jures Napisano 19. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 19. maj, 2009 Meni Xedos naredi nekje 550 km ob tem pa porabi tam 46-47 L bencina - poraba poraba zadnja 2 tanka je bila 8,2 - 8,3 L/100 km. Samo jo kar ?param, pa brez klime oziroma redko s klimo. Ko mi za?ne opozorilna lu?ka svetit, lahko nato?im nekje 47 litrov. Dosedaj ve? kot 50 litrov ?e nisem spravil vanj, pa sem kar nekaj km naredil s pri?gano opozorilno lu?ko (pa naj bi imel 55 litrski tank). Potem mi ostane edino ?akat na kak?ne subvencije za LPG.Ne, nisem tvoj sosed. Sem iz Ljubljane. Ima 60L tank, ja men se tudi zgodaj prizge. ampak je za vsaj 120km se not Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
iceman22 Napisano 19. maj, 2009 Prijavi Napisano 19. maj, 2009 jures mogoce ves kok pride predelava na plin dizla?2.0 CD novo mazdo govorim.. Citiraj www.trziskisladoled.si
David Napisano 19. maj, 2009 Prijavi Napisano 19. maj, 2009 jures mogoce ves kok pride predelava na plin dizla?2.0 CD novo mazdo govorim.. Ti bi dal tvojo mazdo na plin*? Stvar je taka...da pri porabi okoli 7 l kot jihh ima nova Mazda 6 mislim da je brezpredmetno stavit plin... ne vem kolk bi dejansko lahko profitiral.... LP David Citiraj Feel free....
jures Napisano 19. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 19. maj, 2009 jures mogoce ves kok pride predelava na plin dizla?2.0 CD novo mazdo govorim.. Nimam pojma....pa res ne vem ce se spla?a....Razen seveda ce dobivas kilometrino, veliko potujes naokoli in ga bos imela leta in leta.......poleg tega ima dizel mazda mal vec problemov sama s seboj...:) Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Gustav Napisano 19. maj, 2009 Prijavi Napisano 19. maj, 2009 jures mogoce ves kok pride predelava na plin dizla?2.0 CD novo mazdo govorim.. dizla predelovat nima smisla, ker je cena ene dva do trikrat vi?ja kot pri benzu. Treba mu je zmanj?at kompresijo pa kaj vem kaj ?e vse Skratka ni to za delat. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
YavarYe X6V6 Napisano 20. maj, 2009 Prijavi Napisano 20. maj, 2009 dizla predelovat nima smisla, ker je cena ene dva do trikrat vi?ja kot pri benzu. Treba mu je zmanj?at kompresijo pa kaj vem kaj ?e vse Skratka ni to za delat. WTF Si kaj takega pojedu al kaj ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Gustav Napisano 20. maj, 2009 Prijavi Napisano 20. maj, 2009 Hja, tko so mi rekl. kaj jaz vem Na?eloma sem teoretik ampak si stvari kar dobro zapomnim. Ko sem spra?eval za predelavo dizla na plin, so mi pa? rekli da je predrago in da je potrebno zmanj?ati kompresijo ki jo majo dizli preko 18:1 ponavadi, da ne prihaja do samov?iga plina, kar pri takih tlakih bi prihajalo Sem malo pobrskal: FAQ na strani plineksa: Ali se v dieselsko vozilo lahko vgradi plin? (Rajko, Metlika) Vgraditi plin v avtomobile z dieselskim motorjem je mogo?e, vendar pa je vpra?ljiva ekonomi?nost vgradnje, tako da takih vgradenj v osebna vozila ne delamo. V katera vozila je mo?no vgraditi plinski pogon? (Simon, Vransko) Plinski pogon je mo?no vgraditi v skoraj vsa vozila na bencinski pogon, razen v nekatera vozila, pri katerih vgradnja zaenkrat ?e ni mogo?a (npr. nekatera vozila z direktnim vbrizgom goriva v valj motorja ). Evo na isti strani plineksa pod predelave najdem tale stavek: Manj pogoste in bolj kompleksne so predelave na dizelskih motorjih, pri katerih je treba poleg v nadaljevanju na?tetih predelav zmanj?ati ?e kompresijsko razmerje in dodati v?igalni sistem s sve?ico. Teh predelav pri nas ne delamo. Tko d zdej ne vem ,a sem jaz kaj pojedel, al pa tvoja splo?no priznana strokovnost na tem podro?ju nekoliko ?epa..... Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
