Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, treba bo tole te?avico odpravit. SImptomi:

Ko pritisnem za zaklep na daljincu, se prednja desna vrata ne zaklenejo. Ko pritisnem gumb za zaklepanje ?e enkrat, se tudi prednja desna vrata zaklenejo.

 

Bil je na IDS testerju, ki ni pokazal ni? konkretnega. Nenazadnje naj bi menjali kar cel komplet z motor?kom.

 

Pravkar sem klical k avtoelektriki 'Radej v ?abnico, kjer mi je prijazen gospod dejal, da je za te simptome kriv modul za krmiljenje motor?ka. Mene zanima, ali je ta modul v kompletu (skupaj) z motor?kom al kako?

Napisano

Prvo ne poznam kako je narejen sistem zaklepanja pri M6

 

Samo rekel bi, da je ta modul nekje posebej in ni v vratih. Mogo?e kje pod armaturo, v bli?ini kak?nih varovalk, ....

Napisano

Na desni strani pri sovoznikovih nogah je, ker se tam sli?i ?klocanje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aja, potem ni tako, da ma vsak motor?ek svoj modul, in je to kao v kompletu skupaj?

 

Kaj prodajajo na servisih folku te "module" to je navadn nateg, to je pa? poseben rele ki to dela in to je to nobene znanosti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kaj prodajajo na servisih folku te "module" to je navadn nateg, to je pa? poseben rele ki to dela in to je to nobene znanosti.

 

Dobro, spet nekaj novega vem. :) Hvala! :)

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Evo na? forumski majster se je ponovno izkazal. Kot ?e n-krat.

Te?ava z zaklepanjem vrat je re?ena, samo servisem se na?eloma niti ne da takih napak iskati in raj?i zamenjajo celoten motor?ek za vrata...wtf..

 

V glavnem, na konektorju motor?ka je bil skrivljen jezi?ek (kontakt) in seveda, mo?ki konektor ni mel stika potem...Tisti ?alabajzer, ki je menjal stransko ?ipo je bil o?itno res ?alabajzer..

 

Skratka zaklepanje dela sedaj b.p.!

 

Thx Bo?tjan! :-) :danzoman::bravo::bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.