Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

... ... ... ... ... ... ... ... 

 

Brez subvencij na električarje, ki so v povprečju 10k€ dražji od ICE se cena izenači šele tam nekje pri 150.000km.

 

Kaj pa vem...

 

Pri električnemu pri 150.000 km je počasi že baterija za zamenjavo - kar nanese malo več kot ena mesečna plača...

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Pri električnemu pri 150.000 km je počasi že baterija za zamenjavo - kar nanese malo več kot ena mesečna plača...

Kje si pa to prebral?

 

Bateriji s časom in uporabo degradirajo celice. Ampak to nekako pomeni, da ima po 10 letih nekje 90 % uporabne kapacitete (odvisno, koliko je imela prej "bufferja"), dela pa še vedno b.p.

 

Tudi prvi Nissan Leafi, ki nimajo nikakršne skrbi za baterijo (npr. gretje/hlajenje), torej je ta izpostavljena vsem mukam, še vedno zmorejo 70-80 % prvotne kapacitete.

 

Imaš pa tudi Teslo S, ki je v Nemčiji kak mesec nazaj naredila tehnični pregled. Zanimivost? 1.634.000 kilometrov (ja, 1,6 mio km). Statistika: prva baterija, pa 4 zamenjani elektromotorji. Baterija ima še vedno 78 % kapacitete ...

 

 

Napisano

A ni odvisno še od drugih parametrov, ne samo od prevoženih kilometrov?

 

Recimo, če delam 10 km na dan in zraven filam na hitrih polnilnicah se bojim, da baterija ne bo zdržala 150.000 km oziroma 40 let, ampak prej 7 let oziroma 25.000 km. 😃

Napisano

Polniš v režimu med 10 in 30 % na okoli 80 % ali na 100 %, če veš, da imaš daljšo pot.

Pa npr. enkrat mesečno pustiš polnjenje na 100%, da se izvede še balansiranje.

Nič drugega ne rabiš misliti.

 

Sploh pa je za EV včasih veljalo pravilo ABC = always be charging. Če npr. ob obisku trgovine nafilaš za 10% baterije ne bo prav nič narobe. Tudi če to počneš vsaka dva, tri dni.

Napisano

Za EV baterije pravijo da življenska doba je nekje do pol miljona kilometrov, odvisno od načinov polnjenja, oz. nekje 15-20 let.

Stvar teh baterij pa je, da ko niso več za v avto, se jih lahko še drugje uporabi.

 

Napisano

Evo vam novih cen:

 

V torek bodo regulirane cene bencina višje za 3,7 centa, dizla za 6,4 centa in kurilnega olja za 6,8 centa. 

 

Od 26. septembra do vključno ponedeljka, 9. oktobra, bo cena 95-oktanskega bencina znašala 1,588 evra na liter, liter dizelskega goriva bo stal 1,664 evra, liter kurilnega olja pa 1,249 evra. Za petdesetlitrski tank bencina boste tako od jutri odšteli 79,4 evra, za petdesetlitrski tank dizla pa 83,2 evra. 

Napisano
pred 6 urami je dvorjan napisal:

Imaš pa tudi Teslo S, ki je v Nemčiji kak mesec nazaj naredila tehnični pregled. Zanimivost? 1.634.000 kilometrov (ja, 1,6 mio km). Statistika: prva baterija, pa 4 zamenjani elektromotorji. Baterija ima še vedno 78 % kapacitete ...

 

 

Super.

Baterijo lahko enačimo za tank za bencin.

So pa 4x elektromotorji šli. Torej 4x menjana mašina.

 

Evo prevedeno v ICE svet.

Napisano

Jaz pa vseeno mislim, da je bila baterija v tolk kilometrih tudi že menjana, lahko tudi 2x. Glede na izkušnje z baterijami, številom polnilnih ciklov ipd, imam resen dvom, da je to prva baterija. Ja pol milijona km ob pravilni uporabi verjetno gre, 3x toliko me pa pač ne bo nihče prepričal.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem 2 leti nazaj bral, da z normalno uporabo po ca. 150k km, pade baterija na 70%.

 

In če gledam svoj mobitel, ne vem zakaj bi bila Tesla taka izjema.

 

Saj tudi ICE zmore 1.500k km z isto mašino, če ga po avtobahnu goniš. Na naših cestah bi se bogo Teslino podvozje sesulo.

Manjka cel kup pomembnih podrobnosti.

Napisano

Na ev clinici v Zagrebu je bila ena tesla z Dunaja s 600000km original baterija soh je imela 89% . Motor je pa mela menjan na 500000km. Tesla res zna z električnimi.

Evo link:

EVCLINIC.EU

Finally, the embodiment of what we already knew was possible but were waiting for the physical...

 

Napisano (urejeno)
pred 46 minutami je Shrek napisal:

To je EV. To ni telefon. 

WWW.RECURRENTAUTO.COM

If both cell phone batteries and EV batteries are lithium ion chemistries, why do we expect...

 

Tehnologija je ista, Litijeve 😉. Samo bolj sofisticirana programska oprema je zadaj.

 

Več ko uporabljamo litijevih baterij (avti, kolesa, skiroji, rolke,...) več morejo kobalta nakopat otroci v DR Kongo, več se izkoristi, eno izmed nerazvitih držav, za litij, itd...

 

Telefon je pač nuja. Tudi iz tega vidika, drugega ne želim.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Super.

Baterijo lahko enačimo za tank za bencin.

So pa 4x elektromotorji šli. Torej 4x menjana mašina.

 

Evo prevedeno v ICE svet.

Skoraj.

 

Prvi - torej original - e-motor je zdržal 800.000 km, ostali, ki so bili "obnovljeni", torej refurbished, pa le še po cca. 250.000 km vsak.

Napisano

Nazaj na temo; presneti Golobnjak, ki ponovno draži naftne derivate!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz bom šel tankat jutri oziroma v sredo. Ne bo gužve. 😃

Za tisti evro in pol me ne bo konec.

 

Bi bilo pa bolj fino imeti EV, tam je praktično fiksna cena oziroma celo leto veš, pri čem si. 😃

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Ljubim 1
Napisano

Včeraj semm natankal obe mazdi do vrha. Če bo šlo tako naprej z golobnjakovimi podražitvami, bo res potrebno nabavit električarja. Aja, pa dobro muziko bo dobro imeti v avtu. 

Da bomo lepo plesali na črpalki. 😊

 

 

Napisano
pred 33 minutami je Alex napisal:

Včeraj semm natankal obe mazdi do vrha. Če bo šlo tako naprej z golobnjakovimi podražitvami, bo res potrebno nabavit električarja. Aja, pa dobro muziko bo dobro imeti v avtu. 

Da bomo lepo plesali na črpalki. 😊

Malo za hec, saj bomo meli čas plesat kr bomo čakali v vrsti da bomo lahko štrom polnili :D :D 

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano
pred 12 urami je Alex napisal:

Včeraj semm natankal obe mazdi do vrha. Če bo šlo tako naprej z golobnjakovimi podražitvami, bo res potrebno nabavit električarja. Aja, pa dobro muziko bo dobro imeti v avtu. 

Da bomo lepo plesali na črpalki. 😊

Kaj pa ELEKTRIČNEGA pastirja, specializiranega za GOLOBE, potem naj pa plešejo ELEKTRIČNI PLES. :)

 

P.S. Felipe Massa me bo zdaj popravil, da je edini pravi zmagoviti ples; Nu3jaški! :)

  • Všeč 1
  • Haha 3

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.