YavarYe X6V6 Napisano 20. maj, 2009 Prijavi Napisano 20. maj, 2009 Hja, tko so mi rekl. kaj jaz vem Na?eloma sem teoretik ampak si stvari kar dobro zapomnim. Ko sem spra?eval za predelavo dizla na plin, so mi pa? rekli da je predrago in da je potrebno zmanj?ati kompresijo ki jo majo dizli preko 18:1 ponavadi, da ne prihaja do samov?iga plina, kar pri takih tlakih bi prihajalo Sem malo pobrskal: FAQ na strani plineksa: Ali se v dieselsko vozilo lahko vgradi plin? (Rajko, Metlika) Vgraditi plin v avtomobile z dieselskim motorjem je mogo?e, vendar pa je vpra?ljiva ekonomi?nost vgradnje, tako da takih vgradenj v osebna vozila ne delamo. V katera vozila je mo?no vgraditi plinski pogon? (Simon, Vransko) Plinski pogon je mo?no vgraditi v skoraj vsa vozila na bencinski pogon, razen v nekatera vozila, pri katerih vgradnja zaenkrat ?e ni mogo?a (npr. nekatera vozila z direktnim vbrizgom goriva v valj motorja ). Evo na isti strani plineksa pod predelave najdem tale stavek: Manj pogoste in bolj kompleksne so predelave na dizelskih motorjih, pri katerih je treba poleg v nadaljevanju na?tetih predelav zmanj?ati ?e kompresijsko razmerje in dodati v?igalni sistem s sve?ico. Teh predelav pri nas ne delamo. Tko d zdej ne vem ,a sem jaz kaj pojedel, al pa tvoja splo?no priznana strokovnost na tem podro?ju nekoliko ?epa..... ?epal bo nekdo drug , samo ?e pri dizlu zni?a? kompresijo pol ni ve? dizel ampak navaden bencinar.?e dizlu zni?a? kompresijo tudi ne pride ve? do samov?iga, to pa pomeni da ne bo ve? delal na nafto, ok ?V?igalne sve?ke pri dizlu, to bo pa rad videl da zdr?i tlake pri katerih laufa dizel. ?e eno vpra?anje kaj je vzrok v?iga me?anice zraka in nafte pri dizlu, kaj povzro?i v?ig? Vidim da dobro obvalada? iskanje po netu, jaz pa malo manj - teoteti?no je mo?no vse, sam jaz stavim samo na izku?nje in prakso, ki pa verjemi mi je ne manjka. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Gustav Napisano 20. maj, 2009 Prijavi Napisano 20. maj, 2009 Ne ne sej se nimam namena kregat sam ne maram pa d se me dela neumnega ?e nisem. Na?eloma se tud ne vme?avam ?e ne vem za kaj se gre. Meni je blo tudi ?udno to ni?anje kompresije saj potem se poraja vpra?anje delovanja enkrat na nafto in drugi? na plin. Edino ?e gre za permanentno predelavo, ki ne omogo?a ve? tankanja nafte, kar pa tud ni ravno kul, akj ?e ne pride? do plina? Torej me?anica nafta + zrak se v?iga sama zaradi kompresije. Kaj to?no in kako, res ne vem, posredi so verjetno cetansko ?tevilo v nafti in kompresijsko razmerje, ki je verjetno precej poenoteno pri vseh dizlih in prilagojeno pri katerem tlaku nafta pa? po?i. Predvidevam da se s cetanskim ?tevilom v nafti uravnava pri katerem tlaku pride do samov?iga, temu pa so prilagojeni motorji in kompresijskarazmerja. Verjetno so dopustna tudi manj?a odstopanja. to je blo brez neta ?raufrskih izku?enj pa res nimam in me ni sram priznat. Pa lep dan ?e naprej Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
YavarYe X6V6 Napisano 20. maj, 2009 Prijavi Napisano 20. maj, 2009 No tole si lepo napisal , si pa pozabil nekaj ki pa je vseeno potrebno za v?ig pri dizlu, in to je temperatura ki pa se povi?a pri kompresiji, je sicer malenkost samo brez nje ni ni?. Pa ?as vbrizga nafte je tudi potreben, ke se nafta vbrizga direktno v cilinder(kot pri ?enskah ) in to ravno pravi moment(mislim ?e se ne motim je pri dizlu predelanemu na plin isti princip, samo medij je drug in ?as vbrizga tudi), kar je pri bencinarju popolnoma druga?e-la?je. A sem ?e mal picajzlast ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
David Napisano 20. maj, 2009 Prijavi Napisano 20. maj, 2009 .... ?ist mal! Ampak takoj ko si ?ensko omenil se mi je stvar skristalizirala... Citiraj Feel free....
