Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem.

 

Pred nekaj dnevi so mi pri rednem servisu menda po navodilih Mazde (zraven je pisalo "reprogramiranje turbopolninika - vpoklic Mazda") reprogramirali turbino. Mislim, sej ne bi rad kar neki govoril, ampak se mi res zdi, da avto bolje vle?e - sploh pri nizkih obratih (pod 2000) :D .

Pa ?e nekaj je. Ni ve? tiste zna?ilne majhne zakasnitve pri vo?nji v 6. prestavi po avtocesti. Ko pohodi?, takoj potegne :bravo: .

A je kdo ?e opravil ta poseg in opazil kak?ne u?inke, a se meni samo neki zdi?

 

LP

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Ne, ampak glede na to, da sem ta pojav opazil je zelo lepo od tebe, da si g aomenil in da bom takoj na naslednjem servisu malo pobaral kaj je okrog te zadeva.

33112_1.png

Napisano

Turbino se da programirati? ?zmeden?

 

Verjetno samo tako re?ejo ko reprogramirajo ra?unalnik pa se ta sprememba najbolj odra?a kot bi ?lo za delovanje turbine. :ne vem:

 

Bom vpra?al za dodatno razlago ko grem na servis.

33112_1.png

Napisano

No, jutri grem spet na Hvar. Na avtocesti do Splita bom malo bolj natan?no sprobal tale pospe?evanja v ?esti. Potem pa poro?am, ?e me varajo ?utila :P:D

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Tole mi je ravno v?eraj razlagal kolega za Peugeot avte - verjetno gre za programiranje ventila ki krmili wastegate (za tiste ki to veste kaj je). Ventil?ek, ki deluje po principu elektro magnetnega ventila in krmili wastegate, tako da na njega spu??a tlak ali ne (ki ga povzro?a turbina). Na njega je potrebno priklopit ohm meter in potem precizno nastavljat - je klel kak je zajebano :D in da mora? biti natan?en.

 

Ve?ina teh ventilov pa se krmili po principu PWM. :P

:)
Napisano

Turbino se da programirati? ?zmeden?

 

 

vsako vozilo, ki ima turbo polnilnik, je v dana?njih ?asih nadzorovan s strani ra?unalnika. Nadzor poteka preko wastegate venti?ka, ki ga je nekdo ?e omenil. Prav tako informacije zbira "luftmesser" ki tako rad crkne pri VW motorjih. Krmili se predvsem potisni tlak, ki ga polnilnik proizvaja in kdaj, ozirma v katerem re?imu in pri katerih motornih vrtljajih ga proizvaja.

 

Preprogramiranje turbine torej pomeni preprogramiranje krmilne elektronike delovanja turbine.

 

Tko nekako.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ne samo vaste gate,

zmogljivej?i dizli majo turbine z variabilno geometrijo statorskih lopatic..

 

Spremenljivk za ?telat torej dost..

Pa za z.ebat tud.. :P

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Preprogramiranje turbine torej pomeni preprogramiranje krmilne elektronike delovanja turbine.

 

Ho?em re?i, da bi bilo bolje, ?e bi napisali, "preprogramiranje krmilnega ra?unalnika" ker meni, ki sem ?e dr?al turbino v rokah se mi zdi izraz "preprogramiranje turbine" res hecno. :D

 

@Mrau?k M?k: Wastegate so kot ime pove vratca, ki spu??ajo nekaj kar je odve?. Ko turbina dose?e dolo?en tlak se tale wastegate odpre in odve?ne izpu?ne pline spu??a direkt v avspuh in ne preko vetrnic od turbine.

Objavljena slika

Na zgornji slikci se to?no vidi tisti solenoid, ki regulira wastegate. Ko pritisk v solenoidu dose?e dolo?eno mejo le-ta solenoid potisne pal?ko, ki odpre wastegate vratca. To so tale okrogla vratca na spodnji sliki.

Objavljena slika

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo, sem vam dol?an rezultat avtocestnega "testa" svoje "reprogramirane turbine". V?eraj sem se vra?al sam iz Splita po AC in je bila primerna prilika za test tega popravka in sicer?njih zmogljivosti.

Meni se res zdi, da avto sedaj bolje vle?e, sploh med 1500 in 2000 obrati, tiste majhne zakasnitve pri pospe?evanju v ?esti prestavi na avtocesti pa ni ve?. Ko pohodi?, takoj potegne :bravo:

Sicer pa je ?lo stalno med 150 in 180 km/h, poraba 7,7l/100km (v tej smeri je poraba vsaj za pol litra ve?ja, ker je ve?inoma malo v klanec), klima je delala na polno, avto pa skoraj prazen. V Ljubljani sem bil v 4 urah in pol.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Jaz sem bil jeseni, ker so jih nekaj vpoklicali. Ampak imam motor s 143 konjev. Po reprogramiranju se ne pozna ni?. Do 2000 rpm ne vle?e. Jutri grem po?ipat tako kot je treba. ;)

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.