Skoči na vsebino

Zakaj Bojan ?lender spet zavaja?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ponovno me je B? prepri?al v to da mu za varnost v prometu dol visi in da so njegovi interesi ?isto nekje drugje. Gospod se dela norca iz vseh in sta samo dve mo?nosti ali je res tako neumen (v kar dvomim) ali pa je njegovo bivanje na takem polo?ju le za to, da se bo finan?no okoristil.

 

Prilagam ?lanka, ki sta bila objavljena v Dnevniku v?eraj 24.7.2009 v rubriki Svet Vozil.

 

post-133-1248536425_thumb.jpg

 

in pa pismo, ki sem ga poslal v protest na Dnevnik in na AM uredniku Du?anu Luki?u

 

 

------------------------------

Na?eloma ne pi?em komentarjev na objavljene ?lanke ampak tokrat se moram oglasiti saj se redko zgodi, da gre v nekem ?lanku za toliko zavajanja in populizma kot si ga je tokrat privo??il novinar Matej ?takul.

 

Verjetno ni sam kriv ampak ga je v to "prepri?al" zviti ma?ek Bojan ?lender, ki je enostavno zmanipuliral neizku?enost novinarja, da mu je le ta na koncu celo polagal besede v usta namesto, da bi novinar raje spra?eval o dokazih za dolo?ene navedbe. Tako ste lepo delovala kot usklajen par in tak ?lanek ima uporabno vrednost enako nuli oziroma bi rekel, da ga lahko napi?e ?isto vsak laik. Brez dokazov in brez resnih argumentov je tak?no pisanje ?al ni?vredno in na nivoju komercialnega prispevka.

 

Manipulacija se za?ne dokaj nedol?no saj na za?etku ?lanka primerjata ?tevilo mrtvih v cestnem prometu in v letalskem prometu. To je kot bi primerjal hru?ke in jabolka saj bi morala primerjava vsebovati tudi letno ?tevilo potnikov v cestnem nasproti letalskem prometu in pa seveda ?tevilo prepotovanih kilometrov, da bi bila primerjava relevantna.

 

Tak?ne primerjave seveda nista naredila, saj tako ?tevilke zgledajo bolj "udarno" na kar tudi namigujeta proti koncu ?lanka in poudarjata, da ?tevilke ne la?ejo. To je tipi?ni primer zavajanja saj je znano, da tisti, ki la?e ves ?as poudarja z besedami, da ne la?e in si s tem zvi?uje verodostojnost svojih navedb.

 

V nadaljevanju pa se ?ele za?ne vsa kalvarija teh dveh ?lankov, kjer Bojan ?lender (ob pomo?i izjave Ljuba Zajca) razkrije svojo ?arobno pal?ko in kako bi s tem uredil promet in bistveno zmanj?al ?tevilo nesre?. ?lovek, ki se ukvarja s cestno problematiko in je na ?elu ene takih organizacij se o?itno spomni samo ene re?itve. To so po njegovo stacionarni radarji in da bi pove?anje ?tevila le teh, re?ilo ve?ino na?e prometno varnostne problematike.

 

Nora je ?e samo misel kako nekdo, ki ma tako veliko mo? vpliva na javno mnenje tako vehementno dolo?i re?itev a isto?asno razlaga kako je prometna problematika in varnost ena zapletena kategorija in da je te?ko dolo?ljivo, kaj vse res vpliva na varnost in kaj ne. Odprtje avtoceste in bistveno zmanj?anje nesre? v Prekmurju se mu zdita o?itno manj pomemben vzrok za pove?anje varnosti kot pa postavitev radarjav.

 

Vsa ta ?udna dojemanja, pa malo bolj resnega bralca, hitro spravijo v dilemo in za?nejo se postavljati neka druga vpra?anja, ki o?itno z varnostjo in re?evanjem ?ivljenj sploh nimajo niti najmanj?e zveze.

 

Naenkrat v ?lanku namre? B? presko?i iz re?evanja ?ivljenj v ekonomski vidik in kako bi stacionarni radarji pripomogli k "zbiranju" denarja za dr?avo in kako bi bili ekonomsko opravi?eni pa ?eprav bi stali gromozanskih 20 milijonov ? za komaj 150 radarjav. Se pravi, en radar stane okrog 130.000?. Najprej se postavi vpra?anje, od kod tak?na cena stacionarnih radarjev, ?e se le ta na trgu giblje od nekaj tiso? ? do okoli 10.000? za bolj?e izdelke. ?e v?tejemo ?e vse ostale stro?ke s postavitvijo in povezavo se cena ne bi smela povzpeti nad 30.000?.

