Skoči na vsebino

Se en udarec po zepu in predvsem dizlih

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

Vlada je sprejela predlog novele zakona o davku na motorna vozila, v skladu s katerim bodo bolj obdav?ena tista vozila, ki obremenjujejo okolje.

 

Nova motorna vozila tako ne bodo ve? obdav?ena progresivno glede na prostornino motorja, temve? bo stopnja davka odvisna od izpustov ogljikovega dioksida oziroma ekolo?ke sprejemljivosti. Nove dav?ne stopnje se bodo uvajale postopoma do leta 2011. Po predlogu novele bodo tako obdav?ena tudi motorna kolesa in kolesa z motorjem, ker pa za zadnje ?e ni podatkov o izpustih, bodo obdav?ena glede na mo? motorja.

Ekolo?ko sporna vozila do devet odstotkov dra?ja

Pri avtomobilih na bencinski in plinski pogon se bo stopnja davka raztezala od 0,5 do 28 odstotkov, pri avtomobilih na dizelsko gorivo pa od enega do 31 odstotkov. Kot je napovedal minister za finance Franc Kri?ani?, bodo vozila z izpusti ogljikovega dioksida v vi?ini med 150 in 250 grami na prevo?eni kilometer sprva obdav?ena enako kot do zdaj. V to skupino sicer sodi ve?ina vozil, ki jih kupujemo Slovenci. Vozila, ki bolj obremenjujejo okolje, pa bodo obdav?ena bolj kot do zdaj, tako da se bodo po izra?unih podra?ila tudi za osem do devet odstotkov.

 

Moj komentar:

To je ?e prav ampak to je v glavnem jemanje - kaj pa subvencije za okolo?ko osve??ene ljudi gospodje??

Kako bodo obdavcili plinska vozila, ce ga moras najprej predelati - bos potem lahko sel na meritev in dobil subvencijo?

Po tem sistemu na primer kupis SUVja pla?a? ko neumen, pla?a? ?e predelavo - in dobi? kaj - nekaj za rit zama?iti...

 

In pa 0,5 in naprej, kar pomeni da gre lahko samo navzgor in ne navzdol ce imas elektricni avto?

Larifari

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v na?i vladi so itak sami nesposobne?i in senilni star?ki razen jelin?i?a

kam pa bo ?el toti gnar ...?

za ekologijo sigurno ne

?el bo v privat ?epe nba?ih nesposobnih politikov da si bodo lahko gradili vile kupovali jahte skratka ?e naprej kradli kod dosedaj

gremo na?i.....

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ak, zakaj pa si napisal da predvsem po dieslih... enako mo?an diesel ima manj izpusta CO2 kot bencinar. Je pa to vse ena velika bedarija, ki z ekologijo res nima nobene veze ampak je le namen ?imve? dnarja pokasirat.

 

?e bi bil to res eko davek pol bi moral iti ves denar v eco projekte... no in klele me pa zvije od smeha :hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ak, zakaj pa si napisal da predvsem po dieslih... enako mo?an diesel ima manj izpusta CO2 kot bencinar. Je pa to vse ena velika bedarija, ki z ekologijo res nima nobene veze ampak je le namen ?imve? dnarja pokasirat.

 

?e bi bil to res eko davek pol bi moral iti ves denar v eco projekte... no in klele me pa zvije od smeha :hohoho:

 

Pise da bo pri diseleih do 31% verjetno kaki dzipi ali brez DPF...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno je to zato, da malo bolj izena?ijo dav?no obremenitev med dieslom in bencinarjem kar je spet dokaz, da ta dajatev nima ?ist nobene veze z ekologijo in je spet pesek v o?i folku :(

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jure - to je en velik plus spet za plinarje! :P

 

Ko bo pa dovolj avtomobilov na plin, se bo pa zgodilo enako kot z dizli :D ... Se bodo spomnili kaksnih dodatnih dajatev, da bodo lahko bolj obdavcili vozila s plinsko napravo... in ceno plina priblizali ceni bencina ali dizla :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na?eloma ne bi smela biti cena plina vi?ja od 50% cene e95. Ampak kot sem enkrat ?e rekel, se na?i ne dr?ijo tega. Je pa ?e se ne motim do nevem katerega leta z zakonom dolo?ena vi?ina tro?arine na plin.

 

Se pa pri vsem tem spra?ujem zakaj gledajo le na CO2? Kaj pa naprimer du?ikov oksid (glavni povzro?itelj rakavih obolenj), ogljikovodik, ogljikov monoksid, ?veplov dioksid (kisel de?), .....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glede plina pa tako - ko bo dovolj uporabnikov, bo ziher cena enaka bencinu oz. nafti...

isto je bilo pri kurjavi - na za?etku je bilo ogrevanje na plin ful cenej?e od kurilnega olja, sedaj pa ?e kar nekaj ?asa ni neke razlike..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glede plina pa tako - ko bo dovolj uporabnikov, bo ziher cena enaka bencinu oz. nafti...

isto je bilo pri kurjavi - na za?etku je bilo ogrevanje na plin ful cenej?e od kurilnega olja, sedaj pa ?e kar nekaj ?asa ni neke razlike..

 

Se ne strinjam, Hrvati so v veliki ve?ini na plin...in je cenejsi ko pri nas...

 

Plin je enostavno cenejsi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako kot jures se s predhodno izjavo tudi jaz ne strinjam. Najve?ji dele? plinskih vozil je definitvno v Italiji in na Nizozemskem, pa je plin cenej?i od e95 in diesla.

