Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Niti slu?ajn ni blo u tem smislu napisano - hotu sm re?t, da se nam ne pi?e ni? dobrga (beri ugodne vo?nje)! <_<:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Meni ni?. :harhar::harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

v italiji zelenc 1.3, a plin 0,65..... :angry:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kje se da najceneje na plin predelat? jaz mam dost tega sranja :(

 

Sama predelava je pocen - sistema pa kukr da?, js pod 1k? neb gledal, skupaj z monta?o.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Svoje cajte se je v Nov Sad hodil, tko da ?e odpade al ne, se bo? pa? sam odlo?u, ve? pa naj ti pove uporabnik Sishi, ki se z zadevo fura ?e leto in pol in kokr vem stvar ?PILA! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

thanks. pol tista "ze 400e v bosno po plinski sistem" odpade... :D

 

1,2 k? dobi? na?eloma kar ho?e?, uradno z VSEMI papirji in homologacijo, ti samo pelje? in pride? iskat nobenega skakanja levo - desno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

cca 400 ? stane tudi pri nas, sistem na podlak in 1 ?obo - venturi

 

pri sekven?nih sistemih je pa tako; od - do nekje pla?a? znamko, nekje provizijo, nekje pa recimo temu kvaliteto. No pa ?e nekje preve? delo.....

 

druga?e pa noben avtoplin sistem ni tako prfekten kot je bencinski, vendar se je potrebnu tudi kak?nemo konji?u pri 40% ? odre?t....

 

lp

Napisano

 

druga?e pa noben avtoplin sistem ni tako prfekten kot je bencinski, vendar se je potrebnu tudi kak?nemo konji?u pri 40% ? odre?t....

 

lp

 

No ja kukr kdo. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@Primo? - na?a 323FBA kokr smo ugotovli (ti osebno), celo bolj sko?i na LPG kot benz! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

cca 400 ? stane tudi pri nas, sistem na podlak in 1 ?obo - venturi

 

pri sekven?nih sistemih je pa tako; od - do nekje pla?a? znamko, nekje provizijo, nekje pa recimo temu kvaliteto. No pa ?e nekje preve? delo.....

 

druga?e pa noben avtoplin sistem ni tako prfekten kot je bencinski, vendar se je potrebnu tudi kak?nemo konji?u pri 40% ? odre?t....

 

lp

 

Men se ne pozna :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

potem pravite, da "doma" zmontiran sistem univerzalni plinski sistem popolnoma enako ?e ne celo bolje kot original bencinski sistem katerega je 100 strokovnjakov ve? let razvijalo....

 

lepo sli?at, mogo?e pa res :jupiii:

Napisano

potem pravite, da "doma" zmontiran sistem univerzalni plinski sistem popolnoma enako ?e ne celo bolje kot original bencinski sistem katerega je 100 strokovnjakov ve? let razvijalo....

 

lepo sli?at, mogo?e pa res :jupiii:

 

Moja xxxhitrost je vi?ja za 4km/h na lpg, ista relacija mogo?e temp +-2 stopinji druga?e.

Bom pa v kratkem naredu test B vs LPG isti avto ista ?pura 402m.

 

 

Js ugotavljam da ga japonski in?inirji preve? pijejo pol pa take lovske streljajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

potem pravite, da "doma" zmontiran sistem univerzalni plinski sistem popolnoma enako ?e ne celo bolje kot original bencinski sistem katerega je 100 strokovnjakov ve? let razvijalo....

 

lepo sli?at, mogo?e pa res :jupiii:

 

Jaz nimam 'doma' imam Tartarini :whatever: in pospe?ki do 100 ka?ejo z Dyno SW popolnoma enako krivuljo....

 

Res pa da spet gre za druga?en sistem za direct injection.....ti ?e ve? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz nimam 'doma' imam Tartarini :whatever: in pospe?ki do 100 ka?ejo z Dyno SW popolnoma enako krivuljo....

 

Res pa da spet gre za druga?en sistem za direct injection.....ti ?e ve? :)

 

Ja seveda ti ka?ejo enako, ko pa se ti nad 3.000 obratov preklop iz plina na bencin :harhar:

 

Moja xxxhitrost je vi?ja za 4km/h na lpg, ista relacija mogo?e temp +-2 stopinji druga?e.

Bom pa v kratkem naredu test B vs LPG isti avto ista ?pura 402m.

 

A sem lohk zraven ko bo? to testiral :ouje: . Po moje bi to najla?je primerjali na kakem dyno merjenju, kjer bo ?ist to?no pokazalo kolk KM in kolk navora je z enim in z drugim gorivom.

33112_1.png

Napisano

A sem lohk zraven ko bo? to testiral :ouje: . Po moje bi to najla?je primerjali na kakem dyno merjenju, kjer bo ?ist to?no pokazalo kolk KM in kolk navora je z enim in z drugim gorivom.

 

To?no to. :bravo:
Napisano

?e pa test naredim na isti relaciji z 2ma testerjema isto?asno(G-Tech in pa DH priklopljen na obd) ni ok, samo da se vidi razlika, ker edino to me zanima ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne ni dovolj dobro, ker ne more? ugotovit kolk se spremeni mo? in navor pri posameznih obratih. To lahko nardi? sam na dynotu, ?e seveda ho?emo biti ekzaktni. Kot osnova, da vidimo a gre za razliko pa verjetno je dovolj dobro :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Gtec je kar kul zadeva saj meri kar natan?no in lahko pomoje razlikuje ?e bo avto enkrat bolje pospe?eval kot drugi?. Ampak pomoje je najbolj realno vseeno na dynotu. Seveda je to le moje mnenje, stestirajte pa kakor ho?ete. :blush:

Napisano

potem pravite, da "doma" zmontiran sistem univerzalni plinski sistem popolnoma enako ?e ne celo bolje kot original bencinski sistem katerega je 100 strokovnjakov ve? let razvijalo....

 

Jaz imam 'doma' varianto za 410? (vakumsko) pa mi na LPG gre manj pa ve? ?re <_< je pa cca 40% ceneje kot, ?e bi se vozil na benz :harhar:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ne ni dovolj dobro, ker ne more? ugotovit kolk se spremeni mo? in navor pri posameznih obratih. To lahko nardi? sam na dynotu, ?e seveda ho?emo biti ekzaktni. Kot osnova, da vidimo a gre za razliko pa verjetno je dovolj dobro :ne vem:

 

Boss ni vse tako ?rno-belo.

 

Te podatke lahko vidi?, ko podatke prenese? na pc ti lepo nari?e grafe tako kot na dynotu( z obrati, konji,navorom, prestavo, hitrostjo,G silo,...) tako da tukaj NI kake bajne razlike.

Je pa res kolikor si natan?en pri vnosu zahtevanih podatkov(?elna povr?ina avta, te?a sta najpomembnej?i) toliko je to?na meritev. Glede na to da bom za drugo meritev pritisnil samo gumb na LPG--ju, tudi ?e falim z podatki bo razlika ?e vedno enaka v +- 1-2%.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne da tako pravim to je to. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.