Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

... ... ... ... ... ... ... ... 

 

Brez subvencij na električarje, ki so v povprečju 10k€ dražji od ICE se cena izenači šele tam nekje pri 150.000km.

 

Kaj pa vem...

 

Pri električnemu pri 150.000 km je počasi že baterija za zamenjavo - kar nanese malo več kot ena mesečna plača...

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Pri električnemu pri 150.000 km je počasi že baterija za zamenjavo - kar nanese malo več kot ena mesečna plača...

Kje si pa to prebral?

 

Bateriji s časom in uporabo degradirajo celice. Ampak to nekako pomeni, da ima po 10 letih nekje 90 % uporabne kapacitete (odvisno, koliko je imela prej "bufferja"), dela pa še vedno b.p.

 

Tudi prvi Nissan Leafi, ki nimajo nikakršne skrbi za baterijo (npr. gretje/hlajenje), torej je ta izpostavljena vsem mukam, še vedno zmorejo 70-80 % prvotne kapacitete.

 

Imaš pa tudi Teslo S, ki je v Nemčiji kak mesec nazaj naredila tehnični pregled. Zanimivost? 1.634.000 kilometrov (ja, 1,6 mio km). Statistika: prva baterija, pa 4 zamenjani elektromotorji. Baterija ima še vedno 78 % kapacitete ...

 

 

Napisano

A ni odvisno še od drugih parametrov, ne samo od prevoženih kilometrov?

 

Recimo, če delam 10 km na dan in zraven filam na hitrih polnilnicah se bojim, da baterija ne bo zdržala 150.000 km oziroma 40 let, ampak prej 7 let oziroma 25.000 km. 😃

Napisano

Polniš v režimu med 10 in 30 % na okoli 80 % ali na 100 %, če veš, da imaš daljšo pot.

Pa npr. enkrat mesečno pustiš polnjenje na 100%, da se izvede še balansiranje.

Nič drugega ne rabiš misliti.

 

Sploh pa je za EV včasih veljalo pravilo ABC = always be charging. Če npr. ob obisku trgovine nafilaš za 10% baterije ne bo prav nič narobe. Tudi če to počneš vsaka dva, tri dni.

Napisano

Za EV baterije pravijo da življenska doba je nekje do pol miljona kilometrov, odvisno od načinov polnjenja, oz. nekje 15-20 let.

Stvar teh baterij pa je, da ko niso več za v avto, se jih lahko še drugje uporabi.

 

Napisano

Evo vam novih cen:

 

V torek bodo regulirane cene bencina višje za 3,7 centa, dizla za 6,4 centa in kurilnega olja za 6,8 centa. 

 

Od 26. septembra do vključno ponedeljka, 9. oktobra, bo cena 95-oktanskega bencina znašala 1,588 evra na liter, liter dizelskega goriva bo stal 1,664 evra, liter kurilnega olja pa 1,249 evra. Za petdesetlitrski tank bencina boste tako od jutri odšteli 79,4 evra, za petdesetlitrski tank dizla pa 83,2 evra. 

Napisano
pred 6 urami je dvorjan napisal:

Imaš pa tudi Teslo S, ki je v Nemčiji kak mesec nazaj naredila tehnični pregled. Zanimivost? 1.634.000 kilometrov (ja, 1,6 mio km). Statistika: prva baterija, pa 4 zamenjani elektromotorji. Baterija ima še vedno 78 % kapacitete ...

 

 

Super.

Baterijo lahko enačimo za tank za bencin.

So pa 4x elektromotorji šli. Torej 4x menjana mašina.

 

Evo prevedeno v ICE svet.

Napisano

Jaz pa vseeno mislim, da je bila baterija v tolk kilometrih tudi že menjana, lahko tudi 2x. Glede na izkušnje z baterijami, številom polnilnih ciklov ipd, imam resen dvom, da je to prva baterija. Ja pol milijona km ob pravilni uporabi verjetno gre, 3x toliko me pa pač ne bo nihče prepričal.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem 2 leti nazaj bral, da z normalno uporabo po ca. 150k km, pade baterija na 70%.

 

In če gledam svoj mobitel, ne vem zakaj bi bila Tesla taka izjema.

 

Saj tudi ICE zmore 1.500k km z isto mašino, če ga po avtobahnu goniš. Na naših cestah bi se bogo Teslino podvozje sesulo.

Manjka cel kup pomembnih podrobnosti.

Napisano

Na ev clinici v Zagrebu je bila ena tesla z Dunaja s 600000km original baterija soh je imela 89% . Motor je pa mela menjan na 500000km. Tesla res zna z električnimi.

Evo link:

EVCLINIC.EU

Finally, the embodiment of what we already knew was possible but were waiting for the physical...

 

Napisano (urejeno)
pred 46 minutami je Shrek napisal:

To je EV. To ni telefon. 

WWW.RECURRENTAUTO.COM

If both cell phone batteries and EV batteries are lithium ion chemistries, why do we expect...

 

Tehnologija je ista, Litijeve 😉. Samo bolj sofisticirana programska oprema je zadaj.

 

Več ko uporabljamo litijevih baterij (avti, kolesa, skiroji, rolke,...) več morejo kobalta nakopat otroci v DR Kongo, več se izkoristi, eno izmed nerazvitih držav, za litij, itd...

 

Telefon je pač nuja. Tudi iz tega vidika, drugega ne želim.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Super.

Baterijo lahko enačimo za tank za bencin.

So pa 4x elektromotorji šli. Torej 4x menjana mašina.

 

Evo prevedeno v ICE svet.

Skoraj.

 

Prvi - torej original - e-motor je zdržal 800.000 km, ostali, ki so bili "obnovljeni", torej refurbished, pa le še po cca. 250.000 km vsak.

Napisano

Nazaj na temo; presneti Golobnjak, ki ponovno draži naftne derivate!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz bom šel tankat jutri oziroma v sredo. Ne bo gužve. 😃

Za tisti evro in pol me ne bo konec.

 

Bi bilo pa bolj fino imeti EV, tam je praktično fiksna cena oziroma celo leto veš, pri čem si. 😃

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Ljubim 1
Napisano

Včeraj semm natankal obe mazdi do vrha. Če bo šlo tako naprej z golobnjakovimi podražitvami, bo res potrebno nabavit električarja. Aja, pa dobro muziko bo dobro imeti v avtu. 

Da bomo lepo plesali na črpalki. 😊

 

 

Napisano
pred 33 minutami je Alex napisal:

Včeraj semm natankal obe mazdi do vrha. Če bo šlo tako naprej z golobnjakovimi podražitvami, bo res potrebno nabavit električarja. Aja, pa dobro muziko bo dobro imeti v avtu. 

Da bomo lepo plesali na črpalki. 😊

Malo za hec, saj bomo meli čas plesat kr bomo čakali v vrsti da bomo lahko štrom polnili :D :D 

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano
pred 12 urami je Alex napisal:

Včeraj semm natankal obe mazdi do vrha. Če bo šlo tako naprej z golobnjakovimi podražitvami, bo res potrebno nabavit električarja. Aja, pa dobro muziko bo dobro imeti v avtu. 

Da bomo lepo plesali na črpalki. 😊

Kaj pa ELEKTRIČNEGA pastirja, specializiranega za GOLOBE, potem naj pa plešejo ELEKTRIČNI PLES. :)

 

P.S. Felipe Massa me bo zdaj popravil, da je edini pravi zmagoviti ples; Nu3jaški! :)

  • Všeč 1
  • Haha 3

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.