Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Francija 1.6, Italija 1.6-1.7

Sam za italijane me ?udi, glede na to da imajo veliko pristani?? na vsake 100km...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

takle ko grejo pa zdej cene gor je pa ?e abnormalno :whatever:

 

Hrva?ka ma najcenej?e gorivo EU...

 

?akaj izglasovali so ZA eu....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No sej pri teh prevoznikih nikoli ne ve?...to so tako ali tako privatniki, on mogo?e ?e so imeli reklamo na cisternah, so mu npr. 5 let ve? pla?evali zaradi tega, nato je za?el za drugega voziti, cisterne pa seveda ni prebarval-zakaj bi si delal stro?ke oz. vozi za obe naftni dru?bi...sej to ni ni? tak?nega v teh ?asih. Vem za nekoga ki vozi za Spar in je cel od ?para poliman, vmes pa pobira ?e vse mogo?e...samo da je kamion ?imbolj zafilan in da se ?immanj prazen vozi naokoli.

Napisano

OMV je najbolj?e! :harhar:

 

Mislim, a ?e ni splo?no znano, da ima OMV svoje rafinerije in je njihova 100 res iz Avstije, vse ostalo je iz Kopra? Al je treba spet na?enjat te ?torije pa prepire? :ne vem: Za dizla pa kolikor vem je ve?inoma razlika v aditivih, ki jih dajejo notri razli?ne firme.

Napisano

OMV je najbolj?e! :harhar:

 

Mislim, a ?e ni splo?no znano, da ima OMV svoje rafinerije in je njihova 100 res iz Avstije, vse ostalo je iz Kopra? Al je treba spet na?enjat te ?torije pa prepire? :ne vem: Za dizla pa kolikor vem je ve?inoma razlika v aditivih, ki jih dajejo notri razli?ne firme.

 

Jaz moram tukaj dodati, da zadnje 3 tanke na omV res lep?e te?e, tudi ni? cukanja, kar se pri petrolu v?asih zgodi pri 1500

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ste se kdaj kregali katero gorivo je bolj?e OMV ali Petrol

 

Ja valda je na OMV bolj?e, a ne vidi? jim na Petrolu kurilca to?ijo... :D

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Boss, toliko enih besed o manipuliranju oz. zavajanju s strani novinarjev, potem pa to isto po?ne? ti.

Oemvejeva cisterna na fotki ni pripeljala goriva na Petrol pumpo, tja je ?la tankat ker ima Petrol bolj?e gorivo. :P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Jaz moram tukaj dodati, da zadnje 3 tanke na omV res lep?e te?e, tudi ni? cukanja, kar se pri petrolu v?asih zgodi pri 1500

 

Zna biti. Jaz sem zadnja dva tanka dodal ar?onov aditiv..Je pa ?e bolj?e :-) Kot puter?ek te?e :-)

Napisano

Boss, toliko enih besed o manipuliranju oz. zavajanju s strani novinarjev, potem pa to isto po?ne? ti.

Oemvejeva cisterna na fotki ni pripeljala goriva na Petrol pumpo, tja je ?la tankat ker ima Petrol bolj?e gorivo. :P

 

A si opazil, da poleg slikic nisem napisal nobene trditve - namenoma :harhar: ampak sem samo dodal slikice potem naj si pa vsak sam razlaga kako in kaj. :hudicek:

 

Ja valda je na OMV bolj?e, a ne vidi? jim na Petrolu kurilca to?ijo... :D

 

No, no ne more? bit tak... to je samo tank za webasto napolnu. Webasto, ?e ima? posebej tank lahko tanka? kurilca pa ti noben ni? ne more saj gre za gorivo za ogrevanje :hudicek::hudicek:

33112_1.png

Napisano

Petrol tro?i tudi dr?avne rezerve ?e se ne motim? Tako da tist star benz verjetno potem razvozijo po pumpah, tja pa novega nato?ijo. Koliko in ?e sploh ima bencin neki "rok trajanja" da postane slab?i se pa nisem spu??al.

Napisano

Petrol tro?i tudi dr?avne rezerve ?e se ne motim? Tako da tist star benz verjetno potem razvozijo po pumpah, tja pa novega nato?ijo. Koliko in ?e sploh ima bencin neki "rok trajanja" da postane slab?i se pa nisem spu??al.