YavarYe X6V6 Napisano 20. maj, 2009 Prijavi Napisano 20. maj, 2009 .... ?ist mal!Ampak takoj ko si ?ensko omenil se mi je stvar skristalizirala... Ni mi jasn kaj i a to zvezo s ceno bencina, tisto moje je bila smo "prispodoba" Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 20. maj, 2009 Prijavi Napisano 20. maj, 2009 Tole kar pi?ejo predelovalci na plin so pa zgleda res ene bu?e saj, da bi dieslu zmanj?evali kompresijo se mi zdi pa oreng huda . Pa da bi iz diesel motorja nato recimo naredli bencinskega je treba toliko predelave, da se bolje spla?a kompleten motor zamenjat z vso napeljavo in ra?unalnikom vred. Sve?ke, v?ig, pumpa, v?igalne tuljave, CPU, vpra?anje kako bi turbina prenesla vi?je obrate in mo?nej?i izpuh ter tudi ve?je segrevanje kot pri dieslu, itd. :ne vem: Po moje je samo fora v zamiku vbrizga plina, da le ta ne pride prezgodaj v valj in da se zadeva ne v?ge prehitro ampak ravno takrat, ko je treba... se pravi, da se ?e vedno v?iga po dieselskem principu ampak pravo?asno, da ne pride do klenkanja oz. sploh, do nedelovanja motorja. Edino na tak na?in se sploh lahko obdr?i dieselsko delovanje + plin. Je pa res vpra?anje ekonomi?nosti saj tudi ?e bi bila cena vgradnje enaka je zaradi manj?e porabe diesla kot bencinarja ta stro?ek vrnjen verjetno ?ele pri 40-50kkm. ?e pa je predelava res 2-3x dra?ja pol se ti pa stro?ek povrne ?ele pri 100kkm, kar pa je precej nesprejemljivo in ekonomsko neupravi?eno. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 21. maj, 2009 Prijavi Napisano 21. maj, 2009 Tole kar pi?ejo predelovalci na plin so pa zgleda res ene bu?e saj, da bi dieslu zmanj?evali kompresijo se mi zdi pa oreng huda . Pa da bi iz diesel motorja nato recimo naredli bencinskega je treba toliko predelave, da se bolje spla?a kompleten motor zamenjat z vso napeljavo in ra?unalnikom vred. Sve?ke, v?ig, pumpa, v?igalne tuljave, CPU, vpra?anje kako bi turbina prenesla vi?je obrate in mo?nej?i izpuh ter tudi ve?je segrevanje kot pri dieslu, itd. :ne vem: Po moje je samo fora v zamiku vbrizga plina, da le ta ne pride prezgodaj v valj in da se zadeva ne v?ge prehitro ampak ravno takrat, ko je treba... se pravi, da se ?e vedno v?iga po dieselskem principu ampak pravo?asno, da ne pride do klenkanja oz. sploh, do nedelovanja motorja. Edino na tak na?in se sploh lahko obdr?i dieselsko delovanje + plin. Je pa res vpra?anje ekonomi?nosti saj tudi ?e bi bila cena vgradnje enaka je zaradi manj?e porabe diesla kot bencinarja ta stro?ek vrnjen verjetno ?ele pri 40-50kkm. ?e pa je predelava res 2-3x dra?ja pol se ti pa stro?ek povrne ?ele pri 100kkm, kar pa je precej nesprejemljivo in ekonomsko neupravi?eno. To sem ?akal to je bistvo, ?as "vbrizga" plina v cilinder. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sirius Napisano 21. maj, 2009 Prijavi Napisano 21. maj, 2009 Ker se ?e ka?ejo neke iskre in strele v debati dizel-LPG je potrebno vklju?iti "brizgalno" z hlajenje debate. Verjetno ne bo kavelj v predelavi dizla na LPG v tem, da se dizla najprej predela v bencinca. Australska vlada subvencionira predelavo dizlov s 2000 Aust. $, bencincev pa z 1000 $ , torej je predelava mo?na le, da je za dizel avtomobile dra?ja. Sedaj govorim malo na pamet, ker nimam ?asa brskati po internetu,vendar menim, da je to tako drago ker je potrebno vgraditi posebne injektorje, torej poseben sistem vbrizga LPG, kar je jasno, da je precej boj zapleteno in tudi dra?je kot predelava pri bencincih. Se pa na netu reklamira druge vrste sistem, ki predstavlja me?anje 5-35% LPG v dizel, ki se vbrizgava v cilinder. Dose?ejo se bolj?i rezultati izkoristka goriva z zmanj?anjem porabe za do 25% pa tudi onesna?evanje okolja je bistveno zmanj?ano, brez raznih DPF. V VB to stane tak predelava 1400 funtov+VAT (16%). ****** Avon Autogas has developed a