Skoči na vsebino

Te?ave z Mazdo 323F

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Mi imamo pa te?ave z na?o 323f letnik 2000... Na servisu nih?e ne ve, kaj je z njo narobe, bolj kot jo na ra?unalnik priklapljajo manj vedo...

 

V glavnem sta dve ve?ji te?avi...

1. Kzalec za temperaturo se iz neznanega vzroka vzdigne in sporo?i, da bo avto zakuhal... Ko pa pogleda? pod pokrov, vidi?, da je vse normalno... To se dogaja kar naprej in naprej... Prvi? se je zgodilo na avtocesti, ko je "zakuhalo"... Potem smo klicali avto vleko, pa so nam pripeljali rezervni avto. No in na servisu so nam nato povedali, da z avtom ni bilo ni? narobe, da sploh ni nobenih znakov, da je zakuhal ne ni?... Naslednji? se nam je "?perla" dvignila v neposredni bli?ini servisa in smo ?li direktno pokazat kaj in kako... In mehankar je rekel, da ni? ne kuha in da je z merilnikom nekaj narobe... Avto je imel pa 70000km in 2,5 let. No potem so nam najprej zamenjali termostat, nato ?e nekaj in na koncu so se odlo?ili ?e ?tevec z vsemi merilniki v armaturni... Do takrat je bil avto ?e v garanciji, tako da je bilo vse brezpla?no... Potem je bilo kake 2 leti mir, to jesen se je pa ponovno za?elo... Je ?e nekajkrat "zakuhal"... Avto ima sedaj 100000 km... Tako da ga sedaj niti resno ne jemljemo ve?... Na servisu ?e nismo bili, ker vemo, da bodo sedaj ?ude?no najdli napako in jo seveda odpravili in mastno zara?unali...

 

2. Senzor za zra?no blazino v sovoznikovem sede?u sporo?a, da je nekaj narobe (pa? lu?ka na armaturni utripa in sveti za tisti meh). Na servisu so rekli, da je tako zaradi odlaganja mobilnih telefonov na sede?... Po moje je to nakladanje, ker sveti lu?ka tudi ko ni ni? na sede?u in po kakih 20 kilometrih ugasne in je vse OK...

 

Oboje se za?ne tako tam nekje, ko se za?ne bolj vla?no mrzlo vreme... Ko smo letos poleti prevozili celotno pot do Nordkapa (10000km) se celotno pot ni ni? dogajalo, nikoli ni "zakuhal", ali kak?na lu?ka zasvetila... Sicer se je fotr ?e odlo?il, da jo bo zamenjal, ker mu te?i tak avto vozit, ampak vseeno ali kdo ve, kaj bi lahko bilo narobe in kako bi se dalo popravit, brez obiskov mehankarjev...

 

tnx M

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Senzor za temperaturo na osnovi pove?ane upornosti (zaradi pove?ane temperature) ugotavlja, kako segret je motor. Temu primerno priklaplaja ventilatorje. V kolikor izgubi stik z priklju?enimi ?i?kami zgleda to kot maksimalna upornost in vse skupaj ra?unalnik zabele?i kot pregrevanje in cager?ek butne v nebo lastnika pa v slabo voljo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse to se na Autorentu v Novi Gorici dogaja...Sej s prej?njo Mazdo ni bilo nobenih problemov... Do 180000 km so bili menjani samo olje, sve?ke, filtri in kako tesnilo pri zglobu na roki pri kolesu... ?e zavore niso bile menjane...:) Tlele pa...

 

Druga?e so pa tudi tisti senzor menjali... In ne samo enkrat... Pa a nebi mogel ra?unalnik to pokazat, ?e se mu zme?a temu senzorju? Mislim tisti ra?unalnik, ki ga na avto priklopijo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni nujno da tester poka?e napako, poka?e jo samo ?e ima 2 ali ve? tipal za temperaturo hladilne teko?ine, tako kot jih imajo V6 motorji in pride med njimi prevelika razlika. Jaz mislim da je napaka nekje na napeljavi, ali pa ?e bolj banalna, kak?en kontakt na ?tevcih. Meni je nagajal kazalec za bencin, tako da je premalo kazal in napak je bila samo v slabi masi (-) na kontaktih kjer ja kazalec povezan z ostalimi ?tevci.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej v?eraj je bil avto na servisu... Ko je ravno "zakuhal"... Pa so senzor za toploto zamenjali pa ni?... Tako da se je ?perli totalno utrgalo sedaj in je skozi na polo?aju za zakuhanje...

