Skoči na vsebino

Leplenje za rit

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 83
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

V?eraj je eden zamano lepo razmazal vse muhe, komarje in ostale ?u?ke ki jih je nalovil, samo od kje je ?pricala voda, jaz nisem pral ?ajbe spredaj ? :D:D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V?eraj je eden zamano lepo razmazal vse muhe, komarje in ostale ?u?ke ki jih je nalovil, samo od kje je ?pricala voda, jaz nisem pral ?ajbe spredaj ? :D:D

 

Se pravi da so se mazdi od hitrosti solzile lu?i :hohoho::hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Danes sem tudi jaz sre?al norega mladca, ki se igra z ?ivljenjem.

Na Doleniki sem po prehitevalnem pasu prehiteval dva vozila in ?e ugledam na dva m za mano mladca v mitcubishiju colt. Njegov stil vo?nje je jasno nakazal, da bi se mu morali vsi takoj umakniti v desno, ne glede ali vozijo cca. 140 kolikor sem vozil jaz. Ker je bil pred mano ?e en avtomobil in bi moral v primeru umika na desno zmanj?evati hitrost, sem ?e malo pospe?il, da nespametne?u ?im prej sprostim pot. In kaj je naredil? O?itno je imel nekoliko mo?nej?i colt, da je lahko prehiteval po desni in se izjemno tesno med mano in naprej voze?im vozilom, na razdalji okoli 20 m, dobesedno zrinil na levi vozni pas. Torej jaz okoli 150 km/h, on najmanj 170km/h. (vozilo na desni je vozilo cca 120-130km/h)

Takim se res mudi v "ve?na lovi??a".

 

Nekateri imajo mo?gane res na stopnji razvoja koko?jih jajc, zato bi bolj pasali v nek kurnik, kot na cesto.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Prehitevanje po desni. Objavljena slika Najbr? je bil Colt CZT.

 

Edina varianta, ki bi lahko bila ta, saj druge tri ne bi zmogle takih pospe?kov na velikih hitrostih.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

V?eraj ?ez planino, saker delal ?talo, (DSC OFF) pol pa v klanec in ?ez ovinke, mimo avtomobilov mopedisti pa za mano, js pa v smeh, ker jim je minimalno zmanjkalo. Sicer skozi strogo po desni tako da niso bili ovirani, potem pa me je v vasi zjebal avtobus, jeb... sunce. <_<

Potem pa ?e do logatca po stari cesti in to style "kukr da" :danzoman:

 

Ja ja vem ni lepo od mene samo kaj morem ?e sem bil razpolo?en. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Moram povedat, kaj je v?eraj en bedak v audiju 6 naredu.

Gremo iz morja ?ez Gorjance v koloni. Vodja kolone je bil avtobus, za njim ena citroen ksara, potem jaz, za mano pa ta "pametni" audi-ja?. ?e skoz v hrib se mi je ta audi lepil na rit in najedal, kot da bo kaj prej pri?el na cilj. To?no sem vedu, da ne bo mogel ?akat, da bi mi ta vode?i avtobus lepo po vrsti pred njim prehiteli. Na tej cesti je zelo malo odsekov kjer se da prehitet. In veste kaj je ta model v Audiju naredu? Ko pridemo do enega po?ivali??a, je ta bedak z vso silo in z brzino najmanj 120 km/h zapeljal na po?ivali??e, med ljudi in mimo vseh avtov in ljudii, otrok itd...ki so tam po?ivali in po desni, za las prehitel nas tri tako, da smo moral vsi na polno ?lajfat, da ga avtobus ni snel, ko mu je iz tega po?ivali??a tik pred nos spet na cesto zapeljal.

K sre?i smo tega idiota vsi videli kaj po?ne, da smo se ?e vsi prej pripravli na polno bremzanje.

Ej, pa takmu privo??im, da se ?imprej ubije, saj prav i??e smrt na cesti.

