Lojz Napisano 27. maj, 2009 Avtor Prijavi Napisano 27. maj, 2009 Sej v bistvu si povedal to?no tisto kar jaz ampak iz drugega zornega kota, kjer si dokazal, da je zadrga slaba, ker so ljudje egoisti in pizde. Jaz sem samo razlo?il, kdaj je zadrga dobra in kaj se zgodi, ?e bi jo vsi uporabljali in seveda, da bi jo znali uporabljati - beri: pu??ali dovolj prostora za po en avto. Boss, jaz ti sku?am dopovedat, da delanje zadrge TIK pred zo?itvijo, dela zastoj, zmedo in slabo preto?nost prometa. Delanje zadrge TIK pred zo?itvijo ni prednost ampak slabost. ?e ho?emo, da bo promet potekal ?imbolj teko?e, je treba zadrgo delati PREJ, da potem skoz o?ino promet samo ste?e, ne pam, da se na zo?anju vozniki prerivajo in motovilijo. Objestne?i in primitivci se ho?jo urinit tik pred zaporo. O tem govorim.Podobno je npr. pred vrati v kino al pa v kak?no ?portno dvorano itd... kjer se ljudje pred vrati nagnetejo kot teleta, pol se pa na vratih prerivajo in drenjajo kdo bo koga spustu v notranjost dvorane, ker se na vratih zaglavijo in zagozdijo. ?e bi se enojna vrsta formirala ?e prej, bi se skozi vrata ljudje samo "izlili" v dvorano in vse bi ?lo hitreje in mirneje.In jaz tistim voznikom, ki uriva?e kateri ti??ijo z avtom ?ist do zo?anja v en pas, ne spustijo predse, dam prav. ?e so se ostali lahko ?e prej postavili v eno vrsto po sistemu "kdor prej pride prej melje" Zakaj se ne bi ?e un objestni uriva?, ki prehiti vse, ki so se ?e razporedili in ?e lepo ?akajo v vrsti? Citiraj
Z M A J Napisano 27. maj, 2009 Prijavi Napisano 27. maj, 2009 Kok pa mene nervira, da se nekdo pred tabo ne more odlo?it na kater pas bi ?el, pa mal po tem, pa se ?e kao odmakne na desnega, a ne povsem, se prav je ?e zmer delno na levem, se vozi nekje po sredini, pol pa vragsigavedi po katerem misli nadaljevat pot! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Gustav Napisano 28. maj, 2009 Prijavi Napisano 28. maj, 2009 Bom pa ?e jaz malo napisal, morda iz ?isto tretjega zornega kota. Po mojem mnenju je za vse kriva le in samo gne?a. Tak?na in druga?na. Eni jo prena?ajo te?ko, eni sploh ne, nekateri so vdani v usodo, nikomur pa ni vrhunec drennjanje na prenatrpani cesti. In potem se komu strga in divja. Saj ni ?udno, ko pa pred sabo prej nekaj minut ali pa km gleda starega ateja ali mamo, ki veselo vozi 30. Al pa 90, saj je vseeno. Vsem se samo ?e mudi in norimo z enega konca na drugega. Zjutraj malo pospi?, potem nori? na ?iht. Pol nori? domov, ker te baba postrani gleda ?e pride? 3 minute kasneje kot ona misli da lahko. S tem da bi sama hodila vsaj 20 min dlje. Itd. In to nas ubija. Poleg vseh nesposobnih amaterjev na cesti, ki roko na srce tam nimajo kaj po?eti. Pa saj ni ?udno da je tako. Desni pas je za kamione, ?eprav je prazen. ?e ga prehiti? po desni te pa skor pretepe. S tem da se prej 1 km ni umaknil. Pa vpadnice. Zakaj je gne?a zjutraj na ve?jih mestnih vpadnicah? Ker noben ve? no?e delat v manj?ih mestih. Ker vse fabrke (ve?inoma kupljene od raznih ?vabov) pla?ujejo po 400 ?, zato tam otanejo pjan?ki in zavo?en?ki, ki jih izkori??ajo. Jasno da vsi rinejo v Ljubljano ali Maribor ali Celje. Poglej ga, kje bo? videl ?abarja da bo kdo s ti?em mignil za manj kot jurja? ?e v proizvodnji skoraj da ne. To je vse tolk povezano, da se vam ?e sanja ne. Ko sem se kot