Menda je spet procesor crknil... A to kdo ve, koliko ?asa ima garancijo procesor v armaturni? In koliko stane nov?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v ?tevcu ni nobenga procesorja, deluje na princip upornosti, brez kak?nih ra?unalnikov-procesorjev. Sem skoraj 100 % da je napaka na napeljavi in to pod motornim pokrovom. ker imamo doma prav tako 323 f z 1.5 motorjem si bom prav vzel ?as, ?ez vikend ima pogledal kje in kako ima napeljane ?ice za tipalo temeperature in sporo?il rezultate in ugotovitve. Bo dovolj hitro, prej pa ne utegnem. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v bistvu so tudi na servisu rekli, da so se z Avstrijo pogovarjali in da ni nobenega takega primerane v Sloveniji in niti v Avstriji da ga ne poznajo... Tako da ga mu?i neka prirojena napaka, za katero ve? da je pa ne ve? kako je odpravit...

Druga?e pa je v armaturni plo??i (tisto kar ti vidi? (oziroma ne) za ?tevci) en procesor, ki de?ifrari signale, ki prihajajo po ?icah... ?tos je v temu, ker pride po eni ?ici ve? signalov za razli?ne stvari (npr: za temperaturo motorja, hitrost, ?t obratov pa ?e kaj je ena ?ica)... In ajz mislim, da ?e je ?e toliko elektri?nih impulzov, pa? lahko nekaj po?i in se kaki ?perli utrga...

Vem, da so samo kabli, ker je cela plo??a z ?tevci priklopljena preko enega konektorja... :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa si ti res 100% da ma procesor udzadi, ker da bi v avtomobilih imeli multiplexe, ker se to vglavnem uporablja v telekomunikacijah. In je potrebno zakodirat signal(dolo?it frekvenco... oz. izbrat dolo?eno modulacijo) in mislim da je v avto to ?ist brezveze vgrajevati, in je pomoje bakren kabel cenej? kot multiplex.

 

Po moje je tist procesor ali chip za kak?en dnevni ?tevec km oz. krmiljenje LCD displeja.

 

LP!

 

Marko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vem, da so samo kabli, ker je cela plo??a z ?tevci priklopljena preko enega konektorja... :)

Prvo kot malo se moti?, ker ima kopleten ?tevec 3 konektorje, ?isto simpl-ziher varijanta, vsaka lu?ka in kazalec ima svojo ?ico. Zadaj sta sicer 2 ?ipa ki pa nimata nobene veze z nobenim kazalcem ampak samo z displejem za prevo?ene kilometre in dnevnim ?tevcem.

Slika kje je konektor na motorju. Ko ga odklopi?, medtem ko motor te?e, se mora vklopiti ventilator na hladilnku, neglede ali je motor ogret ali ne.

Objavljena slika

Konektor na koncu kablov na ?etvcu, z ozna?enim kontaktom, kateri je povezan direktno na tipalo na motorju.

Objavljena slika

Pa ?e slika, kateri kontakt, na koncu kabla pri motorju je povezan na ?tevec.

Objavljena slika

Slika dveh konektorjev na ?tevcu in ozna?en pin kateri je povezan z kazalcem v ?tevcu.

Objavljena slika

Upam da sem kaj pomagal, druga?e pa bi bilo treba narest preizkus, pa se bo zadeva re?ila.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej to so ?e vse sprobali... zadnj? na servisu... je ?ico ven potegnil, pa se je ventilator vklopil, so termostat menjali, pa se ?perla sploh ni spustila... Skozi v luft ti??ala... Tudi ko se je avto ohladil in potem ponovno segrel, je "?la" ?perla brez vmesne stopnje do vrha...

