Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Imam Mazdo 323C, pa me zanima, katero hladilno teko?ino (coolant?) moram dolit, ker se ?e pribli?uje spodnji meji. Pravijo, da je full velik vrst te teko?ine in da je ZELO pomembno, da ne da? not napa?ne. Je pa tud tako, da kogarkoli vpra?am kaj v zvezi s tem, vsak govori druga?e (eni, da je pomembno eni pa da nima veze, katera je not) in sem ?e ?ist zmedena. :angry2:

 

Hvala za pomo?!

Bit ?e nam gut!

Napisano

Pozdravljeni!

Imam Mazdo 323C, pa me zanima, katero hladilno teko?ino (coolant?) moram dolit, ker se ?e pribli?uje spodnji meji. Pravijo, da je full velik vrst te teko?ine in da je ZELO pomembno, da ne da? not napa?ne. Je pa tud tako, da kogarkoli vpra?am kaj v zvezi s tem, vsak govori druga?e (eni, da je pomembno eni pa da nima veze, katera je not) in sem ?e ?ist zmedena. :angry2:

 

Hvala za pomo?!

 

Samo da ni rde?e barve in je ql, najbolj?e je ?e lahko dobi? kje zeleno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Isto kot pri ?enskah. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 7 let kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

pred nekaj tedni je moja punca kupila Mazdo 2 1,3 CE, letnik 2010 (bencinar). V?eraj je opazila, da ji npr. zjutraj sveti modra lu?ka za hladilno teko?ino (to naj bi pomenilo, da ni dovolj segret motor), preveril sem nivo hladilne teko?ine in je ok. Danes se je zadeva zjutraj ponovila in je svetila celo vo?njo (10 km), medtem ko ji v popoldanskih urah (predvidevam, da zaradi vi?je zunanje temparature) ne sveti. Ima mogo?e kdo kak?en nasvet oziroma idejo ali je to ?isto normalno ali to ka?e na kak?no drugo okvaro? 

 

Lp

Napisano

?e se prav spominjam, je pri ?estki GJ tudi enaka finta, da dokler hladilna teko?ina ni na delovni temperaturi, ta lu?ka sveti modro. Torej, ne skrbi, samo vozi. ;)

Napisano

?e se prav spominjam, je pri ?estki GJ tudi enaka finta, da dokler hladilna teko?ina ni na delovni temperaturi, ta lu?ka sveti modro. Torej, ne skrbi, samo vozi. ;)

Hvala  za hiter odgovor :)  

Napisano

Pozdravljeni,

 

pred nekaj tedni je moja punca kupila Mazdo 2 1,3 CE, letnik 2010 (bencinar). V?eraj je opazila, da ji npr. zjutraj sveti modra lu?ka za hladilno teko?ino (to naj bi pomenilo, da ni dovolj segret motor), preveril sem nivo hladilne teko?ine in je ok. Danes se je zadeva zjutraj ponovila in je svetila celo vo?njo (10 km), medtem ko ji v popoldanskih urah (predvidevam, da zaradi vi?je zunanje temparature) ne sveti. Ima mogo?e kdo kak?en nasvet oziroma idejo ali je to ?isto normalno ali to ka?e na kak?no drugo okvaro? 

 

Lp

Enako ima fotrov H Getz, l.2007 (nima klasi?nega kazal?ka za temperaturo hladilne teko?ine) in ta kar hitro potem ugasne. ?e je svetila 10km, je to presneto dolgo.  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lahko ima te?ave z termostatom za vodo, ki je morda stalno odprt.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Enako ima Toyota yaris tako da samo vozi,problem bi bil ?e bi se pri?gala rde?a.

Lahko ima te?ave z termostatom za vodo, ki je morda stalno odprt.

Lahko ima te?ave z termostatom za vodo, ki je morda stalno odprt.

Se modra sploh ne bi ugasnila..
Napisano

Pozdravljeni,

 

pred nekaj tedni je moja punca kupila Mazdo 2 1,3 CE, letnik 2010 (bencinar). V?eraj je opazila, da ji npr. zjutraj sveti modra lu?ka za hladilno teko?ino (to naj bi pomenilo, da ni dovolj segret motor), preveril sem nivo hladilne teko?ine in je ok. Danes se je zadeva zjutraj ponovila in je svetila celo vo?njo (10 km), medtem ko ji v popoldanskih urah (predvidevam, da zaradi vi?je zunanje temparature) ne sveti. Ima mogo?e kdo kak?en nasvet oziroma idejo ali je to ?isto normalno ali to ka?e na kak?no drugo okvaro?

 

Lp

to je normalno, furaj (isto ima jazz), ppozarja te da ne pritiskas mrzlega motorja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Se modra sploh ne bi ugasnila..

Ja saj to je napisal, da se mu zjutraj po 10 km sploh ni ugasnila

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Je treba gretje dat do konca in anluftat hladilnik, zgleda da je nekje zra?ni ?ep.

Lahko je pa tud termostat slab-stalno odprt.

Meni se voda po treh kilometrih zgreje do delavne temperature, bolj pritisnem ga pa ?ele po 10 kilometrih, ko je tud olje ?e fajn toplo.

Napisano

Je treba gretje dat do konca in anluftat hladilnik, zgleda da je nekje zra?ni ?ep.

Lahko je pa tud termostat slab-stalno odprt.

Meni se voda po treh kilometrih zgreje do delavne temperature, bolj pritisnem ga pa ?ele po 10 kilometrih, ko je tud olje ?e fajn toplo.

Meni modra lucka za temepraturo motorja pri sedanjih jutranjih temepraturah (okoli 8 stopinj celzija) ugasne po cca. enem kilometru...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.