revolutionary system that can substantially reduce the operating costs of any diesel engine. And have fitted over a hundred vehicle in the last 12 months mainly for local councils, and even main dealers are using us on there own vans. Save around 25% of diesel fuel bills. Prices from Ł1400 plus vat Reduced Emissions Tests have shown particulate Matter is reduced by approximately 70% as a consequence of an efficient combustion rate and the combustion process being completed with in the cylinder. Further emissions can be removed with employment of a catalytic converter in the exhaust system. Improved Fuel Efficiency Did you know that only around 85% of the diesel is burnt in the cylinder with the rest wasted. It burns in the exhaust manifold or escapes to the atmosphere unburnt. Our system uses a secondary fuel to increase to burn rate to a typical 98%. The electronic controlled introduction of LPG into the inlet results in improved combustion that requires a reduced amount of Diesel to produce the equivalent horsepower / torque. It is basic mathematics, if you burn 25% more fuel rather than sending it into the atmosphere you will receive an increase in fuel efficiency. System Adaptability The intellectual property within the OMVL ECU has the flexibility to be adapted to suit any Diesel engine. The system is designed to operate on new (computerized) engines whether they are turbo charged or naturally aspirated. The ECU module is efficient for all Diesel-based vehicles that travel intra city or long haul interstate environments including stationary generation and marine applications. Improved Driving Conditions Vehicle drivability and driver morale are increased, most importantly driver fatigue is decreased. This is because the driver is faced with fewer gear changes due to improved engine torque curve. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
jures Napisano 21. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 21. maj, 2009 Ker se ?e ka?ejo neke iskre in strele v debati dizel-LPG je potrebno vklju?iti "brizgalno" z hlajenje debate. Verjetno ne bo kavelj v predelavi dizla na LPG v tem, da se dizla najprej predela v bencinca. Australska vlada subvencionira predelavo dizlov s 2000 Aust. $, bencincev pa z 1000 $ , torej je predelava mo?na le, da je za dizel avtomobile dra?ja. Sedaj govorim malo na pamet, ker nimam ?asa brskati po internetu,vendar menim, da je to tako drago ker je potrebno vgraditi posebne injektorje, torej poseben sistem vbrizga LPG, kar je jasno, da je precej boj zapleteno in tudi dra?je kot predelava pri bencincih. Se pa na netu reklamira druge vrste sistem, ki predstavlja me?anje 5-35% LPG v dizel, ki se vbrizgava v cilinder. Dose?ejo se bolj?i rezultati izkoristka goriva z zmanj?anjem porabe za do 25% pa tudi onesna?evanje okolja je bistveno zmanj?ano, brez raznih DPF. V VB to stane tak predelava 1400 funtov+VAT (16%). ******Avon Autogas has developed a revolutionary system that can substantially reduce the operating costs of any diesel engine. And have fitted over a hundred vehicle in the last 12 months mainly for local councils, and even main dealers are using us on there own vans. Save around 25% of diesel fuel bills. Prices from Ł1400 plus vat Reduced Emissions Tests have shown particulate Matter is reduced by approximately 70% as a consequence of an efficient combustion rate and the combustion process being completed with in the cylinder. Further emissions can be removed with employment of a catalytic converter in the exhaust system.Improved Fuel Efficiency Did you know that only around 85% of the diesel is burnt in the cylinder with the rest wasted. It burns in the exhaust manifold or escapes to the atmosphere unburnt. Our system uses a secondary fuel to increase to burn rate to a typical 98%. The