Carr Napisano 16. julij, 2009 Prijavi Deli Napisano 16. julij, 2009 Pozdrav vsem. Pred nekaj dnevi so mi pri rednem servisu menda po navodilih Mazde (zraven je pisalo "reprogramiranje turbopolninika - vpoklic Mazda") reprogramirali turbino. Mislim, sej ne bi rad kar neki govoril, ampak se mi res zdi, da avto bolje vle?e - sploh pri nizkih obratih (pod 2000) . Pa ?e nekaj je. Ni ve? tiste zna?ilne majhne zakasnitve pri vo?nji v 6. prestavi po avtocesti. Ko pohodi?, takoj potegne . A je kdo ?e opravil ta poseg in opazil kak?ne u?inke, a se meni samo neki zdi? LP Citiraj Nikad ne veruj ?eni, koja la?e. Bog daj neumnim pamet, nam pa denar... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 16. julij, 2009 Prijavi Deli Napisano 16. julij, 2009 Ne, ampak glede na to, da sem ta pojav opazil je zelo lepo od tebe, da si g aomenil in da bom takoj na naslednjem servisu malo pobaral kaj je okrog te zadeva. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Symon Napisano 16. julij, 2009 Prijavi Deli Napisano 16. julij, 2009 Turbino se da programirati? O?itno gre za kak?en popravek, ki ga naredijo spotoma, ko se naredi servis. Je pa zanimivo, da se imenuje vpoklic. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 16. julij, 2009 Prijavi Deli Napisano 16. julij, 2009 Turbino se da programirati? Verjetno samo tako re?ejo ko reprogramirajo ra?unalnik pa se ta sprememba najbolj odra?a kot bi ?lo za delovanje turbine. :ne vem: Bom vpra?al za dodatno razlago ko grem na servis. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Carr Napisano 16. julij, 2009 Avtor Prijavi Deli Napisano 16. julij, 2009 No, jutri grem spet na Hvar. Na avtocesti do Splita bom malo bolj natan?no sprobal tale pospe?evanja v ?esti. Potem pa poro?am, ?e me varajo ?utila Citiraj Nikad ne veruj ?eni, koja la?e. Bog daj neumnim pamet, nam pa denar... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Tich Napisano 16. julij, 2009 Prijavi Deli Napisano 16. julij, 2009 Tole mi je ravno v?eraj razlagal kolega za Peugeot avte - verjetno gre za programiranje ventila ki krmili wastegate (za tiste ki to veste kaj je). Ventil?ek, ki deluje po principu elektro magnetnega ventila in krmili wastegate, tako da na njega spu??a tlak ali ne (ki ga povzro?a turbina). Na njega je potrebno priklopit ohm meter in potem precizno nastavljat - je klel kak je zajebano in da mora? biti natan?en. Ve?ina teh ventilov pa se krmili po principu PWM. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Gustav Napisano 21. julij, 2009 Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2009 Turbino se da programirati? vsako vozilo, ki ima turbo polnilnik, je v dana?njih ?asih nadzorovan s strani ra?unalnika. Nadzor poteka preko wastegate venti?ka, ki ga je nekdo ?e omenil. Prav tako informacije zbira "luftmesser" ki tako rad crkne pri VW motorjih. Krmili se predvsem potisni tlak, ki ga polnilnik proizvaja in kdaj, ozirma v katerem re?imu in pri katerih motornih vrtljajih ga proizvaja. Preprogramiranje turbine torej pomeni preprogramiranje krmilne elektronike delovanja turbine. Tko nekako. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jernic Napisano 21. julij, 2009 Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2009 Ne samo vaste gate, zmogljivej?i dizli majo turbine z variabilno geometrijo statorskih lopatic.. Spremenljivk za ?telat torej dost.. Pa za z.ebat tud.. Citiraj Ex......... M6 136 diesel , l.02 Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08 Forever.. MX5 1.6 , l.99 Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mraušk Mčk Napisano 21. julij, 2009 Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2009 Jest sicer ne vem, kaj je wastegate, me pa blazno zanima, kako lahko z ohm metrom ?tela? PWM. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Symon Napisano 21. julij, 2009 Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2009 Preprogramiranje turbine torej pomeni preprogramiranje krmilne elektronike delovanja turbine. Ho?em re?i, da bi bilo bolje, ?e bi napisali, "preprogramiranje krmilnega ra?unalnika" ker meni, ki sem ?e dr?al turbino v rokah se mi zdi izraz "preprogramiranje turbine" res hecno. @Mrau?k M?k: Wastegate so kot ime pove vratca, ki spu??ajo nekaj kar je odve?. Ko turbina dose?e dolo?en tlak se tale wastegate odpre in odve?ne izpu?ne pline spu??a direkt v avspuh in ne preko vetrnic od turbine. Na zgornji slikci se to?no vidi tisti solenoid, ki regulira wastegate. Ko pritisk v solenoidu dose?e dolo?eno mejo le-ta solenoid potisne pal?ko, ki odpre wastegate vratca. To so tale okrogla vratca na spodnji sliki. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Carr Napisano 4. avgust, 2009 Avtor Prijavi Deli Napisano 4. avgust, 2009 Evo, sem vam dol?an rezultat avtocestnega "testa" svoje "reprogramirane turbine". V?eraj sem se vra?al sam iz Splita po AC in je bila primerna prilika za test tega popravka in sicer?njih zmogljivosti. Meni se res zdi, da avto sedaj bolje vle?e, sploh med 1500 in 2000 obrati, tiste majhne zakasnitve pri pospe?evanju v ?esti prestavi na avtocesti pa ni ve?. Ko pohodi?, takoj potegne Sicer pa je ?lo stalno med 150 in 180 km/h, poraba 7,7l/100km (v tej smeri je poraba vsaj za pol litra ve?ja, ker je ve?inoma malo v klanec), klima je delala na polno, avto pa skoraj prazen. V Ljubljani sem bil v 4 urah in pol. Citiraj Nikad ne veruj ?eni, koja la?e. Bog daj neumnim pamet, nam pa denar... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
schurda Napisano 23. februar, 2010 Prijavi Deli Napisano 23. februar, 2010 Jaz sem bil jeseni, ker so jih nekaj vpoklicali. Ampak imam motor s 143 konjev. Po reprogramiranju se ne pozna ni?. Do 2000 rpm ne vle?e. Jutri grem po?ipat tako kot je treba. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.