pam? vozil iz Zagorja v Ljubljano za Savo, smo rabili do BTCja uro in 15 minut. Od reaktorja Brinje dalje smo stali. Potem je pri?la AC. Vo?nja se je skraj?ala na vsega 30 min. Pelji se danes ob konicah. Od Krtine dalje se stoji. Do BTC ja rabi? spet ve? kot uro. Ob ne vem kako ve?ji preto?nosti. Ker ima pa? vsak srednje?olec ?e avto.Ker je treba nujno po nakupih v BTC in nenazadnje, ker na de?eli ni kruha, vrednega ?ivljenja. zato se pa? gne?amo vsak dan. In po Hitu poslu?amo o smrtnih nesre?ah zaradi tistih ki se jim morda upravi?eno morda neupravi?eno mudi. In upamo, da ne bodo neko? poslu?ali o nas. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Z M A J Napisano 28. maj, 2009 Prijavi Napisano 28. maj, 2009 Na?a cestna infrastruktura je itak cel cajt ene 20 let v zaostanku za razmerami in potrebami! Npr. LJ obvoznica bi rabla ?e dodatno obvoznco, da bi po?rla ves promet, ?e posebj okrog izvoza za BTC! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
madmax Napisano 29. maj, 2009 Prijavi Napisano 29. maj, 2009 Se kar strinjam z mojimi predhodniki, le v eni stvari pa nikakor ne......pa kaj za vraga vsi rinete v ta BTC, kot da je edina trgovina/trgovski center v lj. .... jaz osebno grem tja le ko je nujno (beri; se moja namisli da bi ?la tja).....pa da bi se drenjal po tistem zabasanem city parku pa kupoval precenjene cunje, mi ?e na kraj pameti ne pride.....je pa ena stvar.....nisem pa IN, to pa res In dokler boste vsi kot ovce rinli v ta prenatrpan BTC, bodite lepo tiho in stojte v koloni/kolonah....in bodite zadovoljni sami s sabo saj ste IN! ps. vsi ki morajo po slu?beni dol?nosti v BTC so iz zgornjega posta izvzeti. Citiraj
Boss Napisano 29. maj, 2009 Prijavi Napisano 29. maj, 2009 ps. vsi ki morajo po slu?beni dol?nosti v BTC so iz zgornjega posta izvzeti. huh, dobr, da si to napisal, ker sem se ustra?il , kako naj povem na?im direktorjem, da mormo firmo prestavt ven iz BTC-ja, da ne bomo bli k ovce Citiraj
Boss Napisano 29. maj, 2009 Prijavi Napisano 29. maj, 2009 Bom pa ?e jaz malo napisal, morda iz ?isto tretjega zornega kota. Po mojem mnenju je za vse kriva le in samo gne?a. Tak?na in druga?na..... Ve?ino se strinjam, kar si napisal bom pa dodal ?e svoje razmi?ljanje. Socializma (?al) ni ve? in osemurnih delovnikov tudi ne. danes je tako, da se dela dokler ne naredi? vsega in to pri meni pomeni tudi 10 ali pa celo v?asih 12 ur na dan. Ker opravim precej dela tudi izven pisarne je v pomanjkanju ?asa potrebno predvidit vsako minuto tudi na poti in ?e na na?rtovalcu poti vidi? da bo? po omejitvah pri?el v uri in pol (izven konic) potem si to nekako tudi planira?. Ampak to pa potem uletijo pacienti, ki v normalnem vremenu in stanju na cestah vozijo 30-40 ali pa celo 50% pod omejitvijo je verjetno vsakemu jasno, da se za takim pa? ne more? peljati. Ne morem si zaradi takih podalj?at vo?njo za dodatno uro ali pa celo ve?. Nisem nestrpen ampak ?al taki v modernem svetu pa? ne sodijo na cesto, ker so s svojo po?asno vo?njo ravno toliko nevarni kot tisti, ki vozijo preko omejitev. Ne eno ne drugo ne gre. Pa ?e glavni problem migracijskih vo?enj. Zaradi nekaterih posameznikov, ki so imeli svoje interese in vpliv v politiki je slovenska dr?ava oz. slovenska vlada dopustila nesluteno rast cen nepremi?nin in posledi?no