Napisano

mah ta folk je itq na minimumu - iq ... po gasu zna vsak lahko pa na rit se limat pa it po AC 265km/h ... bolj me znima kako obvlada tak folk avtomobile v kriticnih situacijah pri 50km/h ... in tuki bi mogle avtosole narest kej oz drzava ... pa naj me kdo popravi ce se motim

 

 

Lp

Napisano

Tak folk v kriti?nih situacijah ne obvlada ni?. Ker, ?e bi vedu kako kriti?na situacija v praksi zgleda in kaj se iz tak?ne situacije lahko zgodi, sploh tak?ne situacije povzro?il ne bi.

Jaz takim pravim balkanski nesocializirani primitivci.

Sicer so pa, po mojem, avto?ole v takih primerkih nemo?ne. To je stvar osebne kulture in osebne vzgoje. To se pa dobi doma, v krogu dru?ine.

Napisano

Sej temo o Audija?ih in Bmweja?ih smo ?e itak meli... druga? pa tud policija uradno priznava termin "?rni BMW" al pa "?rni Audi" in to je vodja prometne policije na trenjih tudi v debati lepo uporabil :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

Jaz pa najbolj sovra?im, te nekdo prehiti, takoj zatem se ti zrine na tvoj pas, pol pa ?e v isti sapi za?ne orng bremzat, se prav te v ve?ih fazah ogro?a! :angry:

 

Pa ?e tkole v jutranjih konicah ko naj bi laufal po sistemu zadrge, pa noben ?iv krst te ne misli spustit, ?eprav naj bi ?lo po sistemu 1:1, 1:1 itd., vsaj tko jaz ?tekam. Mah bedniki, pol dostkat edino se uspe? zrinit, ko takmu osebku da? vedet, da bo? enostavno zapelju, pol pa kokr ho?e, zakon je na moji strani kokr vem?! :jezicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz pa najbolj sovra?im, te nekdo prehiti, takoj zatem se ti zrine na tvoj pas, pol pa ?e v isti sapi za?ne orng bremzat, se prav te v ve?ih fazah ogro?a! :angry:

 

Pa kolk je tega... najve? to po?nejo na AC-jih, ko tera do konca, da bi vse prehitu pol je pa treba na izvoz zadnji trenutek in najprej zapelje na vozni pas pa full bremza, da ga ovinek na izvozu ne "izlo?i" iz prometa. No ja... sej 1x se pa ne izzide pol bo pa jok pa stok pa kolk so cestarji krivi, pa drse? asfalt pa glup projektant, k je tak izvoz naredu itd. Vse bo do drugi krivi sam oni ne, ki jim je dr?ava potalala izpite pa si teh zaradi gluposti v glavah sploh ne zaslu?ijo.

33112_1.png

Napisano

S tole zadrgo je tako.... Zakon je res na tvoji strani, bonton, kultura in fer obna?anje do ostalih voznikov pa ravno ne. To je isto kot, ?e npr. ti stoji? v trgovini pred blagajno v koloni zadnji v vrsti, pol pa, ker se kar na enkrat pojavi ?e ena prodajalka in odpre ?e eno blagajno, ti potem kot zadnji v vrsti, sko?i? naprej in opravi? prej od ostalih, ki so ?e dalj ?asa ?akali pred to prvo blagajno.

Zadrga je po?tena in fer do ostalih voznikov takrat, ?e se ?e od vsega za?etka zgo??anja prometa za?nejo formirat dve koloni. ?e pa vsi ?akajo v eni vrsti in potem ti kot zadnji uleti? pred vse ?akajo?e in se na koncu urine?, pa to pove nekaj o tvoji kulturi.

Torej kulturni vozniki zadrgo uporabljajo takrat, ko se kolona ?E sproti in enakovredno formira v dve koloni, ne pa samo na koncu prehitet tiste, ki ?e potrpe?ljivo ?akajo v eni vrsti.

Razmisli!

Napisano

Dr?i kar si napisal Lojz ampak ni kriv egoizem in aroganca samo tistega, ki gre mimo ampak dobesedno ve?ine voznikov, ki "namenoma" ne poznajo pravil zadrge. Tako se vsak zaveda, da se mora ?imprej spraviti na pas, ki je po mnenju nekaterih "glavni" (ni zaprt), saj jih druga?e nih?e ne bo spustil pa ?eprav bi jih po na?elu zadrge moral.

