (bencinar). V?eraj je opazila, da ji npr. zjutraj sveti modra lu?ka za hladilno teko?ino (to naj bi pomenilo, da ni dovolj segret motor), preveril sem nivo hladilne teko?ine in je ok. Danes se je zadeva zjutraj ponovila in je svetila celo vo?njo (10 km), medtem ko ji v popoldanskih urah (predvidevam, da zaradi vi?je zunanje temparature) ne sveti. Ima mogo?e kdo kak?en nasvet oziroma idejo ali je to ?isto normalno ali to ka?e na kak?no drugo okvaro? 

 

Lp

Napisano

?e se prav spominjam, je pri ?estki GJ tudi enaka finta, da dokler hladilna teko?ina ni na delovni temperaturi, ta lu?ka sveti modro. Torej, ne skrbi, samo vozi. ;)

Napisano

?e se prav spominjam, je pri ?estki GJ tudi enaka finta, da dokler hladilna teko?ina ni na delovni temperaturi, ta lu?ka sveti modro. Torej, ne skrbi, samo vozi. ;)

Hvala  za hiter odgovor :)  

Napisano

Pozdravljeni,

 

pred nekaj tedni je moja punca kupila Mazdo 2 1,3 CE, letnik 2010 (bencinar). V?eraj je opazila, da ji npr. zjutraj sveti modra lu?ka za hladilno teko?ino (to naj bi pomenilo, da ni dovolj segret motor), preveril sem nivo hladilne teko?ine in je ok. Danes se je zadeva zjutraj ponovila in je svetila celo vo?njo (10 km), medtem ko ji v popoldanskih urah (predvidevam, da zaradi vi?je zunanje temparature) ne sveti. Ima mogo?e kdo kak?en nasvet oziroma idejo ali je to ?isto normalno ali to ka?e na kak?no drugo okvaro? 

 

Lp

Enako ima fotrov H Getz, l.2007 (nima klasi?nega kazal?ka za temperaturo hladilne teko?ine) in ta kar hitro potem ugasne. ?e je svetila 10km, je to presneto dolgo.  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Enako ima Toyota yaris tako da samo vozi,problem bi bil ?e bi se pri?gala rde?a.

Lahko ima te?ave z termostatom za vodo, ki je morda stalno odprt.

Lahko ima te?ave z termostatom za vodo, ki je morda stalno odprt.

Se modra sploh ne bi ugasnila..
Napisano

Pozdravljeni,

 

pred nekaj tedni je moja punca kupila Mazdo 2 1,3 CE, letnik 2010 (bencinar). V?eraj je opazila, da ji npr. zjutraj sveti modra lu?ka za hladilno teko?ino (to naj bi pomenilo, da ni dovolj segret motor), preveril sem nivo hladilne teko?ine in je ok. Danes se je zadeva zjutraj ponovila in je svetila celo vo?njo (10 km), medtem ko ji v popoldanskih urah (predvidevam, da zaradi vi?je zunanje temparature) ne sveti. Ima mogo?e kdo kak?en nasvet oziroma idejo ali je to ?isto normalno ali to ka?e na kak?no drugo okvaro?

 

Lp

to je normalno, furaj (isto ima jazz), ppozarja te da ne pritiskas mrzlega motorja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Se modra sploh ne bi ugasnila..

Ja saj to je napisal, da se mu zjutraj po 10 km sploh ni ugasnila

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Je treba gretje dat do konca in anluftat hladilnik, zgleda da je nekje zra?ni ?ep.

Lahko je pa tud termostat slab-stalno odprt.

Meni se voda po treh kilometrih zgreje do delavne temperature, bolj pritisnem ga pa ?ele po 10 kilometrih, ko je tud olje ?e fajn toplo.

Napisano

Je treba gretje dat do konca in anluftat hladilnik, zgleda da je nekje zra?ni ?ep.

Lahko je pa tud termostat slab-stalno odprt.

Meni se voda po treh kilometrih zgreje do delavne temperature, bolj pritisnem ga pa ?ele po 10 kilometrih, ko je tud olje ?e fajn toplo.

Meni modra lucka za temepraturo motorja pri sedanjih jutranjih temepraturah (okoli 8 stopinj celzija) ugasne po cca. enem kilometru...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni je pa ravno to všeč ... da pri vožnji zadostujejo razpoložljivi fizični gumbi. 
    • Mah, v ostalih modelih je čisto ok (tudi v zadnji posodobitvi cx5).    
    • Bravo, nekako sem čutil, da bi prav ti lahko to vedel.... 
    • Ne morem kompetentno komentirati,ker ne poznam te proge oz. tam ne vozim. Vsekakor pa 👍 za strojevodjo...ne glede kaj je bilo... Ker ni stvar strojevodje,da on samo gleda potne prehode,če delajo,kot bi morali...on ima še polno drugega dela...ker če bi še to,pol bi se pred vsakim prehodom morali ustaviti,in tako nebi nikamor prišli. Je pa res,da je na starejših tipih varovanj potnih prehodov...predvsem na progah z starejšo signalizacijo...vgrajena signalizacija na zavorni razdalji pred potnim prehodom,ki obvešča strojevodjo o tem,ali naprava na potnem prehodu deluje ali ne. Postopki so na takih progah določeni z pravilnikom,in v teh primerih ni nič izrednega,če naprava ne deluje...to so standardni postopki... V tem primeru iz članka pa dvomim,da je šlo za to,če ne nebi pisali o tem-torej še enkrat 👍 za pozornost strojevodje.   Je pa to tudi en od razlogov,za kaj strojevodje vozijo le tam,kjer vozijo oz. imajo "podpisano progo"...gre za poznavanje proge oz lokalnih posebnosti...ni tukaj tako kot z izpitom za avto,avtobus,tovornjak itd.,kjer lahko takoj voziš vse vrste teh vozil in po vseh cestah po celem svetu...
    • Močno dvomim. V Mariboru je toliko alkohola že v zraku, da je preveč razkuženo za obstoj virusa...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.