V Italiji je bil plin nazadnje ko sem jaz tanka cca 71c do?im bencin 1.24?, na Nizozemskem je bil pa plin to?no polovico cene e95 bencina, kar je takrat zneslo 67c.

Poleg tega je plin stranski proizvod rafineracije bencina/nafte in zemeljskega plina in kot tak ne sme biti dra?ji od glavnega proizvoda.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aha, bomo videli kako dolgo ?e.. dokler ne bo dovolj vozil na plinu ne samo v Sloveniji, ampak v ve?ini neke regije kot je Evropi...

 

?e enkrat obstaja EVROPSKA direktiva, ki pravi da LPG ne sme biti drazji od 50% bencina! So majhne tolerance a se drzave drzijo.

 

:harhar:

 

aha, bomo videli kako dolgo ?e.. dokler ne bo dovolj vozil na plinu ne samo v Sloveniji, ampak v ve?ini neke regije kot je Evropi...

 

Aja pa wake up, v tujini je 50% vozil na LPG..:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Argentini gre pa res veliko avtov na plin. Ne vem koliko, a meni se je zdelo, da ve?ina. Vsaj na pumpah je tako, sem in tja kak avto tanka benz, pa vrsta za plin. So pa rekli, da je enih 5x cnej (na km) vozit s plinom. Samo kak?na stara koreta zjutraj mal te?je v?ge brez benza :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako kot jures se s predhodno izjavo tudi jaz ne strinjam. Najve?ji dele? plinskih vozil je definitvno v Italiji in na Nizozemskem, pa je plin cenej?i od e95 in diesla.

V Italiji je bil plin nazadnje ko sem jaz tanka cca 71c do?im bencin 1.24?, na Nizozemskem je bil pa plin to?no polovico cene e95 bencina, kar je takrat zneslo 67c.

Poleg tega je plin stranski proizvod rafineracije bencina/nafte in zemeljskega plina in kot tak ne sme biti dra?ji od glavnega proizvoda.

 

se pravi, da ko bodo meni (nam dizela?em) nehali dizl delati, pa bencin pa to sranje, potem tudi vi plinarji ne boste morali ve? voziti ?

 

p/s: nisem proti vozilom na plin!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

se pravi, da ko bodo meni (nam dizela?em) nehali dizl delati, pa bencin pa to sranje, potem tudi vi plinarji ne boste morali ve? voziti ?

 

p/s: nisem proti vozilom na plin!

 

Ne ne LPG sploh ni 'odpadek' !!! Gre za zmes plinov ki nimajo veze z nafto, bolj pravilno re?eno so to plini ki so prisotni v zemlji, kjer se nahajajo goriva.

 

Liquefied petroleum gas (also called LPG, GPL, LP Gas, or autogas) is a mixture of hydrocarbon gases used as a fuel in heating appliances and vehicles, and increasingly replacing chlorofluorocarbons as an aerosol propellant and a refrigerant to reduce damage to the ozone layer.

Varieties of LPG bought and sold include mixes that are primarily propane, mixes that are primarily butane, and the more common, mixes including both propane (60%) and butane (40%), depending on the season—in winter more propane, in summer more butane. Propylene and butylenes are usually also present in small concentration. A powerful odorant, ethanethiol, is added so that leaks can be detected easily. The international standard is EN 589.

 

LPG is synthesised by refining petroleum or 'wet' natural gas, and is usually derived from fossil fuel sources, being manufactured during the refining of crude oil, or extracted from oil or gas streams as they emerge from the ground. It was first produced in 1910 by Dr. Walter Snelling, and the first commercial products appeared in 1912. It currently provides about 3% of the energy consumed, and burns cleanly with no soot and very few sulfur emissions, posing no ground or water pollution hazards. LPG has a typical specific calorific value of 46.1 MJ/kg compared to 42.5 MJ/kg for diesel and 43.5 MJ/kg for premium grade petrol (gasoline).[1] However, its energy density per volume unit of 26 MJ/l is lower than either that of petrol or diesel.

 

At normal temperatures and pressures, LPG will evaporate. Because of this, LPG is supplied in pressurised steel bottles. In order to allow for thermal expansion of the contained liquid, these bottles are not filled completely; typically, they are filled to between 80% and 85% of their capacity. The ratio between the volumes of the vaporised gas and the liquefied gas varies depending on composition, pressure and temperature, but is typically around 250:1. The pressure at which LPG becomes liquid, called its vapour pressure, likewise varies depending on composition and temperature; for example, it is approximately 220 kilopascals (2.2 bar) for pure butane at 20 °C (68 °F), and approximately 2.2 megapascals (22 bar) for pure propane at 55 °C (131 °F). LPG is heavier than air, and thus will flow along floors and tend to settle in low spots, such as basements. This can cause ignition or suffocation hazards if not dealt with.

 

LPG is a low carbon emitting hydrocarbon fuel available in rural areas, emitting 19 percent less CO2 per kWh than oil, 30 percent less than coal and more than 50 percent less than coal-generated electricity distributed via the grid. Being a mix of propane and butane, LPG emits more carbon per joule than propane and LPG emits less carbon per joule than butane.

 

Large amounts of LPG can be stored in bulk tanks and can be buried underground if required. Alternatively, gas cylinders can be used.

 

 

Vseeno obstaja mo?nost nakupa motorja / avtomobila v tujini, ali so ti dodatki ra?unajo pri "uvozu"?

 

Lp

 

??

 

?e ti kupi? v tujini ?e predelan avto je pa? to v ceni samo homologiran mora biti, ne vem to?no kaj spra?uje?...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.