Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zato pa morajo biti rešitve take, da bodo preživeli vsi, v hribih in v mestu.

 

Ne da bi se bal lopate, ampak iskreno ... hribovske kmetije bi po mojem morale biti deležne še večje podpore države, ker pogojev kmetovanja, stroškov, itd. v veliki rodovitni ravnici in v kraških hribih ni možno primerjati. 

 

Kar se tiče slovenskega javnega prevoza ... ne predstavljam si ga, oziroma ga nismo sposobni vzpostaviti-plačati, da bi se recimo 90% delovnega prebivalstva vozilo v službo in nazaj z javnim prevozom. Ker so naši domovi dobesedno nametani po vseh slovenskih hribih in dolinah, kot da bi se razsuli iz visoko letečega aviona. Koliko delavcev bi se lahko z javnim prevozom v primernem času pripeljalo delat k Akrapoviču v Črnomelj ali v Krko v NM ...? Pogled na njihova parkirišča pove vse. Takle imamo.   🙂

Napisano

Ni interes zrihtat javnega prevoza. Država plača monopolne avtobusne firme, da se prazni vozijo medkrajevno po 2,5€ po km. Normalno, da je prevozniku interes, da je avtobus prazen... 

Podizvajalec dobi pa 1,6€...

Ljudi treba privabit na avtobuse in vlake...al pa prisilit... 

Roman se lahko napiše glede tega... 

V LJ bi bilo treba narediti novo mrežo mestnega prometa... Na SŽ v konicah na 10 minut vlake... 

Vse se da, če je interes...samo interesa ni... 

 

Napisano
pred 8 minutami je Shrek napisal:

Ni interes zrihtat javnega prevoza. Država plača monopolne avtobusne firme, da se prazni vozijo medkrajevno po 2,5€ po km. Normalno, da je prevozniku interes, da je avtobus prazen... 

Podizvajalec dobi pa 1,6€...

Ljudi treba privabit na avtobuse in vlake...al pa prisilit... 

Roman se lahko napiše glede tega... 

V LJ bi bilo treba narediti novo mrežo mestnega prometa... Na SŽ v konicah na 10 minut vlake... 

Vse se da, če je interes...samo interesa ni... 

 

To se dela ravno s subvencijami (se privablja z nižjimi cenami, ker del krije "država"), ali z višanjem trošarin na pogonska goriva (prisila, da bi uporabljali javni prevoz), pa v obeh primerih nismo zadovoljni ... 😁

Napisano

Jest vidim tudi problem v tem, da avtobusi zamujajo, npr, avtobus na katerega bi lahko jest šu, med tednom zamuja 20-30min, vsak dan. Druga stvar je pa pol spet neučinkovitost LPPja, k recimo da prideš do LJ, pol pa lovit LPP pa presedat za kamor greš ... Najboljši primer neumnosti je 8ica, k gre na Brnčičevo (v industrijsko cono) enkrat na pol ure!? oziroma med šolskimi počitnicami enkrat na uro!!!
 

Napisano

Sm kmet an s hribu doma an mi neki ni čist jasn.

 

Vzemimo Jesenice, kjer bolj poznam. Pred štiridesetimi leti so skozi Jesenice zjutraj pred šesto vozili avtobusi en za drugim. Večina jih je šla od Hrušice do Javornika, nekaj jih je šlo od Hrušice do Blejske Dobrave. In malo po štirinajsti uri so šli v nasprotno smer. In vsi so bili polni, nekateri kar nabito polni. Kaj se je spremenilo, da se zdaj to ne splača več? Celo do te mere, da bodo Jesenice najbrž ostale brez mestnih avtobusov... Resnično me zanima, kaj se je tako spremenilo?

 

 

Napisano
WWW.STA.SI

Regulirana cena 95-oktanskega bencina na bencinskih servisih zunaj avtocestnega omrežja se bo opolnoči pocenila za 2,2 centa na 1,473 evra za liter. Liter dizla bo medtem dražji za 0,1 centa, nova regulirana...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 44 minutami je Slivka napisal:

Sm kmet an s hribu doma an mi neki ni čist jasn.

 

Vzemimo Jesenice, kjer bolj poznam. Pred štiridesetimi leti so skozi Jesenice zjutraj pred šesto vozili avtobusi en za drugim. Večina jih je šla od Hrušice do Javornika, nekaj jih je šlo od Hrušice do Blejske Dobrave. In malo po štirinajsti uri so šli v nasprotno smer. In vsi so bili polni, nekateri kar nabito polni. Kaj se je spremenilo, da se zdaj to ne splača več? Celo do te mere, da bodo Jesenice najbrž ostale brez mestnih avtobusov... Resnično me zanima, kaj se je tako spremenilo?

 

 

Višji standard in poceni bencin... 😔

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal:

- Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd.

- Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma.

- Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega.

- Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam.

- Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.

 

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 57 minutami je Slivka napisal:

Sm kmet an s hribu doma an mi neki ni čist jasn.