 

P. aeruginosa is often preliminarily identified by its pearlescent appearance and grape-like or tortilla-like odor in vitro. Definitive clinical identification of P. aeruginosa often includes identifying the production of both pyocyanin and fluorescein, as well as its ability to grow at 42°C. P. aeruginosa is capable of growth in diesel and jet fuel, where it is known as a hydrocarbon-using microorganism (or "HUM bug"), causing microbial corrosion.[3] It creates dark, gellish mats sometimes improperly called "algae" because of their appearance.[citation needed]

 

Detects "Fuel Bugs", bacteria, fungus and mold in fuel.

 

This test is called a "dip slide". One side of the slide is "white". This will detect BACTERIA between 24 and 36 hours after exposure. The other side of the slide is "off white". This will detect MOLD between 36 and 48 hours after exposure.

 

NO spots are good news. Any reaction is bad news.

 

 

 

1. Simply remove the slide from the tube. DO NOT touch the slide surface. The slide will detect bacteria on you fingers.

 

2. Dip the slide into the fuel for 15 seconds. Take a fuel sample from the fuel filter or water separator.

 

 

 

3. Remove the excess fuel. And then put the slide back into the tube.

 

4. Put the tube in a desk drawer, any dark location, for 24 hours.

 

5. Inspect the tube at 24 hours, 36 hours and 48 hours. Any reaction requires immediate action on your part. Add a BIOCIDE to the fuel to immediately kill the biological elements in your tank. Then install a Dieselcraft Fuel Stabilizer to assure that this problem does not return.

 

 

 

 

 

For disposal fill the tube with household bleach. Re-insert the slide and place in the trash.

 

If water enters your fuel system either through condensation or vents, it can causes bacteria growth. Many species of bacteria, mold and fungus can grow in diesel fuel but not algae. The scientific names for the most common types of organisms that live in petroleum products are Cladosporium resinae and Pseudomonas aeruginosa.

 

Algae growth in fuel is a misnomer for the problem.

 

What looks like algae may be in fact asphaltene or diesel sludge.

 

Asphaltene is a chemical problem inherent in diesel fuel and not biological contamination. This can be treated with Dieselcraft Technol 246 sludge dispersant.

 

Unless you drain your tanks 100%, you always have old fuel in your tanks. This old fuel most likely has one of two problems, biological or chemical.

 

To determine the problem so it can be treated we have produced a fuel test kit that will identify biological contaminants.

 

Each kit comes with a sampling beaker and plastic tube for the fuel sample, along with the test kit that contains the bacteria and mold media.

 

Kits are $9. You may change the quantity during the checkout process. Shipping is a flat rate based on quantity.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

LPG ve? kot pol cenej?i od bencina :bravo::danzoman::harhar::jupiii::hudicek:

 

Kje pa? Petrol ima 0,75? (napovedujejo podra?itev na 0,8?) 54% cene, Na Verov?kovi pa nimam pojma kolk je.

33112_1.png

Napisano

Niti me ne gane toliko, da je bencin dra?ji ?ez no?. Bolj me gane to, da je kurilc cenej?i ?ez no? (?koda da kurim samo podnevi) :P .

Ta teden grem v investicijo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Jaz sem pa u?eri Kurilca pla?al ?e po stari ceni, no takoj je bilo pri 1500 litrih nekih 30 ? dra?je, kot ?e bi ga pla?al po dana?nji nabavni ceni! :hudicek:<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V?eraj tankal lpg, pi?ke so ga navile na par tiso?inov manj kot na 0,80?.

?e zmeri cnej od benza za cca 0,60 ? :danzoman: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hmm ja... sem napovedal dva dni nazaj :whatever:

 

Kolk je pa zdej na Verov?kovi... ne verjamem, da so oni pa kr imuni na podra?itve. :ne vem:

 

 

Je pa zanimivo, da ob zadnji podra?itvi goriv niso spet kokodakali, kako mamo med najdra?jimi gorivi v EU. AMZS je namre? popravil cenike v drugih dr?avah na novej?i datum in glej ga zlomka diesel je pri nas takoj za Luxemburgom najcenej?i v EU. Ubogi novinarski pisun?ki le s ?im bodo zdaj primerjali in nergali - z recesijskim padcem goriv leta 2008?

33112_1.png

Napisano

Verov?kova 0,703? :D

 

Sej no?em bit zoprn sam danes gre plin na Verov?kovi gor in sicer na 0,73?. Izkori??ajo sceno s podra?itvami benza.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za 80€ nabavil 2tb ssd. Je sicer 4.0, vendar bo kljub temu v 3.0 socketu. V 4.0 socketu je samsung 980 pro  
    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.