Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me zato ker bi zdej mogu nardit servis na 30.000. Glupo se mi jo zdi na servis vle?t ?e mi bojo sm filter, olje pa sve?ke menjal. To lahko nardim tud sam, zanima me ?e ?e kaj ?telajo al pa kej..... :whatever:

Napisano

Mislim,da bi ti tudi v servisni knjigi moralo pisat kaj naj bi se delalo pri servisu na dolo?enih kilometrih.

Drga? pa ma? na emuli service manual za MX-5ko.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Pa za kaj folk menja sve?ke tako pogosto, js osebno jih zamenjam ne 100 kkm. Je pa res da jih na vsakih 20 kkm vzamem ven spucam, nastavim in jih dam nazaj. V vsakih navodilih pi?e da se sve?ke menjajo po potrebi ali pa na 100 kkm oziroma ob menjavi zobatega jermena, vsaj kolikor se spomnim. Druga?e pa dokler avto ne za?ne te?ko v?igat(hladen), ali pa ne "prime" na vse cilindre, jih nima smisla menjat.V svojih 23 letih "?raufanja", sem do?ivel marsikaj, kar pa se sve?k ti?e, pa nimam slabih izku?enj,problem je bil ponavadi, ker je folk montiral kr ene sva?ke, pol pa ni v?igal, cukal ko je bil mrzel in ?e in ?e. Najpomembnej?e je, da se ob menjavi vgradi to?no take kot so bile prej in problemov nebo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede sve?k dr?i napisano je pa zelo pomembno upo?tevati razmak anode (tisti jezi?ek na koncu sve?ke, kamor preskakuje iskra). Obvezno je upo?tevati pravilen "luft", ki ga dolo?i proizvajalec in napi?e v priro?nik za uporabo avta. Ponavadi je od 0,6mm do 1.0mm (odvisno od motorja).

 

Pri mojem prej?njem avtomobilu so bile sve?ke kupljene za motor 2.0 in so imele 0,4mm ve?ji odmik kot predpisano za motor 1.8. Dokler nisem stisnil tega jezi?ka je avto v nizkih vrtljajih cukal in rukal, da je bilo kot na rodeu.

33112_1.png

Napisano

Super sm kje hudi?a pridem na e-mule :whatever:

 

Kaj ventile pa elektronko sploh kej nastavljajo na servisih al je to kr....

 

Vuk...v knjigi so ti sm kvadratki za obklukat kaj je naredu ne pa kaj bi moral.

Napisano

Ventili skrbijo sami zase, brez skrbi, oz. natan?neje zanje skrbijo avtomatski hidravli?ni dro?niki. Dokler se kaj nenavadnega ne sli?i ali kaj trokira in sika, se nima? zanje kaj bat.

Napisano

Na?el na muli:

ed2k://|file|Complete.Mitchel.Repair.Service.Manual.Mx5.1990.-.2000.Mx-5.Miata.Eunos.Mazda.rar|494954120|E40C50860247F0782FB5B10BFA47544D|/

cca. 470 MB

ed2k://|file|2_Mazda.MX5.Miata.Werkstatthandbuch.pdf|39427319|87F0AE0C69EB631EF6BC4C70E6BEDF86|/

cca. 37 MB

ed2k://|file|MX5.Service.Manual.(USA).1999-01.pdf|18078482|D5FD06CA819D56686CF82E15A9655A06|/

cca. 17 MB

lp

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

@zoom - werkstatthandbuch mi je ?e dol potegnilo;zadeva je v nem??ini in ma 370 strani...?e te zanima ti po?ljem po mailu.-37 mb.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

vuk, hvala res, sm ne vem ?e mi bo mail to potegnu....?voh linija pa to...

 

kaj pa ?e te prosm da mi po?lje? samo del o tipu sve?k ter predpisanem luftu, olju...

Se bova neko za kak?no pivce zmenila :blink:

 

mail ti po?ljem po PM

  • 1 leto kasneje...
Napisano

V svojih 23 letih "?raufanja", sem do?ivel marsikaj

Kmalu si za?el ?raufati! ?zmeden?

OK zdaj pa resno. Da ne bom odpiral nove teme bom uporabil tole, ker ima li?en naslov, to?en tak?en kakr?nega bi napisal jaz. :lol:

Torej: Rabim service manual za mojo Mazdico. To je 323 C BA generacija. Tudi za F bo OK. Saj pomoje sta to v isti knjigi. Mogo?e celo kdo najde za Ford Laserja (isti avto z druga?no zna?ko).

I??e se Service manual for Mazda 323 BA

Kakr?nikoli namigi bi mi prav pri?li. Sam tole i??em ?e kar nekaj ?asa pa ni nikjer za najdt. ?e ima kdo kaj tak?nega ali pa ve kje najti dobi na sre?anju (oz. ko se prvi? vidimo) za :pepsi:

Imam pa za MX-3 service manual. :cheers:

Napisano

Ups, Symon, pa res... sramezljiv

Se opravi?ujem, ponavadi pregledam samo nove objave, pa se je tole vpra?anje pojavilo med njimi...in sem odgovorila...

Veter v laseh...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz se ne sekiram glede cene, imam vedno 10 centov cenej pa se naj draži kolikor hoče.... 😁🤗😉
    • Meni je ok čeprav je kitajska. Morate vedet, da so Kitajci že pred nami pri električnih i jih ne bomo dohiteli. Če je nekega.leta ?.? plan, da gremo na elektriko bomo vozili kitajca in tam bo med drugimi mogoče tudi MAZDA!  V resnici pa bom vozil takrat razred ali dva manjši avto in se ne bom sekiral..... 😉
    • Eh...ti nimaš pojma😉...poslušaj VO Australije...vštekaš ponoči,in ti sončna elektrarna zastonj fila😃👍  Ja seveda...ko je tam noč,pri nas sije sonce,in obratno...tako,da imamo v bistvu nonstop štroma k dreka...samo politike je treba poslušati,in bo vse super😂  
    • Večina naprav je narejena za klasične 1,5V baterije,ki jih ne moreš polniti,pri Ni-Mh pa je nazivna 1,2V,in za to kaka naprava prej "odneha",kljub temu,da baterija še zdaleč ni prazna...se pozna...je pa to dejstvo fino ravno pri starejših radijih..."muzejskih primerkih" ipd.,ker so te celice z nižjo napetostjo varnejše za npr. žarnice osvetlitev skale radija ipd... Jaz se za to raje zanašam na NiMh celice,in le redko uporabljam nepolnljive baterije...imam pa za to večjo količino in seveda za to potrebne boljše polnilce...   Moram pa pripomniti,da cena ni nujno odraz kvalitete polnilca!!! Imam npr. celo dva polnilca Ansmann Energy 4,ki se ponašata tudi z refresh funkcijo za 9V NiMh baterije...a sem ugotovil,da AA in AAA celice praktično nikoli popolnoma ne izprazni,ampak zmeraj programsko impulzno polni...in z časom "uniči" celico,ker le ta "izgubi" prvotno kapaciteto...takšno celico je zelooo težko "spraviti k sebi",in je bolje,da jo zavržeš.... Sem tako zmetal najmanj cca. 20kom. Sanyo-2300 NiMh celic v kanto. Skratka-cena ni merilo!
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.