 

Vzemimo Jesenice, kjer bolj poznam. Pred štiridesetimi leti so skozi Jesenice zjutraj pred šesto vozili avtobusi en za drugim. Večina jih je šla od Hrušice do Javornika, nekaj jih je šlo od Hrušice do Blejske Dobrave. In malo po štirinajsti uri so šli v nasprotno smer. In vsi so bili polni, nekateri kar nabito polni. Kaj se je spremenilo, da se zdaj to ne splača več? Celo do te mere, da bodo Jesenice najbrž ostale brez mestnih avtobusov... Resnično me zanima, kaj se je tako spremenilo?

 

 

 

 

En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne

Napisano
pred 21 minutami je Agerg napisal:

 

- Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam.

 

 

 

Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin.

Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano
pred 58 minutami je Matick napisal:

 

Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin.

Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben

V moji prvi službi se je o nekom govorilo točno tako ... "tukaj ni bilo nič od njega", no kasneje, ko je odšel v Siemens v Nemčijo, je zelo hitro postal direktor razvoja ... Z nami tukaj nekaj ni čisto OK ...

  • Všeč 6
  • Zmeden 1
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

V moji prvi službi se je o nekom govorilo točno tako ... "tukaj ni bilo nič od njega", no kasneje, ko je odšel v Siemens v Nemčijo, je zelo hitro postal direktor razvoja ... Z nami tukaj nekaj ni čisto OK ...

Jah če te vodja zatira nimaš kaj, pa si lahko še tako boljši od njega.

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Matick napisal:

 

Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin.

Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben

 

Se strinjam. Če so rezultati, boš tudi sprejet. Mogoče bolj velja kar sem zapisal to za države severno od nas, ki nas imajo že od nekdaj bolj za sužnje in se malo bolj vzvišeno obnašajo do nas, čeprav so se razlike v standardih krepko zmanjšale. Že večkrat slišano. Drugače pa če imaš kaj znanja za ponuditi v tehničnih strokah na področju infrastrukture, potem ti danes v tujini ni hudega. Biti nek priložnostni delavec oz. kanonfutr je pa bolj žalostna zgodba ponavadi. Se rabi, samo jih kapital tudi hitro na novo uvozi, če je treba. Tudi delavce z ročnim znanjem obrti. Ponavadi v vrsti stojijo, pa zaenkrat so nižjega standarda navajeni, kot smo ga mi.

 

Pred eno uro je Janez007 napisal:

V moji prvi službi se je o nekom govorilo točno tako ... "tukaj ni bilo nič od njega", no kasneje, ko je odšel v Siemens v Nemčijo, je zelo hitro postal direktor razvoja ... Z nami tukaj nekaj ni čisto OK ...

 

Ja, povezano s tem kar sem napisal. Ni firm, ki bi takšen kader potrebovale, zato se pa konča pri steklenih stropih vodilnih iz prejšnjih generacij. Edino pazimo lahko, da ne bomo enaki do naslednjih rodov, ker je škoda. Se pa velikokrat tako konča... Saj vsi vemo, zakaj bi bilo pa naslednjemu bolje kot je bilo meni. Neka osnovna človeška lastnost, ki se jo je treba zavedati in zatreti.

Popravljeno od Agerg
Napisano
Pred eno uro je Agerg napisal:

 

Se strinjam. Če so rezultati, boš tudi sprejet. Mogoče bolj velja kar sem zapisal to za države severno od nas, ki nas imajo že od nekdaj bolj za sužnje in se malo bolj vzvišeno obnašajo do nas, čeprav so se razlike v standardih krepko zmanjšale. Že večkrat slišano. Drugače pa če imaš kaj znanja za ponuditi v tehničnih strokah na področju infrastrukture, potem ti danes v tujini ni hudega. Biti nek priložnostni delavec oz. kanonfutr je pa bolj žalostna zgodba ponavadi. Se rabi, samo jih kapital tudi hitro na novo uvozi, če je treba. Tudi delavce z ročnim znanjem obrti. Ponavadi v vrsti stojijo, pa zaenkrat so nižjega standarda navajeni, kot smo ga mi.

 

 

Ja, povezano s tem kar sem napisal. Ni firm, ki bi takšen kader potrebovale, zato se pa konča pri steklenih stropih vodilnih iz prejšnjih generacij. Edino pazimo lahko, da ne bomo enaki do naslednjih rodov, ker je škoda. Se pa velikokrat tako konča... Saj vsi vemo, zakaj bi bilo pa naslednjemu bolje kot je bilo meni. Neka osnovna človeška lastnost, ki se jo je treba zavedati in zatreti.