 

Tako pa ska?ejo vsi na ta pas takoj, ko najdejo prostor in resni?no potem ta kolona rata po?asnej?a in vsi ki vozijo po drugi do konca so prasci nevzgojeni pa ?eprav bi po PRAVILIH morali po?eti ravno to in da bi se to?no na koncu izvajala tako imenovana zadrga.

 

Pozor, to kar sem napisal velja za zelo po?asi voze?e kolone, v kolikor pa kolon ni pa zadrga ne velja in je resni?no treba se prej razvrstiti na ustrezen pas.

33112_1.png

Napisano

Promet poteka bolj teko?e in je bolj preto?en, ?e se enojna kolona za?ne formirat ?e prej, ne tik pret zaporo pasu. Najve? sranja delajo tisti, ki ti??ijo do konca, se pravi do table ali koli?kov, pol se pa urivajo tik pred uvozom v nadaljevalni pas in delajo zmedo ter zastoj.

Kulturni voznik ve, da se zadrga tudi odpira, ne samo zapira. Torej se spodobi upo?tevat dejstvo, da se zadrga pred za?etkom zastoja najprej odpira (formirajo dve koloni) potem pa ?ele in spet zapira(zdru?evanje spet v eno kolono)

Tujci iz razvitega sveta to vedo in poznajo dvojno funkcijo zadrge in se kulturno obna?ajo. Vedo, da se zadrga zapira in tudi odpira , balkanci pa uglavnem poznajo samo zapiranje zadrge.

Aja ?e to.

Tista kolona ki ji ti pravi?"prava" je po?asnej?a ravno zato, ker se uni, ki vozijo po "nepravi" koloni, urivajo zadnji trenutek. ?e bi se razvrstili po na?elu, "kdor prej pride prej melje" kolona ne bi bila tako po?asna.

Napisano

Dej Lojz, lepo te prosim, vzemi si kak?no minutko za premislek in se vpra?aj, ?e mogo?e vseeno ni tako, da ne glede al ma? eno kolono al pa dve, skozi zo?itev bo? moral v obeh primerih spraviti enako koli?ino avtomobilov. :ne vem:

 

?e bodo ?li vsi po na?elu zadrge in seveda, da bodo pri tem pu??ali dovolj prostora za nemoteno vklju?evanje vozil iz sosednjega pasu bo promet tekel enako hitro in teko?e kot v eni koloni, ki bi jo formiral kilometre nazaj. Sploh pa ne bi bilo nobenega vrivanja in nih?e ne bi mogel to izkori??at za "preboj" naprej saj bi promet tekel v dveh enakomernih enako hitro voze?ih kolonah.

 

Edino kar bi moral vsak vedeti, da bi pred sebe spustil na koncu ob zo?itvi samo eno vozilo.

 

Problem nastane pa zaradi tega, ker eni pa? vozijo tako kot so jih neko? navadili (po principu ne bom nikogar spustil), drugi pa tako kot pi?e v aktualnem ZVCP-ju, kjer je razlo?eno tudi pravilo zadrge. Problem je samo v tem, da se uporablja dvoje vrste pravil in zmeda in gu?va je tu :(

 

:P

33112_1.png

Napisano

Sem si uzel minutko ?asa, kot si predlagal in ?e enkrat premislil. Ja pa sem pri?el do enakega zaklju?ka kot prej. Torej ?pilanje zadrge tik pered zo?itvijo povzro?i ve?ji zastoj in zmedo, ker se tik pred zo?itvijo s strani voznikov izvajajo razni tak?ni in druga?ni manevri, ki jih eni bolj, drugi manj obvladajo in zato pride do nezaupanja med voznikoma, ki se takrat vklju?ujeta. Po navadi, oziroma skoraj obvezno, se dogaja ?e to, da vzporedna voznika pred zo?itvijo ?e drug drugega ?akata in opazujeta, ker nobeden od njiju ni 100% al bo un tadrugi zapeljal naprej ali ne. In to povzro?i dodatno zapravljanje ?asa in zmedo ter motoviljenje pred zo?itvijo. Najprej se nekaj ?aka, potem pa po?ene, kar povzro?i spet dodatno bremzanje in spet pospe?evanje. Kar priznaj, da v praksi to tako zgleda!