 

Torej se postavi vpra?anje, kam gre ostalih 100.000?? Verjetno je po?asi ?e jasno na kaj ciljam in zakaj se tako razmi?ljanje postavlja kar samo od sebe ob tak?ni zagretosti B? do tega, da bi dr?ava morala kupiti ve? stacionarnih radarjev.

 

Da bi vse to zakrili se B? poslu?i ?e ene populisti?ne manipulacije in brez dokazov ter argumentov ali vira dolo?i, da dr?avo "stane" smrt v prometu, kar 1 milijon ?. Tak?no lahkotno navajanje ?tevilk in z njihovo velikostjo fascinirati obi?ajne ljudi, je milo re?eno nesramno in ?e dodatno nakazuje kam pes taco moli.

 

?e vzamemo samo povpre?no bruto pla?o v Sloveniji se znesku milijon ? na osebo ne pribli?amo v vsej skupni 40letni delovni dobi posameznika. Zato je tak?na ocena, da je to stro?ek dr?ave eno ogromno pretiravanje sploh pa v primeru, ko gre za ?tevilko brez razlage in argumentov.

 

Zakaj B? ponuja tako visoke ?tevilke? Po mojem mnenju zato, da se nam bo na koncu zdelo, da tistih 20 milijonov ? za radarje je minimalen stro?ek oziroma komaj ekvivalenten 20 smrtnim ?rtvam v prometu ali le 10% vseh mrtvih v prometu za lansko leto.

 

Po mojem mnenju se nadaljni dokaz, da B? izkori??a svoj polo?aj za lobiranje, verjetno v korist nekega ponudnika opreme za stacionarno merjenje hitrosti, izka?e ob dejstvu, da se alkoholiziranosti za volanom skoraj ne dotakne oziroma se je v ?lanku dotakne le zaradi "higiene" in isto?asno pove koliko je ?e bilo narejeno na tem podro?ju samo s spremembo zakonodaje (novi ZVCP).

 

To seveda ni res saj po policijskih statistikah (vir: www.policija.si) v Sloveniji niha ?tevilo smrtnih ?rtev, povzro?enih s strani alkoholiziranih povzro?iteljev, med 32,5%-39% vsako leto zadnjih 6 letih. Lani je bilo zaradi alkoholiziranih povzro?iteljev v prometu mrtvih 68 ljudi, oziroma skoraj vsaka tretja ?rtev na cestah. Najbolj kriti?no pri vsem tem je, da drugod po EU se dele? smrti zaradi alkohola na cestah giblje v povpre?ju okrog 10% (vir: http://www.unece.org/trans/main/wp6/pdfdocs/RAS_2007.pdf) pri nas pa je trikrat vi?ji, kar je strahoten podatek, ki B?-ja o?itno sploh ne gane. ?e ve?, namensko ga skriva, saj z radarji se pijanih na cestah ne da loviti a B? posku?a dr?avi vsiliti in prodati ravno radarje kot ultimativno re?itev (vsaj tako nakazuje v ?lanku).

 

?e zadnji dokaz zakaj, po mojem mnenju, B? ho?e speljati vodo na svoj mlin in verjetno tudi osebno zaslu?iti s tem morebitnim poslom prodaje stacionarnih radarjev dr?avi.

 

Stacionarni radar zaznava samo prekora?itve hitrosti, na malem odseku ceste, kjer stoji in kr?itelji hitrosti se na njegovo pozicijo hitro navadijo in prilagodijo hitrost le na teh delih ceste. V pomo? so jim tudi navigacijske naprave in POI to?ke na njih kot tudi raznorazni radar detektorji. V parih mesecih tak radar tudi ve? ne opravi?i svojega ekonomskega obstoja, ?e se tudi sam spustim zgolj na nizek ekonomski nivo razmi?ljanja Bojana ?lendra.

 

Zakaj recimo B? ne predlaga, da bi raje za 20 milijonov ? kupili 100 hitrih opremljenih policijskih avtomobilov za nadzor prometa in za ostanek denarja bi lahko pla?ali 100 dvo?lanskih posadk za obdobje dveh let. 100 takih avtomobilov bi lahko nadzorovalo poleg hitrost ?e vse ostale varnostne anomalije v prometu na celotnem slovenskem cestnem omre?ju. Tako bi lahko odkrivali tudi agresivno vo?njo, nevarna prehitevanja, vijuganja po cesti in vse mogo?e prekr?ke, ki jih po?nejo vozniki pa jih radar ne more odkriti. ?e samo misel, da ga kjerkoli lahko zasa?ijo, bi "divjakom" in "dirka?em" dvignila nogo s plina veliko bolj efektno, kot to stori stotnija in pol nekih stacionarnih radarjev.

