Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 19 urami je dvorjan napisal:

Ja, vse se je dobro izšlo. Potem sem še parkrat dolil tiste aditive za čiščenje šob. Avto je delal bp do prodaje čez par let.

Katere aditive si pa sipal notri?

A ti je potem spet začel nagajati oziroma cukati?

 

pred 13 urami je Slivka napisal:

Baje, da se najsmrtonosnejši virus na planetu imenuje Profit.

Bolezen, ki jo povzroča, pa se imenuje Pohlep.

Tako se govori, jaz ne vem nič o tem...

Dober pregovor za današnji čas, ampak ni ga čez ZKP.

 

LabiGT, a si dojel da ni vse v Golobiranju?

 

Napisano
pred 4 minutami je DonFelipe napisal:

Katere aditive si pa sipal notri?

A ti je potem spet začel nagajati oziroma cukati?

 

 

Ej, ne vem, tega je že 15 let. Ne, nikoli več ni nagajal ali cukal po tistem pripetljaju.

Napisano
pred 3 minutami je DonFelipe napisal:

A 406 ti ni rjavel?

Ni bil 406. Je bil C5 Break ... in ne, nic ni rjavel.

 

Edino, kar je bilo izrednih okvar v 167.000 km (sem ga imel od novega), je bilo:

- zadnji senzor višine

- prednja leva zavorna čeljust je zaštekala

- žičke v pregibu prtljažnih vrat (nehalo delati odpiranje zadnjega stekla)

- amortizerja prtljažnika

 

Še danes me kdaj mehanik spomni, da sem prehitro prodal najboljši avto. 😃

Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Ni bil 406. Je bil C5 Break ... in ne, nic ni rjavel.

 

Edino, kar je bilo izrednih okvar v 167.000 km (sem ga imel od novega), je bilo:

- zadnji senzor višine

- prednja leva zavorna čeljust je zaštekala

- žičke v pregibu prtljažnih vrat (nehalo delati odpiranje zadnjega stekla)

- amortizerja prtljažnika

 

Še danes me kdaj mehanik spomni, da sem prehitro prodal najboljši avto. 😃

Eden izmed boljših citroenov.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Aha. Je pa enak motor v tem vozilu.

Pa zelo redki si C5 Break, je več limuzin.

In kar je še najbolj zanimivo, danes bi za dizla zapravil več kot so redni servisi in je vreden.

Sem taksiral z 406 in C5 prve generacije pa je kilometer bil liter nafte, danes pa s tem ne bi nič zaslužil ; včasih je veljalo pravilo : kilometer je liter bencina, danes pa je kilometer 0,90€/km cena nafte pa je 1,8€ oziroma še enkrat več tako da se nemoreš pokriti. Kilometer bi moral tako biti vsaj 2-3€, čakalna ura pa ne 15, ampak 20€. Želim samo povedati da se dizel splača samo v kolikor si non-stop v pogonu in ga ne ugašaš, hkrati pa z današnjimi cenami kot taksist oziroma prevoznik ne preživiš saj imaš še dodatne stroške (članarine, servisi, nalepke na vozilih, ...).

Zanimivo pa da so avtobusi obstali in zamujali, folk pa jasno živčen saj se niso imeli kam dati ker je bilo prevroče in soparno.

Napisano

Jaz pa že z vidika navora ne maram bencinarjev. Jaz imam navora v Saabu skoraj kot Gallardo. Neprecenljivo:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 51 minutami je DonFelipe napisal:

Aha. Je pa enak motor v tem vozilu.

Pa zelo redki si C5 Break, je več limuzin.

In kar je še najbolj zanimivo, danes bi za dizla zapravil več kot so redni servisi in je vreden.

Sem taksiral z 406 in C5 prve generacije pa je kilometer bil liter nafte, danes pa s tem ne bi nič zaslužil ; včasih je veljalo pravilo : kilometer je liter bencina, danes pa je kilometer 0,90€/km cena nafte pa je 1,8€ oziroma še enkrat več tako da se nemoreš pokriti. Kilometer bi moral tako biti vsaj 2-3€, čakalna ura pa ne 15, ampak 20€. Želim samo povedati da se dizel splača samo v kolikor si non-stop v pogonu in ga ne ugašaš, hkrati pa z današnjimi cenami kot taksist oziroma prevoznik ne preživiš saj imaš še dodatne stroške (članarine, servisi, nalepke na vozilih, ...).

Zanimivo pa da so avtobusi obstali in zamujali, folk pa jasno živčen saj se niso imeli kam dati ker je bilo prevroče in soparno.

Kilometer 2-3 €? Zanimivo. 

Poraba recimo 10 litrov... 

Tovornjak in avtobus se vrtita max 1,5 € po km in 30 litrov porabe... 

Čakalne ure pri tovornjaku ni... Vsaj za šoferja ne...pa se na mejah po 24 ur čaka... 

Napisano
pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

A to misliš v 9-5 2.2TDi ?

2.2 TiD ima samo 280Nm navora. Moj 1.9 TTiD stage1 Hirsch+ Tunerc remap=500Nm.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 minutami je Shrek napisal:

Kilometer 2-3 €? Zanimivo. 

Poraba recimo 10 litrov... 

Tovornjak in avtobus se vrtita max 1,5 € po km in 30 litrov porabe... 

Čakalne ure pri tovornjaku ni... Vsaj za šoferja ne...pa se na mejah po 24 ur čaka... 

A misliš da bomo delali zastonj?

Malo si izračunaj stroške ter kolikor ti pripada. 