Pametno in prav je, da se zadrga dela ?e prej, ne tik pred zo?itvijo. Kulturni tujci to po?nejo. Kar opazuj jih.

No zdaj si pa vzemi ?e ti minutko ?asa in premisli, ?e v praksi res tako zgleda kot pravi? ti, al je v resnici tako kot pravim jaz.

In ja, prav si ugotovu, skozi zo?itev gre enako ?tevilo avtov, ne glede na to al se zdru?ijo dve koloni al pa samo ena. Razlika je v tem, da tisti, ki ?e lepo ?akajo v eni koloni na vrsto, ?akajo dlje, tisti ki se pa tik pred zo?itvijo urinejo, pa ?akajo manj, s tem, da tisti uletavajo?i, tik pred zo?itvijo povzro?ajo dodatno zmedo in dodatne zastoje, kot sem ti jih opisal.. To pa ni kulturno. Se ti ne zdi?

In tud, ?e bi se naredila enojna kolona , kot ti pravi? kilometre prej, se skozi o?ino ravno tako ne bi strpalo popolnoma ni? ve? avtov, kot ?e se ?aka v dveh al pa celo desetih kolonah. Razlika je edino v tem, da se eni s tem obna?anjem, lahko urinejo, drugi se pa? ne urinejo in lepo po?akajo na vrstni red.

Formiranje dveh ali ve? kolon ima smisel edino tam, kjer je odsek ceste kratek in bi rep kolone lahko oviral odvijanje prometa v kak?nih kri?i??ih, ?e le ta slu?ajno tam obstajajo. Formiranje dveh kolon pred zo?itvijo na AC kjer pa je ceste dovolj pa nima smisla, saj je prostora dovolj in cesta dovolj dolga, da se komot lahko ustavimo za zadnjim v koloni in potem lepo v gosjem redu drug za drugim lepo skozi o?ino.

Tako bi blo prav in uvidevno do drugih voznikov, kaj se pa v resnici po?ne, pa vsi vemo.

Napisano

Predlagam da prideta v Pineto k Ajvarju in naredimo prakti?no demonstracijo.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz poizku?am bit v prometu uvideven in strpen do drugih voznikov, zato se v prometu na?eloma ne urivam in po?akam lepo v vrsti, ker se mi to zdi po?teno do vseh. Tudi v druga?nih primerih in drugje, kjer se sre?ujem z mno?ico ljudi (trgovina, pred blagajno, na smu?i??ih, ambulanti itd...) poizku?am bit fer in delam po na?elu "kdor prej pride prej melje".

Potrpe?ljivo ?akanje v vrsti je plemenito obna?anje, uveljavljanje raznih priviligiranih potez, kjer to ni potrebno, pa se mi zdi nesramno obna?anje do drugih.

 

 

?e to sem se spomnu.

Jaz jo ve?krat mahnem na hrva?ko morje in kolone pred tunelom Mala kapela in sv. Rok so v ?pici sezone stalnica.

In kaj vidim? Da v velikem zastoju pridejo policaji na plano in kak?nih 500metrov ali pa ?e prej pred tunelom formirajo zadrgo, da se izognejo drenjanju tik pred zo?itvijo.

Le zakaj to po?nejo, ?e pa bi se, kot pravi Boss, lahko zadrga sama po sebi delala tik pred zo?itvijo?

Napisano

Jaz poizku?am bit v prometu uvideven in strpen do drugih voznikov, zato se v prometu na?eloma ne urivam in po?akam lepo v vrsti, ker se mi to zdi po?teno do vseh. Tudi v druga?nih primerih in drugje, kjer se sre?ujem z mno?ico ljudi (trgovina, pred blagajno, na smu?i??ih, ambulanti itd...) poizku?am bit fer in delam po na?elu "kdor prej pride prej melje".

Potrpe?ljivo ?akanje v vrsti je plemenito obna?anje, uveljavljanje raznih priviligiranih potez, kjer to ni potrebno, pa se mi zdi nesramno obna?anje do drugih.

?e to sem se spomnu.

Jaz jo ve?krat mahnem na hrva?ko morje in kolone pred tunelom Mala kapela in sv. Rok so v ?pici sezone stalnica.