najemnin. Kje v razvitem sveto pa stane 30m2 garsonjera 120.000? razen v Lj, ki je svetlobna leta dale? od neke evropske prestolnice. Zaradi 12-20% letne rasti nepremi?nin so le te izgubile prvotno vlogo (biti prebivali??e) ampak so ratale me?etarsko blago s kateimi so se bogatili ?e tako bajno bogati. Navadnemu folku ni preostalo drugega, da se je za?el seliti iz mesta na pode?elje od koder se zdaj vsak dan vozi v slu?bo. To ni bila njegova kaprica ampak ?ivljenska nuja, da si lahko sploh privo??i streho nad glavo. Naj mi en razlo?i kako lahko dru?ina z dvema solidnima pla?ama (vsak po 1.000?) sploh privo??i dvosobno stanovanje po 200.000?. ?e nekako z velikim stiskanjem uspe dobiti kredit za 1.000? na mesec bo za 30 letno odpla?evanje lahko dobila le slabih 180k?. Se pravi celo ?ivljenje bodo garali kot ?rna ?ivina za eno kur?evo stanovanje in ?ivile ?ivljenje na robu rev??ine. Reve?i s pla?o 1000? To je slovenska realnost, kjer tudi politika slu?i bogata?em, ker druga?e bi ?e davno uvedli davek na nepremi?nine tako pa bodo obdav?ili ?isto vse drugo, kjer lahko cuzajo malega ?loveka, nepremi?ninskih baronov pa se ne bodo dotaknili. Resno se vpra?am zakaj lahko v Nem?iji danes v mestih nekajkrat ve?jih kot Lj kupi? stanovanje po cenah, ki so 3x-4x ni?je kot v Lj in to pri 2x-3x vi?jih pla?ah. Tukaj torej nekaj resni?no ni v redu in ravno iz tega dejstva sledi tudi vse sranje s prenatrpanostjo na slovenskih cestah. In to bo trajalo toliko ?asa dokler se ne bo osnovna za ?ivljenje (streha nad glavo) spremenila iz blaga za me?etarjenje nazaj v prvotno vlogo. Zaenkrat nam ta kriza pridno pomaga, da se bo to zgodilo samo od sebe in to brez ukrepov politike. Manjka samo ?e ena zadeva in sicer to, da bi 30% pisarni?kega dela spravili iz pisarn domov in s tem stro?kovno in okoljevarstveno razbremenili tako podjetja kot ljudi. Ampak to je pa ?e druga zgodba Citiraj
Allyssa Napisano 29. maj, 2009 Prijavi Napisano 29. maj, 2009 Se kar strinjam z mojimi predhodniki, le v eni stvari pa nikakor ne......pa kaj za vraga vsi rinete v ta BTC, kot da je edina trgovina/trgovski center v lj. .... jaz osebno grem tja le ko je nujno (beri; se moja namisli da bi ?la tja).....pa da bi se drenjal po tistem zabasanem city parku pa kupoval precenjene cunje, mi ?e na kraj pameti ne pride.....je pa ena stvar.....nisem pa IN, to pa res In dokler boste vsi kot ovce rinli v ta prenatrpan BTC, bodite lepo tiho in stojte v koloni/kolonah....in bodite zadovoljni sami s sabo saj ste IN! ps. vsi ki morajo po slu?beni dol?nosti v BTC so iz zgornjega posta izvzeti. Citiraj NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
Boss Napisano 6. junij, 2009 Prijavi Napisano 6. junij, 2009 Pred kakimi 14 dnevi smo se v tej temi pogovarjali o vo?nji pred zaporami in o pravilu zadrge pa ker je bilo kar nekaj mnenj, da je zadrga napa?en pristop dodajam ?e nekaj linkov in bi bilo dobro, da si jih preberemo in se po temu ravnamo saj bo to eden od na?inov kako zmanj?ati zastoje na AC-jih, ki smo jim pri?a v teh preddopustni?kih ?asih. http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=38&L2_ID=816 pa ?e dva linka http://www.varnostvprometu.org/index.php?n...=vr&id=1856 http://www.varnostvprometu.org/index.php?n...=fj&id=2898 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.