 

pred 3 minutami je FuManchu napisal:

2.2 TiD ima samo 280Nm navora. Moj 1.9 TTiD stage1 Hirsch+ Tunerc remap=500Nm.

Poznam.

A je mogoče en tak na Saab forumu kjer je govora o čipiranju?

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Kilometer 2-3 €? Zanimivo. 

Poraba recimo 10 litrov... 

Tovornjak in avtobus se vrtita max 1,5 € po km in 30 litrov porabe... 

Čakalne ure pri tovornjaku ni... Vsaj za šoferja ne...pa se na mejah po 24 ur čaka... 

Glede na to koliko je Taxistov se očitno splača.....👍 Uber bi delal še za manj......🥴

Napisano
pred 9 urami je DonFelipe napisal:

A misliš da bomo delali zastonj?

Malo si izračunaj stroške ter kolikor ti pripada. 

 

Poznam.

A je mogoče en tak na Saab forumu kjer je govora o čipiranju?

Stroške? 

Avtobus je 250 000 €+, tovornjak je 200 000€+, da o gumah in servisiranju ne govorim... Kje so še cestnine.

.

Taxi stroški? Tak znesek v 20ih letih...

Napisano

Ne govorimo o ceni nabave novega vozila, ampak o delu z njim. 

Vse je odvisno kakšen in kateri avto imaš.

Večina ima precenjeno nemško sveto trojico, jaz sem pa razmišljal o nabavi rabljenega Subaru-ja ali Honde.

Napisano

Kar se tiče taxi avtov...

Moralo bi biti kot v Londonu. Vsi eneki in vsi isti.

Da tak avto NE MOREŠ in NE SMEŠ uporabljat privatno. 

Pa da vidimo taxiste pol... 

Napisano
dne 20. 6. 2022 ob 16:26 je NevLado napisal:

Se mi bo še kolcal po plinu 😁 Kolk je plin kej zdej, cca.1€? Ima kdo še mazdo na plin tukaj? 😁

 

 

Napisano

Plin je še enkrat dražji kot je bil do nedavnega. 

Škoda ker imajo samo v Latinski Ameriki in ponekod pogon na etanol in ostale alkoholne spojine pri nas pa ne smeš še na kurilca več voziti ; če bi to delovalo bi lahko fural na domač šnopčk in se ne bi sekiral.

Mimogrede ima kdo tu Mazdo s pogon na plin?

Napisano
pred 3 minutami je DonFelipe napisal:

Plin je še enkrat dražji kot je bil do nedavnega. 

Škoda ker imajo samo v Latinski Ameriki in ponekod pogon na etanol in ostale alkoholne spojine pri nas pa ne smeš še na kurilca več voziti ; če bi to delovalo bi lahko fural na domač šnopčk in se ne bi sekiral.

Mimogrede ima kdo tu Mazdo s pogon na plin?

Mislim, da ne, ker do pred kratkim je tu bil navor pri avtu najpomembnejši, plin ga ima pa še nekaj manj kot bencin..... 😁

Napisano

Plin je 1eur in nekaj centov. Najnižja cena ki se jo spomnim v času kovida je bila mislimda 65centov.... 

pred 15 minutami je DonFelipe napisal:

Plin je še enkrat dražji kot je bil do nedavnega. 

Škoda ker imajo samo v Latinski Ameriki in ponekod pogon na etanol in ostale alkoholne spojine pri nas pa ne smeš še na kurilca več voziti ; če bi to delovalo bi lahko fural na domač šnopčk in se ne bi sekiral.

Mimogrede ima kdo tu Mazdo s pogon na plin?

Jaz mam xsaro na plin 

Napisano
pred 5 urami je DonFelipe napisal:

... ... ... ...; če bi to delovalo bi lahko fural na domač šnopčk in se ne bi sekiral.

... ... ... ...

 

Ja, talent, kot vedno. 

 

Midva se poznava še od tiste sedemsedežne Mazde B-2500 z desnim volanom, nekaj let pred korono. Že takrat si bil brihta. Očitno si inteligenčni kvocient obdržal...

 

Šnopček se prodaja po 15€ za liter. Če je bolj žlobudra, gre po 10€ za liter. Ti bi ga pa kuril v avtu in prišel skozi ceneje kot če bi ga prodal in kupil nafto po 2€ za liter. To se lahko domisli samo talent tvojega formata...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 16 minutami je Slivka napisal:

 

Ja, talent, kot vedno. 

 

Midva se poznava še od tiste sedemsedežne Mazde B-2500 z desnim volanom, nekaj let pred korono. Že takrat si bil brihta. Očitno si inteligenčni kvocient obdržal...

 

Šnopček se prodaja po 15€ za liter. Če je bolj žlobudra, gre po 10€ za liter. Ti bi ga pa kuril v avtu in prišel skozi ceneje kot če bi ga prodal in kupil nafto po 2€ za liter. To se lahko domisli samo talent tvojega formata...

Vedi da jaz nisem gretovec, vegan in podobna sranja nove dobe ter imam računico na daljši rok.

Zakaj pa ti kardaširaš po Zokilandu s pomočjo LGBT populacije?

Napisano
pred 46 minutami je DonFelipe napisal:

Vedi da jaz nisem gretovec, vegan in podobna sranja nove dobe ter imam računico na daljši rok.

Zakaj pa ti kardaširaš po Zokilandu s pomočjo LGBT populacije?

Tok jeze k ti gojiš do vseh možnih skupin...a se ti splača obremenjevat?

  • Všeč 3
  • Haha 1

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.