Skoči na vsebino

1.4 turbo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ni Mazda, je pa zanimiv projekt.

 

Citroen Saxo 1.4 75KM.

315KM po novem. Na max 2.85 bar. (tlak niha med 2.6 in 2.85)

Dobrih 280 (corrected) konjev na kolesih.

 

Objavljena slika

 

Turbina ima se rezerve, injektorji za gorivo tudi. Gremo dalje

 

Serijski motor (podlozena glava za znizano komresijsko razmerje), serijski izpusni kolektor. Turbina z odpada in predelani injektorji. Ter seveda Megasquirt.

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano

Zanimiv videt, da ima celo 5 vrat, :) to je za kake zakompleksane honda?e ustrahovat (sin?ke po poklicu)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
:rispekt: Sem sli?al ja, da se je Kopronu sfuzljalo. :P Kako je pa s trakcijo?? Nekako sumim, da to izgleda tako, da do naprimer ene 5500 obratov ni ni?, potem v dolo?enem trenutku avtu obrati sko?ijo do blokade, seveda koplje v prazno potem pa spet naprej. ?zmeden? Ker tole je za FWD avto pa ?e tako lahek ?isto preve?, da bi bilo "uporabno". Na kak?nih slick zna biti pa hitro. :rispekt:
Napisano

Sej ma verjetno precej?no zaporo diferenciala, pa se da tole ?ist lepo peljat. Mal bolj trdno volan dr?i? pa gre, al s motim? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Potem ima pa Saxo res dolg menjalnik. ?zmeden? ?e ima pri 8500 obratih 310km/h je to ?e vedno kar dolg menjalnik. Pa ponavadi se meri v predzadnji prestavi, vsaj tako mi je rekel kadar sem jaz meril.

 

Me zanima koliko bo ?e dosegel. :rispekt:

Napisano

In kako dolgo predvidevate da bo tole laufal kilometrov?

 

Vse serijsko in to od citroena...hm...a potem mazdini 2.5 motorji zdr?ijo 500 konjev z debelej?o dihtungo? :ouje:

:)
Napisano

In kako dolgo predvidevate da bo tole laufal kilometrov?

 

Vse serijsko in to od citroena...hm...

Tile stari ?itroen/Peđo motorji zdr?ijo presenetljivo veliko. ?zmeden? Ne samo v tem primeru, nasplo?no... :)
Napisano

Tile stari ?itroen/Peđo motorji zdr?ijo presenetljivo veliko. ?zmeden? Ne samo v tem primeru, nasplo?no... :)

 

pol pa kuj po pe?uja al pa sexuj?ka :D:D

If in doubt, flat out... 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

po vseh teh se mi ne zdi da glih zdr?i tale saxo , vedno ko bi moral pokazati kako gre mu nekaj crkne :)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

po vseh teh se mi ne zdi da glih zdr?i tale saxo , vedno ko bi moral pokazati kako gre mu nekaj crkne :)

 

Recimo, da normalen ?lovek lahko na hrbtu nosi nekaj ?asa 50kg vre?o in, da jo razumemo ?e kot normalno obremenitev. Kako bi zgledalo, da kljub fitnesu i malo bolj?i hrani na njega nalo?imo 4,2 x ve?jo te?o, torej 210 kg. A bi ?e nekaj ?asa nosil to te?o? Prav gotovo ne. Taka predelava enostavno ne gre brez temeljitega posega v celotno konstrukcijo od ?koljke pa do motorja. Kdor misli, da bo samo z menjavo nekaterih delov motorja dobil ferarija, se prekleto vara. Nekatere stvari pa? ne gredo skupaj, ?e niso temeljito usklajene.

Predelave so do kakih 30% ?e smiselne ob zmanj?anju ?ivljenjske dobe. Kar je ve? pa nima smisla in ne traja dolgo. Nekatere zakonitosti pa? ni mogo?e prelisi?iti.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kar je ve? pa nima smisla in ne traja dolgo. Nekatere zakonitosti pa? ni mogo?e prelisi?iti.

 

Ima smisel, ?e bo avto uporabljen v osnovi predvsem za kazanje ?tevilk kaj nekdo zna narediti, za tri vo?nje na drag raceu itd... Glede na to, da so deli za te avte poceni se fantom kratko malo j**e. ?e je predelava kvalitetna in se avto pametno uporablja pa se lahko za vsak dan uporabi tudi bolj navit avto kot 30% prirastek mo?i. ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.