Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Imam Mazdo 323C, pa me zanima, katero hladilno teko?ino (coolant?) moram dolit, ker se ?e pribli?uje spodnji meji. Pravijo, da je full velik vrst te teko?ine in da je ZELO pomembno, da ne da? not napa?ne. Je pa tud tako, da kogarkoli vpra?am kaj v zvezi s tem, vsak govori druga?e (eni, da je pomembno eni pa da nima veze, katera je not) in sem ?e ?ist zmedena. :angry2:

 

Hvala za pomo?!

Bit ?e nam gut!

Napisano

Pozdravljeni!

Imam Mazdo 323C, pa me zanima, katero hladilno teko?ino (coolant?) moram dolit, ker se ?e pribli?uje spodnji meji. Pravijo, da je full velik vrst te teko?ine in da je ZELO pomembno, da ne da? not napa?ne. Je pa tud tako, da kogarkoli vpra?am kaj v zvezi s tem, vsak govori druga?e (eni, da je pomembno eni pa da nima veze, katera je not) in sem ?e ?ist zmedena. :angry2:

 

Hvala za pomo?!

 

Samo da ni rde?e barve in je ql, najbolj?e je ?e lahko dobi? kje zeleno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Isto kot pri ?enskah. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 7 let kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

pred nekaj tedni je moja punca kupila Mazdo 2 1,3 CE, letnik 2010 (bencinar). V?eraj je opazila, da ji npr. zjutraj sveti modra lu?ka za hladilno teko?ino (to naj bi pomenilo, da ni dovolj segret motor), preveril sem nivo hladilne teko?ine in je ok. Danes se je zadeva zjutraj ponovila in je svetila celo vo?njo (10 km), medtem ko ji v popoldanskih urah (predvidevam, da zaradi vi?je zunanje temparature) ne sveti. Ima mogo?e kdo kak?en nasvet oziroma idejo ali je to ?isto normalno ali to ka?e na kak?no drugo okvaro? 

 

Lp

Napisano

?e se prav spominjam, je pri ?estki GJ tudi enaka finta, da dokler hladilna teko?ina ni na delovni temperaturi, ta lu?ka sveti modro. Torej, ne skrbi, samo vozi. ;)

Napisano

?e se prav spominjam, je pri ?estki GJ tudi enaka finta, da dokler hladilna teko?ina ni na delovni temperaturi, ta lu?ka sveti modro. Torej, ne skrbi, samo vozi. ;)

Hvala  za hiter odgovor :)  

Napisano

Pozdravljeni,

 

pred nekaj tedni je moja punca kupila Mazdo 2 1,3 CE, letnik 2010 (bencinar). V?eraj je opazila, da ji npr. zjutraj sveti modra lu?ka za hladilno teko?ino (to naj bi pomenilo, da ni dovolj segret motor), preveril sem nivo hladilne teko?ine in je ok. Danes se je zadeva zjutraj ponovila in je svetila celo vo?njo (10 km), medtem ko ji v popoldanskih urah (predvidevam, da zaradi vi?je zunanje temparature) ne sveti. Ima mogo?e kdo kak?en nasvet oziroma idejo ali je to ?isto normalno ali to ka?e na kak?no drugo okvaro? 

 

Lp

Enako ima fotrov H Getz, l.2007 (nima klasi?nega kazal?ka za temperaturo hladilne teko?ine) in ta kar hitro potem ugasne. ?e je svetila 10km, je to presneto dolgo.  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lahko ima te?ave z termostatom za vodo, ki je morda stalno odprt.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Enako ima Toyota yaris tako da samo vozi,problem bi bil ?e bi se pri?gala rde?a.

Lahko ima te?ave z termostatom za vodo, ki je morda stalno odprt.

Lahko ima te?ave z termostatom za vodo, ki je morda stalno odprt.

Se modra sploh ne bi ugasnila..
Napisano

Pozdravljeni,

 

pred nekaj tedni je moja punca kupila Mazdo 2 1,3 CE, letnik 2010 (bencinar). V?eraj je opazila, da ji npr. zjutraj sveti modra lu?ka za hladilno teko?ino (to naj bi pomenilo, da ni dovolj segret motor), preveril sem nivo hladilne teko?ine in je ok. Danes se je zadeva zjutraj ponovila in je svetila celo vo?njo (10 km), medtem ko ji v popoldanskih urah (predvidevam, da zaradi vi?je zunanje temparature) ne sveti. Ima mogo?e kdo kak?en nasvet oziroma idejo ali je to ?isto normalno ali to ka?e na kak?no drugo okvaro?

 

Lp

to je normalno, furaj (isto ima jazz), ppozarja te da ne pritiskas mrzlega motorja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Se modra sploh ne bi ugasnila..

Ja saj to je napisal, da se mu zjutraj po 10 km sploh ni ugasnila

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Je treba gretje dat do konca in anluftat hladilnik, zgleda da je nekje zra?ni ?ep.

Lahko je pa tud termostat slab-stalno odprt.

Meni se voda po treh kilometrih zgreje do delavne temperature, bolj pritisnem ga pa ?ele po 10 kilometrih, ko je tud olje ?e fajn toplo.

Napisano

Je treba gretje dat do konca in anluftat hladilnik, zgleda da je nekje zra?ni ?ep.

Lahko je pa tud termostat slab-stalno odprt.

Meni se voda po treh kilometrih zgreje do delavne temperature, bolj pritisnem ga pa ?ele po 10 kilometrih, ko je tud olje ?e fajn toplo.

Meni modra lucka za temepraturo motorja pri sedanjih jutranjih temepraturah (okoli 8 stopinj celzija) ugasne po cca. enem kilometru...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tam je tut poraba ohoho pa nihce ne jamra 🙂
    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.