 

Za zaklju?ek bom dejal samo to, da si ?elim, tako kot vsi, resni?nega izbolj?anja varnosti na cestah in to z ukrepi, ki bodo resni?no zalegli in bili usmerjeni zgolj v ohranjanje ?ivljenj, obenem pa strogo zavra?am, da bi si nekdo z izkori??anjem problema prometne varnosti posku?al napolnil svoje in druge ?epe tako kot, po mojem mnenju, to ?eli narediti B?.

33112_1.png

  • Odgovori 241
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

hmm.. hudo :)

 

fajn bi bilo, ?e bi tudi tvoj ?lanek objavili v cajtengah ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Zakaj Bojan ?lender spet zavaja?

En moj profesor je rekel: Udobje in napredek ne gresta skupaj. Zgleda, da je B? dovolj udobno, da ne potrebuje napredka.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

En moj profesor je rekel: Udobje in napredek ne gresta skupaj. Zgleda, da je B? dovolj udobno, da ne potrebuje napredka.

 

:bravo:
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

?e bi blo ve? takih kot si ti boss bi bli na zeleni veji ...tak pa ?al je pri nas samo korupcija in kje se bi kradlo

gremo na?i.....

 

Napisano

Takole... Luki? me je ?e kontaktiral in bi rad tole objavil v avto magazinu, kar sem seveda privolil :bravo: ... ?akam ?e na odgovor Dnevnika

33112_1.png

Napisano

Takole... Luki? me je ?e kontaktiral in bi rad tole objavil v avto magazinu, kar sem seveda privolil

Ja on je kar pameten kar se tega ti?e. ?koda le ker ga tak?ni kot so ?lender o?itno ne berejo/upo?tevajo. Povej ko izzide Avto magazin.
Napisano

Boss :notworth::notworth:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Takole... Luki? me je ?e kontaktiral in bi rad tole objavil v avto magazinu, kar sem seveda privolil :bravo: ... ?akam ?e na odgovor Dnevnika

 

Capo di banda!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bravo Boss!!!!!! upam da se jih bo kaj prijelo in da bodo tole ?asopisi objavili ker tale B? je res en velik basa? in ni? drugega.

Napisano

jaz tudi mo?no upam,da se bo zbudu in za?el kaj migat. :angry:

 

Me pa jezijo tej kamionarji,ki bodo spet dosegli svoje ,predrage cestnine za gospode, in spet bomo najebali mi (anzi vi ) vinjetarji,ker jaz je ?e ne bom kupil.

 

in seveda za njih je predraga nafta,jim jo bo treba prepolovit in nam ostalim dvignit za polovico. :angry::angry:

 

 

Napisano

Edino kar se strinjam s kamionarji je to, da tro?arine so fuckin previsoke... trenutno smo v Evropi kar ćetrti po vi?ini tro?arin za diesel, medtem, ko smo pri tro?arinah za bencin bolj na repu po velikosti.

 

Vlada ga klele resno serje, saj so tujci in tisti, ki ?ivijo ob meji nehali kupovati gorivo pri nas tako, da je izplen veliko manj?i, kot ?e bi vladne budale zmanj?ale tro?arino.

 

Tako pu?i Slovenija poleg koli?ine prodanga ?e ves DDV... tujci se zdej sam ?e ?ez vozijo pa nam izpuhe spu??ajo od goriv, ki so jih kupili v drugi dr?avi in tam pla?ali dajatve....

 

Kri?ani?, boh pomagi, pa dej zbud se no ?lovek... kam gleda?, porko dio?

33112_1.png

Napisano

 

Kri?ani?, boh pomagi, pa dej zbud se no ?lovek... kam gleda?, porko dio?

 

Ne moti ga na dopustu...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jest vsaki? dobil alergijo ko vidim B?-ja po TV-ju, s njegovimi hinavskimi predlogi. Ker drugega kot zvi?evanje kazni se ?e ni spomnil, no pa tele radarji.

 

Vsak, ki ma mal pameti, pa se ne bi pustil razli?nim lobijem, bi iz glave lahko predlagal vsaj 5 bolj?ih predlogov za pove?anje varnosti na cesti.

 

Jest ?e zmeraj pravim, da bi mogli v avto?olah spremeniti/poostiti program in da bi bili izpiti bolj te?ki. Tu je prvi korak, tu se "proizvajajo" in na cesto po?iljajo vsi mogo?i bedaki.