 

To maš pa prov, čeprov, vem za avstrijo, da moj foh so tam čist iste plače kot pri nas, razlika je samo da jih majo oni 14, ni pa regresa, pa prevoza in malce. Nazadnje ko so mi povedal plačo mi je kr usta zaprl, ker obnašajo se pa kt da oni teb delajo uslugo

Napisano
pred 8 urami je Slivka napisal:

Na isto registrsko tablico dobiš dve prometni dovoljenji - eno za veliko vozilo avto, drugo za majhno vozilo. Dveh hkrati itak ne moreš peljati. Torej registrske tablice prestavljaš po potrebi. Cestno takso, zavarovanje in registracijo plačaš za dražjo verzijo, tehnični pregled ni tako blazen strošek, uporabljaš pa tisto, kar je najbolj prikladno...

Kaj pa jaz ko imam tablice lepljene? 😭

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 50 minutami je Matick napisal:

 

To maš pa prov, čeprov, vem za avstrijo, da moj foh so tam čist iste plače kot pri nas, razlika je samo da jih majo oni 14, ni pa regresa, pa prevoza in malce. Nazadnje ko so mi povedal plačo mi je kr usta zaprl, ker obnašajo se pa kt da oni teb delajo uslugo

 

 

Saj imamo pri nas tudi ponekod 14 plac... Samo pri nas se 13. placi rece regres, 14. placi pa bozicnica ... 

 

 

 

 

 

pred 42 minutami je godlike napisal:

Kaj pa jaz ko imam tablice lepljene? 😭

 

 

Ce bi bila tudi pri nas taka moznost, kot pri severnih sosedih in bi imel dva avta... verjetno ne bi imel zalimane tablice :P ... Ali pa pac ne bi izkoristil taksno ugodnost :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Samo tablce so alu. Razen če bi jih lepil na pleh plato.

 

Ehhh, hec je bil. Kupil bi minimalni okvir.

Napisano
pred 38 minutami je Bini napisal:

Magnetni lepilni trak.... 👌😉

Ga ima doma. Pa tudi UK tablice za vsak slučaj 😁:zvizga:

  • Všeč 1
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Jutri se malo podraži gorivo a nič zato, sem ga včeraj natočil na Mol-u za 12c cenej..... 😊😉

Ja, pa dizel prehiti bencin, po ceni mislim.... 😁

 

  • 1 mesec kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano
pred 45 minutami je Slivka napisal:

A kaj plešete na bencinskih, ko pri točenju nafte spet plačujete nek davek za spodbujanje sončnih elektrarn?

Sam, da je cenej.... 🤗😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • za moje pojme nobena znamka ni več poceni za servisiranje, kolega ravno "piz...aka" ko je bil super vesel na Škodinim uradnim serviosm pred korono ko je dajal za scalo 150€.....no zdaj ni več tako zelo, ko gre na servis odkarta od 300 do 400€, če pa menja kake diske/ploščice je pa na 600, tko da.... :). Moje osebno mnenje je sicer da ti mild hybrid-i, kot jih imata Toyota in Honda niso za take krave od avta kot je RAV4 ali CRV.....to je enostavno prevelik/pretežek avto....hybrid od obeh je idealen za rang vozila mazda 3 oz. v njihovem primeru toyota auris/honda civic....tam je pa ta kombinacija verjetno overall top....
    • Stara garda na forumu bo razumela...         Kako v Kamniku stopnjujejo pridevnik 'lep': Lep, lepši, lep k zmaj
    • Pa tempo in s tem pritiski v firmah sta tudi velikokrat krivca za napake, ker se mudi in ni časa za dvojno kontrolo tudi tam kjer je nujna.
    • Ups, ja, pišem jim zdaj, pa...   Čeprav, pri nas smo toliko za cajtom, da bi lahko napisal 1995, pa bi najbrž moral čakat, da postane aktualno...
    • Problem je, da vsa orodja za eno tako prevaro dobis zastonj in so zelo enostavno dostopna, ti samo moras izbrat tarco, sestavit mail (ali pa ti chatgpt to naredi), pa domeno kupit.   Da ciljas splosno populacijo, je najlazje narest neko fejk spletno stran, spet orodje da ti kopira kerokol stran je zastonj in zelo lahko dostopno, ali pa kupis par 1000 naslovov, ustrelis maile, pa se bo ze kdo ujel.   Ko pa ciljas firme, si pa za zacetek izberes osebo ki je na internetu najbl naivna, ujames njega, od tam mas pa naslove vseh v firmi + dostop do naslova ki mu vsi zaposleni zaupajo.     Zakaj se to tolk pogosto dogaja, sta po mojih izkusnjah 2 razloga, eden je da so ljudje prevec zaupljivi in se ne dela dosti na izobrazevanju. Drugi je pa ta da v firmah zelo neradi vlagajo v IT, ker vecinoma to gledajo kot nepotreben strosek. NIS2 to malo naslavlja, ampak najbolj ranljivi pa ne padejo kle notr, ker so premajhni.   Kot pa zanimiva statistika, globalno, v povprecju podjetja rabijo ~180 dni da ugotovijo da je nekdo oz. nekaj v njihovem sistemu.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.