Ne vem, ?e je za verjet, ampak naj bi bila na?a Mazda edina v Evropi, pri kateri so menjali armaturno plo??o z ?tevci... Septembra 2003 je bilo... Sej sedaj naj bi jo na naprave priklopli in rezultate direkt avstrijcem poslali... Bomo videli kaj bo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej tole so tudi full ?tru?koti... Sem sli?al, da so pri eni 626ki od?raufali eno lu?ko iz armaturne, ker niso vedeli, kaj povzro?a, da sveti... :)))

 

Sicer pa se zahvaljujem za pomo?... Se je fotr odlo?il, jo dal staro za novo in si kupil sedaj Mazdo3 1.6 TE dizel. Recimo, da bo s to enako kot z "staro" mazdo 323 l.94 (ne to o kateri je bilo govora), ki je imela v 5 letih ?e 180 jurju km pa brez problemov...

 

Skratka naj se novi lastnik mu?i szi njo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam v SLO je par servisov MAZDINIH ki so vredni zaupanja to so COSMOS in ?ERBINEK

Vsak ima svoj pogled na Mazda servise, glede tega pa bi ?e lahko razpravljali! :whatever:

 

Samo eno vpra?anje, ki me resno zanima! Kaj je pri ?erbineku tako vredu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jp, to bi mene tudi zanimalo, kako si ugotovil,kdo je dober serviser;marsikaj vem kaj se dogaja pri ?erbineku, eni fantje so kr ok in delajo zelo v redu, eni pa bolj tak tak;vem,pa da so drugi servisi(konkretno Skorn?ek Velenje) popravljali njihove napake.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pjebi tak vam bom povedu moj stari je dolga leta prodaju mazde do leta 2001, in jst vem veliko stvari ki jih vi ne veste. po?akajte ?e par dni pa vam bom konkretne dokaze v zvezi z mazdo predstavil.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ?e bo? ti meni nevem kaj dokazal in tudi ?e je tvoj foter nevem kako dolgo prodajl Mazde bilo kje, ne bom spremenil mnenja npr. z zvezi z ?erbinekom in se ne bom k njim nazaj vrnil nikoli ker kaj smo pri njih do?iveli hvala lepa! ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje ne se kregat ! Nobenega servisa nebom zagovarjal, ker se vedno samo mimo vozim, mi ?e na misel ne pride da bi svoj avto peljal na servis. Vem pa to da jih je malo in da se dolo?e ni servisi vede ali pa nevede "zajebavajo", in izgubljajo stranke, po drugi strani pa ko eno stvar ugotovijo pa so glavni in so vsi ostali sevisi ni? vredni. To se lahko privo??ijo, ker jih je malo in je med njimi velika razdalja in vedo da se bodo lstniki vedno vra?ali k njim, ker so pa? "blizu" in ker so jim porihtali dolo?eno zdevo takoj, pa ?e to zato ker sovedeli od kje izhaja napaka, kako je do nje pri?lo in ker jim jo je tester pokazal. Ko pa pride do napake ki je tester ne poka?e pa popolnoma zmrznejo in pol pa zamenjajo pol motorja in ?e vedno ne v?ge, na koncu pa ugotovijo, da so pri menjavi zobatega jermena zlomili hidravli?ni napenjalec jermena in da je jermen prezko?il,in da ob menjavi dajejo v motor eno xy olje in ne mazdino kot pi?e potem na ra?unu, take stvari pa se nebi smele dogajat. To je samo ?e en razlog zakaj ne vozim avta na servise. ?e pa bi se kdaj odlo?il za nakup novega avta, potem pa bi ga vozil na servis samo do poteka garancije, potem pa nikoli ve?. Tak sem in take so moje izku?nje in misli.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se podpi?em pod tole, kot bi jaz sam povedal.

Zdej edino ?e bi imel novej?i avto in kasko in ga recimo sesujem, samo potem bi jim ves ?as tam visel in gledal, kaj delajo.

Res bolje, da ne vemo vsega, kar se na servisih dogaja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no kaj bi pa rekli na to da ste kupili mazdo ne vem npr. leta 2000 kot letnik 00. v bistvu je pa bla 1-2 leti stara. zakaj mislite da so se na nekaterih novih mazdah pojavljale rumene fleke in tako naprej.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.