 

Bossov predlog je tudi neverjetno bolj?i, kot pa postavitev radanjev na vsak vogal.

Napisano

Pa mater ?e 2 dni nabijajo po radiju, da so ljubljanski redarji dobil ?e cliota z radarjem, in te lahko lepo ocurijo, ja mater zakaj mamo pa polcaje ?e ve?ino delo opravjo ?e drugi, samo po prsih se pa vedno samo oni tol?ejo?

 

Pazi to dobil so ga v testno uporabo, ja itak, pol bomo kazni tud sam za test dobil al kaj ?

 

Banda pr?ponana !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa mater ?e 2 dni nabijajo po radiju, da so ljubljanski redarji dobil ?e cliota z radarjem, in te lahko lepo ocurijo, ja mater zakaj mamo pa polcaje ?e ve?ino delo opravjo ?e drugi, samo po prsih se pa vedno samo oni tol?ejo?

 

Pazi to dobil so ga v testno uporabo, ja itak, pol bomo kazni tud sam za test dobil al kaj ?

 

Banda pr?ponana !

 

baje,da ga bodo kar vklopli in bo slikal vse,pol pa bodo poslali slike samo prehitrim (matr,bo na? forumski Lojzek zadovoljen).Ne bom se ve? vozil po Lj. :whatever:

 

 

Napisano

tole za LJ mi je vsec, ampak samo v primeru, ce bo clio postavljen tam kjer eni dirkajo, kjer ni potrebno (pred hisami, stanovanji, center itd)

ce ga bojo dali tam nekje na celovski/dunajski/trzaski (kar verjetno tudi bojo) pol pa samo " :rispekt: "

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tole za LJ mi je vsec, ampak samo v primeru, ce bo clio postavljen tam kjer eni dirkajo, kjer ni potrebno (pred hisami, stanovanji, center itd)

ce ga bojo dali tam nekje na celovski/dunajski/trzaski (kar verjetno tudi bojo) pol pa samo " :rispekt: "

 

in se bo? peljal 56,4 km/uro in bo? dobil lepo kuverto domov. :P?zmeden?

 

 

Napisano

tole za LJ mi je vsec, ampak samo v primeru, ce bo clio postavljen tam kjer eni dirkajo, kjer ni potrebno (pred hisami, stanovanji, center itd)

ce ga bojo dali tam nekje na celovski/dunajski/trzaski (kar verjetno tudi bojo) pol pa samo " :rispekt: "

 

haha, Labi ti si pa optimist... ?e 1x nakup radarjev (tak?nih ali druga?nih) je namenjen samo financiranju nakupa pol pa zbiranju ?u?kov za v dr?avno in ob?inske blagajne. Samo to in ni? drugega in zato radarjev NE bo? sre?al na res nevarnih cestah v naselju ali pa blizu vrtcev, ?ol ipd.

 

Radarji bodo stali samo na mestih, kjer ni neke hude nevarnosti, ?e se vozi ?ez omejitev in tja jih postavljajo zato, ker vedo, da bo na takih mestih najve? kr?itev in najve? izplena. In to je spet dokaz, da radar ?e nikoli v osnovi ni bil namenjen izbolj?anju varnosti ampak le za inkasantske potrebe.

 

Pa ?e nekaj... ve?ina radarjev na AC-jih je postavljenih na mestih, kjer je nevarnost zaradi prehitre vo?nje dale? najmanj?a a je verjetnost, da bo tam ve? ljudi ?lo prehitro, pa? najvi?ja. Kr poglejte si kje so postavljeni potem pa preverite podatke, kolk nesre? je bilo na teh mestih pred postavitvijo radarjev. Presene?eni boste nad ugotovitivjo ali pa tudi ne. :huh:

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Evo iz?el je Avto Magazin in moje pismo je objavljeno :bravo:

 

post-133-1250297465_thumb.jpg

 

 

Je pa to?no to kar je Du?an Luki? rekel, da si v Dnevniku ne bodo upali tega objaviti. ?e ve?, celo odpisali niso, kar je ponavadi znak, da navedbe dr?ijo.

33112_1.png

Napisano

Evo iz?el je Avto Magazin in moje pismo je objavljeno :bravo:

 

post-133-1250297465_thumb.jpg

Je pa to?no to kar je Du?an Luki? rekel, da si v Dnevniku ne bodo upali tega objaviti. ?e ve?, celo odpisali niso, kar je ponavadi znak, da navedbe dr?ijo.

 

 

:bravo::bravo::bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.