electronic controlled introduction of LPG into the inlet results in improved combustion that requires a reduced amount of Diesel to produce the equivalent horsepower / torque. It is basic mathematics, if you burn 25% more fuel rather than sending it into the atmosphere you will receive an increase in fuel efficiency.System Adaptability The intellectual property within the OMVL ECU has the flexibility to be adapted to suit any Diesel engine. The system is designed to operate on new (computerized) engines whether they are turbo charged or naturally aspirated. The ECU module is efficient for all Diesel-based vehicles that travel intra city or long haul interstate environments including stationary generation and marine applications. Improved Driving Conditions Vehicle drivability and driver morale are increased, most importantly driver fatigue is decreased. This is because the driver is faced with fewer gear changes due to improved engine torque curve. Fajn da se dela v tej smeri, samo ne vem ce ljudje zelijo 25% znizanje...hocejo dokaj hitro povrnitev stroskov... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sishi Napisano 21. maj, 2009 Prijavi Napisano 21. maj, 2009 Predelavat traktor na LPG je ?isti nonsens. Raje se proda traktor in kupi bencinarja ter vgradi LPG (?e bolje kupiti ?e vgrajenega ). Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Sirius Napisano 21. maj, 2009 Prijavi Napisano 21. maj, 2009 Ker gre za opazno zmanj?evanje onesna?evanja okolja, bi morala dr?ava biti zainteresirana za tak?ne predelave tako, kot je v Australiji, ker ?e pade zgolj na hrbet uporabnikov, so redki, ki so pripravljeni prevoziti 90.000 km, da jim se investicija povrne. Torej subvencija pri predelavi in obdav?itev izpustov ?kodljivih plinov, za potratne avtomobile. Jaz ne navijam za nove davke, vendar nas bodo vremenske spremembe kmalu v to prisilile. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
madmax Napisano 21. maj, 2009 Prijavi Napisano 21. maj, 2009 Ne razumem zakaj bi predeloval nekaj kar lahko laufa tudi na "rde?e"!? Citiraj
Alex Napisano 21. maj, 2009 Prijavi Napisano 21. maj, 2009 Ne razumem zakaj bi predeloval nekaj kar lahko laufa tudi na "rde?e"!? ...ne razumem,zakaj bi sploh kaj predelovali?? Citiraj
David Napisano 21. maj, 2009 Prijavi Napisano 21. maj, 2009 Ne razumem zakaj bi predeloval nekaj kar lahko laufa tudi na "rde?e"!? ....aaaam.... pa to baje ne funcionira pri novih avtih.... ali pa?? Citiraj Feel free....
Boss Napisano 21. maj, 2009 Prijavi Napisano 21. maj, 2009 Torej subvencija pri predelavi in obdav?itev izpustov ?kodljivih plinov, za potratne avtomobile. Jaz ne navijam za nove davke, vendar nas bodo vremenske spremembe kmalu v to prisilile. Sej se heca? a ne? Avtomobil je samo gre?ni kozel v tej zgodbi in blazno primeren, da se njihove lastnike cuza na ra?un ekologije in pobiranja davkov glede na izpust CO2. Dele? CO2, ki ga pridela ?lovek je ?e tako velikostnega reda 2-3% vseh emisij CO2 v naravi, avtomobili pa v vsej tej sliki prispevajo le okoli 10%. In ?e zmanj?amo izpuste CO2 pri avtih za tretjino to pomeni v globalnem smislu manj kot en promil. In tisti, ki danes misli, da bo en promil re?il svet je pa res tr?en v glavo. Dejte se prosim zavedat, da tole "dilanje" z CO2 je en sam biznis tako kot je napihovanje in delanje panike glede pti?je pa pra?i?je gripe pa SARS pa ne vem ?esa ?e. Prodat je treba in velike ribe morajo zaslu?it, nas male pa ocurit do spodnjih gat. Tudi tako opevani Al Gore je le v slu?bi profita in lastne samopromocije, tako da please dejmo mal razmi?ljat z lastno glavo in malce se u?it iz zgodovine ter se vpra?at zakaj je bilo v ?asih vikin?kega naseljevanja Grenlandije tam vse zeleno in plodno in so celo v Angliji gojili vinsko trto. A so se res v srednjem veku tud tolk vozili z avti in je industrija tako svinjala ozra?je, da se je tako ogrelo zaradi toplogrednih plinov? A ne bi bilo vseeno malo bolj logi?no se vpra?at, kaj povzro?a cikli?ni dvig temperatur in da verjetno je tukaj najve?ji faktor na?e preljubo sonce, ki nam daje tako ?ivljenje in energijo kot nam spreminja tudi podnebje. Pa ?e se na glavo postavmo ne bomo uspeli zmanj?ati vplivov sonca pa tudi ne vem zakaj bi jih, ?e je to naravni cikel. Citiraj