In kaj vidim? Da v velikem zastoju pridejo policaji na plano in kak?nih 500metrov ali pa ?e prej pred tunelom formirajo zadrgo, da se izognejo drenjanju tik pred zo?itvijo.

Le zakaj to po?nejo, ?e pa bi se, kot pravi Boss, lahko zadrga sama po sebi delala tik pred zo?itvijo?

 

Na hrvaskem se tudi na cestninski postaji Lu?ko policisti na 500m postavijo in razbijajo moznost zastojev. Po 3 punce stojijo na 10m pred vsakim vhodom na cestninski in talajo listke za cestnino. Kljub temu da sem se 30.4 ustavil 3km pred cestninsko sem jo prepeljal v 4min.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz poizku?am bit v prometu uvideven in strpen do drugih voznikov, zato se v prometu na?eloma ne urivam in po?akam lepo v vrsti, ker se mi to zdi po?teno do vseh. Tudi v druga?nih primerih in drugje, kjer se sre?ujem z mno?ico ljudi (trgovina, pred blagajno, na smu?i??ih, ambulanti itd...) poizku?am bit fer in delam po na?elu "kdor prej pride prej melje".

Potrpe?ljivo ?akanje v vrsti je plemenito obna?anje, uveljavljanje raznih priviligiranih potez, kjer to ni potrebno, pa se mi zdi nesramno obna?anje do drugih.

?e to sem se spomnu.

Jaz jo ve?krat mahnem na hrva?ko morje in kolone pred tunelom Mala kapela in sv. Rok so v ?pici sezone stalnica.

In kaj vidim? Da v velikem zastoju pridejo policaji na plano in kak?nih 500metrov ali pa ?e prej pred tunelom formirajo zadrgo, da se izognejo drenjanju tik pred zo?itvijo.

Le zakaj to po?nejo, ?e pa bi se, kot pravi Boss, lahko zadrga sama po sebi delala tik pred zo?itvijo?

 

Sej v bistvu si povedal to?no tisto kar jaz ampak iz drugega zornega kota, kjer si dokazal, da je zadrga slaba, ker so ljudje egoisti in pizde. Jaz sem samo razlo?il, kdaj je zadrga dobra in kaj se zgodi, ?e bi jo vsi uporabljali in seveda, da bi jo znali uporabljati - beri: pu??ali dovolj prostora za po en avto.

 

Realnost je pa ?al taka, da jih je 50% takih, ki bi se raje v koleno ustrelilo, kot pa da bi koga spustili in se limajo spredaj voze?emu na rit, da ne bi bohnedej kdo lahko pri?el notri. Potem imamo 10% takih, ki se jim jebe za vse in uletijo od zadaj na ?us mim kolone in na koncu na silo notri. Pol mamo ene par procentov, ki to izvajajo tudi po odstavnem pasu na desni ipd.

 

?e vedno pa zagovarjam, da ?e se naredita dve koloni ?isto do zo?anja bosta ti dve koloni vozili ves ?as vzporedno (nobene ne bo hitrej?a) in s tem se znebimo vseh, ki uletavajo od zadaj in se na koncu na silo vrivajo. Predpogoj je samo to, da vsi vozniki vejo in znajo uporabljat zadrgo (na enem kri?i??u v Lj to fenomenalno deluje bre te?av ;) )

 

?e 1x vse skupaj navedeno velja za po?asne kolone s hitrostjo tam nekje okoli 20km/h. Za hitrej?e premikanje tam nekje 50-60km/h pa se take zadrge ne more uporabljat ampak velja pribli?no tako kot si opisal, da se je treba pravo?asno razporediti.

33112_1.png

Napisano

Realnost je pa ?al taka, da jih je 50% takih, ki bi se raje v koleno ustrelilo, kot pa da bi koga spustili in se limajo spredaj voze?emu na rit, da ne bi bohnedej kdo lahko pri?el notri.

 

:hohoho: Ne glede na vse je tako, da pa? ljudje nimajo dovolj bontona. Potem ima? pa ?e drugo foro, ko kdo spusti enega pred sebe se jih pa ?e par vrine. :whatever:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.