Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No pa smo pri naslednjem problemu. Ugotovil sem, da so za?ela zadnja desna vrata spodaj rjavet. Je sicer na za?etku ali ipak. Nasvet: se da kako brez ve?jih stro?ko to nekako zaustavit?

 

M6, letnik 2003

 

P.S. Jaz sem pa menda ?e vse serijske napake na svoji mazdi odkril

Napisano

P.S. Jaz sem pa menda ?e vse serijske napake na svoji mazdi odkril

 

mas pravi letnik za to :bravo:

sicer pa tvoj problem brezplacno popravijo na mazdi (vsaj pri men je tako)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mas pravi letnik za to :bravo:

sicer pa tvoj problem brezplacno popravijo na mazdi (vsaj pri men je tako)

 

TOcno tako... meni so tudi postimali, preden sem so prodal naprej... Menjava zadnjih blatnikov ...

 

Mislim pa, da je pogoj za garnacijsko porpavilo,d a je bila Mazda redno servisirana pri pooblascenem serviserju... ceprav se je tudi ze pisalo, da to ne drzi...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Na servis in ti bodo to zrihtali zastonj.

 

 

 

PS. Samo ne na kak gorenjski servis. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na servis in ti bodo to zrihtali zastonj.

PS. Samo ne na kak gorenjski servis. <_<

 

pa si ti ze bil kdaj na kakem ljubljanskem servisu, ker mene so totalno razocaral :unsure:
Napisano

pa si ti ze bil kdaj na kakem ljubljanskem servisu, ker mene so totalno razocaral :unsure:

 

jaz nimam pripomb

sam pohvale

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pa si ti ze bil kdaj na kakem ljubljanskem servisu, ker mene so totalno razocaral :unsure:

 

Ne sem bil pa na gorenjskem in bodo tretji? za sabo popravlal, ker vsaki? naredijo za en kurc.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ne sem bil pa na gorenjskem in bodo tretji? za sabo popravlal, ker vsaki? naredijo za en kurc.

 

Ma? v mislih kaj na M iz KR?

Tam bi nej menda mel enga stru?koja za motorno tehniko, ?e le pride? do nejga...

Ka ti pa ?e vedno rihtajo :whatever:

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Ma? v mislih kaj na M iz KR?

Tam bi nej menda mel enga stru?koja za motorno tehniko, ?e le pride? do nejga...

Ka ti pa ?e vedno rihtajo :whatever:

 

lp,

D

 

Dam se lahko vsi skupaj vzamejo pa so bl za en k...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Koliko let je za M6 garancija na plo?evino? imam letnik 2003, meni so pod garancijo za rjo lani popravili rjo na blatnikih, in prebarvali tam pod pragih spodnji del, zdaj pod pragih ?e vse zopet "cveti" na novo, rad bi da porihtajo kot se spodobi..

 

Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.