madmax Napisano 21. maj, 2009 Prijavi Napisano 21. maj, 2009 ....aaaam.... pa to baje ne funcionira pri novih avtih.... ali pa?? Baje da ja, ma sej ?e malo po?tudira? je logi?no.....poglej samo naprimer koliko bolj natan?ne in ob?utljive so ?rpalke doma na pe?i za centralno, pa jih kurilc ne zjeb***! Nevem no, moja kme?ka logika :ne vem: ?e te ni strah carine.....ne vidim zadr?kov .....kao! Citiraj
RoKo Napisano 21. maj, 2009 Prijavi Napisano 21. maj, 2009 Sej se heca? a ne? Avtomobil je samo gre?ni kozel v tej zgodbi in blazno primeren, da se njihove lastnike cuza na ra?un ekologije in pobiranja davkov glede na izpust CO2. Dele? CO2, ki ga pridela ?lovek je ?e tako velikostnega reda 2-3% vseh emisij CO2 v naravi, avtomobili pa v vsej tej sliki prispevajo le okoli 10%. In ?e zmanj?amo izpuste CO2 pri avtih za tretjino to pomeni v globalnem smislu manj kot en promil. In tisti, ki danes misli, da bo en promil re?il svet je pa res tr?en v glavo. Dejte se prosim zavedat, da tole "dilanje" z CO2 je en sam biznis tako kot je napihovanje in delanje panike glede pti?je pa pra?i?je gripe pa SARS pa ne vem ?esa ?e. Prodat je treba in velike ribe morajo zaslu?it, nas male pa ocurit do spodnjih gat. Tudi tako opevani Al Gore je le v slu?bi profita in lastne samopromocije, tako da please dejmo mal razmi?ljat z lastno glavo in malce se u?it iz zgodovine ter se vpra?at zakaj je bilo v ?asih vikin?kega naseljevanja Grenlandije tam vse zeleno in plodno in so celo v Angliji gojili vinsko trto. A so se res v srednjem veku tud tolk vozili z avti in je industrija tako svinjala ozra?je, da se je tako ogrelo zaradi toplogrednih plinov? A ne bi bilo vseeno malo bolj logi?no se vpra?at, kaj povzro?a cikli?ni dvig temperatur in da verjetno je tukaj najve?ji faktor na?e preljubo sonce, ki nam daje tako ?ivljenje in energijo kot nam spreminja tudi podnebje. Pa ?e se na glavo postavmo ne bomo uspeli zmanj?ati vplivov sonca pa tudi ne vem zakaj bi jih, ?e je to naravni cikel. Citiraj
Sishi Napisano 22. maj, 2009 Prijavi Napisano 22. maj, 2009 Dele? CO2, ki ga pridela ?lovek je ?e tako velikostnega reda 2-3% vseh emisij CO2 v naravi, avtomobili pa v vsej tej sliki prispevajo le okoli 10%. In ?e zmanj?amo izpuste CO2 pri avtih za tretjino to pomeni v globalnem smislu manj kot en promil. In tisti, ki danes misli, da bo en promil re?il svet je pa res tr?en v glavo. Se strinjam glede CO2. Svetovno govedo proizvede enormno koli?ino metana, ki ima 20X ve?ji u?inek toplogrednih plinov v primerjavi s CO2.Me pa izredno moti, da so v Ljubljani vsi mestni in primestni avtobusi dizli. Tudi taxi-ji in ve?ina osebnih avtomobilov. ?e od?tejemo CO2 emisije, potem imajo dizli zdravju veliko nevarnej?e izpuste. Recimo trdi delci imajo direkten negativen u?inek na ?lovekovo zdravje - CO2 pa posrednega. Ne vem ni mi huj?ega, kot stat na semaforju za avtobusom in gledat njegov gost ?rn dim pri speljevanju.Na Dunaju ni mestnega prevoza na dizel, ampak so tramvaji na elektriko! Poleg tega mesto subvencionira vsakega taxista s 3000? in voznike s 1000?, ?e predelajo svoj avto na zemeljski plin. Ljubljana bi se morala zgledovati. Gosto naseljena mesta, bi se morala izogibati prometu z dizelskim pogonom. Pa to je samo moje razmi?ljanje. P.S. Pa ne zdej o tem, da proizvodnje elektrike tud onesna?uje... Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.